Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik wil ook sneeuw ...tenminste morgenochtend anders is mijn mannetje nog later thuis .....anders staat hij weer 6 jaar in de file ....

2. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie middag!

Hoe gaat het met jullie en jullie kids en beebs?
    Sorry ben weer veel te lang niet geweest. Moet ook bekennen dat ik niet alles heb teruggelezen. De kinderen krijgen nu kerstvakantie dus ook weer druk druk.. Ik ga toch proberen zo af en toe weer eens mee te schrijven:) Nu een poging:

Taliaa, hoe gaat het met je kleine meisje, ik zag laatst foto's op hyves, uberschattig hoor! Wat wordt ze al groot!
    Jij dus nog steeds geen andere baan gevonden.. het is ook een moeilijke tijd zeker, ik hoop dat je snel een oplossing vind waar je tevreden mee kunt zijn!

Deb hoe bevalt het in je nieuwe huisje, nog steeds alles goed? Iedereen weer opgeknapt na de mexicaanse griep?

MvJ, ik las dat het niet zo goed met je gaat. Ik vind het erg rot weer te lezen dat de zwangerschap je zo zwaar valt, je hebt al zoveel voor je kiezen gehad met J. en nu dit weer. Hopelijk gaat het einde minder zwaar worden dan deze periode, maar vrees dat dat vast niet realistisch zal zijn. Hopelijk kun je ondanks de ellende toch bij tijd een beetje op krachten komen

Linda, hoe gaat het met de 2 ukkies in jou buik?
    Fijn dat je in de levensvatbare zone bent aan beland, al hoop ik dat ze nog een hele tijd veilig bij mama blijven zitten! Ben je al klaar met spulletjes enz?

Makkie, hoe gaat het met jou en je buikje?
    Welke beslissing heb je genomen mbt de tweede prik?

Pooh, ontzettend bedankt voor je lieve kerstkaartje! Echt leuk ook zo'n foto! Van het weekend ga ik zelf kaartjes de deur uit doen, is altijd een heel karwei!

Sas hoe gaat het met jou en kleine T?

Thamara, lijkt me zelf heel moeilijk om een kinderwens uit te moeten sluiten, bij deze een dikke knuffel!

Cira hoe gaat het met jou en zwanger worden, sorry heb het de laatste tijd niet meer zo gevolgd, maar hoop snel goed nieuws te lezen.

Meisje, hoe gaat het met jou? Ik weet niet of je hier nog wel eens leest, maar vind dat je een prachtig mannetje hebt gekregen.

Lot hoe is het bij jullie?

hoop dat ik niemand vergeten ben, anders sorry!

Even korte update van hier: Met ons gaat alles goed, Birgit groeit als kool. Ze heeft van de week de tweede dktp-hib inenting gehad, (pneumokokken geef ik appart) en er gelukkig goed op gereageerd. Ze spuugt wel overmatig veel, maar daar is helaas niet zo veel aan te doen. Inmiddels krijgt ze al een aantal weken volledige borstvoeding ik ben blij dat alle moeite dus niet voor niks is geweest. Met de andere meiden gaat het ook goed. M. is inmiddels alweer 6. Op de nieuwe school/peuterspeelzaal hebben ze het erg naar hun zin. Verder heb ik het erg druk B. vraagt veel aandacht en slaapt weinig overdag, ook 's nachts komt ze nog om 3.00 en rond 6.30.. best zwaar dus. Ondanks dat genieten we enorm van ons gezinnetje en groeit onze wens voor (jawel) een vierde :)

3. Milla

Milla Niet meer actief

Nog even 1e kindje..

Gefeliciteerd met de verjaardag van Myrthe!!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : thanks !

ooeeff een nummer 4???? hihi dat is druk ...maar wel gezellie !

@poohh : oeeii dat ziet er eng uit ....bbrrrrr kreeg er de bibbers van ..want als het er in gaat waar komt het er dan uit ??
    van gewone neusspray ga ik dus overgeven .....en met dit spul weet ik het nog niet zo ...hihi

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooohh ja 1e kindje ! gefeliciteerd met je meisje !

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh het zit ook niet mee met Jens he! wanneer houd het op

Milla leuk dat je er weer even bent! Klinkt allemaal best zwaar, amar wel erg gezellig met 3 meiden!
    Willen jullie nu al een 4de?????? Of in de toekomst?

Makkie heb je de 2de prik voor Seth gehaald?

Wie hebben er eigenlijk nogmeer de 2de enting gehaald?

Hier wel beetje een mannetje wat uit zijn doen is, ik denk gewoon erg moe, omdat hij vanacht zo heeft gespookt!

Vanavond er vroeg in!

Ik ga zo even naar de V&D avond met mijn moeders!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : wij gaan vrijdag voor de 2e prik ....lekker shoppen zeg , heerlijk !

ggrrrrrr ik ben effe heel boos ...ik zit al vanaf13.30 in een hypo (te lage suiker) .....en het zh heeft wel gezegd eet wat druivensuiker en neem limonade ...heb ik allemaal gedaan .....netjes alle protocollen afgewerkt ....stijgt hij even naar 5.4 ....en zakt hij weer ......terwijl ik net 2 glazen gewone cola op had omdat ik het aanvoel komen ....ik heb het er nu mee gehad ...als ik nu 32 weken zwanger zou zijn zou ik zeggen vis de beeb er maar uit ......maar dat kan niet :x en ik voel dit niet alleen ook mijn kindje ...dat is nog veel gekker ...

heb een kwartier lang geprobeerd het zh te bereiken ...en daar is geen hond meer ...dus naar de ha gebeld ...en die konden me wel helpen ..in de trant van eet een bh en drink wat cola .....

oke dat waren even mijn frustraties ....ik heb de stofzuiger in de hk laten staan godzijdank speelt jelmer daar mee ...en mocht het echt mislopen ...er liggen nog het en der kaakjes op de grond ....:D

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj ,het werkt echt super...ene neusgat in, al je holtes door en andere neusgat uit!!

milla, een nummer 4????druuuuuuk!!!! wil je meteen door dan?

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    he mvj.....ik lees het nu pas,hoe is het????
    Wil je ajb even iets van je laten weten, ben toch wel ongerust hoor!!

@milla, hihi, nummer 4:) *grijns* fijn dat het zo goed gaat! ik dacht dat je al lang volledig bv gaf?? of niet? ben het ff kwijt hoor!
    fijn dat we even iets van je horen..

@ll, bah ff zeuren, ik blijf maar last houden van mn rug en bekken, baal ik van..
    maar goed, dadelijk sporten, wie weet helpt het!
    Liefss, Taliaa

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : ben er nog ! ben vanmiddag heel goed begeleid door de ha ! tis alleen nog even afwachten hoe het straks is ....maar dat komt vast goed !

11. Milla

Milla Niet meer actief

Nee hoor we gaan nog niet meteen voor nummer 4 en helemaal zeker is het ook niet hoor, we wachten sowieso nog even. Misschien vind ik het over een tijdje wel af met 3. Op dit moment is er wel het verlangen.

Mvj Sterkte! Pas je goed op jezelf, als het niet gaat aan de bel trekken hoor!

Deb, wij gaan hem vrijdag weer met ons allen (behalve birgit natuurlijk) halen.

Taliaa, nee het is zelden gelukt 100% bv te geven en meestal was dat ook nog eens gekolft. Ik heb 12 weken gekolft ben het ook echt niet meer van plan! Ik ben wel blij dat ik heb doorgezet, het mag een wonder heten dat ze nu volledig aan de borst ligt.

12. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    iedereen bedankt namens myrthe voor de felicitaties.

ze ligt al lekker in bed en ik hoop dat ze de hele nacht door slaapt.

mvj pas je wel op met de suiker. ik wil niet dat je dadelijk ergens op de grond ligt hoor. kunnen ze echt niet iets meer doen dat cola en een boterham.

13. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    1e kindje: gefeliciteerd!!

MvJ: jeetje meis, nu weer een voorholte onsteking!! Het zit je echt niet mee he?! Wel fijn dat het beter met jouw longen gaat!

Makkie: wat fijn dat je zo aan je lichaam gaat voelen dat je zwanger bent! Toppie!!

Thamara:fijn dat je zonder buikpijn hebt geslapen! Was de cake lekker??

Taliaa: wat zou dat enorm fijn zeg!!
    1e fm op dag 13. Vond het ook wel een beetje laat maarja..... wist eerlijk gezegd niet meer op welke dag ik eerst steeds moest... Ovutest leek iets donkerder dan gister, maarja er komen bij ovutesten altijd 2 strepen toch?!? Ik zal mijn man voor de zekerheid vanavond maar verleiden!! En AFGESPROKEN, wij gaan samen zwanger zijn!!!
    Hoe voel jij je??

Fijne avond allemaal!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh jeetje dus toch wat last van zijn oren, hopelijk helpt de antibiotica.

Taliaa het word weer spannend!!

Milla super dat alles goed gaat en de uitputting van de bv niet voor niets is geweest, geniet hier lekker van.
    Ennuh de wens voor een 4de :)
    Bij ons gaat alles goed, Tygo kwakkelt alleen een beetje op het moment, maar verder een lekker klein boefje
    waar we heerlijk van genieten.

Mvj jeetje je suiker blijft schommelen erg vervelend hoe gaat het nu? ennuh je mag hier best boos zijn hoor.

Zo dames wij zijn even bij de ha geweest, Tygo had een rood keeltje en was echt grieperig zei hij zoals heel veel kindjes, omdat er groen/geel snot uit zijn neusje komt heeft hij antibiotica gehad omdat dat duid op een ontsteking, hij was vanmiddag ook weer niet zo fit, niet willen eten. Ik had gister een andere ha gesproken over de prik zei zij bij geen koorts gewoon gaan zegt de ha van vandaag nee niet halen gewoon wachten tot januari, lekker die meningen dus we halen hem maar niet morgen. Hoop dat hij morgen weer een beetje fit is want hij zou naar het kdv gaan zodat wij rustig naar de gyn kunnen en dan even lekker samen op pad, we wachten rustig morgen af.

15. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lot: beterschap voor Tygo! Hopelijk voelt hij zich snel beter nu hij een kuurtje heeft! Enne succes bij de gyn morgen!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : aah beterschap met je boefje ....ik zou in dit geval ook niet gaan

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

#13477 Makkie, 16 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2009
    Lot, beterschap met Tygo! Zielig hoor, hopelijk slaat het kuurtje snel en goed aan. Seth had ook voige week 2 dagen dikke groene snot... maar hij was verder niet ziek ofzo? Maar is dat altijd een teken op een ontsteking? Veel succes morgen bij de gyn!

MvJ, wat merkt de baby hier van dan? Is het niet zo dat de baby pakt wat hij/zij nodig heeft, ondanks dat de mama niet lekker is? Of ben ik nu heel blonT aan het denken? Hoe gaat het nu met je?

1eKindje, hebben jullie een leuke dag gehad en is ze goed verwent? En heeft ze nog last van de operatie gehad?

Milla, fijn van je te horen meid! Heerlijk dat het zo goed gaat en dat er zelfs over 'nummer 4' gesproken wordt! Ben dan ben je nog drukker he? hihihihi! Ik hoop dat mocht de wens blijven, jullie ook nog een 4e kindje mogen krijgen!

MvS, ik had ook wel eens op dag 12/13 een fm. Vaak was er dan wel actie te zien, maar nog geen groot ei ofzo. Je bent vast op tijd, anders zou de ovutest toch al geknald moeten hebben? (de 2e lijn moet nét iets donkerder zijn als de andere). Veel 'pret-in-bed' vanavond!! (iets wat ik niet ken de afgelopen weken oooo erg zeg....)

Hier alles goed, de 2e prik toch maar gehaald en na even een minuutje HEEL HARD huilen en boos zijn op iedereen, was mijn mannetje weer bedaard. Behalve toen er ineens een clown voor hem stond en gekke bekken begon te trekken... hij schrok zich rot! Ik kon die clown wel wat doen! Hij is daar net te klein voor om te snappen, zou hij toch ook moeten weten! Grrrrr. Maar goed, twas weer een heel avondtuur.

Daarna door naar de vlos, voor de intake. Was maar kort, alle gegevens staan daar nog zo vers in de computer. Bloedgeprikt, gewogen (49 kilo... jeeee ben aangekomen!) en lekker gekletst. Het was de vlos die bij de geboorte van Seth was, dus dat was leuk. Ook nog even over de bevalling enzo gehad. Drukke dag dus gehad. Ga nu lekker in bed tv kijken!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : ja de baby pakt sowieso wat het nodig heeft , maar als mijn suiker te laag is is er niks meer en dan schijnen ze zich ook zo te voelen ...
    en als de suiker te hoog is krijgt het een enorme groei boost dat is opzich minder erg op dat moment ..op langere termijjn is dat ook niet goed !

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @mvjr: meis ik denk aan je!!!

@makkie: ik heb gister ook de 2 prik gehaald, mijn am doet ehct zeer hihi

@mvs: spannend bijna echo, voel je iets?

Hier verdorie de hele nacht liggen piekeren over de overdracht van mijn werk (volg. woe laatste dag) zat er helemaal doorheen, gisteren een té lange dag en dat merk ik snachts direct want dan worden de kleintjes mega druk, ik dus midden in de nacht in de woonkamer voor de tv. Maakte me alweer druk over vandaag want ik heb weer hoofdpijn en je wil zo graag goed voor jezelf zorgen.

En nu...... op mijn route meer dan 30 km file en sneeuw, heb met mijn leidinggevende gebeld en die zegt blijf maar thuis... tja nu werk ik dus een rustig dagje thuis (in zoverre ik hier ehct wat kan doen) en was dus al dat gepieker weer eens voor niets.

Oja en voor nu goed nieuws: het jongetje is gedraaid, hopelijkl blijft ie goed liggen! En ik ben 26 weken :).

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @linda : spanend meis !
    ik snap wel dat je je druk om maakt om je werk .....maar ze redden het wel ! denk jij maar om je wondertjes ! :)
    lekker zeg daagje thuis werken !

Deel Deze Pagina