Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie Jesse en Seth zitten echt beetje op dezelfde lijn qua eten! Al heowel er bij Jesse 's middags geen fles meer in ging op die leeftijd! Ik ben ook toen Jesse iets ouder was dan een jaar overgestapt op gewone melk half volle melk, omdat hij de melk flessen toch niet meer dronk. Toen Jesse de leeftijd van Jens had dronk hij ook nog maar 3 flessen (alleen weer dan die middag fles ging er bijna niet in)
    Maar omdat ik met echte melk pas wilde beginnen als hij echt overeen jaar was bod ik die fles nog wel aan tussen de middag.

Jesse zijn schema is nu.

07:00 uur tuitbeker pap (daarna slaapr hij nog verder)
    10:00 uur fruit
    11:30 of 13:00 uur een boterham (ligt aan het slaapje wat hij doet.

rond 14:00 uur krijgt hij weer stukje fruit (hier ook een fruit monster)
    16:00 uur koekje
    18:00 uur (of als ik moet werken 19:00 uur) avond eten en een toetje.

verder drinkt jesse onbeperkt water of limonade. en krijgt als hij middag eet melk en voor dat die naar bed gaat nog een tuitbeker met melk.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    bedoelen jullie met papfles, gewoon fles voeding of echt pap?
    Jens krijgt 3 gewone flessen en die van 11.00 maak ik 200 ml klaar, doe 100 ml in een bord met 2 scheppen bambix 8 maanden pap er doorheen. dat eet hij met een lepeltje op en drinkt dan 100 ml uit de fles

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, wat leuk dat Jesse en Seth ongeveer hetzelfde eten! Seth krijgt ook geen fles meer hoor smiddags. En wat lekker he, dat ze zo goed fruit eten! Liever dat dan snoepjes en koekjes.

Gaan jullie vanmiddag nog wat leuks doen? Hier geen plannen, alleen boodschappen halen. Het sneeuwt hier trouwens ook weer!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pap met een lepel wil Seth echt niet! Weet dat het eigelijk wel zou 'moeten', maar als ie niet wil dan wi lie niet toch! Gaat dan echt over zijn nek? Heel gek, met de fles gaat het wel goed. Hij krijgt dan 210 cc water, 7 scheppen melk en 4 flinke scheppen pap. En savonds wat minder.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wat eten jullie kindjes goed fruit !
    Jelmer wil alleen nog bananen eten ...ik snap niet waar het vandaan komt ...

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    ALLEMAAL EEN GEUKKIG NIEUWJAAR!!

ik ga nu even terug lezen

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie Jaimy heeft ook nooit pap van een lepeltje gegeten vond hij ook zo vies en uit de fles is ook maar een tijdje goed gegaan.

Mvj hopenlijk voel je je alweer een stuk beter! Jaimy liep met 12 maanden en 1 week.

Lot behoorlijk balen zeg! dikke knuffel vanaf hier en hopenlijk werkt het spuiten direct zoals jullie dat willen.

Wat hebben alle kindjes netjes geslapen zeg! Jaimy is om 7.30 naar bed gegaan en werd om 8.00 weer wakker even een fles gegeven maar om 8.45 wou hij er echt uit. Lang leven de opa dan die niet kan wachten op het wakker worden van zijn kleinzoon. Zo konden wij nog even heerlijk blijven liggen.

Met de hypotheek komt het allemaal goed het duurd alleen ongeveer een week langer nu. Officieel gaat de overdracht dus naar midden januari. We hebben nu met de verkoper afgesproken het vanaf 8 januari tijdelijk te huren. Dus we beginnen volgende week toch nog lekker met klussen.

hier a en toe wat misselijkheid en stiekum een positief gevoel voor de teswt. Dus wie weet.......

Komt nu visite... doeg!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, ooo misselijkheid!! Klinkt goed! Ik duim voor jullie!!

MvJ, Seth is ook gek op banaan hoor, kan die echt van smullen. Het knaait alleen altijd zo en het vlekt echt mega! En hij wil het natuurlijk zelf doen, dus hij zit dan altijd helemaal onder. Verder vind hij sinaasappel NOG lekkerder.

Ik wordt me nu toch ineens misselijk, ga gauw even liggen pfffff

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    cira spannend!!! zou leuk zijn zo rond je verjaardag ;)

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    makkie dinsdag beide echo he!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira, misselijk??? Klinkt goed, sorry!!! ;)

@Jens eet alles. banaan, sinaasappel, kiwi, peer, appel, overal gaat dat mondje wijd voor open. En pap met de lepel, helemaal geweldig!!

We zijn net bij Ikea geweest, het leek er wel gratis, zo druk! We hadden alleen wat kleine dingetjes nodig en hebben er geluncht. Jens zat in een kinderstoel naar iedereen te lachen en gezellig mee te eten met ons, een fruithapje!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh klinkt gezellie !

@makkie : ik snij altijd plakjes en die eet hij zelf op ....dat gaat redelijk hihi

vevrelend he die misselijkheid ? ik heb het sinds 12 weken erger als daar voor 8) nou ja zolang het alleen s'ochtends is ;)

spannend jullie echo dinsdag !
    ik moet dinsdag weer voor de apk ....ben benieuwd ...

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    hier precies het zelfde!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Jelmer lust wel lepeltjes pap ...maar volgens mij eet hij liever een krnetenbol s´ochtends ...8)

ik had laatst zo´n pakje voor hongerige baby´s kant en klaar over ...dus dat maakte ik voor hem s´avonds ...nou echt niet ..er zat babyvoeding in ....hihi dat lust hij niet

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, tja Jelmer is geen baby meer, gaat ie natuurlijk geen babyvoeding meer eten :D;). Een krentebol is ook een heerlijk ontbijt toch!

Debjes, dus Jesse wil ook geen pap eten! Hahaha wat een gekke ventjes hebben wij toch ook!

Hoeveel tanden hebben jullie kindjes nu? Seth dus 2 ondertanden die bijna volgroeid zijn en een bovenhoektand die aan het doorkomen is! Dus niet eerst de 2 boventandjes, nee eerst een hoektand! Gekke vent!

Net liep hij naar het keukenkastje waar zijn eten en alles staat. Hij begon aan het kastje te trekken en te mopperen zo van: eten!!! En hij had ook flink honger. Tis de eerste keer dat hij dat echt zo goed aangeeft door naar het kastje te lopen! Ook als we merken dat hij moe is en we zeggen: Seth lekker slapen? Dan loopt hij zelf naar de deur toe! Hihihi geweldig toch! :D

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Oh wat lekker Makkie !

Jelmer heeft volgens mij alle tanden op 4 kiezen na....voor de rest is alles door en groeit nu door !

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie nee hier ook geen pap eter van een lepel! Wel uit een tuitbeker dus vind het best!

Jesse zegt ook als hij honger heeft nu sinds een weken eten eten haha. En als Jesse moe is roept hij mij, dan loopt hij naar zijn kamer gooit woezel en pip in bed en dan zeg ik Jesse ook slapen, dan zegt hij volmondig JA!!!!

Jesse is erg uit zijn ritme van die 2 drukke dagen 31 december en 1 janauri! Gisteravond lag hij er om 19:00 uur in en kwam hij om 21:00 uur wakker en heeft gehuilt tot 22:00 uur. Ook vanacht heeft hij onrustig geslapen! En vandaag overdag was hij niet te genieten! Hij gaat zo ook lekker naar zijn bed. Hij heeft van mijn zus een deur van fishprice gehad (deze was van mijn nichtje) het is een enorm ding, maar wel heel leuk! Met een deurbel en een echte deur en een brievenbus!

Oh ja en Jesse heeft geloof ik 12 tanden of 13 maar ik kan het niet meer zo goed zien en voelen want hij bijt me vinger eraf hahaha Hij heeft 4 tanden voor 4 tanden onder. Nu is hij bezig met bijde hoektanden onder en hij heeft 2 kiezen die doorkomen dus ik kom op 12.

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    ha meiden,
    nou ik moest een boel bijlezen, leuk hoor!

@cira, oeioei, dat klinkt GOED!!! we duimen nog eventjes door voor jullie!!!!!
    @Lot, he nee zeg:(:( he, ik snap dat je er eventjes goed van baalt! maar zoals Makkie al zei: nu weer meer kansen!!! Dadelijk ga je er gewoon weer helemaal voor meid!!!! gaan we samen knallen in het nieuwe jaar, snel makkie en MvJ achterna!!

@voedingsschema's:) isa eet vanaf het begin goed de pap van t lepeltje, dus die krijgt 's ochtends een bord pap, om half 12 2 boterhammen met een flesje melk, uit bed wat fruit en drinken. Dan nog een keer een koekje ofzo, avondeten, toetje en een klein flesje. Ze drinkt slecht, dus vandaar nog de flesjes.
    @loslopen, isa loopt nu sinds een paar weekjes los en nu goed hoor:)

@mvj, dikke knuff voor jou!! ik vind dat je je er goed door heen slaat!!! en idd, op de helft hoor! vind ik ook!

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS Welkom terug meid!
    Hoe was het in Disney???????
    En je schoonzus nog niet bevallen! Netjes gewachten!!! Want ik las op haar hyves (erg he zo nieuwsgierig :):p ) dat ze bezig was! Nou we horen het wel snel van je ;)!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    hey meiden,
    goedemorgen:) hier is isa weer strontverkouden!!!! En mama ook;)
    Isa heeft vannacht echt super liggen hoesten en ook jammeren. (niet echt huilen, maar de mildere vorm ervan;)) Weer begonnen met de hoestdrank van VSM. Hopelijk helpt het vlig, tis zo zielig he?

@debjes, ahhhhh, wat schattig zeg, knap van JEsse hoor, dat hij dat al allemaal zo aanvoelt en duidelijk kan maken. kan niet wachten tot isab ook een beetje gaat communiceren.

@Makkie, en Seth ook al.. hij is ook echt met álles snel he;) Wanneer maak je je zwangerschap algemeen bekend? of is dat al zo?? en al in de positiebroeken??:):):)

Deel Deze Pagina