Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik ook !!!

Mvj: heel veel sterkte !!! En zorg goed voor jezelf in zoverre dat lukt.

@pooh: wat rot zeg dat je je zo voelt, Jens is ook gewoon het belangrijkste wat er is, het is een gevoel wat voortkomt uit onvoorwaarlijke liefde, zo moet je soms maar denken. Jou je taai! Wist trouwens helemaal niet (meer) dat hij in een stuit is geboren, stelt me wel gerust weer zo'n verhaal :).

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    even een korte reactie:
    @mvj, ik heb de tranen in mn ogen. Wat een ellende meis! en wat Lot ook zei, als je hier zou wonen kon je Jelmer gerust een dagje brengen. ja jeetje zeg, als er iets is wat we kunnen doen, moet je het zeggen!!!
    En je moet je absoluut NIET bezwaard voelen om Jelmer naar je s ouders te brengen ofzo!!!! Dit is overmacht!!! Oh meissie toch... Ik vind het zooooooooooooo erg voor je!!!
    Slim dat je de volgende keer je man even meeneemt, kan hij ook alles horen en vragen!!!!

liefss, Taliaa

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ...

jullie zijn veel te lief voor mij ....

Ik heb jelmer net ingeschreven bij het kdv ...en mijn verhaal uitgelegd .....de desbetreffende dame ging gelijk kijken of ze zo snel mogelijk een plekje heeft voor jelmer ....al zijn het maar 2 dagdelen in de week ....:)
    ik doe jelmer er meer plezier om lekker met andere kindjes te gaan spelen dan hier bij mij te zitten en te laten toe kijken hoe moeders strontziek op de bank ligt ...knap je ook niet van op ;)

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Goeie actie mvj, echt knap van je!!!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo mvj!!!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    echt goed van je Mvj!!!! knap hoor!!! je bent de bovenstebeste moeder voor Jelmer!!!

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Mvj hopelijk hebben ze snel een plekje.
    Vind het wel knap van je hoor.

@ Makkie hoe was de echo ???

8. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    MvJ: heel goed idee. Kdv! Hopelijk is de wachtlijst niet lang!

Thamara: fijn geen gehoest meer! Lekker hoor uitwaaien aan het strand!

Pooh:vervelend meis, dat je je rot voelt. Ik heb dat ook wel eens en als ik het op voel komen neem ik snel wat druppels van Bach. (rescue spray). Dat helpt me altijd wel! **knuffel**.

Ik heb net de 1e clomidtabletten genomen en ga zo bellen om eeb afspraak te maken voor een fm. oei oei toch wel spannend!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ Knap wat je dat je die beslissing neemt! Je moet maar zo denken je kan even niet anders! En Jelmer zal het vast en zeker naar zijn zin krijgen, zodat jij even tot rust kan komen als hij paar uurtjes daar zit!

Ik zelf heb ook een moeder op mijn werk die nu zwanger is 33 weken en al vanaf begin af aan ziek is, last vaan haar longen ook nog is heel misselijk! En aangezien zij niet teveel stress mag hebben, omdat zij niet normaal kan bevallen (ze mag absoluut geen weeen krijgen) moet zij veel rusten! En zit haar kind een paar uurtjes bij ons, zodat zij tot rust kan komen hele middag en weer fit genoeg is om een paar uurtjes thuis voor hem te zorgen!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvs, die ga ik ook maar eens kopen. soms heb ik er maanden geen last van en dan opeens weer wel. Nu voel ik effe niets, maar gisteravond en vanochtend, blegh. zo'n onbestemd gevoel.
    Ben ik bang dat mn depressie terug komt en dan begint het malen. dat ze Jens van me afpakken omdat ik niet goed voor hem kan zorgen... Terwijl dat helemaal niet zo is....IK WORD GEK VAN MEZELF!!! hahhaa

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : oke ...ben dus niet de enige ...pppfff opluchting ...lijkt mijn verhaal wel hihi

@makkie : hoe is het ?

ik ga even mijn kind uit pannenkast vissen

12. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    pooh: de druppels werken bij mij prima en het idee dat ze in mijn tas zitten en ik ze dus altijd kan nemen als ik dat nodig vind geeft mij een gerust gevoel! Probeer op zulke momenten wat afleiding te zoeken, of schrijf je gevoelens op. Dat wil ook nog wel eens opluchten!

13. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zo benieuwd hoe het met Makkie is!

En Cira is ook al zo lang niet meer langs geweest....

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ben ook benieuwd naar Makkie!!!

Mvs spannend, nu echt van start!

15. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad! Krijg alleen het ziekenhuis niet aan de lijn en wil zo graag een afspraak maken voor de 1e fm. Dan kan ik het eventueel vast doorgeven op mijn werk.....

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden!!

Even snel, gister was het een superdesuper dag! Seth is enorm verwend (oa de garage van LP, een kermis, afstandsbedienbare hond, houtenloopkar met blokken en een blokkentafel gekregen!) en hij heeft genoten van alles. Mama heeft af en toe wel moeten huilen hoor, hihihi.

En..... vanmorgen de echo gehad! Een heel mooi klein hartje dat aan het kloppen is!! En alles ziet er super uit, ben precies 6wk en 3dg. Dus mijn berekening is goed geweest! We zijn helemaal in de wolken en super opgelucht! Seth was ook mee, die vond he allemaal maar interessant daar!

ga nu even liggen, Seth slaapt ook, ben zoooo moe!

Ik lees snel goed bij, las alleen snel dat het niet zo goed gaat met MvJ! Wat rot meid, het gaat zo echt niet meer lekker he? Ik wou ook dat ik je kon helpen.... dikke knuffel!

17. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Makkie: wat fantastisch meis! Ben heel blij voor jullie!!

18. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie
    GEWELDIG gefeliciteerd en nu lekker genieten

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hehe makkie, en wij maar wachten;)
    gefeli met jullie mooie hartje!!!!!!:) wanneer weer babyzwaaien?

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Makkie van harte!!!!!!!! Was je erg zenuwachtig? Wanneer mag je weer?

Deel Deze Pagina