Hier geen sneeuw, wel miezerig weer Ga zo even de stad in, bij de Etos zijn pampers in de aanbieding, misschien de eerste pakken maar eens kopen .
Goedemorgen!! Sas wat leuk zo'n driewieler! Makkie jammer genoeg weten we al dat de hypotheek niet meer rond kan komen voor de geplande overdracht. Dus dat moet nu allemaal verzet gaan worden. Ach ja komt inderdaad allemaal wel goed. Hier vind ik ook van alles en nog wat overal tussen geduwd. Debjes hier ook 1 om 8 uur wakker en heerlijk aan het boeven nu. Linda ja nesteldrang is fijn he. Hopenlijk zijn de ledikantjes er snel en kan je lekker alles op zijn plek zetten. MVJ wat super goed zeg! Lijkt me wel heerlijk geweest om dan weer even een dagje eruit te zijn en dat het ook allemaal goed ging. Meiden ik weet niet meer of ik het nog red om dit jaar nog online te komen. Morgen ochtend gaan we al op tijd weg en vanavond hebben we bezoek en nu moet ik mijn hele huis nog doen en boodschappen e.d. Dus................. ALLEMAAL EEN HELE OUD EN NIEUW EN TOT VOLGEND JAAR!!
goedemorgen ! mmhh wij hebben nog pampers in overvloed ...had een poos terug huggies gekocht ...die werken echt voor geen meter ..... hier hebben we een rotnacht achter de rug ...jelmer had er geen zin in ......komt waarschijnlijk omdat hij gisteren bijna heel de dag in de kinderwagen gezeten heeft ...en dus zijn ei niet kwijt kon .... vandaag wil ik een pakje gaan scoren voor jelmer , we hebben 14 januari een trouwerij ,.....van mijn man zijn broer ,....alle mannen moeten in pak ...nou dan mijn kleine man ook ..... @cira : alvast een goed uiteinde dan ! en de aller beste wensen voor het nieuwe jaar !!!
Linda, ooo nu al nesteldrang... en je moet nog wel even! Ik had het pas de laatste 2 weken. Hopelijk is het maar tijdelijk voor je, je maakt jezelf echt gek (deed ik wel tenminste!!) Debjes, lekker vrij nu! Ga zo de site van Jesse eens bekijken. MvJ, wat goed van je, een hele dag weggeweest. Fijn dat het zo goed ging, geeft vertrouwen voor nog een keertje! Cira, o jammer dat het allemaal net niet gaat lukken dan.... alvast een hele fijne jaarwisseling! Taliaa, hoe is het bij jullie? Lot, en bij jullie? Ben je nog vrij deze week? Hier alles goed, Seth slaapt juist echt onwijs lang uit de laatste dagen tot 9.30! Heerlijk! Tis echt een boefie aan het worden, gaat naar dingen toe waar hij niet aan mag komen en dan Neenee zeggen! en dan proberen niet te lachen.... ik moet zeggen dat mijn vriend veeeel consequenter is hoor... ik kan zo slecht boos worden, hij krijgt bij mij veel meer voor elkaar. Is dat bij jullie ook zo?
Makkie dat klinkt mij bekend in de oren, hier is papa ook consequenter als ik dat lieve koppie zie ben ik snel verkocht. Ik heb gister gewerkt en vandaag een halve dag dus nu lekker weekend. Cira een heel goed uiteinde en een super 2010. Tygo is vandaag wezen wennen op het kdv, het afscheid bij papa ging niet zo hij was erg verdrietig maar dit was snel weer goed, verder had hij zich prima vermaakt. Hier het tegenovergesteld van Seth meneer is de laatste ochtenden wat vroeger helemaal als hij 1 van ons hoort om naar het werk te gaan. Heb vanmiddag bloed geprikt, helaas pas maandag de uitslag wil graag weten of er wat gesprongen is.
Makkie lekker zeg tot 09:30 Jesse deed dit ook altijd maar de laatste 3 weken is het zo 08:00 uur a 08:30 (mag nog niet klagen! En qua streng zijn, zitten Chris en ik op 1 lijn! Ik ben best streng! Maar misschien komt dat wel door me werk, ik zie gewoon teveel en wil echt geen kind die straks overal ze zin voor wilt hebben en gillend op de grond ligt, omdat hij het woordje Nee niet kan verdragen! Nu ligt hij soms al schreeuwend op de grond, maar dan denk ik alleen maar beter nu dan als die 7 jaar is, nu moet die nog leren hahaha! En ja me lach inhouden moet ik hier ook heeeeel vaak!
@ mariska wat een leuke kaart @ mVs wat balen dat 100 niets gedaan heeft Hopelijk heb je niet teveel last van de Provera @ talia wat leuk dat jullie gaan ruilen! Is het huis van je moeder groter? Sow 23 uur gewerkt, das niet misselijk zeg. Ben je naar de Thermen in Valkenburg? @ makkie wat gaaf dat ze zo leuk reageerde!! Vorig jaar om dezelfde tijd hebben wij het mogen vertellen @ pooh wat is jens een grote vent!! Knap hoor al alleen staan. @ linda VERLOF!!!!!!! Nu lekker rustig aan en genieten van de laatste weken @ cira wat balen dat ze een fout genmaakt hebben. Gaat het helemaal goedkomen? Bnieuwd naar Jelmer in pak, ik vindt dat altijd zo schattig bij die kleintjes!! @ oud en nieuw wij vieren het met 10 vrienden. Gaan eerst gourmetten en dan spelletjes enzo. F. gaat mee dus ben benieuwd hoe ze daar zal slapen. (al is het hier al twee weken bagger met eten en slapen dus slechter kan t neit worden ) Een hele fijne avond morgen en tot in het nieuwe jaar * gaat zo ff op de site van jesse kijken *
@all, de pampers waren hier al uitverkocht!!! En tatatatattataaaaaaaaaa, JENS IS ZELF GAAN ZITTEN VANDAAG!!!Mn vriend belde naar mn werk ,dat ie hem zittend in bed had gevonden!!! Snel het bedje naar beneden doen dus!!!
De tassen zijn ingepakt we zijn er klaar voor en heb er zo'n zin in! Mickey here we come!! Lot: duim voor je dat er een eitje is gesprongen en dat jullie babydance gaat zorgen voor een positieve test!! Uhm, uitslapen??? Wat is dat?? Pooh: wat knap van Jens! Ryanne: Wat leuk om met zo'n grote groep oud en nieuw te vieren, veel plezier!! Taliaa: hoe voel je je?? Hoe gaat het met de clomid?? Nou, allemaal een hele fijne jaarwisseling!!
@mvs, heeeeeel veel plezier in Disney! Het zal er zeker heel leuk zijn nu, hopelijk niet te koud! En al vast een fijne jaarwisseling!
@mvs veel plezier in disneyland en een fijn uit einde @makkie hier is mama de strengere. Mama moet zo af en toe 2 mannen corrigeren. grijns grijns Maar mn man staat achter me en helpt me bij het streng zijn. @all hier geen sneeuw alleen heeeeel veel regen. Balen want ik moet nog rompers en pampers kopen voor thijs. Na ja wie weet morgen. Vandaag hebben we samen het hele huis gepoetst dus we kunnen er voorlopig weer tegen. Morgen nog oliebollen bakken en dan het jaar afsluiten. Iedereen alvast een fijne oudjaarsavond en een heel gelukkig gezond en vruchtbaar 2010.
pooh wat leuk zeg dat jelmer zalf is gaan zitten! Wat gaat dat ineens hard he! MVS heel veel plezier daar! ben heel benieuwd wat Suze ervan vind! Want wij willen ook graag naar Disney maar twijfelen erg i.v.b de leeftijd van Jes! zei toen gister tegen mijn vriend dat jij ging met oud en nieuw en dat we konden wachten wat de antwoord was hahaha! geniet ervan meis met zijn 3en! Wie weet vieren jullie volgend jaar wel met zijn 4tjes nieuw jaar!
@debjes... Jelmer??? Hihi je verward mn kind met die van mvj...geeft niet hoor ...hahahahahhahaha, begint ook met een J!! @sas7, ik ben ook strenger hoor. Niet dat er al veel streng valt te zijn met Jens. Maar ik ben wel flink bezig met nee zeggen, op een strenge toon en daar kijkt ie wel van op! Maar ik ben ook een mama die van gekke geintjes houdt.!
Mvs heel veel plezier in disney en geniet ervan met zijn 3-en en een goed uiteinde!! Goed zo Jens grote vent. Taliaa lekker genoten vandaag?! Mvj hoe voel je je? En geslaagd voor kleding voor de bruiloft? Ik krijg maandag pas de uitslag helaas.
ha meiden, even kort. Thermen viel heel erg tegen. De beautybehandelingen waren héééééérlijk! maar de baden vielen ons echt vies tegen.... Klein, druk en voor ons als smetvreesmensen vies maar goed, daarna gewinkeld en als afsluiting héérlijk gegeten dus een topdagje!!! fijne uiteinde allemaal!!!!!! geniet ervan en we proosten op een vruchtbaar jaar!!! voor ons het 4e jaar op een stuk dat we die proost zachtjes in elkaars oor gaan fluisteren, beetje raar idee hoor, de 4e keer alweer! maar gelukkig in die 4 jaar wel ons prulleke gekregen*smelt*
Ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2010. En we spreken elkaar volgend jaar wel weer Liefs Thamara
Goede morgen ik was alweer vroeg wakker vanmiddag maar even proberen te slapen anders hou ik het vanavond niet vol. En weer een draai-update: het jongetje is weer gedraaid en nu dus maar hopen dat ie zo blijft liggen maarja kenneliijk draait ie 1x per week... Hoewel het ging niet van harte, want ik lag half te puffen gister in bed toen het gebeurde maar ik dacht ik blijf stil liggen anders draait ie misschien niet verder. De kleine meid blijft sinds week 26 braaf liggen. Vandaag 28 weken en op naar 2010 !!!
jo, goed zo mannetje!!!!! nu lekker blijven liggen hoor! en wat gaaf dat je dat zo goed hebt gevoeld! (hoewel het voelen zelf wrs niet prettig was, maar je snapt me veel) super foto op hyves trouwens