zeg grapjassen ga je trouwfoto's inplakken/ophangen!!! hihihi! ooooh, ik ben zo verlieft op mn mannen,vreselijk!!! zucht zwijmel
MVS je hoop het niet er komt gewoon een klein wondertje in dat bedje te liggen, of een ander bedje als Suze er nog niet aan toe is Want klinkt dat leuk he straks 2 van die kleine mensjes om je heen! TIKTIKTIK geloof dat me klok tikt hahahha Pooh wat gaaf zeg jens is ook een snelle hoor! Echt heel leuk! Ik zat net met een vriendin te praten, ik heb 12 januari een rondleiding door de basisschool waar Jesse opgaar en ook voor de peterspeelzaal (voorschoolse) dat zit erbij! En Jesse mag dan na de zomervakantie naar schooltje, jeetje ik moet bijna huilen ervan! Wat gaat dat toch snel!!! MVS tis wel kaal zonder boom, maar ook wel weer heerlijk opegruimd! Ondanks dat we mega grote woonkamer hebben niet veel last van de boom hadden hoor, maar het is ook wel lekker als alles weer zo staat als hoe het was
Hoi meiden, Heb wat door de afgelopen blz. gescrold. Kan niet op alles reageren, ben helemaal k.o door de kerstdagen! Het was super gezellig maar erg vermoeiend. Ik begin inmiddels ook vocht vast te houden en heb ook regelmatig echt 'last' van mijn buik. Jaja de laatste zware weken zijn nu echt begonnen. Ben er inmiddels ook wel van overtuigd dat ik veel eerder zal bevallen. Als de kleintjes straks beide boven de 2500 g. zijn (geschat worden) mogen ze komen van mij en tot die tijd doen we het rustig aan. Nog even aan de meiden die zo'n mooi kaartje hebben gestuurd, super bedankt!!! Echt lief! Mvs: aaahhh provera, dat overleefde onze relatie bijna niet dus ik vroeg altijd orgamtril, daar reageerde ik minder heftig op. Knuffel van mij, je kent jezelf gewoon niet terug maar dat spul. Taliaa: jij ook dus last van de hormonstertjes... Ik ga voor jullie allemaal kei hard duimen dat 2010 een topjaar wordt!!! Nou hier vandaag uitpufdag... Ps Pooh: wat schattig dat koppie op die foto!
Morgen meiden! Taliaa, wat rot dat je zoveel last hebt van de clomid... voor een goed doel, maar toch! En goed idee van je man, dit is de laatste ronde, je raakt deze keer gewoon zwanger goed?? Wat super dat het zeker is de woningruil met je moeder! mvs, klinkt goed, Suze een groot bed, een babytje in haar oude bedje! Succes no even met de provera. En wanneer denk je ongi te gaan worden? Pooh, hihihi leuke foto en lekker verliefd zijn op je mannen! Ben ik ook! Kun je ineens zo overspoeld worden door liefde en warmte he!? Hihihi, gekke mama's! Linda, je hebt nu verlofff! Joehoe, wat heerlijk! Hoe gaat het verder? Debjes, tjee na de zomervakantie naar het speelschooltje... gaat dan snel he? Maar de zomer duurt nog heeeeel lang hoor! Maar ja, tis wel zo dat de tijd zo snel gaat, zeker als je zelf wat ouder bent. Vond het vroeger toen ik nog klein was juist langzaam gaan hihihi. Lekker de kerstboom weer opgeruimd! Hier gaat ie er ook van de week uit denk ik. Cira, nog een week tot je nod dus! En bijna jarig en ook nog bijna verhuizen. Drukke tijden voor jullie. Wat goed van Jaimy dat hij het 'snapt' van het nieuwe huis! Die kleintjes snappen echt meer dan we denken hoor! Lot, hoe gaat het met jullie? Hopelijk is je ei mooi gesprongen (kan het een ovulatiebloeding zijn geweest?) en begint het nieuwe jaar voor jullie met een super mooie positieve test. Dat hoop ik trouwens voor alle meiden met deze wens!! Tygo nog steeds helemaal opgeknapt? MvJ, hoe gaat het met jou meid? Voel je je een beetje goed? Hier heerlijk alle 3 tot 9.30 uitgeslapen. Seth is echt weer helemaal de oude en is zijn eten aan het inhalen. Hij eet echt veel en goed! Het was super gister vertellen aan onze vrienden, ze zijn erg blij voor ons! Ik hoop dat ze gauw gaat bevallen, ze is er zo klaar mee. Ook veel last van haar bekken en weer helemaal opnieuw misselijk en beroerd als in het begin. Jammer als je zwangerschap zo moet eindigen! Maar goed, duurt vast niet lang meer. Vandaag nog lekker vrij met zn 3tjes, morgen weer aan het werk.
jaja linda, de laatste loodjes... Kalm aan doen he, vorig jaar was ik zo ver als jij nu bent. Ik ben toen niet naar buiten gegaan met oud en nieuw omdat Jens vanaf week 26-27 ging horen, en dat vond ik zielig,,hihi! Hoeveelste maart ben je uitgerekend? Ja, de foto is wel van een trotse en verbaasde Jens!!! hahaha
Hihi, tijdens het kerstdiner was mijn familie ook zo luidruchtig haha, de hele dag waren de kindjes mega aan het schoppen maar op dat moment lagen ze accut stil van alle herrie hihi. 25 maart is de officiele datum maar we gaan uit van begin maart.
oja en mijn zoon is weer gedraaid, stoute jongen haha, ik las bij tweelingmama's dat het daar een geplande ks werd omdat baby 1 (zoals ze dat noemen) in een stuit lag vanaf 30 wkn dus we hebben nog even om te draaien...
oooo, heel snel weer terug draaien jongen!! hahaha komt vast goed! (en wat geweldig om te zeggen he, MIJN ZOON/DOCHTER! heerlijk toch!!)
ja, je hebt nog even de tijd, al wordt het wel krap met 2 in je buik! Ik ben 20 maart bevallen van Jens. Het was gelijk mooi lente weer om te wandelen, heerlijk!
hee meiden, rustig hier! We gaan zo even lekker wandelen met Seth, hij ligt alleen nog steeds te slapen vanaf 13.15 uur! Slaapkop hihihihi. 'spreek' jullie vanavond vast weer! (weet iemand trouwens hoe het met MvJ gaat? Tis zo stil rondom haar en weet niet of dat nou zo'n goed teken is?)
ja MVJ is zeker stil! makkie fijn dat Seth weer is opgeknapt! Linda ja je gaat nu wel beetje aftellen! lekker verlof nu! en wat een boef die kleine man nu al lekker eigenwijsje Ik moest van morgen werken van 08:30 tot 17:30 maar we hadden maar 1 kind en die werd om 12:30 opgehaald dus was ik daarna lekker vrij Morgen nog dagje werken en dan begint mijn weekend alweer HEERLIJK!
@makkie, ik bedacht me precies hetzelfde. Ik ben wel haar buddy, dus als er iets is zou ik toch wel een smsje krijgen?? Ik vind het ook zo opdringerig staan om haar steeds te smsen als ze een dag niet online is. Maar maak me wel een beetje zorgen!
Dames Mvj heeft vandaag wel gepost bij het novmama forum dus volgens mij gaat alles goed! Linda doe lekker rustig aan en laat zeker de kleintjes nog een poos zitten daar is de beste plek om te groeien. geniet lekker van je verlof.
Ga ik zeker doen Hier echt lekker rustig aan gedaan, alleen wat opgeruimd en man achter de stofzuiger geduwd. Heb vanmiddag Polar Expres gekeken, ben dus nog niet helemaal uit de kerststemming hihi. Morgen naar lampen voor de babykamer kijken, hopelijk gaat het lukken. Nu een DVD op de bank. Zijn jullie ook nog lekker vrij rondom de feestdagen. Wij hebben deze week lekker nog samen vakantie. Alleen zo'n kerstvakantie gaat zo snel he? Nou fijne avond allemaal!!!
zo terug gelezen en niks onthouden ....lang leve de zwangerschapsdementie ... Ik krijg bijna nooit meer een email als er hier gepost is ...heel irritant..... Hier is alles redelijk rustig ...maar dat is waarschijnlijk alleen maar omdat mijn man thuis is ...echt vertrouwen heb ik er niet meer in .... de ha is nu bezg met persoonsalarmering te regelen ....volgende week zal ik wel mee horen ...maar ik reken er niet op ....thuiszorg was ook al niet te regelen .... Jelmer is sinds gisteren ziek ...nou ziek ...hij heeft koorts ...en is hangerig .....weet niet wat het is .....waarschijnlijk kiezen maar hij drinkt goed dus ik maak me er niet veel zorgen om ....