@lot, heb jij daar dan een oproep voor gehad, voor die gemiste prik? Ik heb nog niets gehoord namelijk!
@lot : ik moet morgen weer ...ben benieuwd wat ze zeggen ben en wat ze er van vinden dat ik een ander schema ben gestart oor de insuline ....waar ik me beter bij voel @talia : wauw slanke den zeg ! Jelmer moet binnenkort ook ...en die was de laatste keer 80 cm en 10 kg .....veel zwaarder zal hij niet zijn ....langer wel vrees ik haha
Pooh ik heb geen oproep gehad, toen ik gebeld heb of we hem moesten halen zei ze dat ik de ggd site in de gaten moest houden, dus als je op je oproep van december kijkt staat er op welke ggd je moet hebben en daar staat een lijstje met prikdata's en plekken volgende week. Mvj succes morgen! Tygo heeft 3 uur geslapen vanmiddag dus ik heb even een relaxmiddagje voor mezelf ingelast, lekker tv gekeken en op de bank gelegen ohho slechte huisvrouw. De gyn heeft net gebeld en ik heb en eisprong gehad(dacht ik zelf al omdat ik ongi werd) maar had een mooie cyclus van 32 dagen nog niet eerder gehad na Tygo dus de gyn zei ook hij wil me met alle liefde helpen maar raad aan het toch nog even aan te kijken omdat ik zelf ovuleer dus misschien niet slim te gaan spuiten ook ivm overstimulatie, we hebben nu besloten sowieso nog 2 maanden aan te kijken of de cyclus moet ineens langer worden. Misschien dat we wel vragen of we rond dag 14 een fm mogen zodat we niet hoeven te gokken en een maand twijfelen wanneer een eisprong....
@lot, op zich goed nieuws toch?? oh meid, misschien gaat het wel lukken ZONDER MMM!!! dat zou toch wel éxtra bijzonder zijn he! Nou, je hebt iig meteen antwoord op je vraag mbt je vakantie Is je ongi goed doorgezet nu? misschien kun je dadelijk ovutesten gebruiken, als je een cyclus hebt dan werken ze prima! (als je geen cyclus hebt is het geen aanrader met PCO) @Makkie, oh meid, die symptomen zijn ook een ramp he. Als zere borsten een graadmeter was voor een goede zwangerschap dat was ik allang zwanger nee hoor meid, ga nu niet net zolang in je borsten knijpen tot ze pijn doen, jouw beebje zit echt nog lekker warm te groeien in je buik!!!! je zult het morgen zien!!! wel fijn dat je zoveel echo's krijgt zeg!!! zeker gezien jullie 2e wondertje, de schrik zit er toch nog wel goed in, denk ik zo? dikke knuff en veel plezier morgen hoor!!! @MvJ, succes morgen bij de dok! Ennuh, t is een leuk stelletje dan samen, lang en slank! en J is zoals het hoort nog wat groter dat isa @all, ben op het werk *gaap*..... nouja, ze liggen vanavond op tijd in bed, dus ik ook, haha. groetjes, taliaa
Makkie heel veel succes morgen met je echo! Mvj ook succes morgen! Ik las op hyves dat frederique van Ryanne erg ziek is, een dikke knuf voor jullie! Lot, wat fijn een eisprong!! Taliaa, succes met de babydance! Zo ik heb de drukke vakantie ook weer overleefd nu weer wennen aan het schoolritme, met B. gaat alles goed, ze doet het goed! Heeft vandaag haar pneumokokkeninenting gehad, maar ik merk niets aan haar.
Oja taliaa.. M.arit heeft een babypop.. 3x raden hoe ze die noemt.. Isabella! (kun je nagaan wat jou meisje een indruk op haar heeft gemaakt)
@lot, ik heb het gevonden. Woensdag 11 januari kan hij zijn prik krijgen! Morgen alleen effe bellen of ik op die locatie mag! Is 5 minuten van mn werk en de crèche vandaan!
Bah, zit ff niet lekker in mijn vel, denk wel aan jullie maar heb de puf niet uitbundig te reageren op iedereen... Ga toch een poging doen.... Cira: morgen je nod, spannend meis! Lot: fijn je lichaam het nu wel zelf doet! Hopelijk gaat het lukken zonder mmm! Taliaa: hopelijk snel 2 knallende strepen op de ovutest en dan de babydance en 2 weken later 2 knallende strepen op een zwangerschapstest!! Makkie & Linda: genieten van de echo morgen! Ben een beetje down.... voel me zo geen vrouw. Dik, lelijk, behaard onvruchtbaar.. enz enz enz...Ik moet mijn foto opleidingen afmaken, sporten, lijnen, strijken, schoonmaken,werken, vrolijk en lief zijn enz enz.. Voel vandaag een mega druk op mijn schouders... BAH! Ga maar lekker vroeg naar bed, dan is het morgen vast weer oevr!
@mvS: dike knuff!!! lekker slapen, morgen voel je je vast weer een beetje beter!!! oh ehm meid, ik zie dat je wrs nog net provera slikt? of net niet meer. maar ehhhh, neem je eigen gevoel maar even niet te serieus! ik weet hoe killing die hormonen zijn! Over een paar dagen voel je je echt weer beter hoor!!!!! knufffff @milla, ahhhhh schattig tja, isabella is ook een indrukwekkende baby, hahaha... ik las je topic over 3 / 4 kids?.... dus de wens is er nog??
Meiden even snel een berichtje. Nog geen ongi hier. Wel af en toe een krampje maar verder niets. Als er morgen niets is ga ik waarschijnlijk testen. Ik ga nu snel door met werken en probeer vanavond even bij te lezen.
spannend Cira!!! Krampjes kunnen wel hoor, dat had ik met Jens ook! @mvs, meid, zo voel ik me ook vaak .Stomme PCO. En die titel verminderd vruchtbaar vind ik ook kl%te. Knuf
Oh wat spannend Cira, die krampjes had ik net als Pooh ook.. Ik duim voor je!! MvS die rot pco ook.. dikke knuf voor jou! Hopelijk voel je je vandaag weer beter! Taliaa, klopt wij overwegen een 4e het kriebelt heel erg sinds B.irgit er is, en zijn nu aan het kijken wat we gaan doen, verbouwen of verhuizen. Het idee om weer de mmm in te moeten staat me heel erg tegen. Maar ik mag niet klagen met mijn 3 wondertjes! B.irgit slaapt nu sinds 4 nachten eindelijk door. Eindelijk! Ik voel me ook meteen energieker!
hoe is het met de echo's gegaan vandaag ladies?? @cira, oei spannend zeg!!!! laat je het morgen meteen even weten? @milla, wat een heerlijk moppie is jullie B zeg!!! en die krullen M heeft ook wat krullen he? @ll, net schoentjes gekocht voor isa. ze had nog niks echts. Nu nog niet, haha. Heb van die mega flexi schoentjes gekocht, duur geintje hoor... Lekker blingbling zilver viel me erg mee, ze had maatje 20. Ik dacht al zeker 22, dus viel weer mee dadelijk komen mn ovutesten als het goed is, dus dan weet ik een beetje waar ik sta in mn cyclus.. Liefss, Taliaa
2makkie, bedankt voor je kerstkaart. Ik weet niet hoe die gevlogen is maar hij kwam net binnen met een stempel van de 22ste erop. En het adres was goed!!! hahahahaha!
ben ik ook weer .... ik moest vanmorgen ook voor de apk en ben weer goedgekeurd ...over 2 weken terug komen ..... geen echo gehad , de gyn heeft wel even aan de kleine gevoeld ...en dat heeft ze geweten het kindje begon gelijk te trappen ....haha en de gyn voelde het ook moet wel wat rustiger aan doen want de harde buiken zijn geen goed teken ....bij jelmer had ik die nu ook nog niet .... verder proberen wat varierender te eten ....nou dat lukt me niet ...ik krijg er met pijn en moeite 3 keer per dag een maaltijd in ...maar goed voor een lekker patatje kun je me altijd wakker maken ...alleen deze dagen niet ...bah
gelukkig dat alles goed was mvj! En die kleine schopt goed, dat is altijd goed om te horen! Iemand al iets vanLinda gehoord? die moest ook vandaag voor controle en Makkie ook!
hmm, nog niks van Linda en Makkie???? nou meiden meld je maar snel!! @mvj, lukt het je om rustiger aan te doen? wat vond hij van je suikers??
@talia : ik weet niet hoe ik nog rustiger aan moet doen ...manlief was er ook niet blij mee .... de suikers vonden ze nu acceptabel ....