ja dat is echt lekker hoor! Moeten jullie gewoon eens proberen hahaha!! Mmmmm hasjee is ook lekker.... heb op dit moment OVERAL wel zin in jammie!! Hoe gaat het nu met Myrthe? Hopelijk heeft ze weinig last!! Vanmiddag hier in onze wijk een kerstmarkt! Mss dat we er zo nog even doorheen lopen. En de bestelbon voor de oliebollen ingevuld en zo inleveren. Och joh, die oliebollen die ze hier maken zijn LEKKER!! Mmmmm I LOVE DECEMBER!!
trouwens even een vraagje.. ik ben vandaag 7 weken zwanger, maar moet ik dan bij de site's die het verloop van je zwangerschap beschrijven, bij de 7 weken of de 8 weken zwanger kijken? Als je 7 weken zwanger bent, dan zit je toch in je 8e week? En bij 8 weken in je 9e week?? Of heb ik dat verkeerd?
je zit nu in je 8ste week....en nee, het lijkt me niets met mayo..hahahaha! terwijl ik wel een mayo freak ben! ik hoor hasjeeeee?? lekker lekker! Ga er alleen altijd zo van "flatuleren", om het eens netjes te zeggen!
@makkie : ja het is het meeste relaxte dagje van de week ...heerlijk mijn man eet ook mayo bij rookworst ..mijn man eet bijzonder weinig zonder een sausje ...hihi de mannen zijn samen vanmorgen eerst boodschappen wezen doen en vanmiddag zijn ze naar de intratuin geweest ...hebben ze 2 mini kerstboompjes gekocht zo lieff ..helemaal kant en klare boompjes ...we hoeven dus niks meer te doen ...ik heb even geen zin in kerst dit jaar qua boom en uitpakken ...komt wel weer eens ..8) @pooh augurken door de boerenkool ?
@mvj, leuk!! Wij hebben alleen een nijntje boom staan. Jens kruipt echt behoorlijk door de kamer nu, dus een echte boom, nee dank je wel! enne, augurken, ja lekker!!
Makkie klagen doe je niet hoor! En mag afentoe best! Fijn at je nooit het zat was met je zwanegrschap bij zet! Ik wel hoor was het na 20 weken al zat, maar goed ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk echt geen fijne zwangershcap heb gehad 9 maanden lang overgeven 24 uur. maar als ik er nu op terug kijk vind ik het wel weer jammet dat ik niet zo heb genoten! En toen ik net bevallen was ik me echt wel leeg voelde, terwijl ik er zo klaar mee was Snap je het nog hahaha! Ik zou er zo weer alles voor over hebben en dan ook wel meer gaan genieten als ik weer 9 maanden lang misselijk moet zijn! Oh ja vroeg me af hoew jullie kindujes reageren op de boom? Jesse zit er helemaal niet aan! Die vind het alleen maar mooi! We hebben ook gezegd dat de boom Auw doet haah Dus hij zegt nu steeds als hij bij de boom staat ''AUW HE''
@pooh : de boompjes staan op het dressoir daar kan hij gelukkig niet bij . heb net even op Inet gekeken naar de nijntje boom , vind hem geweldig ! @makkie : tuurlijk mag je dat zeggen , ik weet zelf hoe het is om zo veel misselijk te zijn .....dat is echt niet leuk ...... ik ben sinds 2 weken trouwens misselijker als daar voor hihi ....dat stopt na de 12 weken meestal toch ? @all mijn man denkt dat dit een meisje word .....en als er iemand gelijk heeft ...is hij het wel ...hij was ook 2 keer mijn zwnagerschapstest .....heb 2 keer pos getest nadat hij gezegd had dat ik zwanger zou zijn....spooky !
gisteren bij de HA geweest en geen kuur gekregen omdat ik last heb van een virusinfectie. Deze moet met rust genezen en ik heb paracetemol met codeine gekregen tegen het hoesten. Dit is trouwesn ook veel beter voor het geval ik zwanger mocht raken of zo iets. Gelukkig voel ik me vandaag al een stuk beter en ben ik vanochtend lekker met mn mannen eindhoven ingeweest om even wat pyama's en rompers en lekkere warme truien voor Thijs te scoren. Ik had voor hem al een lekkere warme muts en sjaal gekocht en dat staat hem super ondeugend. En vanmiddag lekker alleen op pad geweest voor wat kerstspullen voor in de boom. Morgen gaan we deze opzetten. Thijs is heel gefacineerd met kerstbomen en lampjes, dus het wordt wel een succes. MVJ lekker rustig aan doen en laat je maar verwennen door je mannen. Linda super dat het goed gaat met je beebjes.
Sas hoop dat je snel beetje opknapt! Wel leuke dingen vandaag! Thijs dus ook weer lekker winterproef Hier ook hoor! Heb afgelopen woensdag muts en handschoenen gekocht, omdat ik hoorde dat het aankomende week aardig koud wordt! jesse de straks gevallen :9 Ging samen met hem de hond uitlaten. Nu hebben ze voor ons huis opnieuw asvalt gelegd (wij hebben autovrije voorkant gekregen, alleen fietsers mogen er) en Jesse struikelde en viel keihard met zijn koppie op het asvalt Kon wel huilen, durfde niet onder ze muts te kijken! Maar gelukkig viel het mee! Alleen een bult en een schaaf plekje, arme kind! Meiden wordt echt koud nu! En volgende week zelfs over dan onder nul! Ik wil SNEEUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Even bij gelezen. Kom binnenkort even reageren, want ik ben ziek (flink buikgriep) Dus duik nu weer lekker mijn bedje in samen met mijn meisje. De slipexamen van M ging heel goed, volgende week krijgt die zijn diploma En M voelt zich al stukken beter (die heeft ook buikgriep gehad) Liefs Thamara
sas, thamara beterschap! Ik heb voor morgen ochtend een afspraak gemaakt bij e huisarts voor Jens. Hij hoest nu al 2 weken, heeft een half flesje hoestdruppels op en hij lijkt er meer last van te krijgen. Als hij hoest blijft hij er haast in en soms piept hij ook een beetje. Vanmiddag komt mijn moeder, die past vanavond op Jens op als wij naar Cirque de soleil gaan. Heb er zin in!
@pooh : aah gos is hij nog aan het hoesten ? ja dan zou ik er ook naar laten kijken ....misschien toch een luchtweginfectie of zo als hij piept ? iig beterschap en een hele fijne avond !
dank je mvj!!! Mn vriend heeft zoiets van, hij is er toch niet ziek van? Maar na dik 2 weken hoesten en verkouden zijn, wordt het ook niet beter. En dat piepen als hij zich inspant vind ik niet prettig. Dan maar de overbezorgde moeder uithangen...
die bisolvon druppels doen dan ook niet echt hun werk , dus dan is het wel tijd om er effe naar te laten kijken ... als ik even naar mijzelf kijk ...ik piep ook nog steeds en mijn ha vond dat ook niet acceptabel ... dus piepen is volgens mij wel een signaal dat het niet goed is ... niet dat het een ramp is maar misschien kunnen ze een kuurjte voorschrijven of een pufje ...
ja, alleen ben ik dan weer zo van...huisartsenpost of toch tot morgen wachten. We kijken het wel efef aan.
Pooh: veel plezier vanavond! Alle zieken: beterschap! Taliaa: 2 weken wachten nu..... spannend meis! Mijn duimen draaien voor jou hoor! Hier gister een heel leuke avond gehad! Met vrienden een avondje op stap geweest, lekker aan de borrel. Heerlijk, nu het nog kan en mag geniet ik er extra van! Suze heeft voor het eerst bij mijn broertje gelogeerd en het ging heel goed. Fijn! Straks naar Utrecht, we hebben via marktplaats een dvd speler en 2 tvschermen voor in de auto gekocht (nieuw). Handig voor naar euro disney! Fijne zondag allemaal! Liefs!
meiden, wij zijn net terug van de huisartsen post met Jens. Hij bleef maar hoesten en hoesten en gaf er zelfs door over. Hij heeft geen slijm vast zitten maar heeft een asmatische reactie op zijn verkoudheid. Geen astma maar wel een soortgelijke reactie. We moeten nu 4-6x daags een pufje geven. Arm kind.
Alle zieken en zieke kindjes: beterschap, het is echt een rotwinter he, overal is iedereen ziek, bah, hier constant verkouden, denk dat het voorlopig niet weg gaat. Taliaa: ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmm Hier niet veel te melden, gisteren veel kleertjes 2e hands van m'n schoonzusje gekregen, net alles heerlijk uitgezocht wat ik wel en niet wil hebben . Verder huisje inmiddels in kerstsfeer, i love december 2 makkie maar kan er nu eindelijk ook weer echt van genieten. Oja en augurken, mayo, boerenkool, ik kan het me wel voorstellen hoor! Ik heb trouwens toch een eet-tik tijdens m'n zwangerschap en dat is fruit (tja totaal niet erg natuurlijk) ik eet het echt super veel, sta sinds 2 weken ook echt 's ochtends heel vroeg al sinaasappels/grapefruit/citroenen te persen, heerlijk dat zure hihi, de rest van de dag dan appels en mandarijnen.
is een van jullie kindje al eens geopereerd. Myrthe huilt nu best veel zonder dat er volgens mij iets is. dan is ze lekker aan het spelen en dan in eens begint ze te huilen en is dan bijna niet te troosten. het kan ook zijn dat ze boos is omdat ze wil staan maar dat kan ze nog niet.