Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedemorgen meiden! Hier is alles goed. We hebben vandaag niets. Ik wil de zolder eens goed stoffen en verder de wasmachine laten draaien. Ik vind het te koud om met Jens naar buiten te gaan voor een wandeling. wat vinden jullie?

Ik lees net op MVS hyves dat er een nichtje geboren is!!! En ze waren op tijd thuis van Euro Disney!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mvs van harte met je nichtje!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    wij gaan hopelijk vanmiddag sleeën:) er ligt sneeuw en het lijkt genoeg, maar eventjes afwachten of het nog teveel dooit.

@mvs, gefeliiiiiiii:):):)

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvs hoe was het in Disney en lees hier dat je een nichtje gekregen hebt?

Taliaa bij jullie ook weer verkouden, Tygo begint ook weer te snotteren en te hoesten, ach ja het ging ook een week of 2 goed dus ja.

Pooh het is best gezond weer voor Jens hoor goed inpakken!
    Tygo heeft zijn sleerit er al op zitten met papa.

Debjes vervelend dat jesse zo uit zijn ritme is.

Gisteravond zijn we lekker uit eten geweest met mijn vaders personeel want mijn man werkt daar soms ook dus mochten we mee, heerlijk gegeten. Gistermiddag nog even geshopt voor Tygo in de uitverkoop, 2 mooie vingino broekjes en een leuk vest en trui voor de wintersport. Vandaag word hier dag 1 want het komt eraan, morgen belt de gyn nog wel. Dinsdag dan de eerste spuit erin, Pooh misschien weet jij het heb hier nog een ampul liggen en de datum is nog goed, hij zit nog in het doosje alleen een paar maanden terug lag hij tegen de achterkant van de koelkast aan en zat hier een beetje aan vast gevroren zou hij nog gewoon goed zijn? Als deze cyclus 28 dagen word dan word volgende maand niet spuiten want dan gaan we op wintersport dus kan dan geen fm en we liggen met mijn ouders op een kamer dus ja klussen kan dan ook niet....

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mmmh,lot23, ik twijfel. Heeft die ampul er lang gelegen? Het hoeft niet zo te zijn dat de vloeistof ook bevroren is geweest, maar ik zou zelf het risico niet nemen!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS van harte met je Nichtje Nina! geniet van je tante-schap ;)

Pooh nee zou ook lekker naar buiten gaan ook al is het maar een half uurtje! het is best gezond weer! Als je hem goed inpakt!

Lot lekker zeg sleeen.! Hier geen sneeuw meer te bekennen wel koud (vriest) maar de zon schijnt!

Ik heb volgens mij een gekneusde neus! heb zo pijn! Jesse heeft mij gister 2x een kopstoot gegeven kon wel huilen! Hij deed het niet express maar doet wel heel erg pijn!

Jesse vanacht weer drama geweest met slapen! van 3 tot half 5 wakker geweest en maar gezeurt in ze bed en niks was goed.
    Nu kwam vriendlief vanmorgen met de mededeling ''jij heb week geleden zijn bedje weer anders gezet'' en ja hoor ik denk toch echt dat het daar aan ligt! hup vanmorgen weer alles terug gezet hoe het een week geleden stond, dus ben benieuwd! Ik begin wel beetje op te raken nu!

Vandaag gourmetten met mijn ouders bij mijn 2de ouders (hahah erg ingewikkelt :p ) dus nog 1x even flink eten en dan vanaf morgen gaat deze dame aan de gezonde dingen! wortels, selderij, konkommer, appels etc etc etc Ik wil voor juni 15 kilo eraf hebben! En dit keer ga ik er ECHT voor! Een nieuw jaar met nieuwe kansen!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes vervelend dat de nachten nog zo zijn, dat breekt wel op, hoop dat het bedje terugzetten helpt. lekker gourmetten vanmiddag veel plezier!

Pooh dus jij zegt een nieuwe ampul halen?!

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @lot succes met spuiten. spannend weer hoor.
    @all ik moest een paar bladzijdes bij lezen en ben al weer een beetje kwijt wie wat schreef.
    Maar Thijsje hier drinkt niet zoveel melk meer. Ik krijg er 2x een half bekertje in bij zn boterhammen. Hij eet er zo'n beetje 4. 2 als ontbijt en 2 als lunch. Zn borden avondeten gaan er ook goed in. Pap eet ie sinds de zomer niet meer. Dat wilde hij niet meer. Maar toetjes is ie dol op.
    zo net lekker wezen sleeen met thijs in het bos. Hij vond het weer schitterend en wat is het bos mooi zo met al die sneeuw. Alleen jammer dat ik eerst de auto helemaal schoon moest maken. maar ja dat hoort erbij, en de wegen waren ook niet helemaal schoon. dus voorzichtig gereden.
    Thijs ligt nu lekker weer te slapen en straks weer even lekker sleeen.
    Zo nu ga ik de kerstboom even afbreken, dan is het huis weer normaal.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, stofze en wasze, het is idd berekoud buiten!

Lot, dus toch.... was het duimen nog niet gestopt! Maar dinsdag alweer aan het spuiten, lekker snel! Ik zou deze ampul ook niet nemen hoor meid.. gaat spuiten sowieso niet heel erg onder controle door de gyn? shit dat Tygo weer begint te snotteren...

Taliaa, ach gut jullie dus ook... beterschap! Ik wordt echt niet goed van die verkoudheidjes en virussen! Waar blijft de zomer!! Dinsdag na de echo maken we het wereldbekend! En ja, mijn 'gewone' broeken zitten echt niet meer lekker! (maar positie is nog te groot). Veel leggings aan dus.

Sas, lekker de boom erweer uit. Ik wacht tot woensdag... omdat het zo 'hoort', maar eigelijk wil ik hem er nu al uit hebben, weer alles normaal in huis.

Debjes, auwie auwie! Jesse zachtjes met mama doen hoor knul! Veel plezier bij je 2de ouders vandaag!

MvS, van harte met jullie nichtje!! Hoe heet ze? En hoe was ED?

Hier dus ook weer een snotverkouden mannetje (bijna weer net zo erg als op die foto op mijn hyves :() En Gedo ook, dus hier gaat het lekker met de snottebellen.

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : misschien zeg ik nu iets heel raars ....bedoel het niet zo ....maar waarom begin je niet na de wintersport met alles ?

@mvs : gefeliciteerd met je nichtje !

@all : vanochtend zijn we even wezen zwemmen ...nou ja zwemmen ....mama zit in haar badpak op het randje te wachten tot we weer naar huis gingen .....
    morgen moet mijn man weer gaan werken .....en ik voel de ellende al weer aankomen ....ben zo vreselijk gespannen .....

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, meid ik wou dat ik iets kon zeggen waar door je je beter gaat voelen. Het komt echt goed en zoals je zelf zei, je voelt het aankomen toch? Knuf

@lot, nee ik zou een nieuwe ampul gebruiken, niet de oude!

@all, net terug van een flinke wandeling. Jens zat heerlijk warm in de wandelwagen en genoot van het eentjes voeren. Wat waren het er veel!! En wat hadden ze honger! Morgen nog maar een keertje brood voeren!
    De brievenbus hier is opgeblazen met vuurwerk. Echt geen snipper meer van over! Aso!!!
    Ik heb trouwens veel zin in de 30ste! Houden we het op Wamelland??

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ps, hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Alles bij elkaar bedoel ik?? Jens drinkt 800 ml melk, meer niet. Dat is ruim voldoende vocht weet ik, maar als ik er 1 fles af laat vallen, is 600ml dan nog genoeg?
    sorry, ben beetje onzeker;)

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @pooh, isa drinkt weinig. 200 melk in de pap, 120 melk smiddags en 's avonds krijgt ze voor het slapen gaan nog 100 als ze weinig gedronken heeft.
    ze krijgt wel diksap en lust het ook goed, maar heeft gewoon niet zo'n dorst..
    Dus isa drinkt ong 400 ml, en dat is incl pap

@seth, jochie toch, alweer verkouden?? beterschap hoor!!

@lot, ik zou ook de ampul niet meer gebruiken!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    oja, en we hebben net héérlijk gesneeuwd. Isa met dr nieuwe muts op:) lekker in een dekentje gepakt,heerlijk vond ze het. Nu ligt ze lekker te slapen en ik moet eigenlijk even poetsen....

15. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    hallo allemaal,

sorry dat ik een tijdje niet hier ben geweest maar vanaf dat we uit centerparcs zijn slaapt myrthe weer slecht. toch maar weer naar de dokter geweest en ja hoor ze heeft weer oorontsteking. we balen er echt van.

centerparcs was echt leuk.

myrthe heeft nu 3 tandjes en nummer 4 is er bijna door.

ze krijgt s'morgens 210 peutermelk, s'middags 180 en s'avonds 210 peutermelk. ze eet af en toe een snee brood maar ze vind het beleg meestal niet lekker, wat doen jullie op brood. en ze krijgt een potje fruit en avond eten.

vanaf aankomende week moet ik veel werken ik ga uit van 6 dagen in de week. dus het wordt wel pittig.

iedereen nog een gelukkig nieuwjaar

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @1ekindje, jee nee he, weer oorontsteking! Wat vreselijk pijnlijk voor Myrthe en lastig voor jullie. Was jullie vakantie verder wel lekker?
    Jens is tot nu toe een alleseter. Hij eet appelstroop, smeerkaas en Zweedse jam op brood (zit minder suiker in, lang leve Ikea!) Maar ook droog brood vind die mafketel lekker!

Maar, 6 dagen per week werken? Waar is dat goed voor??? puf puf!!

17. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ik werk op een accountantskantoor en dan moeten we in januari alles overzetten naar het volgend jaar en iedereen wil alles wel op de gewone tijd ontvangen dus moeten we januari en februari overwerken en de uren kunnen we dan weer in de rest van het jaar opnemen.

myrthe vind droog brood of met alleen boter ook lekker maar ze houd niet van jam of smeerkaas.

onze vakantie was echt leuk 1e kerstdag lekker in het zwembad gezeten (wel raar met kerst in je badpak)

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh het komt gewoon goed .....!

@1ekindje : wat balen zeg , wanneer moeten jullie voor controle naar het zh ???

@all : jelmer eet zo bijzonder slecht .....hij wil zo graag zelf eten maar dan gaat het even goed en dan ineens vliegt het door de kamer 8)

19. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2010 voor jullie allemaal!

Ben echt vreselijk druk geweest, eerst euro disney en vandaag bij mijn nichtje geweest en omdat ze zo klein is (49 cm) ben ik op pad geweest voor wat kleine broekjes.
    Daarom geen tijd om alles bij te lezen.... Ben nu ook mega moe en we gaan lekker een filmpje kijken en heeeel vroeg naar bed!
    Euro Disney was TOP! We hadden een heel fijn appartementje! Suze heeft er niet zo goed geslapen maarja deed ze thuis ook niet! Vanacht heeft ze zelfs bij ons in bed geslapen. (na 1,5 uur huilen midden in de nacht waren we het zo zat).

Morgen ga ik alles even lezen!

Heb alleen onthouden dat Cira bijna haar nod heeft... spannend meis! Ik duim voor je!

Fijne avond en weltrusten!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Welkom thuis mvs en gefeliciteerd met jullie nichtje Nina!

@all, er moet me effe iets van het hard. Mn vriend heeft van zijn zus voor de kerst een dvd gehad met een verfilming van een boek van Stieg Larsson. Misschien kennen jullie zijn boeken wel ,zijn erg populair nu! Wij vanmiddag samen kijken, wordt er in 1 half uur 3x verkracht! En dan niet zo van oh help, er gebeurd wat, nee, alsof je het zelf bent, zo heftig en eng. Ik ben er nu nog misselijk van. Ik weiger dan nu ook nog mee te kijken naar het einde. Wat een klote film zeg! het is toch al een van mijn grootste angsten, verkracht worden....

Toen ik 17 was, dacht ik verkering te hebben met een jongen. Hij voerde me 1 nacht dronken om me zo ver te krijgen dat.... Later hoorde ik dat er een weddenschap liep over hoe ver hij me zou krijgen. Ik weet er niet veel meer van, maar weet wel dat ik onder het bloed thuis kwam, want ik was nog maagd. En ik maar denken dat het zo hoorde..... Hoe onwetend kun je zijn? En ik maar denken dat ie om me gaf.
    Mijn punt is, waarom moet tegenwoordig alles zo plastisch in beeld? foto's, film, internet, moorden, ongelukken, etc etc..alles krijgen we te zien. En waarom moeten filmmakers dingen zo duidelijk weer geven? Sommige dingen hoeven we toch niet te zien?

Deel Deze Pagina