Makkie Seth dus ook zo verkouden zielig zeg! Taliaa heerlijk in de sneeuw gespeeld, wel lekker zo naar buiten maar het is wel koud. Pooh lekker gewandeld. Thamara hoe is het bij jouw? 1ekindje weer oorontsteking en dat terwijl ze eraan geholpen is en nu? Mvj vervelend dat je de ellende al voelt aankomen, het ging aardig goed. Hoop dat je het red... ja waarom niet erna beginnen het is sowieso berekent als deze cyclus 28 dagen is en dat weet ik ook niet en verder heb ik daar nog niet aan gedacht. Dat zelf eten klinkt me bekend in de oren hier ook een mannetje die slecht eet en het graag zelf wil doen. Vanmiddag gezellig bij opa en oma geweest, even wat gegeten. Tygo heeft met zijn neefje 'gespeeld' voor zover dat samen spelen is De ongi zet nog niet door nu nog alleen bruin had gehoopt dat het door zou zetten vandaag want dit is niks. Als ik het zo lees dan toch maar een nieuwe ampul bestellen. Wat zouden jullie dan doen nu een maand beginnen dan een maand rust of na de vakantie beginnen?
wij moeten 25 januari weer naar de kno arts. @pooh wat heftig je hoopt zoiets echt niet mee te maken. @mama van suze wij zijn een paar jaar geleden ook met kerst naar euro disney geweest. waar hebben jullie geslapen.
@pooh, meissie toch.... jeetje zeg, weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.... Wat verschrikkelijk dat je dat mee hebt moeten maken! en idd ik vind dat soort dingen ook altijd verschrikkelijk om te zien en ook niet nodig... (qua verhaallijn enzo, kan ook best iets minder expliciet in beeld...) dikke knuffel hoor!!!! @1ekindje: oei, nou beterschap maar weer!! @MvJ: succes meid! weet je al iets meer of je persoonsalarmering? en waarom kreeg je nu ook al weer geen thuiszorg?? @Lot, mezelf kennende zou ik nu beginnen, dan een maand rust en dan weer verder. Moet je met spuiten elke maand fm's? Maar misschien is het handiger voor je lichaam om na de vakantie te beginnen? ik weet niet hoor.. maar zoals gezegd, ik ken mezelf en zou dus meteen beginnen Leuk dat jullie neefje en T zo dicht bij elkaar zitten he, wonen jullie ook dichtbij elkaar? dat worden vast dikke maatjes! @MvS: klinkt als een leuke break! en nu lekker een nichtje erbij leuk dat Suze er zo op reageert ga je vol goede moed het nieuwe jaar in?? @cira, jouw NOD komt dicht bij he.... nog misselijk?? @ll, jullie zullen wel denken: die is er vroeg bij maar ik kon vanaf 7 uur bellen voor onze vakantie te boeken en dat heb ik dus gedaan. We gaan weer 2 weken naar de veluwe in een stacaravan, en wederom gaat mijn moeder de 2e week mee. Ben helemaal happy. Als isa en evt prulleke2 wat ouder zijn gaan we weer lekker kamperen, misschien zelf en caravan kopen ofzo... *droom* Ik moet zo naar t cb met isa, lekker glibberen door de sneeuw, ik durf niet met de fiets, dus moet lopen. ik ga wel met de wagen, wilde eerst met de slee gaan, maar dan zit ik daar met die slee.. Ben wel heel benieuwd hoe zwaar ze nu is, ik hoop dat lengte en gewicht wat meer in verhouding zijn nu... Liefss, Taliaa
Taliaa succes bij het cb ik moet pas in februari weer. Moet I ook een prik? Volgende week moet Tygo de 2de m-prik hebben. Tygo is snachts weer zo aan het hoesten, ik hoop zo dat het daar bij blijft en we niet weer opnieuw beginnen. En hij heeft ook weer een fase kan boos worden als het hem niet zint en wil alles zelf doen, maar verder is het een schatje
@taliaa, thanks. Ja stom he. Vroeger had ik zo'n laag zelfbeeld, dat ik werkelijk dacht dat het zo hoorde. Later dacht ik er aan terug en begreep ik dat dat niet zo was. Ach ja, tis 17 jaar geleden... Maar ik blijf er boos over worden dat alles zo "out in the open moet" op internet en tv.
Hallo dames Als allereerste de beste wensen voor 2010 mogen al onze dromen uit komen Eens kijken wat ik allemaal nog weet @ Makkie hoe gaat het met je ? Las dat je kleine man alweer verkouden is/word heel veel beterschap voor je kleine man. @ Lot wat balen zeg, ik had ook goeie hoop. Ik zou de ampul ook niet meer gebruiken. @ 1e kindje alweer een ontsteking de arme schat, hopelijk is het snel over. @ Mvs welkom terug, wij willen ook heel graag naar disney maar dan wel als N wat ouder is. En gefeliciteerd met je nichtje NINA leuke naam hoor. @ Cira klinkt goed meid, wanneer ga je testen ? @ Poohbear ja vind het ook allemaal heftig zulke films. @ Taliaa zo das idd vroeg, maar wel lekker vooruitzicht nu je iets geboekt heb. Hoe was het bij de CB met I ? @ All Zo we hebben het oude jaar goed afgesloten. N en M wilde niet slapen M lag om 02.00 thuis in bed en N viel om 01.00 bij onze vrienden op de bank in slaap en eenmaal weer thuis viel ze gelijk weer in slaap. Gisteren verjaardag van de dochter van mijn vriendin gehad, jeetje drong toen tot me door dat over 2 mnd mijn prinsesje ook al 1 jaar word mijn god wat vliegt de tijd toch. Vandaag weer het normale leventje begonnen, man werken en M naar school wel lekker hoor (want laatste paar dagen was M zo vervelend wilde weer naar school en kon zijn energie niet kwijt, dus soms wilde we hem wel achter het behang plakken en snel verhuizen hahaha) Ga even met de poetsdoek rond rennen en dan straks als N wakker is de weekelijkse boodschappen doen. Hele fijne dag allemaal. Liefs -xxx- Thamara
Thamara ja die kids zijn dan echt toe aan school! Alleen vanmiddag om 15:00 uur zijn ze weer helemaal op, dat merk ik altijd op de opvang bij ons als ik ze uitschool haal. Taliaa lekker zeg een vakantie geboekt! Succes bij het cb! En voorzichtig in de sneeuw Grappig dat jij over sneeuw poraat terwijl hier echt hlemaal niks ligt! Pooh he wat een nare ervaring meid! Dat is niet leuk als je zoiets heb meegemaakt! had je dan daarna toen je besefte dta het niet zo werkte nooit moeite met een andere relatie? 1ekindje jeetje het schiet niet op zeg met je kleine meid! Weer der oortjes! Ik hoop toch dat het nieuwe jaar jullie iets goed brengt! Nou bedje verplaatsen is hier dus echt de reden. Jesse kwam vanacht om half 2 alleen om iets te drinken en toen om half 6 voor een tuitbeker pap, nou ja eigenlijk kwam hij omdat hij gepoept had, maar als ik hem tussen half 6 en zeven hoor maak ik altijd eerst een tuitbeker pap en ga dan pas naar hem toen, maar toen ik in zijn kamer kwam ahd hij flink gepoept, heb hem verschoont hij kon tegelijk zijn pap opdrinken en terug gelegt in bed en heeft hij geslapen tot 08:45 uur .
@debjes, ja dat klopt wel. Maar echt langer relaties had ik nooit voor ik mn vriend leerde kennen., Paar weken, paar maanden meer niet. Toen ik mn vriend leerde kennen viel alles op zijn plaats. Kreeg net weer Jehova's aan de deur. Ik zeg altijd dat ik het mooi vind dat iemand zo achter iets staat, of het nu geloof is of niet. Maar dan beginnen ze altijd of ik een nare ervaring heb gehad met het geloof.... Ik vraag me altijd af "hoeveel zieltjes ze winnen" op een dag, of hoeveel mensen ze binnen laten.
@pooh : dat is naar mijn idee ook niet iets wat publiekelijk getoont moet worden, ik snap ook niet dat er mensen zijn die dat kunnen zien .... en dan je vreselijke herrinnering erbij ....deze beelden zullen wel een hoop terughalen , knuff het ging vanochtend redelijk goed mijn man was nog thuis om een intbijtje te maken maar dat is ook ongewoon ....het ging redelijk goed ...tot de kat thuis kwam met een dooie vogel en deze ook nog eens opat ....gezellig , ben echt vreselijk boos geweest ..... jelmer slaapt dus ik ga maar even rustig liggen want die vogel ligt me niet lekker op mijn maag
blegh, lekker zo'n dode vogel (NOT). Ik kan me dat van vroeger ook wel herinneren, muizen, vogels, van alles namen ze mee naar binnen!
ha, ja op t cb was alles goed!!! een lange, slanke dame 82 cm en 10,2 kg. Lengte zit nu 2 lijnen boven t gemiddelde (gelukkig niet verder gestegen) en dr gewicht nog verder afgebogen, zit nu echt in het midden. Heeft ze van mij zullen we maar zeggen, hahahah NOT. Maar goed, t cb vond t prima, dus ik moet me niet zo'n zorgen maken. Ze mag iig gewoon snoepen, want een beetje vet mag wel he.. Prik heeft ze niet gehad, want de arts vond haar ook niet fit. Over 3 weken moet ik daarvoor terugkomen. nou ik hoop dat ze toch maar snel opknapt, want wordt wel een beetje moe van dat gehannes met haar... liefss, Taliaa
goed zo Isabella!!! Hier en slanke lange vent!!! Hij moet nog zijn 2e mexicaanse griepprik halen. maar ik zie er wel tegen op! Ben blij dat ie eindelijk van alle snottebellen af is!
Ik kom even zwaaien: * zwaai * Pooh nu nog een mexicaansegriepspuit? Wij zijn zelf van de tweede zieker geweest als de eerste. oh.. babyalarm. Ik kom later terug!
Pooh Tygo krijgt volgende week de 2de griepspuit ook nog. Taliaa fijn dat alles goed was met je lange slanke meisje!
Pooh, he jakkes meid, wat heftig! Wat naar dat je zoiets meegemaakt hebt.... en met zulke films komt alles weer terug. Hou ook echt niet van zulke films, kijk er nooit naar en anders zap ik weg. Hoeft van mij ook niet allemaal zo vol glorie in beeld... dikke knuffel! Succes met de prik straks. Taliaa, mooie slanke meid! Fijn dat ze weer goed gekeurd is! Waar/hoe zit jij nu in je cyclus? En staat er alweer een fm gepland? Debjes, ik geloof daar ook zo in! Lekker zo laten staan zijn bedje! Lot, het zijn echt broertjes hoor... meneertje hier hoest en snotterd ook weer zo. En hij is wel EEN HELE WEEK echt fit geweest. Pfff moedeloos wordt je er van. Ik zou ook gewoon van start gaan hoor meid! MvS, gefeli met jullie nichtje en fijn dat ED zo leuk was! Ryanne, beterschap met je meisje, las op hyves dat ze ziek is! 1ekindje, nee he, niet weer dr oortjes! Bah! Dikke knuffel voor je meisje! Hier alles goed, morgen weer een echo! (ben alleen weer in de stress, vanmorgen doen sinds weken ineens mijn borsten ineens minder pijn aan de zijkant als ik er aan zit.... maar goed, kan toch een dagje? pffff gaat die onzekerheid oooooooit over??) En Seth is weer lekker aan het hoesten en snotteren. Wordt er echt niet goed van! Hij moet morgen zijn prik op het bureau, ben benieuwd of dat wel door gaat. Straks na zijn slaapje even naar Wageningen, uitverkoopjes neuzen.
Makkie die onzekerheid word bij de 12 weken vast iets minder maar de mk zit nog vers in je geheugen denk ik waardoor je je helemaal snel van alles in je hoofd haalt. Succes morgen. seth dus ook zo aan het hoesten en snotteren, Tygo hoest in bed helemaal veel zo zielig, zo blijven we bezig. Welke prik moet Seth morgen?
@makkie, nee geen fms meer voor mij nog 3,5 ronde clomid zonder en dan weer terug... Ik zit nu op dag 12/13 geloof ik (slecht he) morgen komen mn ovutesten binnen, dus dan eens checken of er al iets aan zit te komen. Hoop t, mannetje was ziek afgelopen weekend en vanavond heb ik slaapdienst, dus er moet nog druk de babydance gedanst worden komende week, hahaha beterschap voor seth, jeetje zeg, ze zijn hier allemaal aan de snotter...
wat een sotter kindjes allemaal. Ik heb er net 1 in bed gelegd, die ligt nu te roepen: ben nie moeeeeeee, ben nie moeeeeeeeee, ben nieeeeeee moeeeeeee... Hij zoekt het maar effe uit hoor, en nu is het stil! 1-0 voor mama!! @makkie, ik moet nog en afspraak maken voor die griepprik van Jens. Ik denk dat we volgende week maar eens gaan. En jij morgen weer een echo, wat super! Joh, die borsten leiden een eigen leven, geloof mij maar
Pooh dat is via de ggd! Taliaa vanaf morgen druk aan de bak jullie! Makkie hoelaat heb je je echo? Linda jij hebt morgen ook een echo toch? Mvj wanneer mag jij weer voor controle? En even lekker gelegen net! Hoe is het met je suikers? Cira hoe is het met jouw, je hebt bijna je nod toch? Jeetje mina heb echt last van menstruatiekrampen zeg! Dus ga ff lekker op de bank, als Tygo tenminste nog even slaapt!