Zo heb weer een goede dag gehad! Lekker met Suze naar zwemles geweest,een uurtje gesport en 's middags naar ons kersverse nichtje Nina geweest. Taliaa: schoentjes zijn echt heel duur! Ik heb laatst schoenen voor Suze gekocht in de uitverkoop maar de oorspronkelijke prijs was 96,00!! Tja, ik kan er niets aan doen maar alles wat ik leuk vind is ontzettend duur dus I LOVE de uitverkoop!! Zijn de testen al binnen? MvJ: fijn dat je weer bent goedgekeurd!
@cira spannend. @Linda en Makkie, hoe was het???? Het spookje is weer los, pff schreef nog dat ze zo lekker had geslapen met oud en nieuw. He tis dus weer feest de laatste nachten. Ze heeft nu last van vast zittende hoest, en dan lukt het niet om te hoesten en dan gaat ze huilen. En als ze hoest is dat echt zo'n rauw rochel Zo zielig, net bij het naar bed brengen koorts 39.1 heeft ze nooit. Als ze slaapt en ze moet hoesten gaat ze gelijk schreeuwen. Ga morgen maar even naar de ha, hou niet van koorts met hoest. Ook maak ik me zorgen om d'r beentjes/heupjes. Ze heeft rechts aan het begin van d'r been een dikke plooi en links niet. Ik heb al tig x gevraagd op het cb of d'r beentjes gelijk zijn, ook omdat d'r plooitjes op d'r boven benen niet gelijk waren maar die zijn nu weg. en nu viel ineens die plooi me op. Manlief heeft geen gelijke benen en ik had vroeger zelf ook ongelijke benen die recht getrokken zijn met een spalk.
@fleurebel, tja die hoest en koorts hou ik ook niet van. Beter te vaak naar de arts dan te weinig, toch? En die plooien, mmmmh, mijn vader had dat ook als kind (volgens mn oma). Hij is stuit geboren en had een been korter dan de ander door heupafwijking.
Heb even snel gelezen! Voor alle zieke kindje snog steeds beterschap! Hopelijk zijn we allemaal weer snel opgeknapt! MVJ fijn dat het wel goed was! En ja die harde buiken zijn inderdaad niet goed, maar goed volgens mij rust jij al voldoende? Ik begon harde buiken te rkijgen rond de 24ste week en tis nooit meer opeghouden tot aan de geboorte! Makkie& Linda hoe was het vertel vertel! Ik ben morgen lekker dagje vrij! Heerlijk! ga lekker shoppen voor mijn kleine man! Ben al 2 dagen flink aan de lijn! En gister had ik mega koppijn denk echt gebrek aan suikers! maar goed er moet in juni 15 kilo afzijn! En gaat me lukken gewoon! Bij mij is het niet dat ik hoef te sporten, ik moet gewoon met me tengels van de snoep en chocola afblijven Ga nu even de honduitlaten en nog bakje yoghurt eten en dan lekker tv in bed met mijn man/vriend lief. Die overgens door de gladheid hier 2x is gevallen met de fiets en nu overal pijn (denk kneusingen) heeft! heerlijk joh die ijzel!!!!!
Deb: ik doe met je mee hoor! Helaas moet ik er wel echt bij sporten om af te vallen. Vind het door de onregelmatige diensten van mijn man en Suze wel moeilijk om het sporten te plannen. Maarre 15 kilo voor juni, wil ik ook wel! Oei vallen met de fiets, das niet fijn!! AU!!
even snel! (zonder van jullie gelezen te hebben, sorry, doe ik morgen!!) maar de echo was weer zooooo mooi! Een geweldig mooi minimensje dat druk aan het spartelen is! Wat een prachtig mooi wonder toch! Alles ziet er wederom hartstikke goed uit. Ze stonden er van te kijken, al zo bewegelijk! Echt met de armpjes de lucht in en met de beentjes trappelen hihihi! Ik ben toch echt 2 a 3 dagen verder zwanger, dus ik ga meteen mijn banner aanpassen! Het was weer zooooo gaaf! Over 2 weken weer komen en dan de 1e controle met hartje luisteren!!
Dan gaan we er samen voor! We houden elkaar elke dag of om de dag of 1x in de week om even te vragen hoe het gaat!
Makkie super meis! En lekker 3 dagen verder! Dat schiet wel op! Alweer 10,5 week zwanger! En al snel weer neiuwe echo! Heelijk voor je!
Hoi meiden, Gister was een beetje en gekke dag dus niet meer online geweest. Kleintjes groeien prima, beide 29+1 en ik was 28+5 dus heel netjes. Alleen is m'n (onder)bloeddruk weer gestegen, drie weken geleden had ik 85-90 en nu 90-95. Ik had al een afspraak op de 29e staan maar nu moet ik de 19e ook nog een keer. Wanneer ze 100 meten gaan ze me opnemen nou hopelijk komt het niet zo ver en wordt het nu stabiel. Rustig aan doen dus. Was er wel een beetje van geschrokken, je wil dat alles perfect gaat natuurlijk. De arts hoopte gewoon omdat dit ook pas mijn eerste week thuis is dat het nu niet verder stijgt. Vanaf nu ga ik dus echt 's middags op bed liggen. Ik baalde alleen wel een beetje, heb allemaal plannen voor januari maar nu heb ik echt zoiets van, lekker belangrijk. Vanmorgen werd ik met hoofdpijn wakker, kan ook door de bloeddruk komen dus hopelijk wordt ik vandaag wat rustiger van binnen. Gister wel weer Yoga gehad, dit keer met partner, eerst was het wel wat lacherig (wij twee dan, de rest was heel serieus) maar daarna was het wel fijn, vooral het masseren .
@makkie, oei je hebt ons wel lang laten wachten hoor! maar super!!!! seth was ook zo'n drukke buikbaby toch? I love your hyves!!!!!! en nu lekker pronken met je buikje!!!! @Linda, jij ook, we hebben veel te lang moeten wachten, hihi! Hey, maar jouw kleintjes groeien ernstig goed zeg!!!!! En je bloeddruk... houd je inderdaad maar even héél rustig, kijken of dat helpt meid!!! ik hoop dat hij niet verder stijgt! maar je wordt iig goed in de gaten gehouden! @debjes en mvs, ik doe ook mee. Wil er geen 15 afhebben, maar toch zeker 7. (haha, ja nog steeds ja) ik wil het met calorieëntellen doen, proberen niet boven de 1500 uit te komen. kijken of het werkt. wilde maandag beginnen, maar ben alweer flink de fout ingegaan, dus ik begin vandaag, hihi succes meiden!!!! mvs hoe voel je je nu meid??? @Cira, ennnnnn??????? @ll, mn testen waren nog niet binnen, dus hoop vandaag, zit u volgens mij op dag 13. Liefss, Taliaa
@makkie : wauw super zeg ! @linda : doe aub echt rustig aan meis ! @all jelmer is voor het eerst naar het kdv , hij vind het zo leuk alleen ik had wat tranen in mijn ogen ......en ben bang dat hij daar niet slaapt .... hij kroop gelijk naar alle kindjes toe en begon te spelen ik wil na de bevalling beginnen met het BEP dieet ...dat spreekt me zo aan ...misschein dat ik het boek van de week al koop ...het zijn gewoon gezonde goede maaltijden ...dus in princiepe mag dat nu ook wel ...
Linda jouw beebie's ook al zo geod gegroeid! En ook ets verder dan de berekening! Laat jouw baby's nog maar even 8 weken flink groeien en dan mogen ze zich is aanmelden En ja nog even iets meer rusten! kan je, je nergens mee ontspannen? Goed boek? dvdtje? tijdschrift? Makkie leuk je hyves Taliaa 7 kilo! Nou moet ons toch lukken! ik doe geen dieet gewoon gezond eten! Ik heb gemerkt als ik echt ga lijnen (dingen dus weg laten) en ik het na het lijnen ga eten ik dan net zo hard weer aankom! Ik doe gewoon 's morgens 's middags tussendoortje avondeten en toetje en dan water drinken.
Goeie morgen! Cira, heb je al getest??? Makkie, ik ga zo eens naar je hyves kijken, ben benieuwd! Fijn dat alles goed gaat en dat de echo goed was. Linda, wat super dat het goed gaat met de beebs. Hopelijk stijgt je onderdruk niet verder! Doe maar lekker rustig aan waar kan. MvJ. Interessant zo'n dieet, ik ga zo eens googelen. Succes aan iedereen die wil afvallen! Ik wil ook wel, mag best 10 kg vanaf.. maar mag nu niet met de bv.. maar even wachten nog. Het is me voorheen gelukt om er in 3 maanden 17kg vanaf te krijgen met een eigen dieet. maar moet maar even wachten.
BEP Dieet – Beter Eet Patroon | Dieet ervaring, forum en tips Beter eet patroon word het ook wel genoemd ....
Ik ben boos op het cb, d'r beentjes zijn echt ongelijk, de ha zag het meteen. Vanmiddag was er al plek voor een r foto. Nu maar afwachten waar het vandaan komt. En ze heeft een luchtweginfectie, kuurtje voor gekregen. mbt dieet, hou er rekening mee dat als je pco hebt dat afvallen tien keer zo moeilijk gaat. En let op de koolhydraten. Ik heb herbalife geprobeerd maar dat bestaat uit veel kh en daar kwam ik van aan. Ik volg nu een mengeling van Atkins, south beach en Dr. Frank. Ik val af langzaam maar het lukt. Ik vermijd koolhydraten, eet dus geen brood, pasta aardappels, enzovoorts en geen suiker. Met de feestdagen wel kh gegeten en dat merk ik gelijk, veel vocht en een paar kilo erbij, nu weer er tegen aan en gelijk zie ik gewicht verlies op de weegschaal. Voel me ook veel beter minder moe. En een cyclus ook met spiraal. En dat is wel belangrijk dat je toch af en toe een bloeding hebt om de boel op te ruimen , anders heb je veel meer kans op bm slijmvlies kanker.
Goedemorgen hier getest en negatief nog geen ongi te bespeuren. Makkie mooi he zo'n druk frummeltje te zien Linda wat groeien jou beebs goed zeg! En nu maar lekker rustig aan doen he! Mvj hier ook af en toe moeite met wegbrengen hoor! Vooral als jaimy verdrietig is als ik weg gaat. Taliaa balen dat je testen nog niet binnen zijn als het deze maand bij ons niet raak is ga ik denk ik ook maar testen kopen. Mvs Gefeliciteerd met je nichtje! En dat dieten gaat je lukken! Debjes bij jou gaat het ook lukken die kiloos eraf! Fijn dat Jesse vannacht weer goed geslapen heeft. Sorry heb bij gelezen maar heb het niet allemaal onthouden. hier vrijdag de sleutel van ons nieuwe huis. Heb er zin in maar betekend wel een hele drukke tijd met klussen en werken en Jaimy. Ach is maar voor een maandje en dan moeten we over zijn. Allemaal een fijne dag ik ga zo boodschapjes doen en nog even poetsen.
Cira, wat jammer een nega test... maar geen bloed nog dus! Dat geeft weer hoop! En was je nou jarig geweest?? Zo ja, van harte nog!! Fleurrebel, lekker zeg van het CB, hadden zij toch al veel eerder moeten zien!! Heel veel succes vanmiddag en hopelijk valt het mee! Over afvallen: mijn schoenmoeder doet het brooddieet en is hier al flink mee afgevallen! Mss een tip? Hier alles goed, ben zo gelukkig en verliefd. Ook hier en op mijn hyves al die reacties, geweldig! Seth is druk aan het oefenen om baaaaabie te zeggen hihihi. Tegen de tijd dat de baaaabie er is, kan hij het vast! Seth heeft gister zijn prikken gehad bij het CB, pffff wat een verdriet weer... ben echt klaar met dat geprik hoor! Volgende maand moet hij de BMR prik, die is toch vrij heftig? Hoe ging dat bij jullie kindjes?