@linda : ik wou wat zeggen maar daar word je niet vrolijk van (draaiende baby's) @all ik ben zeker geslaag en jelmer ook ! Jelmer heeft een prachtig 3 delig kostuum ....zwart pak wat het thema is zwart wit .... ik dacht dat een kostuum echt not done was ....maar het staat super sexy bij hem hihi ik zelf ben ook geslaag ...was alleen een beetje jammer dat we heel ver weg naar een winkeltje zijn gegaan ...en dat ik uiteindelijk nog gewoon iets van noppies heb ....wat je dus overal kan kopen en ik ook pas ....haha maar ik heb een rokje met een shirtje en een mouw shirtje wat je moet knopen ...en daaronder een buikband ...die je dus helemaal over je borsten moet trekken .....echt heel gaaf ...ik wist niet dat dat mocht ...wel dus ...
Taliaa balen dat het zo tegenviel maar gelukkig heb je genoten. Linda goed zo dat je kleine ventje weer is gedraaid hoop dat hij zo blijft liggen en heerlijk 28 weken vond ik weer een mijlpaal. Op een top 2010 voor jullie! Mvj heerlijk dat je zo bent geslaagd tegen die tijd willen we wel een foto zien he! Voor degene die hier niet meer komen vanmiddag een goede jaarwisseling en een super gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010!! Proost en op de babywens van de dames hier.
Voor iedereen een fijne jaarwisseling! Bedankt allemaal voor het afgelopen jaar met de leuke verhalen, geklets en steun. En voor iedereen de beste wensen voor 2010! Dat al je dromen uit mogen komen!.
Meiden, voordat ik hier vandaag niet meer kom: allemaal een knallende jaarwisseling en een super mooi, gezond, gelukkig, vruchtbaar, fijn en liefdevol 2010!! Dat het maar een geweldig jaar gaat worden voor ons allemaal!! Lot, duimerdeduim voor een mooi ei!! MvJ, zo jullie zien er straks mooi uit hoor! Linda, och dat gevoel lijkt me ook geen pretje nee. Gelukkig dat hij is gedraaid nu zo blijven! MvS, have fun bij Mickey!! Rijvoorzichtig en geniet! Sas, hahaha 2 mannen corrigeren... hier is dat echt papa die dat doet en mij op mijn kop geeft als ik weer eens in de lach schiet Pooh, wat goed van jens!!!! Snel dat bedje naar beneden ja! Voor je het weet gaat ie zich nu optrekken. Taliaa, jammer dat het wat tegen viel.... maar wel een leuke dag gehad verder. Mooie gedachte van je, over het 4e jaar en jullie prulleke.... zucht....dikke knuffel!! (het volgende prulleke komt vast snel!!!) Ga nu weer naar bed, voel me echt bleeegghhh, papa is thuis dus ik kan lekker slapen. Vanavond krijgen we visite dus hopelijk ben ik dan wat fitter!Oja, mijn broeken kunnen nu officeel niet meer dicht! Op naar de wat grotere/positie broeken! En dat terwijl mijn broeken 3 maanden geleden nog van mn kont zakten.... FIJNE AVOND MEIDEN!!
Lieve meiden! Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en natuurlijk vruchtbaar 2010! We kijken met zijn alle toch wel goed terug op 2009! iedereen zijn grote wens is uitgekomen! We zijn allemaal Mama! Linda ook al zitten jouw hummels nog veilig daar binnen je bent toch al officieel een mama Ik heb vanmorgen vroeg boodschappen gedaan! De hond van mijn ouders opgehaald, zodat die hier al veilig binnen is en niet vanavond overstraat hoeft! Jesse is helemaal blij dat Poemba (zo heet de hond) bij hem thuis is! Poemba is overgens een hele grote zwarte beer (newfoundlander) dus je begrijpt dat Jesse daar echt lekker mee kan knuffelen en die hond vind alles best, zolang die maar aandacht krijgt! Jesse ligt nu even lekker op bed! Ik ga galijk salade maken nog even wat opruimen en dan kunnen we op naar 2010! Meiden ik spreek jullie volgend jaar (morgen) weer! Dikke knuffel vanaf hier voor jullie en de kindjes!
Ook vanuit hier allemaal een knallend uiteinde en een leuk, gezond, vruchtbaar en gelukkig 2010!!!! Dikke x
meiden alvast een goed uiteinde en een gelukkig en gezond en vooral vruchtbaar 2010 .... (persoonlijk hoef ik geen vruchtbaar 2010 hoor ....maar wens jullie er wel 1 )
goede morgen meiden! Hier heeft een mannetje tot 6.10 geslapen, zonder wakker te worden van de herrie buiten. En er is hier heel wat vuurwerk afgestoken! Hopelijk ruimen ze ook zelf de ooi weer op!
Goedemorgen, Allemaal een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010!! Tygo is niet wakker geweest van het vuurwerk en toen we naar huis gingen is hij weer snel verder gaan slapen, de lieverd. Papa had begin van de avond nog wat sier afgestoken en hij vond het leuk, werd helemaal enthousiast.
goedemorgen een heel, heel gelukkig, gezond en voor degene die willen een vruchtbaar 2010!!! Hier alles oke gegaan, we waren bij mn broer. isa is daar heel lief gaan slapen, rond 1:00 uit bed gehaald en naar huis, nou ze vond het prachtig in de auto. Daarna super lief gaan slapen thuis en om 9:30 werd ze pas wakker. wat een kind he Nou meiden, geniet nog eventjes van nieuwjaarsdag! Liefss, Taliaa
wat heerlijk om te horen dat jullie het fijn hebben gehad en de kindjes goed geslapen hebben. Het was hier echt heftig hoor, maar hij gaf geen kik! Jens slaapt nu weer en wij lopen nog in pyama. Vanmiddag effe langs mn oma.
Hey Meiden Allemaal de beste wensen! Hier is Jesse rond 01:15 uur wakker geworden. Heb hem even mee naar binnen genomen, vuurwerk laten kijken en bij oma opschoot een beetje drinken. Daarna weer gaan slapen hij was om 09:15 wakker. En ik mocht tot 11:00 uur uitslapen vandaag even op visite, normaal deden wij nooit aan 1 janauri dan waren we ziek en moe haha, maarja met een kind is dat nu wel anders hahahaha.
Wij hebben thijs om 23.45 uit bed gehaald en met zn allen vuurwerk gekeken. Hij vond het prachtig. enneh de chinees had een hele lange honderdduizendklapper. pfffff het leek wel of de wereld verging, maar thijs vond het vuurwerk leuk om te zien. Om half een het manneke weer in bed gelegt en hij heeft tot half twee liggen zingen in bed. en vanochtend was ie pas om 09.30 wakker. Heerlijk. Straks nog even een tukje op de bank en vanmiddag even wandelen. We gaan niet op visite want mn man heeft de griep. Dat begon gisteren al. Allemaal een fijne dag.
Gelukkig nieuwjaar! Hier denk ik de recordhoudster, om 19.30u in bed gelegd en vanmorgen om 9.45u werd ze wakker, en niet wakker geworden van het geknal.
zo fleurebel wat goed zeg!dat is pas lang slapen!!! @sas, beterschap voor je man. @all, mn moeder isn u even met jens wandelen. Het is wel koud hoor!! Wij zijn aan het aankleden en gaan vanmiddag dan langs mn oma. Meer doen we niet vandaag! Ons voorplein is al weer schoon geveegd door buren. Super hoor!