hahaha lot Jesse had 4 maanden geleden ook nog maat 19,5 hoor Is eens gewoon enorm gegroeit! Dus wie weet wat jouw mannetje over 3,5 maand voor schoonmaat heeft! Chan ja ik ben ook gek op kerstnummers! En leuk dat Suze weer lekker is verwent! Wat heeft ze allemaal gehad? Ik vroeg me nog af wat voor kinderwagen je had? Omdat je verbaasd was dat Jesse nog in de wagen past hahaha Morgen weer werken ene kant wel weer zin in, weet beetje in normale ritme! Morgen op me werk alles weg doen van de Sint en om toveren in kerst! ga nu even wat cadeautjes inpakken voor de kerst, kunnen ze alvast onder de boom
Deb: Onze kinderwagen is een "Kees". En Suze een reusje!! Suze heeft gekregen: de kerststal van little people, een heel mooi potje met een muziekje als ze een plasje doet, een babyborn tweeling met 2ling buggy, hempjes en onderbroekjes (zo lief!!) 2 pyama's van lief!, wat flesjes enzo voor de popjes, een poppetje, een puzzel, dvd van Tinkerbell, een nachtjapponetje van sneeuwwitje eigenlijk veels te veel. Ik heb niet alles gekocht hoor! Suze heeft hele lieve oma's en ooms en tantes!! Succes met werken morgen!
Wat leuk zeg die tweeling buggy heeft mijn nichtje ook gehad Leuk hoor lekker verwent! Leuk toch dat ze zulke lieve oma's, opa's en oom's en tantes heeft Jesse ook hoor Een Kees ken ik niet, zal even googelen hahaha. Onze quinny Buzz groeid wel met je kind mee, ze moeten er in kunnen tot 3 jaar minstens!
Suze kan in haar Kees nog zeker nog wel zitten hoor maar liggen in de bak niet meer. Maar zitten in dat ding doet ze eigenlijk ook bijna nooit meer! Mevrouwtje wilt alleen nog maar lopen!
nou, de slingers hangen! De ballon van 1 jaar hangt aan de deur.... de taart (koemelkvrije) staat in de koelkast, zijn kado staat klaar! We zijn er klaar voor! Hij ligt lekker in zijn bedje, geen idee dat papa en mama zo bezig zijn met vorig jaar! Net nog samen besproken van: volgens mij was het vorig jaar zo dat.... hihihi geweldig! Heb zin in morgen, wat een mijlpaal! MvS, ooo jullie meid is echt lekker verwent!! Ze boft maar! Debjes, jullie hebben ook gewoon nog een klein mannetje! Helemaal als je bedenkt dat hij toch al 16 maanden is! Lekker toch! Lot, is goed meid, ik sms je na de echo! Lief van je!! (Oooo de echo, over 2 (bijna 1) dagen al!! Is toch ineens snel gegaan! Heb er zin in, ons mooie kleine frummeltje heerlijk bekijken!) MvJ, dikke knuffel nogmaals, het gaat je echt niet van een leien dakje he.... Taliaa, Seth heeft maat 20, maar voor schoentjes moet je altijd een maatje groter nemen (als ze lopen) voor de ruimte. Dus zijn schoentjes zijn maat 21. Ook best groot voor zn klein mannetje vind ik! Linda, ooo deze tijd voelt voor jullie vast zo anders als de laatste jaren! Wat heerlijk toch..... volgend jaar sint en kerst met 2 hele kleine kindjes!! Wat fijn bijna verlof, kun je daarna goed rustig aan doen. Ga zo nog even Miljoenenjacht kijken (we hebben elke week weer de hoop dat ze na het programma bij ons aanbellen voor dezelfde prijs hahaha) en dan lekker slapen. Morgen de grote dag!
@makkie, succes met gaan slapen vannacht!! niet te veel met vorig jaar bezig zijn dus en veeeeeel plezier morgen!!! geniet ervan en vergeet de foto's niet!!!!!! ik vind 21 voor jullie ventje ook groot ja!!!!! die kids van ons... leven allemaal op grote voet @MvJ,oei, dat klinkt weer mis ja... Nou meid, ik hoop zooooooo dat het snel overgaat. Je zult deze goedbedoelde woorden wel zat zijn ondertussen, maar iets anders weet ik eigenlijk ook niet te zeggen.... knuffel, sterkte en we denken aan je!! ennuh, je zeurt helemaal niet, en hier kun je altijd blijven zeggen hoe je je voelt!!!!! @MvS, oei goed verwend dus!!! hier ook door oma en de tantes hoor!! wie is t andere pietje op hyves?? nichtje? wat is Suze toch een droppie zeg! en in dat pietenpakje, echt een hele piet al he!!
Taliaa: ja dat is haar nichtje(van de broer van mijn man), zij wordt de 23e 3 jaar oud en ze gaan nu echt samen spelen. Das echt zo schattig! Enne 3 januari ongeveer krijgt Suze ook een babynichtje (van mijn broertje). Dan is ze het kleine en het grote nichtje!!
als eerste, Seth gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! @all, wat leuk dat jullie zon fijne sint hebben gehad. De kiddies zijn goed verwent! Wij hebben geen sint gevierd, Jens is er nog te klein voor. We zijn het weekend thuis geweest. Jens was super lief en we hebben gistermiddag Ronja de roversdochter op tv gezien. In het Zweeds natuurlijk, jeugd sentiment! Ik zag net op AD Home een vreselijk filmpje over een Italiaans KDV. Zat haast te janken... Kindje wordt gedwongen te eten, geslagen en aan de haren getrokken door leidster @mvj, ik weet niet meer wat ik moet zeggen, alleen dat ik hoop dat je nu eindelijk eens beter wordt. Echt zwaar ....voor je!
@pooh : wat een naar filmpje zeg ....vreselijk ik zou geloof ik een moord begaan als iemand dat bij jelmer deed jullie kids zijn allemaal flink verwend zeg door de sint ...heerlijk ! @seth : gefeliciteerd knul !!! @all : heb de ha maar weer gebeld vanmorgen aangezien ik het spuugzat ben nou ,,.....ik zou ook echt niet meer weten wat hun moeten doen maar goed ...mijn eigen ha zou overleggen met het zh
Thanxxx meiden voor jullie felicitaties! Ik kom morgen verslag doen goed?? Seth vond de ochtend al helemaal geweldig, de slingers waren ook erg interessant! Doeg!!
Seth hieperdepiep hoera, gefeliciteerd met je 1ste verjaardag en papa, mama en het kleine wondertje ook. Mvj het zag er even goed uit zaterdag mooi balen dat het nu weer slecht gaat, ben benieuwd wat de ha zegt, sterkte meid! Allemaal goed verwende kinderen door de sint, leuk zeg en nu heerlijk genieten van de kerstdingetjes vind het altijd een leuke maand wel druk, zelf ook nog jarig deze maand. Oh trouwens de wintersport is geboekt, we gaan in februari, hopelijk met een wondertje in mijn buik
@lot, dat klinkt goed! een goed voornemen: een wondertje in je buik! Leuke maand he, december. Zonder kids was het zo leeg.... ja sorry, beetje emo, maar nu is het zooooooo leuk!!!! En ik denk een wijs besluit dat je naar de gyn gaat!!! je kunt idd altijd nog zien hoever je wilt gaan met meds enzo! @ciraaaaaa????? @ll, hier een vervelend meisje... ligt nu alweer in bed, Steeds huilen, alles pakken wat ze niet mag pakken, bijten, slaan... *zucht*. oma's en opa waarschuwen ons al voor de pit van dit meisje.... achja, ze heeft iig karakter Net de LP kerststal uitgepakt, nou mama vindt hem geweldig, hihi isab ook hoor. liefss, Taliaa
Makkie van Harte Meid! Geniet ervan samen met je 2 mannen! En flink terug denken aan een jaar geleden Taliaa hahahaha welkom bij de Club! Wat een fase he, vind het soms ook lastig hoor! Vooral hoe je er nu op moet reageren! Maar goed komt vanzelf weer een einde aan Pooh ook lekker een rustig weekendje! En fijn dat Jens zo lief was! Groot gelijk dat je nog geen Sint viert, ze zijn er gewoon eigenlijk nog te klein voor, maar goed wij kunnen het helaas niet overslaan met al 2 grote kids in de familie! Anders had ik het beslist ook gedaan. Jesse erg last van zijn tanden! Kan moeilijk eten en zie hem vaak sabbelen op dingen! Hij ligt nu weer even in bed! Hij was vanmorgen wel super lief Straks weer werken vaarwel vakantie hahahaha
Taliaa zo'n boefje hebben wij ook, het zal ook het karaktertje zijn maar denk ook de leeftijd(hihi hopen we ook een beetje op he) Debjes snel voorbij he zo'n weekje vrij, succes met werken. Jesse zo'n last van zijn tanden zielig zeg. Dames hebben jullie gelezen dat Caruli(voor degene die haar volgden) is bevallen, wat een super nieuws zeg het is hun zo gegunt! Taliaa denk dat de beslissing om naar de gyn te gaan ook goed is geweest, merk dat ik er helemaal aan toe ben om weer zwanger te mogen zijn, dus goede voornemens voor 2010!!
we hebben net 15 minuten buiten gewandeld. Het doel was kerstkaarten voor het buitenland op de post doen en eendjes voeren. Nou die verwende krengen haalde hun neus (hebben ze die?) op voor mijn nog verse boterhammen...pfff Snel weer naar huis gegaan, tis guur,bah!
@pooh : die eenden bij jullie eten alleen maar pannekoeken zeker ? @talia : zijn I en J dan toch broer en zus ???? hier is het precies het zelfde verhaal ....ggggrrrrrrrrrrrrr plus dat zijn 4 kiezen doorkomen
@mvj, hihi, misschien wel ja.... Ik "sprak' meisje 0123 effe op hyves. Ze denkt wel aan ons maar is druk met Ties knuffelen en hij blijkt overdag ook weinig te slapen (net als die van mij). Morgen begint ze weer met werken!