Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ik hoop dat het klussen ergens goed voor is geweest ;) Of je ongi zet door? maar we hopen op het eerste!

pooh rijd voorzichtig!

Taliaa super dat je moeder wilt ruilen! heerlijk vooruitzicht! En veel eetplezier ;)

Makkie jij ook veel plezier vandaag laat je ons weten hoe je familie reageerde? En foto's he van Seth zijn mooie shirt ;)

Hier gisteravond al leuke kerstavond gehad!Mijn kleine mannetje is weer erg verwent!!!!!! 2 treinen van little people 1 voor thuis en 1 voor bij oma (hoe bedoel je een luxe) een badjas van mickey mouse een afstandbestuurbare auto (papa was er verliefd op) is echt voor 18 maanden dus echt zo''n grote lompe kinderauto wel leuk hoor! Zal foto's later plaatsen! Een puzzel van woezel en pip als hij wat groter is een grote knuffel van buurpoes (vriendinnetje van woezel en pip) een 2de pipdoekje (voor reserve) en een vriendenboekje van woezel en pip voor als hij naar de peuterspeelzaal gaat na de zomer (*ZUCHT*)

Verder viel mijn kleine man gister opschoot inslaap, dat is niks voor hem dsu hij zit niet lekker in zijn vel! Nu ligt hij weer in bed en gaan we dalijk naar mijn schoonfamilie!

Fijne dag!

Hier regent het :( sneeuw ligt er nog wel in de duinen maar opstraat is alles ijs!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook erg verwent! We hebben 4 fleece plaids gescoord, hahahaha! En nog meer leuke dingen! Het was erg gezellig. Jens sliep nauwelijks,zo leuk vond hij alles! Morgen lekker thuis en even langs mn oma van 87! Die woont hier vlakbij.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    ha meiden,
    hier alles oke:) test nega maar nu wel ongi! nouja, soort van,maar iig zet het wat meer door. Dus morgen aan de clomid (gister tel ik als dag 1). BEn wel opgelucht, dat ik ongi ben:)

@lot, lief dat je dat navraagt. De flats die hier vrijkomen hebben dezelfde prijs als wij, alleen moeten we het idd wel eventjes navragen over t huis van mn moeder.
    En het is jammer dat de woningbouw nu dus niks in t huis van mn moeder doet. (die hoeft zelf niks te doen, want ze woont er langer dan 30 jaar, maar de muren moeten gestuct en de tegels eruit, normaal zou de woningbouw dat doen, maar in geval van woningruil dus niet, maja)
    ik heb 2 broers en een zus. Tja, mn jongste snapt het allemaal goed (die lijkt ook het meeste op ons qua doen en laten, denkwijze enzo) Mijn zus snapt het ook wel. Maar mn broer doet een beetje vreemd. En dan niet dat wij in ons "ouderlijk" huis zouden gaan wonen, maar meer dat hij lijkt te denken dat mn moeder het voor ons doet, terwijl ZIJ degene is die met dit idee kwam, zij wil nl graag verhuizen (en wij zeggen geen nee;))

Nou verder alles okidoki hier. Leuke dag gehad, lekker gegeten. Morgen wat rustigere dag. Heerlijk:)

Liefss, Taliaa

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuke foto mariska! Jullie ook hele fijne feestdagen een een gezond 20101 Hoe is het verder met je?

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    @makkie,hoe was het vertellen??

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    mariska wat een leuke foto zeg! jullie ook nog een fijne dag!

Makkie waar ben je ;)

Laaste kerstdagje gaat eigenlijk altijd weer zo voorbij en vind dat best jammer, je kijkt er zo naar uit! Maar goed wij gaan straks nog even op familie bezoek en dan bij mijn ouders eten.

7. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal+provera+kerst= erg heftig!!

Nu lekker alleen thuis op de bank, papa=werken. We hebben wel met papa en mijn moeder en broertje+vrouw een kerstontbijt gedaan bij broertje thuis. Gister fijne dag gehad bij schoonouders. Straks eten bij mijn moeder en dan komt mijn moeder vanavond lekker film kijken bij mij. Als het goed is heeft ze "komt een vrouw bij de dokter".
    Nu de all you need is love kerstspecial kijken en even chillen, hormonen gieren door mijn lijf, ben erg gevoelig!! huilen/blij/boos en weer huilen....

Taliaa: heel rot van de neg test maar vol goede goede moed aan de clomid morgen, we doen het samen he?! Zet'm op!

Mariska: Wat een leuke foto!

Lot: uhm, tips.... vooral geen stress!! Alles maar een beetje over je heen laten komen. Laten jullie het doen? Mijn man en broertje hebben alles zelf gedaan, heb dus heel veel moeten regelen maar met een goede planning is het goed te doen!

Ga weer tv kijken!

Veel liefs voor iedereen!!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvs, succes met de gierende Provera hormonen!!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    @mvs, oeioei, zou je die film wel gaan kijken?? dat wordt JANKEN!!! zeker met je heerlijke hormonen! Ik kon trouwens ook niet tegen provera, ik ga het ook nooit meer slikken. Vond het erger dan clomid en primulut. Ik werd er echt moorddadig van hoor:( Op mn werk moest ik echt weglopen, anders deed ik de kiddo's was.
    maar goed, hier gelukkig mega ongi, dus alles wordt weer mooi schoon;) wel een lange cyclus. En ja, weer aan de clomid, en deal is deal, we doen het samen!!! zou wel echt super zijn!!!! We gaan ervoor!!!!

@makkie, joehoe;)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa en mvs, Ik heb nooit zo veel last gehad van al die clomid, provera en puregon. Moet zeggen dat Puregon spuiten me het beste beviel. Van die andere werd ik dik en hongerig, maar ook misselijk!
    maar misschien denkt mn vriend hier anders over... ;)

11. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh: ik heb ook wel eens begrepen dat je van de medicijnen die je spuit minder last heb van de bijwerkingen.... Hongerig herken ik ook, nouja "hongerig" niet echt, ik wil gewoon alles wat losen vast zit opeten!!

Taliaa: ik proost mee op een vruchtbaar 2010!!

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden allemaal nog een fijne kerst dag! Gisteren was het te druk om even langs te komen.

Ik heb even snel wat gelezen maar moet zo beginnen met het avond eten.

Alle zieke kindjes heel veel beterschap!

Makkie hoe was het vertellen?

Hier verder alles goed ik probeer morgen even wat uitgebreider te reageren.

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Zo de kerstdagen zijn weer voorbij :D
    Morgen gaan we lekker shoppen, eens kijken of we nog wat leuks in de opruiming kunnen vinden.

@ Makkie
    Hoe was het vertellen en hoe reageerde ze ???

@ Mvs
    Ik had ook veel last van de clomid (provera niet)
    Heel veel succes met de hormonen.

@ Taliaa
    Super dat je eindelijk goed ongi ben geworden (niet rot bedoeld hoor)
    Maar beter zo dan dat er twijfel blijft.
    Op naar de volgende ronde.

@ Mariska
    Leuke foto zeg :) Heel leuk gedaan.

Hele fijne avond allemaal.
    Liefs Thamara

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS had ook erg veel last van de clomid en primolut! ik voelde me zo rot erdoor! maar goed bedenk goed het is voor een goed doel!
    En hebben jullie nu al komt een vrouw bij de dokter?????? Veel plezier met kijken!

MAKKIE WAAR ZIT JE :p:p:p

Thamara lekker shoppen morgen! Ga ik woensdag lekker doen als ik weer vrij ben!

Zo de kerst zit er weer op! Nu nog even lekker kerstfimpje kijken! morgen gaat onze boom eruit, want deze is echt op!!! hij hangt er zo treurig bij! Morgen lekekragje thuis! We waren vandaag ook 20:00 uur thuis Jesse was helemaal op die kon niet meer!
    Hij heeft zich goed gedragen deze 2 kerstdagen!

Nu op naar oud en nieuw en dan is alles weer voorbij en leven ik weer uit naar de zomer ;)

15. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt een vrouw bij de dokter krijg ik morgen, er ging iets niet helemaal goed met de comp.

M'n moeder is net naar huis en mannetje is bijna thuis.

Weltrusten allemaal!!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gaaaaaaaaaap, Jens was om 5.30 al wakker.. :-/
    Hij viel nog wel even in slaap op mijn buik, maar ja, dan slaap ik niet niet! We zijn nu maar naar beneden gegaan, hij kruipt achter zn balletjes aan en speelt me Lp stal!! AZo schattig!

17. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, das wel erg vroeg! Suze gelukkig een uurtje later!
    Ben nu eitjes aan het koken, vinden papa en Suze erg lekker!!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    eitjes, lekker!!! Wij gaan straks aan de croissants. Slecht, maar lekker!!!
    Gaan jullie nog iets doen vandaag? Wij willen wandelen, maar ik weet niet of het droog blijft. Anders lekker binnen rommelen.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    ha meiden,
    goedemorgen. hier heeft isa uitgeslapen, maar hoest nog steeds behoorlijk.
    Vanochtend lekker bij ons in bed gespeeld en nu net t ontbijt op.
    Ik wilde ook erg graag even wandelen, en mis naar een pannenkoekenhuis ofzo:) maar t weer ziet er dreigend uit. Dadelijk samen met mn meissie aan de croisants;) papa slaapt uit, die is ziek.

@mvj, hoe gaat het meid????
    @makkie??????:):):)

Liefss, Taliaa

Deel Deze Pagina