Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Je mag ook alleen water opwarmen, niet met de voeding erbij. Dat is denk ik gewoon een standaard regel.

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    debjes negeren heb ik nog niet geprobeerd ...dat gaan we maar eens doen ....
    ik negeer hem wel als hij uit zijn stekker gaat :)

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

1ekindje, heel veel succes vandaag met Myrthe!

Nee zeggen gaat hier goed, hij gaat dan meteen wat anders doen. Maar probeert het daarna natuurlijk nog wel eens! En als ik zeg: seth kijk eens? Dan kijkt hij me aan, en dan zeg ik Nee, dat mag niet. En dan loopt hij er vandaan! Erg voorbeeldig dus, maar dat zal vast niet altijd zo blijven hahaha. Ook bij de oma's blijft hij vaak netjes overal af!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ok jullie adviezen komen overeen met de kraamzorg :).

Alleen dus als ik jullie zo volg:

Opwarmen flesvoeding: kan gewoon (gekookt) water in de magnetron.

Opwarmen borstvoeding: evt. met een flessenwarmer.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Heb om 15.30 echo :)

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Linda spannend !

@makkie : wat heb je toch een heerlijk kind ....

jelmer zit hier voor het eerst in zijn leven een appel te eten , heb 4 grote stukken gegeven zodat hij het er af kan schaven met zijn tanden hihi , hij is in ieder geval even zoet

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @makkie, idd een voorbeeldig kind;)
    Isabelle snapt best wat nee betekent, maar gaat dan altijd nog ene stapje verder. Dus bv "nee niet aan de gordijnen" dan gaat ze dus vervolgens aan de gordijnen hangen etc... *zucht*. Ze snapt best wat nee betekent, maar kan er gewoon niet afblijven dan, en dan gaat ze slaan, bijten en krassen... Heb dr wel eens een tik gegeven, *schaam*. Op de handje hoor, dus niet echt hard. Maar dat maakte geen indruk... (toen vond ik het nog erger...)

@Linda, ja idd, dat is het zoals wij het deden. en dadelijk weer een echo, joehoe:) veel plezier!

@1e kindje, sterkte hoor!!!

@ll, net naar een soort groothandel geweest, brand en rookschade en partij opkopen... Echt leuk, ze hadden veel prenatal spulletjes. Mn vriendin heeft een mc laren buggy voor 130 euro gekocht *jaloers*. Ik een fauteuil voor isa, knal oranje (tja ze hadden geen roze he;)) en een WII spel:)
    echt leuk shoppen zo, flink afgeprijsd alles.

Nou vanmiddag vergadering, maar als isa nog lekker ligt te slapen ga ik niet (ze zou mee moeten dan...) En vanavond slaapdienst.

oja, 30 jan staat hier nog genoteerd hoor!
    Liefss, Taliaa

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda klopt als een bus ;) Dus als je echt bv wilt gaan geven zou ik een flessen warmer kopen en anders ja zou ik het niet echt doen.

Spannend weer een Echo altijd leuk om je kleintjes weer te zien :D

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Heel veel plezier :)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @linda, en mocht je gaan kolven en nog geen warmer hebben kun je het ook in warm water opwarmen hoor! dus nog geen man over boord...

@thamaraa, beterschap met M!!!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda heel veel plezier met de echo!!

Tygo heeft al vanaf zondag dunne ontlasting, hij is niet ziek dus denk dat er misschien veel tanden/kiezen aankomen of een beetje van papa mee heeft gekregen je hoort hem gewoon poepen, er zijn hier de afgelopen dagen dus veel extra wasjes geweest!

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Wij hadden ook gewoon kraanwater om de voeding mee klaar te maken en daarna hop in de magnetron opwarmen. Ideaal.

Enneh nee zeggen en zn handje vastpakken werkt goed. Alleen gisteren en vandaag niet zo, want ik ben mn stem kwijt. Dusseh mama maakt nu geen indruk, dus ik moet wat vaker zn handje vastpakken en nee zeggen in zn gezicht, want dan hoort ie me. grijns grijns.
    Ik ga zo even naar de HA want ik wil nu toch echt eens van mn luchtwegenontstekkingen af. Is het een over, dan begint het ander. Ik wordt er zo moe van. Ik hoop maar dat ik een antibiotica kuurtje krijg.
    Verder gaaat hier alles zn gangetje.
    LInda veel plezier met babyzwaaien.
    1e kindje sterkte vandaag. Hopelijk knapt de kleine hiervan heel goed op.

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : klinkt als tandjes idd ...vervelend is dat he ?

@sas : hoop dat je er nu vanaf komt !

@all : nou het is hier weer mis :( ik voelde me vanochtend zo ellendig dat ik 2 keer serieus overwogen om de ambulance te bellen ...maar ben weer gaan liggen .....
    ik baal hier zo van .....heb mijn man gebeld maar die was weer met zijn werk elders in het land ...dus hij heeft zijn moeder gebeld ...die is jelmer net komen halen ....
    ik zit nu aan een boterham en hoop dat mijn suiker weer omhoog gaat die was net 3 ....dan ben je niet blij ....
    en dan even slapen ...

14. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    wij zijn weer thuis. myrthe is om half 10 geholpen. ze was heel erg boos toen ze wakker werdt. maar nu is ze lekker aan het spelen.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj jeetje het gaat echt op en neer he, wel lief dat je schoonmoeder gelijk wil komen en als ze het erg vind zegt ze het toch wel tegen je man..... Rustig aan he en is je suiker al omhoog? sterkte

1ekindje gelukkig dat ze weer lekker aan het spelen is en ze haar boosheid kwijt is, heeft ze nergens last van?

Sas hoop dat de ha wat geeft zo schiet het niet op, beterschap!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : nee krijg mijn suiker niet omhoog , heb wel geslapen want ik kon niet meer ...
    heb net de diabvpk maar gebeld ....lekker is dat zoiets hebben op vrijdagmiddag .....
    nou ja ik zit nu een glas limonade te drinken ...meer limo dan nade ...bah .....

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    jeetje MvJ, en de arts vindt dit allemaal acceptabel?? Als je suikers niet zomaar te regelen zijn moeten ze wellicht een insulinepompje overwegen??? nou beterschap.. voel me wel heeeeel machteloos hier aan deze kant van t internet!

@linda, hoe was het???

@1e kindje: gelukkig! nu lekker op laten knappen!

@Lot, oei, de poeperitis. Erg he?? ik vind die wasjes zoooooo vies... blegh. Volgens mij heb jij volgende week je afspraak bij de gyn he?? gaat je man mee??

@ll, vanmiddag toch met isa naar de vergadering geweest, ze was echt super lief!!!! *trots* ff lekker zitten pronken met mn kindje. Er was ook een zwangere bij en ik was niet eens heel jaloers, goed he? hihi. (zij is 2x in de 1e ronde zwanger geraakt) Ik word namelijk ook weer zwanger, is het nu niet, dan in 2010. En tot die tijd geniet ik volop van mn meisje!

Liefss, Taliaa
    (gaat foto's op hyves knallen, dus jullie kunnen weer isabellaatje kijken;))

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : tuurlijk word jij weer zwnager , jullie allemaal ....het eerste bewijs is er al ! ;)

ik weet niet wat de arts er van vind ...moet eerlijk zeggen dat ik mei nu wel heel ver weg vind klinken ....

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj drink die limo maar goed en anders weer aan de bel trekken vind niet dat ze je zo kunnen laten alleen.

Linda ben benieuwd hoe het was!?

Taliaa ja vies he die poepbroeken, gooi het vaak ook snel in de wasmachine of in een emmer anders krijg je het niet eens schoon. Ben benieuwd wanneer die tanden uit zijn mond schieten 1 is er door en de tweede komt eraan en dan de rest.
    Volgende week donderdag de afspraak en mijn man gaat mee, Tygo gaat naar het kdv en we gaan gelijk ff op pad voor het huis even orienteren.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Alles was weer super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wauw ik blijf het bijzonder vinden om elke keer weer met zoveel goed nieuws het zkh uit te lopen.

Ze liggen wel nu beide in ene stuit maar ze kunnen nog een tijd draaien.

Bloeddruk was 140/85 moet natuurlijk niet hoger worden, mijn hartkloppigen hebben er niks mee te maken maar de arts schreef het wel op. Hij adviseerde nogmaals om snel te stoppen met werken maar dat is dus ook geregeld :). Oja en mijn hard buiken waren zeker een teken van rustig aan doen maar hoort er gewoon bij, ze groeien nu zo ontzettend hard dus die baarmoeder heeft veel te verduren.

Dus daarna helemaal happy een kerstboom gekocht en nu weekend :).

Deel Deze Pagina