Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Morgen meiden!

Linda, fijn even een dagje rustig thuis, gelijk heb je! Fijn dat het jochie gedraaid is (nu zo blijven liggen he jongen?)

Ooo er ligt hier veel sneeuw! En Seth vind het helemaal mooi, is niet bij de ramen weg te slaan. Vanmiddag maar eens lekker inpakken en de sneeuw in! Goed geslapen, ondanks de prik bij Seth. Merk echt helemaal niets bij hem. Hoorde van meer mensen dat deze prik minder last geeft, dat hoop ik dan maar!

Vanmiddag de kleintjes van mijn zus van school halen en dan even op ze passen. Mijn moeder wordt nu geopereerd, hoop snel wat te horen en dan vanavond met mijn vader er heen. Drukke dag dus vandaag!

Fijne dag meiden!

xx Meike

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    sterkte en succes vandaag makkie !

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @linda, JOEHOE 26 weken! ik vond dat een héérlijke mijlpaal, natuurlijk moeten ze nog eventjes blijven zitten. Maar het feit dat ze nu een kans maken was voor mij een hele geruststelling!! maar twins: nog 11 weekjes blijven zitten hoor!
    Hihi, gedraaid, heb je dat ook gevoeld? en voel je nu ook andere schopjes? En nu blijven liggen kiddo's!!

@lot, oeioei, beterschap hoor!!!! heeft hij ook koorts??

@MvS: nee je zult niet te laat zijn met je fm (en je pret in bed, hihi, leuke term makkie!) Jij ook succes morgen! en afspraak is afspraak, wij gaan samen zwanger zijn! leuk als we tegelijk oplopen, maar lastig voor t buddy gedoe, haha, liggen we dadelijk tegelijk te bevallen;) hihi, ik draaf weer door!

@mVj, gelukkig meid!!! hoe is het met je hoofd?? doet het nog pij? (je holtes!)
    en hoe zijn je suikers nu??? dikke knuff voor jou!!!!

@milla, oja, sorry was ik alweer kwijt ja. wist wel dat je gekolfd had (en daarvoor mijn diepe, zeer diepe respect!!!!! dat weet je:))Ik denk dat het een goed teken is dat je verlangt nu naar een 4e, dat geeft aan dat je ondanks de drukte, intens geniet van jullie 3 meiden!!!!! Hoe gaat het met D?? En we horen het wel of jullie verlangen blijft:)

@ll, sh*t, isabella vanochtend wéér 39.0, voor de ochtend natuurlijk erg hoog. is al sinds zondag, alleen gister is het (met p'mol) onder de 38 gebleven. Pfft, wat zouden jullie doen? weer de dok bellen? ze is niet suf, lijkt minder te hoesten (rochelt ook niet meer zo heel erg) eet en drinkt met mate (zit nu op een chocoladekoekjesdieet, hihi;)) poept en plast nog goed.
    Is alleen wat slomer, wil meer zitten en huilt wat meer. Oja en dikke snottebellen.
    Verpleegkundige taliaa zegt: gewoon aankijken, kindje doet het goed.
    Moeder Taliaa zegt: nee, mijn kindje mag niet ziek zijn...:(:(

shit zeg, wat moeder zijn met je doet.....:)
    oja, deze muts heeft natuurlijk gistermiddag getest.. negatief. Maar goed, zegt nog niks, zat op dag 26. Dus nog maar even afwachten. Ik wilde vandaag nieuwe testen kopen en morgenochtend testen, maar goed, met mn meissie ga ik er niet uit. dus morgen op zn vroegst en dan zat testen:) (hihi, hoezo maak je jezelf gek..)

Liefss, Taliaa

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sterkte met je moeder makkie!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @makkie succes vandaag! ja weet ik nog wel van t getrubbel met je ma toen:( en veel fun met de kids van je zus, ligt er al sneeuw bij jullie?? zullen ze wel leuk vinden!:)
    en leuk zeg die intake, nu voelt het zeker wel erg echt??
    hoe je btw niet meer terug naar de fa??

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : ik heb nog steeds kloppende hoofdpijn ...vooral als je bukt of iets doet ..ppfff maar goed als dat alles is hoor je me niet.
    mijn suikers zijn nu stabiel .....maar ik ga straks toch effe bellen naar de diab vpk ...

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj fijn dat je suikers een beetje stabiel zijn. Die kloppende hoofdpijn is erg vervelend, goed sprayen en stomen.....

Makkie lekker in de sneeuw met de kinders!

Zo net even gesleed en Tygo vond het prachtig zat broembroem geluiden te maken. Hij is wat beter in zijn doen, hoop dat hij snel weer helemaal opgeknapt is.

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie
    Heel veel sterkte voor je moeder.

@ Lot & Taliaa
    Heel veel beterschap voor jullie kindjes.

@ Mvj
    Gelukkig is je suiker nu weer goed (hopelijk blijft het nou ook goed)
    En voorhoofdholte pfff het zit je ook niet mee he.

@ Linda
    JOEHOE 26 weken.
    En wat fijn dat je jochie nu in de goede richting ligt.

@ Mvs
    We hebben geen cake gebakken.
    M is nu helemaal weg van het spelletje 4 op een rij.
    Dus dat hebben we gedaan (tot vervelends toe, maar ja als mijn knul zich maar vermaakt)

@ Poohbear
    Hier nog geen sneeuw hoor.
    En hopelijk blijft het ook weg, weet het de kids vinden het geweldig maar ik heb er een hekel aan (9 van de 10x val ik wel, en heb dan ook altijd kramp in mijn voeten als er sneeuw ligt)

@ All
    Dadelijk even op de kids van mijn vriendin passen.
    En dan om 16.00 de diploma uitreiking van M examen van de JUDO.
    En dan om 17.15 heeft die kerstdiner op school :D
    Hele fijne middag.
    Liefs Thamara

9. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Suze zat vanmorgen om 7:30 al op de slee, ze vond het prachtig!
    We hebben een hond dus moesten er wel even uit, dus papa de slee trekken en ik foto's gemaakt en gefilmd. Oh, wat is het leuk he?!
    Daarna naar de Ikea, papa moest een heleboel spullen kopen om de groep van z'n werk aan te kleden. Suze vindt het zo leuk in de Ikea. Zodra ze Ikea ziet zegt ze "tea, tea". Lekker een ontbijtje op voor 1 euro!!
    Nu ligt Suze te slapen, het was vanacht weer drama!

Linda; geniet van jouw vrije dagje! Lekker ontspannen! Enne JOEPIE! 26 weken!

Taliaa: Die test zegt nog niets hoor! Je bent gewoon veels te vroeg met testen oke?! Lastig he wat je nu met Isa moet doen, probeer naar je gevoel te luisteren, jij kent haar het beste!

Lot: fijn dat Tygo beter in zijn doen is!

10. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thamara; hoe kom ik nou bij een cake bakken?? haal zeker van alles door elkaar!! sorry! Jij ook een fijne middag!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    haha, mvs is lekker aan de hormonen;););)
    leuk he, de ikea:) zeker dat ontbijtje:):)

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden even snel! ben op me werk ;) Half 5 vrij heerlijk! Heelrijk die sneeuw! Jesse vond het erg bizar allemaal :D
    Ik ga nu even naar buiten met de kids van me werk :D

13. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deb: veel plezier!!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim taliaa!!!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    thnx:) ik ga vanavond toch maar even testen kopen, ik houd het niet meer van de zenuwen. morgen is dag 28, dus dan wil ik een poging wagen...
    Jeetje, hoe heb ik dit bij isabella allemaal overleefd???
    Oke, taliaa neemt een teug lucht en gaat ff verder surfen..
    knuffff

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa jeetje zeg I al zo lang koorts. Ik zou toch weer even bellen hoor alleen al m het overleggen. Zolang koorts is gewoon niet ok. En niet te vroeg testen hoor! Ik duim voor je!

Makkie wat super weer een goede echo! en wat lekker ook dat je maandag weer mag komen voor een echo.

1e kindje gefeliciteerd nog met Myrthe!!

Linda yES 26 weken!!!!!! en wat lekker vandaag thuiswerken.

Thamara gelukkig allemaal weer beter! veel plezier vanmiddag.

Lot Ow wat leuk sleen ik wil ook een slee gaan kopen voor Jaimy.

Mvs mmmm ikea i love it. Succes morgen met de FM.

Mvj jeetje je suikers blijven ook maar steeds schommelen. Gaat het nu al weer een beetje beter?

Pooh Jens ook al in de lappenmand. En jeetje die baas van jou zeg dat soort mensen kan ik hun nek wel omdraaien.

Milla Clomid slaat aan maar de zwangerschap blijft tot nu toe nog steeds uit. Ik verwacht eigenlijk ook geen zwangerschap voordat ik wederom een HSG heb gehad.

Zo ben net gewoon een tijd aan het terug leen geweest:$.

Hier was het weekend super! het was lekker zo met zijn tweeen maar ik miste Jaimy behoorlijk.

Zo hier sneeuwd het al de hele dag meiden. Ik ging vanmorgen lopen voor de inenting, maar ik glee alle kanten op. dus ga zo de GGd bellen dat Jaimy ziek is en daarom niet kon komen:). Is niet helemaal eerlijk maar ja ik vond het te gevaarlijk om door te lopen.

Jaimy heeft vanmorgen wel al heerlijk in de sneeuw gespeeld. Hij vind het super. Vanmorgen vroeg voor het raam riep hij steeds ijs ijs ijs;). Straks ga ik denk ik nog even weer naar buiten met hem zodra hij weer wakker is.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Taliaa snap het wel hoor, hoewel ik durfde eigenlijk nooit te testen vanwege dat teleurstellende gevoel maar er staat dat je NOD 22 dec. is... maarja dan denk ik aan het verhaal van makkie dus het kan wel, test dan in ieder geval in de ochtend. Ach je moet ook lekker doen wat je zelf voelt, ik steun je toch wel ;). xxx

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    haha, aan de support ligt het niet dus;)

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ook hier duim ik hard voor je!

Heerlijk he die sneeuw! Zal bij de meeste wel meer zijn dan hier, maar heb er al van genoten! Kom maar op met de sneeuw ;)

Heb wat foto's van Jesse op hyves van vandaag!

20. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taliaa: hier ook steun hoor!! Ik test me altijd helemaal suf!! Kost me klauwen met geld maar ik kan het niet laten!

Deel Deze Pagina