Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    oja, *schaam* maar isabella is weer een stuk opgeknapt hoor! sinds gister geen koorts meer, JOEHOE!!!!!:):) ze is ook weer helemaal vrolijk. Nog wel snotterig en hoesten, maar niet ziek meer.
    En ze stapt toch een boel:):)

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    spannend hou je het hoor taliaa!! Fijn dat I weer opgeknapt is. Meneer hier ook hoor. Nog wel hoesten en snottebellen ,maar niet zo intens meer! Ik merk wel dat mn huis achter loopt, wat een vieze pest bende! Over stof, haren, was, vieze badkamer bah!
    Nou ja, effe er tegen aan dan maar.
    Straks gaat mn vriend de boodschappen doen, Jens slaapt nu en de lichtjes moeten in de tuin opgehangen worden! Ik blijf binnen, t is mij te koud nu en ik ben nog hees en hoest wat. Heb geen zin om ziek te zijn met de kerst!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    #13543 poohbear226, 19 dec 2009
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
    ps, iemand nog iets van mvj gehoord?Voordat ze met een hypo op de grond ligt..... Ander sms ik haar wel effe

ok, heb smsje gehad, Ze slaapt veel, heeft vrijgezellenparty!!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ben ik weer ....schaam ....
    ik kreeg weer geen mailtjes ...heel vaag ...

de afgelopen dagen waren redelijk , donderdag zben ik even naar de prenatal geweest in rotterdam ....eigenlijk niks gekocht , alleen voor jelmer een slaapzak ....
    mijn suikers zijn redelijk stabiel .....mijn voorholteontsteking is wel erger geworden , mijn voorhoofd doet zeer als ik het aanraak ....auwie ......nou ja ze kunnen daar niks aan doen .....
    het is alleen een beetje jammer dat de ontsteking volgens mij nu wel weer op mijn luchtwegen slaat ....gggrrrrr
    nou ja komt goed ...
    vanavond heb ik het vrijgezellenfeest van mijn schoonzusje ...tja dat kun je niet afzeggen ....het is in het zelfde ding als waar de onze was ...dus ik ga gewoon lekker zitten en wat eten en drinken ,...moet goed komen ...maar ben wel alvast aan het sparen en slaap veel ....

jelmer heeft gisteren de 2e mex griepprik gehad ...en guess what ...hij kreeg vannacht koorts zoo zieliiggg
    vanmorgen was hij wel redelijk fit maar later had hij weer koorts ....nou ja we ziullen zien

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @mvj: veel plezier bij de party!!!! hoop dat je ervan kunt genieten!

@ll, de rode duveltjes zijn voorzichtigaan gearriveerd..:(:(
    op zich zit ik niet heel erg in de put, baal wel een beetje, maar met name dat ik nu dus met de kerst aan de clomid zit;) gezeliggggg;);)

liefss, Taliaa

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    talia ± wat balen zeg , had juist zo´n hoop nu ! :x

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ik ook:( nu buikpijn, dus voel me nu wel zielig;) hihi.
    dadelijk werken, dus vanavond met de kids lekker warme choco met slagroom drinken, daar knapt een mens van op he;)

8. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taliaa: he bah, wat ontzettend jammer!!

De rest ga ik nog even bijlezen, ben erg druk geweest gister en vandaag...

Uhm, gister fm gehad. De arts zei, of 100 mg clomid, werkt (nog) niet of ik had mijn eisprong al gehad. Ze twijfelde of ik bloed moest laten prikken. Geen bloed geprikt maar donderdag weer een fm. Ben benieuwd!!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jammer taliaa! :(

10. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda: oh oh, wat zou ik van dat bedje chagerijnig kunnen worden!! Baken zeg!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @ryanne, bedankt voor jullie kerstkaartje! Lief!

@all, Jens isuper lief aan het spelen en alles aan het bekijken (van achter het raam), als papa de kerstlichtjes buiten ophangt! Hij vindt het geweldig!

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS he dus nog eigenlijk geen zekerheid :( ik hoop dat ze bij de volgende FM iets mooi's doen!

Pooh fijn dat jens weer beetje beter is! Nu jij nog!

Ach wat is het koud buiten, ik moest kerstcadautjes kopen nou heb een uurtje geshopt toen was ik bevroren hahaha ben lekker naar huis gegaan! Heb wel hele leukelijst gekocht waar je foto's in kandoen van geboorte 1 maand, 2 maanden etc etc tot 1 jaar! Was er al 17 maanden naar opzoek nooit ergens gevonden en nu heb ik hem :D op een kerstmarktje ;)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, ach ik ben niet ziek hoor .Schor, ja, en af en toe snuiten, meer niet! Leuk dat je geslaagd bent voor die lijst!
    Wij hebben dat idee als fotoboek gekregen. met op de voorkant plaats voor 12 foto's, van elke maand eentje!
    Wij gaan zo eten, biefstuk, broccoli en krieltjes! Misschien tot vanavond!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou meiden ik ben zo weg ...ppfff hoop zo dat het lukt en goed gaat ....moet gewoon een gezellig avondje worden !

15. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    MvJ: gezellige avond!

Deb: wat leuk die lijst! Wil ik ook! Is die kerstmarkt er morgen ook nog? Dan ben ik in Den Haag hihi!

We hebben een wensballon de lucht in gelaten Suze vond het prachtig!
    Mag de wens niet verklappen maar die kunnen jullie vast wel raden he?!
    Net lekker zelfgemaakte tapa's gegeten en nu een lekker bakkie koffie uit mijn dolce gusto! mmmmmh!!

Vanavond lekker vroeg naar bed, had gister een gezellig avondje bij vrienden, hebben spelletjes gedaan en borrels gedronken. 's nachts Suze WEER wakker dus ben moe!
    Morgen viert ons nichtje haar 3e verjaardag in Den Haag, dus weer een gezellige maar drukke dag!
    Maandag onverwachts een vrije dag, heeeeeeeeeeeeerlijk!

Fijne avond lieve meiden!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Chan ik ben in leidsehage geweest ken je dat? Daar stond de kerstmarkt misschien staat hij er morgen ook? Moet je even googlen en kijken of leidsehage morgen open is :D

MVj veel plezier hoop dat je eluek avond hebt!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj ,veel plezier vanavond en hopelijk gaat het goed!

@mvs, leuk die wens balonnen, ik heb ze wel eens gezien! En oh oh oh, wat zou jullie wens nou toch kunnen wezen??? ;)

18. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deb: leidsehage ken ik wel ja! Kwam er regelmatig toen ik in Den Haag woonde.

Pooh: hihihi tja, das niet zo moeilijk he?!

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa ik krijg sneller de HSG omdat blijkbaar de vorige keer mijn eileider bij mijn actieve eierstok niet goed open was. Dus de kans is groot dat deze weer even goed doorgespoten moet worden. Jeetje wat balen dat jouw ongi eraan lijkt te komen. En we gaan echt samen zwanger zijn!!!! En met Mvs natuurlijk.

Mvs zie dat onze cyclussen helemaal gelijk oplopen. Hoop dat je ei gewoon al gesprongen is! of de volgende FM moet een heel mooi ei laten zien klaar om te springen.

Mvj veel plezier vanavond!

Debjes nog geslaagd voor laarsjes?

Linda balen zeg dat maar 1 ledikantje binnen is. Nog 1 weekje werken toch en dan je verlof?

Pooh lekker gegeten?

Meiden wij hebben vandaag uitgeslapen. We werden pas om 11.30 wakker:$. Jaimy is tussendoor nog wel wakker geweest en heeft wat gedronken maar hoe laat dat was weten we niet aangezien we de halve nacht zonder stroom hebben gezeten.
    Vanmiddag hier ook geshopt in de stad en tussendoor de HEMA aangedaan voor warme choco en wat lekkers. Ook geprobeerd om aan een slee te komen, maar niet gelukt. Misschien da ik morgen nog even naar de gamma en karwei rij om te kijken.

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Cira maat 21 tot 22 helemaal uitverkocht:$:(
    Mijn moeder gaat maandag maar even spitten!

Deel Deze Pagina