MvJ, meid wat een toestand weer! Wat hebben ze achterlijk gehandeld dan allemaal de artsen! En wat een blunder van dat vernevelen zeg, je schrikt je rot! Gaat het wel lukken dan, nu ook de zorg van Jelmer erbij? Dikke knuffel! Linda, lekker rustig dagje en dan weekend! Taliaa, goed van je dat je met I langs bent geweest. Nu weet je tenminste wat het is, gelukkig onschuldig! Hopelijk is ze er snel weer bovenop! Heb je al het gevoel dat de clomid iets aan het doen is van binnen bij je?? Lot, jammer... had toch nog stiekum hoop voor je! En je moet echt helemaal zelf de beslissing nemen om naar de gyn te stappen (samen met je man) Wij kunnen wel zeggen doe dit of dat, maar het gaat om jou! Als ik in jou schoenen had gestaan dan had ik ook deze ronde afgewacht en nu de gyn gebeld... en wat Taliaa al zegt, mss duurt het wel een tijdje voordat je terecht kan. Succes met je beslissing meid! Cira, beetje laat, maar van harte met jullie nieuwe woning!! (foto's??) Morgen je NOD, ik duim! MvS, ik hoop dat je ongi snel komt, en dan hup aan de clomid! Debjes, joh lekker veel vrije dagen in het vooruitzicht, heerlijk! Ik ook, hoef deze maand maar 9 dagen van 5 uurtjes te werken, super!! Nou, hier een niet zo'n fit mannetje hoor! Vanacht ronmd 02.00 was hij erg warm en was ineens klaarwakker en heel druk aan het kletsen. Dus ik dacht eerst dat hij aan het ijlen was? Na 1,5 uur sliep hij weer tot 07.00, huilend wakker. Toen nog tot 9.15 uur bij ons in bed gelegen. Pffff was me een nachtje weer! Hij ligt nu ook te slapen na zijn broodje. Ga zo met mijn schoonmoeder voor de laatste dingetjes op pad, vind het rot voor hem dat hij mee moet, maar hij heeft op dit moment geen koorst. Dus het moet maar even. Hier verder alles goed, lekker veel last van mijn borsten en maag, en moeeeeeee....dus daar ben ik blij mee hihihi
Meiden even snel illegaal vanaf mijn werk. Mvj jeetje denk goed aan je zelf en aan je kleintje? Hier nog geen tekenen van de ongi. Jaimy is ziek heeft nu al drie dagen koorts. Gisteren bij de HA geweest maar kan niks vinden. Weer een virus. Eten doet hij al voor de 4e dag bijna niet drinken gaat gelukkig redelijk goed. We hadden eindelijk zoiets van lijkt goed te gaan, maar ja hij is nu weer al een paar keer goed ziek in korte tijd. Vandaag is hij lekker naar mijn moeder en hij vermaakt zich op zijn eigen manier nu. Hopenlijk gaat het morgen beter met hem anders een AB kuurtje halen in de hoop dat hij zo opknapt.
hihi makkie, leuk die klachtjes ja, hier is i ook dus niet fit. ga jij Seth wel de 2e prik laten geven?? @Linda, lekker hoor een hh! houd je haar, of alleen tijdens de zw.schap??
Taliaa! Ach een luchtwegeninfectie wat sneu nu voor je kleine meid! Wel goed in de gaten houden hoor, want tis niet niks! heb het zelf ook veel gehad en je kan je er behoorlijk rot door voelen! Cira he jeetje schiet toch ook niet op bij jouw! Arme man! ik hoop dat hij snel opknapt! gelukkig drinkt hij nog wel, dat is voor nu even belangrijkste! Makkie Arme Seth ook weer niet lekker! Lijkt wel alsof het heel erg heerst! En lekker pijn je borsten hhahahaha dat is dan een goed teken Moest wel lachen hoe je het schreef Shopse even! Linda goed dat je even rustig aan doet op je werk! En moest trouwens erg lachen bij de foto waarop je had gereageerd op hyves, over Jes zijn kleding Het is allemaal niet super duur hoor, maar hou er wel van dat Jesse er altijd leuk uitziet Ik heb toch ook nog steeds het idee dat er bij jesse is op zit te borrelen van een griepje ofzo! Hij is de laatste dagen zo pieperig! Misschien een sprongetje, dat kan ook! Maar je wordt er soms wel moe van, van dat gezeur! Maar goed we slepen ons er wel door heen! Vandaag wil ik een ''normale'' dag voor Jesse, dus gewoon zijn eigen ritme (schoot er echt bij in, nu we vakantie hadden) misschien kan hij ook niet goed tegen veranderingen? Hij zou vandaag bij mijn ouders gaan slapen, zodat Chris en ik naar de Bios konden! Maar we hebben het even uitgesteld, omdat ik geen zin heb dat ik maandag nog steeds een beetje een oververmoeid kindje heb, terwijl ik weer moet werken. Mijn kleine boef is wakker! Ga hem uit bed halen en dan gaan we even alvast een kestboom kopen, die zetten we nogeven in de schuur en dan zondag tuigen we hem op als de Sint voorbij is!
beterschap voor alle zieke kindjes. Jens snottert en hoest, maar heeft geen koorts (afkloppen). Ik heb het erg druk gehad maar hoop morgen weer wat mee te kunnen kletsen!
wat rot, al die zieke/niet fitte kindjes! Wat voel je je zelf dat ook kl*te he? Tenminste dat heb ik heeeeel sterk. Als Seth niet zichzelf is, dan ik ook totaal niet! Taliaa, ik twijfel erg hoor, over de 2e prik! Ik weet het nog echt niet, maar je hoort nu zoveel kindjes die ineens een week na de prik alsnog ziek worden! Dus ik denk er nog even goed over na (mijn gevoel nu zegt nee).
Ik "hoor" jullie schrijven of het misschien wel niet geven van de 2e m-griepprik... Hoeven ze niet perse een 2e prik? Waarom maar 1 prik laten geven? Als je de 1e wel heb gegeven en je doet de volgende niet is de 1e dan niet voor niets geweest? Wat een vragen he?! Ben benieuwd. Hoop echt ongesteld te worden van het weekend!!
Het klinkt misschien onverstandig ...maar ik hoorde vandaag op het nieuws dat de piek van de MG al is geweest .... dus ik twijfel nu ook aan de 2e prik ...en jelmer is dus nu ook ziek na 1 weeek .... ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn man is ook ziek thuis ...dus ik zorg voor 2 ...maar nadat ik vanmorgen in eens in de keuken lag en ik vanmiddag een partij gehuild heb was het wel duideijk manne blijven nog steeds het zieligst als ze ziek zijn .... nou ja verder schiet het hier nog niet echt op ...ik word naar mijn gevoel steeds zieker ....naar mijn gevoel is het een buikgriepje er bij ...mar goed dat k0omt ook wel weer goed .... ik ga snel weer topfit bijlezen meiden ...nu lukt het nog niet echt geloof ik ...
Mvj Een echte zieke boeg dus bij jullie. Jullie allen veel Beterschap en rustog aan he! Makkie dat gevoel heb ik ook hoor als Jaimy niet lekker is voel ik me zo rot voor hem. Mvs ik zal mijn duivels ook naar jou sturen ik hoef ze niet zonodig te zien hier. Ik kreeg mijn ongi overigens altijd een dag of 10 na de laatste provera tablet. Taliaa Beterschap met I! Pooh gelukkig geen koorts bij jullie. Hopelijk worden jullie deze ronde overgeslagen. Debjes jij ok al en mieperig mannetje. Hopenlijk zit hij morgen weer helemaal lekker in zijn vel zo met sinterklaas. Lot Spannend hoor de financiering van de verbouwing. Lindaa nog even en dan heb je heerlijk verlof! Thamaraa hoe is het met N? Meiden zojuist weer bij de HAP geweest. Jaimy had de hele dag weer flinke koorts (39,5) dus heb maar weer gebeld. Moest weer gelijk komen. En naar buiten met een oorontsteking rijker en een beginnende keelontsteking. Dus hier weer de anti biotica in huis. En nu maar hopen dat hij snel opknapt. Morgen gaan we wel sinterklaas vieren bij zijn oma. Dokter zei dat het niet besmettelijk is dus dan il ik het verzetje wel even aangaan met ons gezinnetje. Bij oma thuis is er ook een bedje dus hij kan heerlijk slapen. Meiden ik ga naar bed want een hoestend onrustig kind 's nachts betekend dat deze mama ook minder slaapt en met elke hoestbui wakker is. (En dan mag ik nog zeker niet klagen, want een aantal van jullie hebben het altijd)
mvj, ik vind het zo rot voor je...... knuffel! @cira, ja hier ook gebroken nachten met hoestend kind. Jens ging om 3.30 hoesten en viel as om 5.00 in slaap na een half uur gebruld te hebben! blegh....
@pooh vervelend he dat hoesten bij die kleintjes ....geef je jens er verder niks voor ? ik geloof dat ik me vandaag iets beter voel ....nou moet ik er wel bij zeggen dat het nog ochtend is ... maar we gaan de goede kant op
Mvj begin nu rustig misschien kom je de dag dan beter door, even de rem erop! Mg ja wij halen hem denk ik gewoon, anders heb je de eerste ook bijna voor niets gehaald want zo erg beschermd zijn ze niet met 1 prik, en nu ziek van de prik zou ook toeval kunnen zijn Tygo was vorige week dan even ziek en dat was volgens de arts al een late reactie als het daarvan zou zijn, kijk maar na alle andere prikken van het vaccinatieprogramma hoe snel dan de bijwerkingen er zijn. Snap jullie twijfel hoor.
wij halen ook prik nummer 2 hoor!!! geen twijvel, of hij moet ziek zijn dan. @mvj, ja hij krijgt bisolvon druppels en zoutoplossing in zijn neus. Dat helpt goed, het zit niet vast. maar hij wilde bij ons in bed en daar hadden wij geen zin in. Het moet geen gewoonte worden! Dus in zijn eigen bed gelegd na het troosten etc etc en toen ging hij brullen. Dat hield hij een half uur vol en toen sliep hij tot 8.00 uur Maar ik ga hem nu naar bed brengen, volgens mij kan hij wel een dutje doen!
Cira: Vandaag jouw nod toch? Heb je een leuk kadootje van de sint gekregen? Bestaat er ook zo iets als de "dreumespeubertijd"?? De hele ochtend is alle neeeeeeeeeeeeeeeee en als ze boos is smijt ze alles wat ze in de buurt heeft weg en kneep zelf in mijn grote teen (hihi) Vanmiddag pakjesmiddag bij fam. in Den Haag.....