Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wij hebben de eerste nieuwjaarsborrel al weer achter de rug !
    we zijn alleen vroeger weg gegaan omdat jelmer moe was ...die ligt nu lekker te slapen ....

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden,

gelukkig nieuwjaar allemaal! En wat een voorbeeldige kindjes!

Pooh, veel plezier bij je oma! Lekker dat Jens geen kik gegeven heeft!

Sas, leuk lekker samen met Thijs vuurwerk gekeken.

MvJ, zo zo lekker geborreld al dus. Hoe voel jij je? En vandaag 18 weken alweer, schiet op!! Ik morgen 10 weken, joehoe!!

Taliaa, zo hee, dat doet jullie meid goed, slaapkop!

Fleurrebel, ja denk ook dat ze een recordhoudster is! Wat goedddd! Lekker ook voor jullie.

Debjes, hahaha ja met een kindje ga je niet al te lang doorzakken he? Dan moet je gewoon de volgende dag weer verder. Jesse ook lekker geslapen dus, fijn!

Hier was het leuk en heel veel mooi vuurwerk! We hebben Seth ook rond 23.45 uur uit bed gehaald, hij vond het geweldig! Het vuurwerk stond hij echt met open mond te bekijken. Ik ben wel met oma met hem binnen gebleven. Hij is weer rond 00.45 gaan slapen tot vanmorgen 9.30, ook lekker lang dus, heerlijk!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Iedereen Gelukkig Nieuwjaar!!!

Hier was het gezellig met vrienden (wij sliepen daar) ben wel heel moe, lag om 1 uur in bed (hahaha) maar was er weer vroeg uit want om 7.15 hoorden we de drie bengeltjes van onze vrienden alweer, gaap. Heb vanmiddag nog wel twee uur geslapen. Mijn kindjes waren de hele avond wakker ;) veel geschop, ik had erg last van mijn buik, denk dat ze het een beetje spannend vonden ;). Nu nog lekker weekend en dan moet mijn mannetje helaas weer werken en blijf ik thuis, heel gek.........

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Fleurrebel wat een goede nacht zeg, zal het Tygo ook eens vertellen hoe het moet ;)

Linda dit gaat het jaar worden dat jullie papa en mama worden, heerlijk gevoel toch!!

Makkie ook al zo'n lekker slaapkopje, misschien toch Tygo weer eens toefluisteren al was het vanmorgen weer bijna kwart voor 8 dus hij gaat weer de goede kant op beter dan half7. Ennuh aan me gedacht om 00.00uur?! :)

Zo onze nieuwsjaarswensen bij de families zit er weer op, nu een heerlijk avondje samen, net lekker met tygo in bad en zo lekker op de bank.

5. ik wens iedereen een goed, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2010!!!!

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

zeker weten meid!! ;)

Hier rustig avondje, Seth ligt in bed, Gedo is net thuis. Even wat eten in elkaar flansen (heb zelf echt geen honger bleghhhh, de oliebollen waren veels te lekker vanmiddag hihihi) en dan lekker bankhangen!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi meiden!
    Hier een rustig dagje gehad. Bij mn oma was het gezellig. We zijn maar een uurtje geweest, Jens was doodmoe.
    Hij is weg van papa's helicoptertje, waar papa mee door de kamer vliegt. Echt schattig om te zien! Om 1830 de fles gegeven, krijgt ie een spuit luier. Alles zat onder, dus maar effe snel in bad gedaan. Arm kind. Hij is bezig met tandje nummer 6. Verder was hij erg vrolijk en actief vandaag. Hij heeft nu ook in de gaten dat wij ook wel eens wat eten. Hij vrat bijna mijn boterham op vanmiddag en kwam met open mondje aan rollen in zijn stoeltje toen we aan het lunchen waren. Zo lief!

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hier ook niet veel gedaan! Even 2 uurtjes naar Chris zijn oma (daar zit altijd iedereen) Jesse had vanmiddag 2,5 uur geslapen maar was naderhand toch weer moe. Thuis gekomen heeft hij gegeten en lag hij om 19:00 uur in bed hij was kapot!
    Ik lig er ook niet laat in!

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

wij zijn er ook weer ...
    wij zijn vanavond onverwachts wezen wokken , was wel erg gezellie en jelmer heeft het goed naar zijn zin gehad ....
    hij wil alleen graag ook andere dingen doen ...en niet alleen aan tafel zitten ...hihi

Vraag voor de oudere kindjes ...nou ja de moeders dan : met hoeveel maanden liep jullie kindje ?

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ohhh ja 18 weken vandaag !

Ik vind dat ik nu op de helft zit want ik word met maximaal 38 weken ingeleid .....ik ga voor de 36 weken ! :D

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ jesse liep voor het eerst op 20 oktober toen was hij 15 maanden en 6 dagen oud.

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, Lekker zeg wezen wokken. Hebben wij al een hele tijd niet gedaan, moeten we maar weer eens doen. Fijn dat je je dus wat beter voelt??

Seth liep met 10,5 maand.... maar goed, dat is ook wel erg snel! Hoeveel maanden is J nu precies? Komt vanzelf hoor! Hij staat al wel los enzo?

Pooh, hihihi lief zeg. Ja ze krijgen het ineens door dat papa en mama ook eten en dat dat ook lekker is! Seth blijft altijd van ons mee snoepen als we eten. Kan hem alleen niet alles geven ivm zijn allergie. Dat snapt hij natuurlijk niet en dan wordt ie wel eens verdrietig. Wel zielig vind ik dat.... heeft jens vanmorgen beetje uitgeslapen?

Oooo Seth is weer eens SNOTVERKOUDEN! Hij loopt er met stralen uit.... is daar niet iets voor, tegen loopneuzen? En mijn beste vriendin is nu 3 dagen overtijd! Ben benieuwd wanneer we een telefoontje krijgen dat de kleine er is!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, nee, snot eruit laten komen is het beste, eventueel wat zoutoplossing erbij! Ik vind het wel moeilijk wat Jens wel of niet al mag eten. Hij is zo'n honger lappie, hij zou zo 2 boterhammen op kunnen! Mar is dat niet weer te veel?
    Zn 4e fles krijg ik er ook nog niet van af. Iets anders drinken wil hij niet en hij drinkt hem nog helemaal leeg...

@thamara, wat is jouw schema met Nomi nu?

Bij ons is het nu zo:
    7.00 uur 200 ml fles
    9.00 boterham
    11.00 100 fles, 100 pap
    13.00 fruit
    15.00 uur 200 ml fles
    16.00 uur tussendoortje, koekje, soepstengel, rijstewafel
    17.30 uur groente en wat yogurt
    19.00 uur 200 ml fles

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    haha makkie 10,5 maand wat een leeftijd he van Seth, dat hij al liep! Ben benieuwd naar de 2de of die ook zo vlug is ;)

Hier ligt weer sneeuw meiden! kwam vanmorgen wakker in een witte wereld.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh je zou ook Jens zijn fruit en brood kunnen ruilen zodat hij gewoon met jullie aan tafel kan en hetzelfde eet.

Tygo lust ook alles en komt ook vaak even langs als wij wat zitten te eten, wil toch niet altijd wat geven want dan staat hij op feestjes ook bij iedereen.

Mvj lekker wokken! Hier ook een mannetje wat nog niet helemaal los loopt hij begint nu net weer iets meer te proberen.

Ja en dan heb je de hoop voor de mmm zwanger te raken, ik hoopte op een mooi wonder maar helaas net al rood gespot! Dus waarschijnlijk maandag beginnen met spuiten oh wat had ik het gehoopt zeg!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : wat balen zeg .....ik heb echt mee gehoopt met jullie.

@all: hier sinds vannacht weer ziekjes ...voel me nu wel beter als vannacht maar baal wel als een stekker zeg ...ik ga nu eerst maar eens even douchen en rustig aan doen ....de mannen zijn samen boodschappen doen

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit lot23!! ga je Puregon spuiten?

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh je zou het ook zo kunnen doen.

7.00 uur 200ml papfles
    10:00 fruit
    12:00 boterham met wat sap/water (vaak drinken ze wel tijdens het eten, om het weg te spoelen, zo heeft Jesse ook iets anders leren drinken)
    15.00 uur 200 ml fles
    16.00 uur tussendoortje, koekje, soepstengel, rijstewafel
    17.30 uur groente en wat yogurt
    19.00 uur 200 ml fles

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, ooo nee toch meis! Het klonk allemaal zo hoopvol en ik heb nog zo hard geduimd! Denk je echt ongi te worden of? Dikke knuffel meid... het is jammer maar nu met de mmm krijg je hulp, wordt je cyclus korter en houden ze je eitjes in de gaten. Dus alleen maar meer kans vanaf nu!

Pooh, tjee wat eet jens veel! hihihi, wat een verschillen toch met die kleintjes. Seth zat met 9 maanden op 3 flessen en de rest gewoon eten tussen door. Nu heeft Seth aan 2 flessen (soms 1) zat. Zal vanzelf wel komen, elk kindje zijn eigen tempo!

Dit is wat Seth eet:

9.00/10.00 papfles 250 cc
    12.30 uur 1 a 2 broodjes met thee
    voor zijn slaapje iets van fruit: banaantje, sinaasappel of een potje fruit.
    Na zijn slaapje een lange vinger of ontbijtkoek met drinken (jus, thee of water)
    17.30 uur warm eten
    20.00 papfles 210 cc (gaat niet altijd op)

en tussendoor als wij eten ofzo krijgt hij ook wat. Vooral een stukje fruit gaat er ALTIJD in, dus dan geef ik hem wat meer fruit, beter dan koekjes enzo....

Zijn jullie kindjes ook van die fruitmonsters? Echt waar, Seth kan zo een hele sinaasappel op! En dan boos als ie op is :D, hahaha. Ben er blij mee hoor, fijn dat hij dat zo lekker vind.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Lot dikke knuffel, jeetje je hoopt het toch he, en nu weer spuiten... we gaan je steunen!!!

Deel Deze Pagina