Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    very strange!!!!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Even zonder hoofd ....want hier kan iedereen kijken ...en zo knap ben ik nou ook weer niet :)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oohh ja en het is wel een foto van mijn buik van deze zwangerschap ...Het is GEEN foto van jelmer met 36 weken zwangerschap ...al hoewel lijkt er wel op ;)

4. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    WOW! wat een grote buik al!!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden!

Hier een heeeeele blije mama makkie! Wat was het weer geweldig, het is zoooo mooi! De kleine doet het super, is echt al een heel stuk gegroeid en duidelijk een mensje! Het hartje klopt mooi en hij/zij loopt zelfs 3 dagen voor! Maar met de volgende echo is het pas echt goed te beoordelen (over 2 weken) Heb in de auto echt zitten huilen van geluk, wat is het toch mooi en wat hebben we toch een geluk!!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie heerlijk dat alles goed is met het kleine mensje in je buik en huilen van geluk is toch heerlijk. Nog een paar dagen en dan kan je het grote nieuws vertellen. geniet lekker van je groeiende bolletje en het wondertje in je buik het is je gegunt! Heerlijk zeg over 2 weken weer een echo!

Zo ik ga naar bed morgen vroeg beginnen en niet teveel kletsen he dames!! misschien kom ik morgenavond nog even lezen. Doe allemaal voorzichtig met de sneeuw!

7. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Makkie: tranen van geluk in de auto, wat prachtig!! Wat fijn dat de kleine het zo goed doet!! En over 2 weken weer een echo, wat fantastisch zeg!!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeeee MVJ! wat een buik heb je al!!!!!
    @makie, gefeliciteerd met de goed echo!!!!

@all, om 14.00 moet ik naar het CB. Heb alleen geen idee hoe. Lopend of met de auto. Kijk straks wel hoe het buiten is!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    jeuh mvj, wat een buik!!! mooi hoor!! en ook echt een zwangere buik!!! loopt prullie al voor op de groei??

@Makkie, JOEPIE!!!!!!gefeli met jullie goede echo! op naar de kerst! ben benieuwd naar de reacties! dat zal een feest worden zeg!

@sas:ik ben ip ook niet bang hoor, gisteravond ook met de auto t dorp doorgeweest om te sporten, paar keer even lekker expres geslipt, geweldig:) ff gas geven, bochtje in en glijden maar... (dan ben ik net een klein kind hoor;)) moet wel zeggen dat we ABS hebben en dat scheelt een hoop!

@ll, nega getest, laat de ongi maar komen. Nu geloof ik er niet meer in. Ik ben nu op dag 32 en witterdanwit was de test. Dus ajb, snel ongesteld worden! en dan weer aan de clomid. ik ga de 30e naar de thermaalbaden en hoop dan natuurlijk niet ongesteld te zijn...

LIefss, Taliaa
    moet ook een vies stinkerdje gaan verschonen, maar ze is zooooo lief aan het spelen...

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : wat balen zeg ...dikke knuff hoor !

ons poppetje is de laatste weken niet meer gemeten ...eind januari hebben we een seo echo ...ben benieuwd

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, he meid, nu is het echt wel duidelijk.... wat jammer, was zo gaaaaaf geweest nog voor de kerst (sowieso natuurlijk, je snapt me wel he?) Hopelijk wordt je dan wel snel ongi, dan kun je verder. Dikke knuffel en hopelijk geeft de volgende ronde veel meer succes!

MvJ, tjee wat een BUIK zeg!! Hihihi, lijkt idd niet op 16 weken, eerder 26 ofzo! Mooi hoor, lekker mee pronken en showen!

Bedankt meiden verder op jullie lieve reacties op mijn echo gister! Moet zeggen dat ik het ook wel moeilijk vind hoor, er zijn nog zoveel meiden hier die graag willen en dan kom ik zo enthousiast doen steeds. Hopelijk kwets ik hier niemand mee! (is in iedergeval niet mijn bedoeling).

Ga zo met Seth naar de ha, hij knettert en kraakt, is uit zijn hum, eet slecht en spuugt soms en hoesten.... ventje toch, waarom nou weer? Denk toch weer aan een AB kuurtje, zou het anders niet weten... beter van niet, maar dit is ook niet! Hij heeft geen koorts.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, ga jij nou lekker genieten. Ik denk echt niet dat er iemand hier jaloers is hoor! Iedereen hier weet hoe speciaal het is om zwanger te raken met die PCo van ons. Dan gun je het een ander toch alleen maar meer? Sterkte met Seth!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Dank je pooh! Weet ik ook wel, iedereen gunt hier elkaar het mooiste en beste, maar je wilt zelf toch nog het liefste en dat snap ik heel goed!

Maar genieten doe ik hoor, ooooo heel erg! Ondanks de misselijkheid enzo, ben helemaal happie! Maar ik bedoel alleen te zeggen dat ik het snap dat het soms zo dubbel is. Taliaa meld net dat ze negatief test en ik sta te jubbelen.....gun het iedereen gewoon zo!!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    hey meis, niet zo gek doen hoor!!!! Ik geniet van je verhalen, want ik denk dan: YES het kan dus wel!!! en: dat wil ik ook weer meemaken!!!!
    Dus we willen alles van je weten en dan genieten we met de zwangere mutsen mee!!!!!!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Dank je Taliaa!! En idd, het kan en het gaat ook weer gebeuren bij jou!! 2010 wordt een babyboom jaar hier, afgesproken!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Makkie van harte wat geweldig zeg! We hebben op dezelfde dag de volgende echo :).

Taliaa: :( vind het echt rot voor je, nou we gaan ervoor he in 2010, wordt een belangrijk jaar voor ons allemaal!!!

Mvj: wauw echt een zwangere buik, tja je kan er ook niks aan doen dat je suiker hebt hoor, probeer maar een beetje trots te zijn hoewel ik zelf ook merk dat het moeilijk wordt. Iedereen die reageert bij mij met: oef!!! als ik zeg dat ik nog drie maanden moet ivm een tweeling en ze mijn buik zien. Tja, het is niet anders...

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oja in m'n album staat een foto en hier nog een andere:

Voor m'n gevoel zie ik er dikker uit, mijn man zei ook dat de foto's 'gunstig' waren haha

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mooie buik linda!! En nog geen striae te zien!!! SUper hoor!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ehm.... ik vind hem wel GROOT! zeker gezien je eigen lengte, dan is je buik echt groot hoor!! (ehm en dat te bedenken dat de foto "gunstig" is;)) maar ik vind hem zeker heeeel mooi, je draagt echt mooi!! En nog geen striae!:):)

@ll, heerlijk, ze ligt ff te pitten, ik ff eten en john en kate plus 8 kijken:) ge-wel-dig;)
    vanmiddag even sleeën met isa en mn neefje en dan werken tot morgen:(
    Liefss, Taliaa

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wij gaan over een uurtje lopen naar het CB. Ik denk dat ik steviger loop dan rij nu!

@taliaa, veel plezier met sleeen! leuke foto's van I op je hyves!!!

Deel Deze Pagina