Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, Jens heeft het prima gedaan bij oma vandaag. Niet gehuild, 3 uur achter elkaar geslapen! (shock) en lief geweest. Hij hoest wel flink maar lijkt toch een beetje op te krabbelen. We zijn samen in het grote bad geweest en meneer zat zoet te spelen met alle badspeeltjes zittend in zijn badring! Geweldig!!!
    Mn baas was poeslief vandaag, zijn vrouw ook. Niet te peilen die gasten!!!

@taliaa, duim duim duim duim duim en hopelijk knapt I nou eendop. Duurt wel lang hoor!

Ben een beetje op, sorry, reageer morgen wel were meer!

2. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei oei oei ik ben zo zenuwachtig voor mijn fm morgen, lijkt wel erger dan de 1e x in de mmm...

We gaan lekker samen een filmpie kijken
    Morgen erg drukke dag en avond hopelijk wel even tijd om te laten weten hoe het was (voor de gene die net zo nieuwsgierig zijn als ik)

3. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    myrthe is gisteren echt heel erg verwend.

ze heeft vandaag koorts zou dat kunnen komen van de m.griep prik van gisteren.

@taliaa ik hoop dat je morgen een goede test in je handen hebt.

ik ga zo even bank hangen heb een lange dag achter de rug. moest om 8 uur beginnen en ben net thuis.
    vannacht weinig geslapen omdat myrthe bijna ieder uur huilde, nu maar hopen dat het kwam door alle indrukken van haar verjaardag, en dat ze vanavond wel lekker door slaapt.

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    wat maakt iedereen een drama van al die sneeuw. Ik heb nergens last van gehad vandaag. grijns grijns. Het is hier prachtig groen met zo hier een daar een stuiflaagje sneeuw. De slee kan ik wel weer opbergen. Ik wil ook sneeuw ik wil sleeen met thijs. snik snik. Hopelijk valt er nog wat van het weekend. Gelukkig begint Thijs weer op te knappen, dus daar kan ik morgen wel weer mee naar buiten. Nog een ochtendje werken en dan heerlijk 2 weken vakantie. super.
    Enneh het is deze maand niet raak bij mij. Hopelijk zet de ongi goed door. En ik heb nog steeds een keurige cyclus van mezelf. Tussen de 28 en 30 dagen. Dat is toch netjes.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim voor morgen meiden, hier kwam de babyfoon net binnen, waar een mens al niet blij mee kan zijn :).

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een uitvinding, een babyfoon, geweldig!!!

@thamara, bedankt voor jullie kerstkaartje!! Lief!

@all, Jens heef tot 6.00 geslapen zonder hoesten. Hopelijk gaat het vandaag weer ietsje beter. Ik moet zo werken...brrrrr

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    een maagdelijk witte test hoor, ik heb toch best wat streepjesfantasie, maar er is niks van te maken;) wel een goed test nu. Nog geen ongi in het zicht, dus zondag maar weer testen:)

@Lot, succes bij de gyn!
    @MvS: jij ook he!!!! succes! ik hoop dat er al een heel mooi eitje (of 2;)) te zien is! ik denk het wel!!!

isa had vanochtend 35.8, huh??? iig geen koorts meer, joehoe!! nu hopen dat het vandaag niet weer oploopt!!!

Liefss, Taliaa

ps sas: idd, hier een stuifsneeuwtje, je moet goed zoeken...

8. hai meiden,
    Ik ben jullie niet vergeten maar het is zo druk. Vandaag laatste werkdag en dan vakantie! Vanavond F, van de vreche halen en dan heerlijk een weekendje weg.

Ik kom niet meer op onze Hyves (staat niet meer onderaan mijn pagina), dus kan jullie adressen neit terugvinden :(
    Iemand die weet hoe ik het terug kan vinden?

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Ryanne
    In mijn onderschrift staat link van hyves

@ Taliaa
    Ja heb gewoon veels te vroeg getest en nou wachten tot zondag.

@ Lot & Mvs
    Heel veel succes bij de gyn en FM

@ All
    Hier ook nog steeds geen sneeuw :D
    Wel een auto die dichtgevroren zat, deur en achterklep potdicht :x
    Vanmorgen om 09.00 heeft N d'r 2de spuit gehad en wederom gaf ze geen kik.
    Vanmiddag met M weer naar zwemles en de rest van de middag lekker niks, heb ik mijn 2 kids 2 weken lekker bij me want M heeft lekker vakantie.
    Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @thamaraa, ja idd, te vroeg getest, hihi;) Gefeli met de judo van je zoon!!! ik zie hem al helemaal staan:)
    Hey, kijk je daarnaar uit, om M thuis te hebben? ken genoeg mama's die niet kunnen wachten tot de vakanties weer voorbij zijn?? mij lijkt het ook heerlijk hoor, vakantie:) lekker met je kids leuke dingen doen!!!

@linda, haha, ja leuk he!! zulke pakketjes! is was zelfs blij met t kraampakket, haha. Viel alleen tegen met uitpakken. De doos zag er zoooo leuk uit;)

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    haha taliaa inderdaad, ik lees zelfs de gebruiksaanwijzing van de fopspeentjes hihi muts

shit van je test ik duim door dat je gewoon te vroeg hebt getest!!!!!!

ben benieuwd naar mvs!!!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    haha, ja:) leuk he allemaal!
    Ben ook érg benieuwd naar MvS, maar ook naar Lot, wat de gyn zegt...

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oja lot ging ook! spannende week

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hier wel nog steeds sneeuw en tygo kijkt zijn ogen uit.

Taliaa een erge witte test, jammer maar wie weet wat het weekend nog brengt.

Ryanne heel fijn weekend, geniet ervan.

Linda hoe voel jij je?

Mvj wat voor dag heb je vandaag?

Thamara heerlijk dat m vakantie heeft, kan je lekker rustig aan doen en genieten van je kinderen!!

Mvs ben benieuwd hoe het bij de gyn was!?

Hier gaat alles goed, Tygo knapt steeds iets meer op, alleen vannacht was hij ineens helemaal overstuur en we mochten hem ook niet troosten, papa dacht dat hij gewoon nog half sliep en misschien aan het dromen was was wel erg zielig, maar hij sliep vanmorgen tot half 10!!! weet niet wat me overkwam. Dames mijn afspraak bij de gyn was gister, maar ik stond vol verbazing van de gyn had gedacht nog wel weer naar huis gestuurd te worden, de eerste inwendige echo is weer een feit en hij dacht een mooi eitje in groei te zien binnen 4 a 7 dagen volgens hem een eisprong, ik moet 30 dec. bloedprikken en krijg hier 4 januari de uitslag van of mijn ei is gesprongen. De gyn wilde niet weer aan clomid beginnen (wat ik dus wel had gedacht) omdat het de vorige keer niets deed, dus een maandje zelf aan de slag en anders mag ik vanaf januari beginnen met spuiten, dus al met al een begripvolle gyn en wij gaan aan de gang voor ons 2de wondertje!! :)

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    he Lot, wat goed, nu dus een eitje in aantocht en niet meer aan de clomid hoeven!!! maar wat zei de gyn over je cyclussen? toch nog PCO?
    hey, maar je bent vandaag toch geweest he? niet gister, of niet?? *confused*
    Maar je gaat er dus weer helemaal voor? voelt dat "goed"? (liever geen MMM natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel)

@ll, net weer met mn meissie naar buiten geweest, héérlijk:)

16. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    Ja ik vind het heerlijk mijn manneke 2 weken thuis.
    Maar zal straks ook wel weer blij zijn dat die weer naar school kan hoor, (want dan mist die zijn vriendjes te veel en dan word die wel vervelend)
    Maar toch geniet ik van hem.

@ Lot
    Wat super zeg dat er al iets aan het groeien is.
    Maar wel fijn dat je gelijk met spuiten kunt beginnen.

@ All
    :D M kreeg straks van zijn zwemjuf te horen dat die 27 feb mag afzwemmen.
    Hij was helemaal hieper de pieper (en zijn papa en mama stiekum ook hoor ;))
    Dan gelijk B erachter aan en dan heeft die hopelijk voor de grote vakantie zijn zwemdiploma's binnen.
    N heeft tot nu toe geen last van de spuit, hoop dat dat ook zo blijft.
    Het begint hier nu heel zachtjes te sneeuwen en het blijft ook liggen.
    Hele fijne middag/avond
    Liefs Thamara

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @thamaraa: wat goed van M!!! Ik ben 1x met mn neefje meegeweest naar zwemles. wat een drama zeg. Had meteen ontzettende respect voor alle mama's daar:) Warm, klef, druk en maar zwaaien... en owee als je ze een keer niet zag zwaaien;)
    ja, ik zou ook ontzettend genieten van de vakantie!! heeft je man eigenlijk ook vakantie?
    En hoe is het met je omscholings/werkzoeken traject??

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara wat goed dat hij dan af mag zwemmen, geweldig dat hij zo blij was.

Taliaa ik was gister geweest.
    Door de lange cyclussen dacht hij toch wel weer aan pco maar daarintegen zag het er nu goed uit nu nog de vraag of hij echt springt natuurlijk. het voelt verder heel goed om er voor te gaan kan niet wachten hihi erg he.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot, fijn meid!!! Hopelijk een goede cyclus en een top eitje deze ronde!
    @thamara, wat goed van M! Wat zullen jullie trots zijn!

@taliaa, een negatieve test, balen meid. Maar er is nog een kans, toch?
    @all, Heb al 2 dagen geen stem meer, maar voel me verder goed. Jens knapt ook al wat meer op. Is nu helemaal in de ban van "open dicht en in uit spelletjes" en een autotje op de grond, helemaal geweldig! Morgen blijven we maar binnen, t wordt zo koud, maar hopelijk zondag voor het eerst naar buiten met Jens. we hebben zo'n sneeuwpak voor hem en ik wil hem graag de sneeuw laten ervaren!
    Fijn weekend al vast en ik spreek jullie hier nog wel! ga nu effe eten maken!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ohhh, Lot, sorry dan... zat zo in mn hoofd dat dat vrijdag zou zijn:( maar goed, uitslag verandert niet he;) Hmm, dus wel PCO. Nou ga maar vlug en goed je best doen voor dat komende eitje, wellicht heb je verder dan helemaal geen hulp nodig:):)

@Pooh, ik hoop ook dat jullie naar buiten kunnen!!! Hier ligt helaas geen sneeuw, dus ik hoop dat het zondag ook hier sneeuwt

Deel Deze Pagina