Hallo meiden, Linda: verlof! Heerlijk, niets moet en alles mag (als je maar rustig aan doet!) Fijn meis!! Makkie: wanneer is ongesteld wordt? Geen idee. Eerst nog 5 dagen provera en vorige keer werd ik na 10 dagen (pas) ongesteld. Dus over 2 weken, en dan vol goede moed aan 150mg clomid. Hoe gaat het met jou, hoe voel je je? Vandaag gewerkt, mannetje ook (tot 22:00) en Suze middag naar KDV. Maar nu allemaal lekker vakantie!! Fijn! Morgen is mijn oma jarig en gaan we met de hele fam. wokken. Woensdag hond naar schoonouders (in Den Haag) brengen en dan donderdag naar Disney!! Wordt nog wel spannend want mijn schoonzusje is 3 jan. uitgerekend..... Hopelijk komt ons nichtje voor of na ons bezoek aan Disney!!
MVS dat is wel gezellig zo boekjes leze op het grote bed. wij willen binnenkort ook gaan shoppen voor een nieuw bed voor Jaimy, maar ga eerst maar eens klussen. En ik denk maar eens zwanger raken (nou ja proberen dan maar.....) We gaan gewoon samen zwanger zijn hoor! en taliaa en lot erbij zodat we kort achter elkaar gaan bevallen en de dames hier weer spannende tijden kunnen geven Alvast veel plezier in Disney! Mvj hoop dat persoonsalarmering wel aan je wordt gegeven hoor lijkt me toch een stukje extra rust voor jezelf. Fijn dat je je nu redelij voeld! En beterschap voor Jelmer. Pooh wat een lieve foto! Linda lekker genieten van je verlof en rustig aan doen met al dat vocht! Debjes hier is Jaimy ook behoorlijk verslaafd aan zijn stofzuigertje hoor en als die van mij erstaat is die ook veel interresanter. Makkie nu iedereen op de hoogte? Meiden wij zijn met oud en nieuw bij mijn schoonouders. Verder hier weinig te vertellen. Voel niks mbt ongi maar heb wel puistjes zoals anders dus blijft spannend... Nog even en dan ongi of mag ik testen. Lijkt me wel super om zwanger te gaan verhuizen kunnen we gelijk de babykamer er achteraan doen
Ik lees iedere dag wel even alles. Maar heb weinig tijd om te reageren. Volgende week zal ik weer meer reageren, want dan is hier de normale ritme weer terug. Maar eerst nog lekker een paar dagen genieten van mijn gezinnetje. Allemaal alvast een gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2010. Liefs Thamara en fam
Hier ook niet veel te vertellen. Jens is vrolijk en heeft weer een snotneusje. Gelukkig nog niet erg, dus we houden hem in de gaten! Ik ben vandaag nog thuis en vanmiddag komt een goede vriendin met haar 4 jarige dochtertje. Jens is "haar vriendje" roept ze al voor hij geboren was! Schattig he/! @mvj, ik zou me ook rustiger voelen met die persoonsalarmering! We heftig dat dit allemaal moet! @cira, taliaa, lot en mvs, allemaal veel succes met zwanger worden in 2010! Ik duim mee hoor!! Zelf ben ik er nog niet mee bezig en ik weet ook niet of we nog vooreen twee gaan. Heb het druk zat zo!
ha meiden, ben gaar..... gister van 1200-2000 moeten werken, maar de slaapdienst was ziek en niemand kon die dienst overnemen, dus ik ben ook maar blijven slapen. Heb nu dus 23 uur aan 1 stuk gewerkt, nouja, ook wel geslapen, maar toch. Ben totaal op, maar nu een paar dagen vrij,tot volgend jaar, JOEHOE!!! MOrgen ga ik met mn vriendin naar de Thermen, ben nog nooit bij zoiets geweest, dus wel een beetje spannend, maar heb er superveel zin in. De hele dag relaxen en chillen in het bubbelbad, haha... Nou ik ga mijn meisje weer knuffelen, want die heb ik veelsteveel gemist! Liefss,Taliaa
@talia, oef 23 uur werken, niet normaal!!! Pittig hoor! @all, wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw? Wij zijn gewoon thuis met mn moeder hier. We zijn lekker saai, gaan tv kijken en hopelijk blijf ik wakker (oef) en blijft Jens slapen!
Taliaa, zo jij hebt lang gewerkt! Geniet nu maar lekker extra van je vrije dagen en veel plezier morgen met je vriendin!! Pooh, wij blijven ook thuis, wel zo fijn met Seth. Mijn ouders en broertje komen en mijn schoonvader (schoonmoeder moet werken). En dan gewoon lekker wat hapjes, drankjes en vuurwerk. Ook rustig aan gaan we doen. Pfff ben blij dat mijn vriend zoveel vrij is geweest de afgelopen dagen. Ik ben zoooo moe en echt niet lekker in mijn maag dat ik veel op bed lig. En mijn vriend doet dan alles, zo lief van hem. Hij moet zo om 1400 werken en morgen ook en dan is ie donderdag weer vrij. Dus de komende week nog lekker rustig aan doen. Verder gaat het prima hier, Seth is zo lief en gezellig en ondernemend, heerlijk. Ook voel ik me op misselijk en moe zijn na, toppie en gelukkig. Op naar het nieuwe jaar meiden! Met weer heel veel mooie momenten met onze kindjes, geliefden en familie!
Hier met oud en nieuw naar mijn schoonouders. Ook tv kijken en lekker hapjes eten. Verder niks bijzonders. Taliaa jeetje 23 uur werken achter elkaar ben al blij als ik na 8 uurtjes weer naar huis mag. Lekker genieten van je vrije daagjes! Makkie lekker hoor dat je vriend dan zoveel overneemt van je kan jij goed uitrusten voor dat kleintje in je buik! Geniet maar lekker van je ondernemend mannetje ik kan daar ook zo van genieten als ik Jaimy bezig zie. Pooh hier ook een saaie oud en nieuw hoor ben niet zo van het feesten met oud en nieuw. Hier nog wat gedoe met mijn hypotheek. Door fouten die de hypotheekverstrekker heeft gemaakt moeten we een nieuwe offerte tekenen. En donderdag moet de bankgarantie al binnen zijn bij de notaris. Dus behoorlijke stress weer in mijn hoofd en vooral veel boze telefoontjes.
Cira, wat balen zeg, toch nog even stressen op het eind. Maar komt vast goed! (ik heb vroeger voor een makelaar gewerkt, zulke dingen komen zooooooo vaak voor en gaan altijd goed hoor!) Ja heerlijk he, als je ventje zo bezig is, door het huis struinen en druk met van alles en nog wat. Echt genieten! Seth maakt echt een sprong vinden we. Hij begint veel meer te kletsen, wil zelf eten (en dat gaat goed!) en is 'echt' aan het spelen. Overal komen we blokjes tegen, in de kast, in planten, in kastjes/laadjes. Dan doet hij ze er in en kijkt dan heel trots! Zo schattig. Ook vind hij het leuk om de kerstboom te versieren, er gaan van alles in! Van blokjes tot knuffels hahahaha.
Ben ik weer ! ik heb vandaag iets gedaan waarvan ik dacht dat het onmogelijk was....het stond ook op de planning om het niet te doen ...maar mijn man was ziek dus ben ik maar weg gegaan .... ik ben met een stel meiden en kinderen naar de dierentuin geweest... ik heb zelf gereden en ik heb het heel de dag volgehouden ...vanochtend was mijn suiker te hoog ...maar dat is wel mijn redding geweest voor heel de dag ... merk toch wel de laatste dagen dat mij BI weer opspeelt ...maar goed als dat alles is ....daar heb ik verder niet veel last van .... @oud en nieuw : wij zijn lekker met zijn 3en thuis ,..we zouden eerst op wintersport ....en nu heeft iedereen andere plannen ....ik kan alleen niet garanderen dat we wakker kunnen blijven hihi @makkie balen zeg van je misselijkheid ...dat put ook wel uit ! @talia : zo dan ....je hebt weer wat overuurtjes gemaakt ....
ja we waren met zijn 5 en en er was een verpleegkundige bij .....maar goed ..ik voel het altijd wel goed aankomen ....mocht het wel een hypo geworden zijn was ik gewoon gaan zitten .......maar ik sta er zelf ook van te kijken ...
petje af hoor! van bed/bank hangen en in huis bezig zijn, naast niet lekker zijn naar een dagje dierentuin is een hele stap! Knap van je!
Ook alles terug gelezen maar ook niet zoveel onthouden en ben genees zwanger MVJ ik krijg ook niet zoveel berichtjes dat er hier is gepost erg moeilijk bij te houden dan he! Wat knap van je dta je naar de dierentuin bent gegaan! heb je leker genoten? Makkie doe lekker rustig aan meid! Rust maar goed! Wat leuk dat Seth zo lief is en grappig he dat jezelf die sprongetjes nu ziet! Ik zie dat ook echt met Jesse! MVS lekker naar disney geniet ervan! En veel foto's daarna posten Ben ik iemand vergeten??? SORRY!!!! Hier gewerkt tot half 4 en nu heerlijk vrij tot 4 janauri!!!!!!! Jesse was vandaag bij oma en die ging naar mijn zus met 2 kids! jesse heeft vanmiddag in het bed van zijn nichtje (peuterbed) geslapen, ze hadden niks anders! En hij bleef netjes liggen in een slaapzak ahahah en gign meteen slapen! Ongelovelijk!!!!! Hij as er denk ik erg van onder de indruk! toen hij wakker werd riep hij ook netjes naar mijn nichtje dat hij wakker was hahaha! Maar hier nog geen peuterbed hoor komt volgend jaar wel, vind het al TE hard gaan Jesse heeft ook een eigen site kreeg ik gratis een jaar lang omdat ik het boekje van woezele n pip had gekocht! Dus even kijken of ik hem kan bijhouden Home Babysite - Toddler.nl - Maak je gratis babysite op Toddler.nl
mvj: wauw!!! makkie: thnx voor je kaart taliaa: thermen, heeeeeeeeeeerlijk, straks als ik ooit nog een keer tijd heb mag ik ook weer Hier vandaag super leuke kinderlampen gekocht en opgehangen, ook nog een leuk kapstokje gekocht én opgehangen. De box die we 2ehands hebben, staat in elkaar in de kinderkamer, mijn man moest er nieuwe pootjes onder maken maar die kunnen er dus pas definitief onder in de woonkamer anders kan die niet door de deuren hihi. Mijn moeder maakt een boxkleed maar die komt dan pas half februari dus we moeten nog even wachten dan zetten we alles in de woonkamer. Nu maar wachten op die ledikantjes ggggrrrrrr, waarschijnlijk zoals de Prenatal zei komen ze dus volgende week, nouja dat wordt dan weer weekend natuurlijk. Fijne problemen heb ik tegenwoordig he Oja wij gaan met Oud&Nieuw naar vrienden, die hebben drie kleine jongetjes. We logeren daar.
Wij vieren trouwens oud en nieuw lekker thuis! mijn ouders komen! Jesse kan dan lekker optijd naar bed! Linda leuk al die spulletjes foto's
Ik wacht even op die ledikantjes het is nu helaas een erge bende, nesteldrang begint op te spelen, want ik loop zuchtend door het huis dat het overal zo rommelig is en dat ik straks na de vakantie nodig goed moet schoonmaken hihi.
Veel pagina;s terug gelezen, maar ik ben het al weer een beetje kwijt. (die zwangerschapsdementie raak ik niet helemaal kwijt) Sorry dat ik niet op iedereen reageer Ik las wel dat iedereen fijne kerstdagen gehad heeft. Wij hebben ook lekkere dagen gehad. Thijs heeft van ons een driewieler gehad, nou dat vind hij geweldig. Ik ben vandaag met hem ermee naar de supermarkt geweest hier in de straat. Gisteren nog lekker naar Burgers Zoo geweest en dat was ook leuk, alleen jammer dat Thijs harstikke moe was en daardoor wat jengelig. Maar hij had ook weer koude handen. Hij wil maar geen wantjes aanhouden. Ik heb vandaag hele grote dikke gekocht en nu maar hopen dat ie die aanhoudt. Wij vieren oud en nieuw lekker thuis met zn 3en. En om 12 uur maken we thijsje even wakker om met zn 3en vuurwerk te kijken. Nu nog even genieten van onze vakantie. Dat hebben we wel verdient na dit gekke jaar.
Hey Meiden! Rustig hier! Heeft er al weer iemand sneeuw? Jesse was vanmorgen vroeg uit de veren 08:00 uur das wel vroeg voor mij hahaha en voor hem ook wel! Maar goed heb hem nog even half uurtje laten liggen zodat ik goed kon bijkomen! Nu is hij rond aan het lopen door het huis! En kijk wat hij kan doen om op zijn kop te krijgen! De kleine boef! Straks even eten met hem, in bad kan die nog is naar bed en dan daarna even wat boodschappen doen!