taliaa als je echt honger heb! eeetj je toch een lekker stuke fruit? komkommer? Cracker je kan er wel vanaf blijven! ik heb hier ook nog mega veel liggen! maar moet zeggen kan het al 3 dagen goed volhouden! ik mag zo nog een lekker bakje yoghurt dus daar ga ik extra van genieten hahaha
@mvs : wat erg zeg ....maar aan de andere kant ...het kindje is denk ik beter af bij anderen ...maar wie beslist dat zij het kindje niet mag houden ......
Mvs jeetje zeg zo jong en dan al zwanger. Snap je gevoel helemaal. Mvj ja die was dat heb ik hier ook nog weleens. wil ik mijn droger vullen zit die nog vol. Lot fijn dat het goed ging bij het KDV met Tygo. En we gaan gewoon hard duimen voor een mooi ei voor jullie! Taliaa nog een vaag streepje dus maar dat kan snel veranderen. Nu hopen dat je man snel weer helemaal beter is. Debjes Jeetje zeg wat een naar zo lang wachten in deze kou. Wel fijn dat je vader kon komen om je te helpen. Meiden ik hou hoop, maar probeer wel nuchter te blijven. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag weer ga testen als ik dan nog niet ongi ben. Fijne avond allemaal!
wij houden ook hoop voor jou Cira!!! het kan nog hoor! zolang je ongi wegblijft! testte je bij J vroeg posi? @debjes, heb nog niks genomen, JOEHOE!!! dadelijk idd een fruitje pakken
MvS, triest zulke gevallen. Jong meisje, ongepland zwanger, mag het kindje niet houden.... maar het kindje krijgt vast goede ouders, hoewel dat het niet minder triest maakt. Zoveel mensen in de wereld die zoooo graag willen maar niet lukt/kan..... de wereld is echt keihard! Dikke knuffel meid! Taliaa, niet gesnaaid? Goed zo! Maareh, niet flink gaan lijnen hoor als je zwanger wilt worden! Dat is ook niet goed hoor!! Maar je weet dat zelf ook vast wel..... Cira, ooo spannend! Ik duim voor je mee tot het weekend, dan gewoon een dikke positieve test goed! Lot, hoe staat het met jou? Al duidelijk wanneer en hoe met het spuiten? En hoe is het met het hoesten bij Tygo? Seth hoest niet meer en de verkoudheid wordt ook al minder.... hopelijk nu niet van korte duur! Debjes, mmmm lekker yoghurt! Dat is verantwoord snoepen!! (ik neem zo even een dubbele boterham met eiersalade en kipfilet erop als je het goed vind...) Hier alles goed, vandaag bijna niet misselijk geweest! Alleen net dus ik moet snel weer wat gaan eten. Ik heb echt alleen maar zin in vette happen.... heb het daar met de vlos gister overgehad en dat mag ik gewoon lekker doen. Als ik maar aan mijn groente/fruit kom. Over een paar weekjes is die vette hap trek vast weer over. En ik doe vanaf volgende week nog even 4 weekjes mee aan MvM! Mijn zus werkt hiervoor tijdelijk en ik kon me dus niet eerder aanmelden, maar sinds vanavond dus wel! Nog even wat weekjes piessen voor het goede doel, beter dan niets toch!
@sas&pooh: thnx voor de tips, wel 'fijn' dat jullie ervaring hebben. mijn vriendin heeft HELLP gehad dus ik schrok idd wel. Vandaag doe ik NIKS mijn handen worden nml. langzaam worstjes.
Linda snap dat je toch schrikt, goed dat je vandaag niets doet. Verder alle spulletjes voor de kleintjes al binnen!? En Cira? mvs ik hoop dat je snel ongi bent dan kun je verder!! Makkie alles voor mvm is meegenomen dus ook 4 weken plassen! Het spuiten gaan we nog niet aan beginnen, ik had een mooie eisprong gehad volgens de bloeduitslag dus de gyn zei ook dat het misschien wel zelf zou kunnen lukken om zwanger te raken dus we kijken het nog even aan en bij een lange cyclus of geen wil hij ons met alle liefde helpen maar nu gaan spuiten vond hij niet zo verstandig.
Lot: hopelijk is het spuiten en de mmm helemaal niet meer nodig! Je zou misschien wel om fm vragen toch? Heb je dat nog gedaan? Linda: 29 weken vandaag!! Cira: nog steeds geen bloed?? Meis, ik hoop zo voor je dat je toch nog 2 strepen krijgt!! Taliaa: hoe gaat het met de ovu. testen?? Deb: Hou je het nog vol? Ik ga straks even naarhet Kruidvat, daar zijn de maaltijdrepen in de aanbieding. Even wat inslaan, vind die dingen ook zo lekker!!! Makkie: fijn bijna niet misselijk geweest! Ik was dat met Suze echt zo heftig!! Heel naar is dat! Ik wilde met Suze ook alleen maar vette hap! Vooral raspatat!! mmmmmh!! En superdat je toch nog met mvm meedoet!!
Meiden hier vanmorgen ongi geworden. Net alweer naar de apotheek geweest voor de nieuwe kuur clomid. Ik ga denk ik wel even met de gyn bellen aangezien ik natuurlijk eind deze maand ga verhuizen en naar een andere gyn zal gaan dan. Makkie elk plasje voor mvm is meegenomen! Fijn dat je niet zo misselijk meer bent. Ik had toen ik zwanger was van Jaimy een kick op frikadel speciaal. Jaimy was vannacht kotsmisselijk had zijn hele bed ondergekotst. Mensen wat is dat bagger zeg zo midden in de nacht. Nu is hij nog niet helemaal lekker maar wilt wel wat eten en heeft niet meer gekotst. wel nog 38.3 graden koorts (vannacht 39.2). Ik denk dat hij last heeft van dat doorkomend hoektandje.
Taliaa gaat wel baal natuurlijk behoorlijk en mijn vrouw gevoel is ook weer even ver te zoeken. Maar morgen de sleutel van ons nieuwe huis kan ik daar even lekker al mijn zinnen op zetten.
Cira: jeetje wat jammer zeg! moeilijk he, jouw vrouw gevoel kwijt, kan mijn vrouw gevoel ook al een tijdje niet vinden! Wel heel leuk dat jullie morgen de sleutel krijgen van het nieuwe huis! Geniet daar maar lekker van!
Cira, lieve meid wat jammer... had ook stiekum hoop voor je! En je moet je niet minder vrouw voelen, onzin! Ook 'normaal' vruchtbare stellen doen er soms langer dan een jaar over!! (echt meiden, dat moeten jullie allemaal niet vergeten! Jullie zijn op en top vrouw, jullie hebben immers allemaal al een prachtig kindje!!) Heerlijk morgen de sleutel van jullie huis, even je aandacht naar iets anders. Beterschap met Jaimy! Taliaa, ben ook benieuwd naar je ovutesten! Lot, o heb ik wat gemist dan? Sorry... dacht dat je ging spuiten. Maar wat fijn dat de gyn denkt dat het spontaan ook moet gaan lukken! Gaat ook lukken meid, zeker weten! Ga je wel voor fm's dan? MvS, oooo ja patat heerlijk! En was je bij Suze lang misselijk? Ik juig te snel vandaag, ben nu toch alweer een tijdje niet zo lekker, maar tis wel minder als verleden week. Ik duim dat je snel ongi bent (je denk as dinsdag toch?) en dat de 150mg heel goed gaat aanslaan! Oooo Seth is ondeugend! Maar wel op een leuke manier. Lekker uitproberen, gek doen, weglopen als zijn jas aan moet, gekke bekken trekken en geluiden maken, heerlijk!! Kan zo van hem genieten! Hij is ondanks zijn snottebellen niet ziek er van gelukkig. En hij eet de laatste weken echt als een bootwerker, alles gaat er in en op! En zijn hoektandje is nu goed door, nu dus 3 tandjes hihihi. Straks komen de kleintjes van mijn zus even een uurtje, gezellig druk dus. En dan vanavond lekker niets, eet makkelijk (magnetronmaaltijd) en dan lekker bankhangen en vroeg naar bed!
Cira wat balen dat je ongi bent geworden. Had het zo gehoopt voor je, je kan altijd je gyn even bellen toch. Het nieuwe huis zometeen is misschien wel even lekker afleiding. jeetje wat zielig voor jaimy en dat lijkt me zeker niets zo midden in de nacht, beterschap voor hem. Mvs hoeveel kilo wil je kwijt! Ik heb zo'n gevoel dat de 150 mg bij jouw voor een mooi ei gaat zorgen. Zo Taliaa al druk aan de slag, of is je man nog ziek. Makkie, dus Seth is een boefje vandaag heerlijk he, en vandaag 11 weken bijna aan de eerste mijlpaal toe! lekker uitrusten vanavond. geeft niets je had er vast even overheen gelezen, ik twijfelde zelf ook maar ja als ik toch een ei heb is spuiten misschien ook niet verstandig ivm overstimulatie en bij twijfel konden we gewoon komen hij was erg vriendelijk. Ik heb de gyn gebeld en de assistente was zo begripvol(is soms ook weleens anders) over de onregelmatige cyclus dus wanneer en hoelang klussen dat ze helemaal begreep dat we graag een fm willen dus mag ik dag 15 een fm, vind het wel een prettig idee!
balen cira! Echt niet leuk voor jullie. Succes met het huis he. ..dat is wel weer leuK! @all, vandaag hebben we een solliciant gehad. Ik heb gelijk tegen mn baas gezegd dat ik wel interesse heb ik het ruilen van de donderdag naar de dinsdag werken. Ik werk nu woe/dodag en vrijdag en mis Jens doordat ik hem die 3 dagen amper zie. Ik wil graag de donderdag vrij en dan disndag werken. Wie weet lukt het! Duimen jullie voor me? de vakantie planning is ook bekent nu op ons werk. Heerlijk om te kunnen gaan bedenken wat we willen doen!
ha meiden, @cira, ja ik snap het hoor! mijn vrouwzijngevoel is ook ver te zoeken. Dat was eigenlijk alleen tijdens de zwangerschap echt aanwezig en tijdens de bv, klinkt suf, maar voor de rest baal ik vooral van mn vrouwelijk lichaam. als zijnde: het niet zwanger kunnen worden... Hoe is het nu met J?? @ll, ovutest vandaag was íets donkerder, dus morgen weer testen hopen dat mannetje snel beter is, want dat gaat nu echt niet lukken.... maar goed, hopelijk is hij op tijd weer hersteld, al maak ik me meteen weer druk over oude zaadjes enzo, maar goed... Liefss, Taliaa
Lot: lief wat je zegt! Fijn dat je op dag 15 voor een fm mag komen! Geeft dan hopelijk net even wat meer zekerheid. Ik wil er flink wat kilo's vanaf. Min. 10!! En ben er sinds de bevalling al 14 kwijt! Makkie: heerlijk, ben dol op ontdeugende kindjes! Ik ben vanaf week 6 tot ongeveer week 14-15 vreselijk misselijk geweest. Had ik het begin kapotte knieeen van het overgeven (op mijn knieeen boven de pot of een emmer zitten!) Maar ik heb veel hulp van mij acupuncturist gekregen!! Pooh: kan me voorstellen dat je Jens vreselijk mist als je 3 dagen achter elkaar werkt. Hopelijk gaat het lukken met het ruilen van de dagen! Ik werk ma-woe-vrij. Na elke dag werken fijn een dagje met Suze. Ik vind dit heel fijn! Taliaa: klinkt goed een iets donkerder lijntje! Ik zal die oude zaadjes vanuit Amersfoort wel even aanmoedigen!! Go go go!! (komt vast goed meis met die zaadjes!!!) Ik ga lekker knutselen en vanavond wie is de mol kijken! Vind ik zoooo leuk!!
Taliaa misschien toch even proberen je mannetje te verleiden dan hoef je je niet druk te maken over oude zaadjes dan is het weer vers. Vanavond zijn we weer naar babyzwemmen geweest, Tygo vond het weer heerlijk met papa zwemmen. Hij ligt nu heerlijk te slapen, hoop dat hij mij morgen verwend met lekker uitslapen
Lot fijn dat je dag 15 mag komen voor een FM. Makkie lekker he dat ondeugende gedoe. Ik kan er ook zo van genieten al moet ik eerlijk bekennen dat het soms ook wel erg irri wordt als ik een half uur bezig ben met zijn jas ofzo. Nog een weekje en dan ben je alweer 12 weken zwanger. Moed hou ik wel hoor weet wel dat bij "vruchtbare"stellen het soms ook lang kan duren, maar baal wel weer stevig ben nu toch alweer een kleine 10 maanden bezig. Pooh Ik ga duimen voor je ik werk zelf ma di vr en vind twee dagen achter elkaar echt net te doen om mijn ventje niet te missen. Mvs ik geniet er nu al van dat we morgen (voor mijn gevoel) eindelijk de sleutel krijgen. Heerlijk klussen (in het huis he) en dan een heel nieuw huis en omgeving terug eind januari. Taliaa wellicht je man nog even kietelen voor de oude zaadjes. Super dat je ovu test nu wat donkerder wordt is een goed teken. Hoe is het met I? Jaimy voeld zich alweer een stuk beter en nu hopen dat ik dadelijk niet weer hem in de kots vind. Meiden kan me er nog weinig bij voorstellen dat ik dadelijk echt ga verhuizen. Vind het nog een beetje raar, maar daar zal morgen denk ik wel veranderiing in komen. Vind het wel heel jammer dat ik de 30e niet bij de meeting kan zijn omdat we dan de verhuiswagen hier hebben staan. Maar ik ga zeker proberen om toch nog even tussendoor bij jullie hallo te komen zeggen. Ik ga zo naar bed allemaal welterusten en ik probeer van het weekend nog even online te komen.