lot: fijn dat we zo via jou mvj in de gaten kunnen houden! Ojee, al wat bruin gespot.... Hoeft niet te betekenen dat je ongi komt. Ik had bij Suze wat bruinige afscheiding 2 dagen voor mijn nod... Makkie: Toen ik net op een kdv werkte was ik altijd verkouden en snel niet fit. Er hangen heel wat bacterien en virussen... Maar op het moment zie ik ook op mijn werk heel veel zieke/niet fitte kindjes. Is ook wel een beetje de tijd van het jaar denk ik. Fleurrebel: als Suze niet wilt eten dan eet ze niet.... Bied ik later weer een broodje aan of maak ik lekker wat pap..... Geen strijd van maken, dat win je namelijk nooit. Suze eet de ene dag ook meer als de andere dag... Cira: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Hoe voel je je verder? Nod komt er bijna aan he? Spannend! Nou, hier nog geen tekenen van een nadere ongi. Straks even de bijsluiter er bijpakken, ik dacht dat de ongi na 3 tot 7 dagen na de proverakuur zou moeten komen...... Morgen is dag 7 na de laatste proveratablet.... Ik heb wel al wat buikpijn de hele week, nouja pijn.. een soort van zeurend raar gevoel..... Bij Derek was het enorm indrukwekkend gister. Ik heb echt genoten!! Heel bijzonder om mee te maken!
@MvS: kan ook wel wat langer duren hoor -() @makkie: ja, dat is wel met kindjes die naar het KDV gaan. Maar het schijnt dat ze er veel antistoffen opbouwen, die dan weer handig zijn voor de schoolleeftijd. Maar wel balen nu ja... Isabella is ook meteen verkouden als ze met een verkouden kindje speelt. @Lot, hmmm, bruin verlies.. Ookal is het"geen bloed geeft moed" maar bij mij betekent bruin altijd mis Maar we duimen nog eventjes door hoor!!! misschien een héél leuk sinterklaascadeau? @Fleurebel, ja heel lastig als ze niet willen eten. Wij dwingen hier wel eens. Maar na een paar happen houden we daarmee op, dan maar niet hoor... @ll, heb megahoofdpijn en isabella hoest nog steeds behoorlijk. Vannacht 1x er heen geREND. ze hoestte en daarna zo'n eng geluid, dat we dachten dat ze erin zou blijven. echt eng. Wanner zouden jullie naar de ha gaan?ze hoest nu 9 dagen, mn 's nachts en is niet fit. maar ook niet echt ziek. ze hoest echt slijm op, naar om te horen. Maja, ik kijk t t weekend nog aan. NU ligt ze in bed, heeft in de auto 5 min geslapen en nu ligt ze alweer "mama, mama" hihi, malle meid, ze moet slapen, ik moet immers ATWT kijken, hihi... LIefss, Taliaa
Makkie je hoort het veel kindjes die net op het kdv zitten veel verkouden enzo zijn, na een tijdje krijgen ze vaak wat weerstand maar het is wel vervelend. Mvs nog geen ongi zou nu wel door moeten zetten toch..... Taliaa heb je al iets verzachtends voor haar keel gehaald en als ze zo blijft hoesten zou ik toch even langs de ha gaan. Helaas hier bloed gezien dus op naar de volgende ronde. Maar dames wat zouden jullie doen wel of niet een afspraak maken bij de gyn? Ik twijfel heel erg omdat ik wel het idee heb een eisprong te hebben omdat ik ongi word al hoeft dat misschien niet te zeggen over wel of geen ei maar mijn cyclus is de afgelopen 2x wel weer lang, ik twijfel zo(ja ik ben een twijfelkont maar dat weten jullie he)
hey meiden effe kort door de bocht .... ben weer thuis sinds een uurtje of zo ..... ik kom vanavond effe buurte .,...ik moet effe aklimatiseren ..... ik had pooh mijn nummer gesmst .,....maar ik had de hare niet ....
ssssstttttt ze is stil jeuh, ATWT en een dikke kop thee, moederdevrouw heeft het verdiend, al zeg ik het zelf. @Lot, ik zou de gyn bellen. Laat ze het maar even onderzoeken en kijken of je een ei hebt. Je kunt altijd nog beslissen of je echt de MMM in wilt, of nog eventjes wilt wachten. lastig hoor. ben je erg teleurgesteld? Toen ik dat bij me zelf merkte heb ik meteen de gyn gebeld toen wist ik dat ik er klaar voor was. Nou meid, dikke knuff en op naar de volgende ronde! (oja, ik weet niet hoe het bij jou is, maar sommige gyns hebben een behoorlijke wachttijd. hier gelukkig niet, maar je weet maar nooit...) ohoh, ze roept weer *negeermodus aan*
Fleurrebel: Als jesse niet wilt eten, eet die maar niet! Bied ik later nog een keer iets aan! Het zijn gewoon dagen! En het is vooral de leeftijd nu! Ze hebben gewoon niet meer zoveel voeding nodig, dan als ze klein zijn! En 220 melk jeetje wat drinkt zij nog veel dan! Krijgt ze nog een fles? Jesse drinkt 1 bekertje melk (met moeite soms) en daar houd het mee op. Mvj wat schrikken, ik hoop dat je snel opknapt en alles goed met je gaat en met je kleine spruit in je buik! Weet verder even niet meer wat ik heb gelezen! Vandaag naar Sinterklaas huis geweest in Leiden! Echt heel leuk! En zeker een aanrader voor oudere kids, Jesse was nog iets te kleine ervoor vond ik zelf! Je ziet dan Sint zijn slaapkamer, de knutselkamer, de badkamer etc etc! ook is Sinterklaas zelf aanwezig met pieten! lekker dansen op muziek was heel leuk! Mijn kleine mannetje is al 2 dagen niet zich zelf! Misschien over vermoeid? Ik weet het echt niet! Misschien broed er een griepje? Hij kwam vandaag de hele dag niet inslaap! Nu komt dta ook wel door mijn nichtje van 3 (die overgens weer opgeknapt was, na gister 40 graden koorts te hebben) ze houd hem steeds wakker en soms irriteerd me dat wel! En denk dan vaak '' pff zou dat echt anders aanpakken als ik er zelf 1 had van die leeftijd''! Maarja onderweg naar huis (16:45) viel Jesse in de auto inslaap (rust dacht hij) overgelegd in de kinderwagen en hij slaapt nu in onze slaapkamer in de wagen! ga hem om 18:00 uur maar wakker maken voor wat te eten en mag hij nog even spelen en lekker weer naar bed! het is totaal andere ritme wat hij dus niet is gewent, maarja dta heb je al snel als jezelf vakantie hebt!
@pooh : geeft niks .... effe mijn verhaaltje Effe het verhaal ... Maandag avond voelde ik mij ineens niet lekker , suiker geprikt en ja hoor veel te hoog ...zh gebeld ...extra insuline gespoten ...en hij zakte te langzaam ...dus moest ik even naar het zh komen..... Eenmaal daar zeiden ze al snel dat ze me willen houden. Ik heb de afgelopen 2 weken zo lopen kloten met benauwdheid ...al die suffe medicijnen die ze in me gepropt hebben deden ook niet wat ze moesten doen. Nou is het dus zo dat als je je diabeet bent (maakt niet uit welk soort) je suiker reageert op iedere onstekingen/infectie in je lichaam.... je suikers gaan omhoog ....nou had de ha prednison voorgeschreven ...en dan ga je nog meer omhoog ...tja en dan voel je je echt niet lekker .... Dinsdag ichtend kwam de internist al ...die wou dat niemand van het verplegend personeel zich met mijn suikers bemoeide ...dat is te verwarend ....en het best kan ik het zelf regelen ... s'middags kwam de longarts ...die was woest dat ze me vol gepropt hebben met medicijnen ....dus die heeft accuut alles gestopt ... alleen die beste man had pas tijd om woensdagmiddag een geschikte kuur voor mij te vinden ... hij had het nl erg druk met zijn poli ... hij heeft welk gelijk een vernevelaar opgestart .... "zuster clivia " was zo bijde hand om de pomp vol uit aan te zetten ...dat ging dus niet goed ,...ik kreeg het even heel benauwd omdat ik geen uitvaartverzekering heb en ik zag het toch echt effe gebeuren dat die wel nodig was op dat moment ... leuke was wel dat een bijdehante leerling zei moet die pomp zo hoog ?? dat doet niemand ... toen was ze nog zo grappig om tegen mij te zeggen dat ik niet zo moest hyperventileren ....ik moest maar op mijn ademhaling letten nou ja dat vernevelen is de volgende dag gestopt want ik deed er niks op .....gistermiddag hebben ze eindelijk een geschikte kuur gevonden na overleg met de microbioloog en weet ik het wie allemaal ...die is dus gisteravond opgestart ..... gistermiddag kreeg ik te horen dat mijn man ziek was en mijn schoonvader ( jelmer is bij mijn schoonouders) ik heb dus alleen gistermiddag bezoek gehad van mijn schoonouders en eindleijk mijn boefje ...( die had ik na maandag niet meer gezien) vanmorgen hoorde ik dat mijn schoonmoeder ook ziek was ...dus niemand meer om voor jelmer te zorgen ....dus toen was ik het zat ... de suikers regelden zich weer .....maar in dat zh word je krankzinnig ....ze deden verder niks ....ik wer gillend gek van mijn kamergenoten ...de ene was een tokkie ....de ander een zeur ,.....ga zo maar door ...en dan lig ik er nog bij te blaffen heel de dag . Ik had ook iedere dag het gevoel zieker te worden dus het zh vond het ene goed idee om mij lekker thuis te laten uitzieken ! heerlijk ! ik neem gewoon thuis mijn kuur ,......en ga er nog eens hard over nadenken of ik ooit weer terug ga om te bevallen naar dit zh ...
Jee zeg mvj, gelukkig ben je weer thuis, hopelijk knap je gauw op, gaat het wel goed het kaboutertje in je buik? @debjes, ze krijgt smorgens als ik ga douchen en zij nog in bed speelt een rietjesbeker met melk, friso 3. Tussendemiddag krijgt ze yoki of gewonne melk en verder drinkt ze diksap. Ze heeft ook een tijdje helemaal geen melk gedronken. En nu af en toe als het lang duurt voor ze slaap krijgt ze ook nog wat melk. En alles uit de rietjes beker, anders drinkt ze niet.
Jeetje MvJ wat een verhaal!! Echt heel heftig! En dan je kleine mannetje zo moeten missen. Vreselijk! Maarre hoe voel je je nu dan? Voel je je beter door de kuur? Probeer maar lekker rustig aan te doen! Deb: dat Jesse nog in z'n wagen past! Dan lukt niet meer met mijn reusje! Hoelang heb je vrij? Heerlijk hoor!! Net Sinterklaasinkopen met mijn mams gedaan. Suze gaat flink verwend worden!! Nog geen ongi..... gggggrrrrrrrrrrrrrr wil zo graag met de clomid beginnen!!!
Oja, Suze drinkt ook nog best veel melkk hoor. 's Morgens bij ons in bed lekker een fles van +/- 200cc en voor dat ze naar bed gaat drinkt ze vaak ook zo'n 100cc uit een fles. De rest van de dag drinkt ze heel weinig, ze is verder een "slechte drinker" dus ik laat de flessen nog maar even zo. En het zijn ook hele fijne momentjes lekker met z'n allen of met z'n 2en in bed! Vanavond de kadootjes inpakken en expeditie robbinson kijken fijn fijn!
Jeetje wat een verhaal mvj en dan medicijnen krijgen waar een andere arts het niet mee eens is en als dan een stagiaire moet aangeven dat je half stikt nouja zeg!!! Heb ze ook nog naar je kleine gekeken of deed dat ook ff niet ter zake? Nou dikke knuf en neem de tijd thuis, ik duim voor je dat het snel stabiel wordt, wat een drama, nogmaals knuf!!!
Mvj lekker dat je thuis bent en hoop dat je snel opknapt, hoop dat je het goed vond dat ik even je verhaal hier deed..... Linda hoe voel jij je?
Mvj jeetje wat een toestand! En logisch dat je naar huis wilde! Je kleine mannetje is op dat moment dan ook zeker belangrijk, als iedereen om je heen ook ziek wordt! ik hoop dat je thuis lekker goed kan uitzieken, en dat je snel weer de oude bent! Chan Jesse pas er nog wel heel lang in hahaha! Hoe lang is Suze dan? jesse is 80 cm. En welke kinderwagen heb jij> Want ik heb de quinny buzz met xl sitting daar kan hij voorlopig nog in groeien! Nou ja zie me foto's maar op hyves hahaha hij past er nog makkelijk in! Hoe doe dat met Suze nu dan? Zit ze nooit meer in de wagen? Ik heb/had een week vrij! Morgen dus nog dagje en het weekend! En dan maandag weer beginnen! moet ik 2,5 week werken en dan ben ik 5 dagen weer vrij En dan daarna weer 2 dagen werken en ben ik weer 5 dagen vrij
2mvj, welk ziekenhuis was je? wat een drama zeg en wat klote dat thuis ook iedereen ziek werd. Veel sterkte en snel opknappen hoor!
@ debjes zo das lekker zeg... Je kleine man weer bijgeslapen? @ Lot we gaan naar Noorwegen @ Mvj wat een heftig verhaal zeg. Blij dat je weer thuis bent @ Thamara hoe is het met N.? Reageert ze goed op haar kuurtje? @ Linda ben jij weer beter?
Hoi meiden, Ben vandaag ana het werk, gelukkig maar 6 uurtjes, blijf lekker op kantoor, niet op pad dus dat hou ik wel vol, nog steeds erg verkouden maar het gaat redelijk, vanavond lekker voor de TV en weekend !!! Oja en ik ben bezig met een schoonmaakster zoeken, luxe he! Liefs aan jullie allemaal!!!
@Mvj< wat fijn dat je weer thuis bent! maar wat een verhaal hoor!!!! Jeetje... Nou nu maar goed opknappen! maar begrijp ik nu goed dat je alweer voor Jelmer zorgt??? NOu meis, luister goed naar je lijf! sterkte en beterschap!!! @ll, dadelijk een afspraak bij de ha. I blijft hoesten en borrelen. En ook weer verhoging, 37.9, dus niks te hoog, maar wel verhoging. Ik dacht dat het wijs was er toch even naar te laten luisteren en de assistente dacht er hetzelfde over, dus we gaan zo. ik laat het dadelijk wel even weten. liefss, taliaa stuurt alle rode duiveltjes naar MvS, want ik wil ze niet hebben
Linda dat lijkt me nou heerlijk een schoonmaakster Fijn dat je je weer wat beter voelt, vanavond lekker rustig aan op de bank. Taliaa succes bij de ha. Makkie hoe is het met jouw? Mvs sorry ik heb denk de rode duiveltje hier tegengehouden sorry, nee zonder gekheid hoop dat ze snel komen dan kan je verder.
@ll, tis een bovenste luchtweginfectie. niks ergs dus!!! heb hoestdrank en neusdruppels. meteen mn clomid maar weer opgehaald. ik kom snel weer spieken!