Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zit ie bij jullie op het dorp?

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja 3 kdven en bso´s en peuterzalen ...we hebben wel wat hier :D

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ok, niet dat ik ze hier allemaal ken hoor! Jens zit naast mn werk (in capelle), want ik red het niet om hem voor 18.00 uur op te halen. Ben haast nooit voor 18.00 uur thuis ivm files op a16 en van brienenoordbrug.
    ;)

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee dat zal best druk zijn !

als ik ooit weer ga werken hoop ik rond 17.00 of rond 16.00 de kindere te kunnen halen ...of ik ga eerst boodschappen doen en koken hihi kan mijn man ze halen

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @Mvj, wat fijn zeg!!!!! En J praat al??? wohhhhhh;)
    @Lot, geweldige foto!!!!:) die deken is idd erg slim!!!! (dom joh, dat ik daar zelf niet aan dacht...)
    @MvS, wanneer had je nu ook alweer je fm?? heb je nog een ovutestje gedaan??

@ll, net naar mn moeder gesjouwd. Jeetje wat een uitputtingsslag... Maar wel lekker. grotendeels over de weg, de rest heb ik de wagen getrokken. Daarna op de fiets even alleen naar t dorp, testen kopen, hihi..
    t broekloeren is weer in volle gang begonnen, manlief smste net zelfs voor een update, hahaha. maar nog niks:) dus morgenochtend testen. Maar zeg eens eerlijk, gistermiddag nog super negatief, zou het dan morgenochtend posi kunnen zijn??? dat kan toch haast niet??
    Nou ik denk dat ik ongesteld ga worden.

Liefss, Taliaa

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, ik weet het niet hoor. Het zou kunnen al lijkt het negatief. Afwachten dus maar!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ja haha, ik maak jullie gek met mn getest. Ben wel übertrots op mezelf dat ik vandaag niet getest heb:)
    vandaag is mn nod....

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ik hoop voor je dat je morgen positief test! Had je bij je andere testen helemaal geen vaag lijntje! Hoop het zo voor je!

Pooh ik hoop dat woensdag alles beethe rustig is op de weg! Tis echt gevaarlijk hoor kijk uit!

Ik ben veilig thuis gekomen, vraag me niet hoe! Voelde paar keer me achterkant de andere kant opgaan! heb ook enkelt maar 30 gereden overal! ben om half 5 naar huis gegaan voor het donker werd, vond het te eng om met donker naar huis te rijden!

Nu begint het hier weer te sneeuwen ben benieuwd wat ons te achten staat! Vind de sneeuw nog steeds leuk hoor! Alleen als je naar je werk moet is het een drama! Ben ook benieuwd of ik er morgen kom, als het net zo gaat sneeuwen als gister dan ben ik bang van niet!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

hier gelukkig de komende 1,5 week vrij, dus hoef er niet perse uit met de auto. Straks wel met de echo, maar ga gewoon heel erg op tijd weg en rij dan wel 5 km/u ofzo hahaha. Tis idd erg gevaarlijk zo, vind het maar niets dat mijn vriend steeds de weg op moet nu.

Lot, wat een superfoto van Tygo! Hij blijft netjes zitten zeg, tis normaal toch zo'n wiebelkont!Hij is er gewoon helemaal stil van hihihi. En lekker fit blijven nu ventje!

Taliaa, tja ik durf het niet te zeggen, maar als je innesteling wat later is geweest (is tussen dag 5 en 10) en is het dag 10 geweest dan is het niet zo gek dat je nega test! Ik had denk ik een hele snelle innesteling, 4 dagen voor NOD al licht positief. Ik zou zeggen, hoop houden. Geen bloed is moed en je bent je NOD al bijna voorbij!!

Milla, beterschap met M! Die zieke kindjes ook steeds jakkes.

Debjes, eng he en dan helemaal in het donker. Gelijk dat je eerder wegging. En het sneeuwt dus alweer bij jullie! Komt er nog meer bij!

1eKindje, heeeeel veel beterschap hoor! En fijn dat het met Myrthe beter gaat!

Pooh, hopelijk is het woensdag wat beter op de weg. Wel lekker dat Jens zo dichtbij je werk zit! Is hij nog steeds goed aan het opknappen?

Hier ook gewandeld (Seth is niet lekker maar moest echt boodschappen doen) en dat was lastig met die sneeuw. Seth vond het niet erg in iedergeval en ik heb weer mijn armspieren getraind!

Seth heeft een 3 kwart potje op en wat pap. Maar heeft ook weer gespuugd na zijn fles. Al met al weer weinig binnengekregen vandaag. Hoe lang moet ik dit aanzien? Hij is verder levendig en actief/allert genoeg. Hoor hem ook weer wat piepen/kraken met uitademen. Vind dat altijd wel griezelig....

Vandaag weer lekker veel misselijk geweest. En zodra ik dan vette hap eet (salades, chips enzo) dan is het even weg. Maar dat kan niet echt de bedoeling zijn hihihi. Verder voel ik me wel erg goed moet ik zeggen!

Sorry voor het lange bericht. Ga nu koken (seth slaapt, erg vroeg voor zijn doen!) en dan hopen dat het snel 21.20 uur is, dan de echooooo!

fijne avond meiden (ik meld me na de echo nog even hier hoor!)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, ik zou toch met seth effe langs de HA gaan morgen! Spugen is niet goed, maar kraken al helemaal niet!!!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie zou het met Seth nog even aankijken tot morgenmiddag, drinkt hij wel genoeg water/sap? Weer antibiotica is ook niet goed (hij had toch laatst al iets gekregen) vaak moet je het lichaam ook even iets zelf laten doen, anders worden kids imuum! Ben daar zelf een groot voorbeeld van! Ik kijk het altijd 3 a 4 dagen aan en dan maar is langs de huisarts!

Het sneeuwt hier weer heeeeeel hard!!!!!!!! Dus wie weet wat ons nog te wachten staat! Jesse ligt er al vroeg in! die moest ik vanmorgen om half 8 zijn bed uittrekken (hij is niet gewent dat ik zo vroeg moet werken) dus die was aardig moe! Morgen nog 1 dagje werken (als ik op het werk kan komen) en dan lekker 5 dagen vrij!!!

Ga zo even met de hond buitenlopen ;)

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : kraken is niet goed en ik hoor zovvel ouders nu met kindjes die kraken en vocht achter de longetjes hebben en dergelijke .....spugen kan slecht zijn......maar zolang hij goede plasluiers heeft hoef je je nergens zorgen over te maken ...

@talia : ja alleen "dank" hihi en ja ....en heel veel in zijn eigen taaltje maar dat versta ik niet

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj super dat jullie een goed gevoel hebben bij het kdv en dat Jelmer het gelijk leuk vond.
    Hoor je nog wat van je werk dat je thuis zit?

Taliaa kan het niet zijn dat je ei wat later is gesprongen dus een wat langere cyclus?

Makkie normaal is Tygo zeker een wiebelkont maar op de slee zit hij helemaal stil rond te kijken.
    Succes met de echo. Ennuh niet eten schijnt niet zo erg te zijn als hij maar drinkt hou zijn plasluiers in
    de gaten en als hij blijft piepen zou ik misschien toch even de ha bellen!

Vanmiddag toch even met de auto naar oma geweest, gelukkig was het met winterbanden aardig te doen maar ik
    hou er toch niet zo van, hoop niet dat er vannacht heel veel sneeuw valt want moet wel werken morgen en nog
    vroeg ook. Tygo ligt te slapen voor zijn doen best vroeg maar hij moet er morgen vroeg uit en dat is hij
    niet gewend, vind ik altijd zo zielig als hij wakker gemaakt moet worden.Trouwens de laatste dagen een uitslaap mannetje, vrijdag was het zelfs half 10 verder rond half 9 soms
    iets eerder wel erg lekker.

14. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Makkie: als je het niet vertrouwt met Seth lekker naar de dokter gaan hoor!! Jij kent Seth het allerbeste! veel plezier met de echo straks!

Taliaa: ik heb via internet ovu en zwangerschapstesten besteld, ze zijn goedkoop en je hoeft de deur niet uit.
    Donderdag de volgende fm, geen ovutest meer gedaan volgens mij heb ik ze allemaal al gebruikt, moet ff checken en anders nieuwe bestellen. verwacht van deze ronde eigenlijk niets meer omdat de arts zei, of het werkt niet of het eitje is al gesprongen... Ze gaf me niet het gevoel hoop te houden dat er nog een eitje zou gaan groeien...
    Ben beniewd morgen meis, ik hoop het zo voor je!

Suze heeft de afgelopen nacht weer doorgeslapen, joepie! Moet nog wel elke keer als ze gaat slapen bij haar op de kamer zitten, gemiddeld een kwartiertje...
    Nouja, als het maar werkt toch?

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @lot: wat een geweldige foto van Tygo!!!

@zieke kindjes en meiden: beterschap, wat een rotwinter he, echt veel mensen die ziek zijn!!!

@taliaa: ik duim door, tja beetje rood en negt. testen, als ik eerlijk ben klinkt het niet heel goed maar ik ken echt de verhalen waar het hiermee toch raak was dus het KAN!!! Ik duim!!! Hou je taai!!!

@Debjes: oh zo herkenbaar, ik zat vanochtend ook bijna te janken in de auto. Was wel gegaan, mijn laatste drie dagen werken maar toen ik op het werk was had ik er spijt van, ik moets ook weer terug... Gelukkig nu veilig thuis. Ik heb op het werk nu alles zo geregeld dat ik daar op zich niet meer heen hoef. Al het werk wat nog af moet heb ik naar huis gemaild en de papier heb ik meegenomen dus ik denk dat het de komende twee dagen thuis werken wordt. Officieel mag dat niet bij ons maar mijn bazin is vrij en er waren super veel mensen afwezig bij ons die er wel zouden zijn dus ik het er sch**t aan. Ik zal het morgen wel even netjes melden. Mijn collega is zo lief om alles wat ik dan nog af moet maken naar haar mag mailen en hij zorgt dat het op de juiste plek terecht komt.

Dus lekker warm thuis. Mannetje is al vrij dus wel gezellig hoewel hij ook wel uit keek naar een paar dagen alleen thuis geloof ik hihi. Ik kruip achter m'n werk en zal niet aan z'n hoofd zeuren ;).

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ha meiden blij te horen dat het met iedereen goed gaat. Alleen jammer dat jullie zo bang zijn zo met de auto te rijden. Ik ben zelf niet bang. Ik ben een paar keer alleen naar de wintersport geweest en heb een keer 8 uur lang in de sneeuw met sneeuwkettingen moeten rijden, en ook een keer met ijzel gereden, dus ik durf dat allemaal wel. Alleen als ik niet weg hoef doe ik het ook niet hoor. Maar ja ik moest vanmiddag naar de fysio met de auto, en mn man had zijn auto schoon gemaakt zodat ik lekker met zijn auto mocht. mmm met dit weer was ik liever met een kleine auto gegaan, maar ja ik vond dit toch wel erg lief, dus ben ik met zijn auto gegaan. En dat ging goed. Vanmiddag moesten we nog een keer weg, met de auto en dat ging ook gewoon zonder problemen.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : ik bel zo 1 keer in de week of 1 keer per 2 weken mijn bazin .....
    zal morgen wel weer even moeten bellen ....

vind het ook zo moeilijk wanneer ik weer aan het werk kan .....of ik uberhaupt weer aan het werk kan ...maar net zoals nu durf ik de deur niet uit te gaan ...bijv vanmiddag naar het kdv ....ben zo bang dat ik dan een collega tegen kom....

collega's laten soms wat horen maar niet veel .....

@linda : je hebt groot gekijk hoor lekker thuis blijven ...al doe je het voor 2 die wurmpjes in je buik ....geen risico nemen ...

@all : ik hoor steeds meer mensen om me heen in verbazing vallen als ik vertel dat ik 16 weken zwanger ben ......iederren denkt dus dat ik veel verder ben ....weet ook niet waar dit gaat eindigen ....;) die buik dan he :D

18. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda: lekker thuis werken hoor! Jij en jouw 2 babies, zijn het aller belangrijkste!!

MvJ: foto's van jouw buik??

Sas: knap van jou hoor dat autorijden in de sneeuw!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, jammer dat je collega's weinig laten horen! Ik weet zelf hoe fijnen belangrijk het is om goed contact te houden. Op die manier voorkom je ook geroddel en fabeltjes in de lucht! Maar het is gewoon fijn om er nog bij te horen

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh ze zoeken het maar uit ....eerlijk gezegd ben ik ze liever kwijt dan rijk ....gezien dat er ook bijna geen collega op kraamvisite kwam sta ik hier ook niet van te kijken ...

Deel Deze Pagina