Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    mijn gevoel zegt: niet doen. Als ik merk watvoor klap isa van de vorige keer heeft gehad (ja en dat kan toeval zijn etc etc...;)) maar ik zou het niet doen.
    Als je twijfelt idd even je ha bellen, maar die zegt wrs dat je het gewoon kunt doen...succes!!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Makkie van harte gefelicteerd!!!!!!!!! Wauw wat omschrijf je het mooi!!!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, je precies, ik was toen een week korter en dat kon volgens mij echt niet.... dus ik was zoooooo opgelucht dat bij het opmeten de echocomputer zelf ook 7wk en 2dg aangaf!!

Lastig he die dingen die je voelt.... ik weet eigelijk niet eens meer wat ik precies voelde deze keer voor mijn nod... je de enorme drang om te testen hihihi. En ik teste dus al 5 dagen voor mijn nod achteraf heeeeel licht positief! Dus als je de kriebels krijgt om te testen?? Was hier een goed voorgevoel! Heb je altijd bruinverlies dan voor je NOD?

Linda, hoe gaat ie met jou en je wondertje meid? Wanneer gaat je verlof nou in?

Lot, weet je al wat je gaat doen met de prik?

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Makkie: donderdag 24 december :) :) :)

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie wat super om te lezen dat alles goed gaat met jullie wondertje.

@ Poohbear hopelijk voelt Jens zich snel beter.
    En wat een leuk kerstkaartje hebben jullie, Jens is echt een mooi kerstmannetje :)

@ Mvj ik had toen ik zwanger was van M ook heel veel last van dunne ontlasting.

@ Linda het aftellen is nu echt begonnen he.
    Nog even en dan kun je lekker genieten van je verlof.

@ Lot vaak loop de temp s'middags nog meer op.
    Ik zal anders even tempen voor je gaat, maar bij twijfel zal ik niet gaan.

@ Taliaa jij ook beterschap voor je kleine meid.

@ All
    Met M gaat het alweer goed.
    Maar ik heb nog steeds last van mijn buik, gelukkig heb ik niet meer overgegeven.
    Gisteren avond lag ik vroeg in bed met een warme kruik op mijn buik.
    Vanmorgen weer met N naar de CB geweest, madam weegt nu 9945 gram en ze is 76,1 cm lang.
    Verder deed ze het heel erg goed, ze had daar het grootste woord :D
    Zo weer M naar school brengen en dan duik ik nog even het bed in.
    Hele fijne middag.
    Liefs Thamara

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik weet het niet bel de ha straks maar even!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot, jens heeft ook geen koorts/verhoging meer maar mag toch geen griepprik morgen. De dokter zei dat zn immuunsysteem het al zwaar genoeg had met die verkoudheid...en een tweede prik mag ik later halen bij haar.

@makkie, lief, zon'n klein smurfje op het beeldscherm...geweldig!!!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thamara, zo hee, Nomi is echt een flinke meid! Fijn dat alles weer goed was. Nu snel helemaal opknappen!

Pooh, heb ook net jullie kerstkaartje binnen. Hij is erg leuk! Thanx!

Lot, verstandig dat je de ha even belt. Seth is dan verder helemaal in orde, ik zie toch wel tegen de prik op. Hij werd er de vorige keer ook een week na ineens ziek van (niet zeker of het daar van is natuurlijk, maar toch....)

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    shit wordt ik net gebeld door mn man en die werd weer gebeld door het kdv dat thijs verhoging heeft. Hij ligt nu lekker te slapen en als het slechter gaat worden we gebeld dat we hem moeten komen halen. Net de ggd gebeld en Thijs mag niet geprikt worden vandaag. Als ie morgen of donderdag geen verhoging heeft mag ie wel weer de prik hebben, anders moet ik ze donderdag bellen voor een andere afspraak.
    Bah nu zit ik niet meer op mn gemak op mn werk, maar ik heb nog zoveel liggen wat af moet en mn man kan ook niet makkelijk weg nu. Dusseh we zien wel even hoe het gaat. Anders moet ik vrijdagmiddag maar even extra werken om alles toch af te krijgen voor de vakantie. Ik vind het vooral rot voor mn kleine mannetje. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt.

10. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Makkie: wat vertel je dat prachtig! En wat fijn dat je zo snel weer een echo krijgt!

Taliaa: arme Isa en papa. Snap dat je op zo'n moment liever thuis bent om voor jouw meisje te zorgen!

Sas: he vervelende situatie. Hopelijk doet het slapen hem goed.

Vanmorgen heeft Suze haar 2e griepprik gehad en daarna lekker naar zwemles geweest. Suze is zo lekker vrij in het water, echt fantastisch!

Slapen is hier echt DRAMA!!
    Zowel 's middags als 's avonds/'s nachts!!
    Hopen dat het een "fase" is!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    #13411 lot23, 15 dec 2009
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
    Nou ha gebeld die zegt bij geen koorts gewoon gaan maar ik twijfel zo, hij is echt niet fit dus kon dan ook de ggd even bellen....

Pooh bedankt voor jullie leuke kaart!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot, ik zou het niet doen hoor. Kans dat ie zieker wordt is groot.

@thamara, jee, wat en lekkere dikkiedik is Nomi!! Moet ik niet te hard zeggen want ik moet volgende week met Jens en die zat op 9200 gram 3 weken geleden!! ;)

@sas, shit, dat is lastig. Nou, zolang hij slaapt.... Jens gaat zoals het er nu naar uit ziet morgen ook niet naar het kdv. Het problem is dat mn moeder niet kan oppassen dus 1 van ons thuis moet blijven. Dat is bij mij een probleem, want er werd al gezeurd over het feit dat ik een half uur later zou komen door die prik (die hij nu niet krijgt). Hopelijk kan mn vriend morgen thuis blijven...maar die had weer een kerstlunch..

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jeetje ik lees allemaal zieke kindjes , beterschap en een dikke knuffel van ons !

makkie heerlijk zeg als ik zo je verhaal lees, geniet er ,maar lekker van !

hier gaat het iets beter ! ja ja eindelijk , de gyn en internist hebben toch liever dat ik met iemand over `hoe ik mij NU voel ` praat ....
    ik zelf zie het nut er niet van in maar wil het best proberen.
    de gyn vond het wel zorgelijk dat mij lichamelijke conitie zo blijft maar daar is nu niks aan te doen ...tenminste alles is al geprobeerd....
    mij ha zou gisteren naar de gyn bellen ....maar dat heeft ze niet gedaan :x nou ja morgen naar de ha ...dan hoor ik het wel , de gyn doet nu de ha bellen ....

het komt allemaal wel goed , positief blijven is de toverformule !

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, petje af dat je nog zo kunt denken ondanks alle ellende! Maar met wie 'praten' dan? Snap het niet helemaal?

Lot, hoe is het afgelopen, heb je de ggd nog gebeld?

Sas, tjee Thijsje ook al niet fit.... het heeft lang genoeg geduurd, onze kindjes zijn steeds maar niet fit/ziek! Vanaf NU is dat voorbij goed meiden!!

Net even bij mijn moeder geweest, namens Seth een kaartje en wat tijdschriftjes gebracht, want ze gaat morgen naar het ziekenhuis voor de zoveelste ingreep aan haar hand (toen ik zwanger was vorig jaar ook al een aantal keer, weet niet of jullie dat nog weten) Ze heeft reuma en nu worden er 2 vingers geholpen. De vorige keer is het slecht bevallen, veel pijn en ziek. Hoop dat het deze keer beter gaat, zo met de feestdagen voor de deur. Meneertje ligt in bed, maar of ie wil slapen? Hoor hem kletsen, dus denk het niet! (en hij is nog niet verkouden oid ondanks het kdv gister! AFKLOPPEN!! Meestal is hij de dag erna al meteen niet fit.... hopelijk gaat het deze keer goed) Morgen de 2e prik halen en intake bij de vlos.

Ps zal snel een echofoto plaatsen in mijn album van ons wurmpie!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : ooh dat weet ik nog goed jah , dat was ook zo'n getob voor je moeder zeg

ze willen dat ik praat met een psychiatrische verpleegkundige ;) niet mijn ding dus ...
    ik snap gewoon niet hoe ik me lichamelijk beter moet voelen door aan zo'n sjaak te vertellen hoe ik me voel ....
    ik moet er gewoon iedere dag even uit met jelmer , gezond eten , rusten ....dan komt het wel weer goed ! rust ...is vooral goed ...

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, oke, als dat de remedie is. Hoop dat het helpt. Maar het zijn toch geen psychische klachten die je hebt?

@all, te vroeg gejuigt, meneer heeft weer 38.4. En maar jammeren, echt zielig. Net saampjes op ons bed gelegen, een half uurtje geslapen. Nu maar even kijken of hij zn groente wil

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh neee verre van dat ...maar hun hebben het over een vicies cirkletje ...nou ja allemaal zweverij ...niet mijn ding , ben gewoon ziek en ga beter worden klaar

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj doe waar jij je goed bij voelt en niet wat er opgedragen word, je kan altijd nog praten toch.....

Makkie ik heb de ggd gebeld en hun vroegen of hij net grieperig werd of al aan het eind was nou net dus, dus dan raadde ze aan vandaag niet te gaan en als het morgen of donderdag beter gaat kan hij de plaats naast waar wij wonen en anders word het januari in een stad.... ben wel blij dat we niet zijn gegaan, hij heeft geen koorts maar is gewoon niet fit, vind het zo zielig hij is echt iedere keer aan het kwakkelen het gaat maar even goed.
    Wij vragen ons toch af of hij soms wat vitamines mist die in poedermelk zitten en in gewone melk niet? ja je denkt nu overal aan.

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden even snel vanaf mij werkt!

Makkie Super meid!!

Pooh ach arme Jens, hoop dat hij snel opknapt!

taliaa voel je niet schuldig meidn je bent een top moeder!

jesse vandaag zijn 2de M-prik gehad! Moest wel erg huilen zei mijn moeder :( Maar hij was ook heel moe, dus misschien een combi van!

No half uurtje werken en dan lekker anar huis! Het is koud buiten, amar geniet volop van het weer vooral met deze dagen hoort het gewoon zo te zijn!
    Morgen lekker vrij!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot23, volgens mij moet die poedermelk toch alles bevatten wat ze nodig hebben. Ik weet niet hoeveel Tygo nog krijgt of moet hebben, maar Jens drinkt nu nog 800ml fles. iets anders drinken wil ie niet.

@all, ben zo pissed!!! Heb mn baas gebeld dat Jens ziek is en ik geen oppas heb morgen. Gaat gelijk in de tegen actie, kan niet ivm de kerstdrukte blablabla. Ze zou gaan overleggen met mn baas( haar man). Ze vraagt niet eens wat hij heeft ofzo.
    Belt ze 5 minuten later op dat het mocht, maar het was wel "lastig met de kerstdrukte". Nou dan gaat bij mij effe het licht uit!
    Ik vraag toch niet om een spontane vrije dag!!!!!
    Ben gelijk zo pissig weer!

Deel Deze Pagina