Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    meiden even snel vanaf werk!
    We hebben als sinds gistermorgen thuis geen inetrnet meer! onze modem is kapot :S En maandag komt er pas een monteur! Dus vandaar mijn afwezigheid!

Het lijnen gaan hier SUPER ben echt trots op mezelf mag ook wel is gezegd worden ;) Heb nog egen 1x gezondigd! vanavond verjaardag van mijn broer (wordt 30 jaar ) en ook daar ga ik niks nemen, als ik dat vol kan houden moeten die kil's er toch wel afvliegen!

MVS ook jij kan het hoor!

Met jesse alles goed! Alelen gister gevallen bulpt op zijn hoofd! vamorgen tand door zijn lip, hij was zo gezellig aan het dansen en zingen en ineens struikelt hij! Arme mannetje!

Ik kom maandag weer online via me werk! Of misschien vaanvond nog bij minn broer

Meiden fijn weekend alvast! Gaat weer sneeuwen geloof ik morgen dus ik ben benieuwd!

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden wat is het rustig hier!!

Hier vandaag heerlijk gepoetst en geklust.
    Morgenochtens gaan we weer naar ons nieuwe huis. Ik blijf dan 's nachts bij mijn schoonouders slapen dus ik zal denk k pas maandag oof dinsdag weer online zijn.

Fijn weekend allemaal!!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    tis stil hier!!!!
    Ik moet zo dienst draaien tot 1300 in de apotheek. Hopelijk is het rustig en hopelijk alt de sneeuw pas nadat ik thuis ben gekomen!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : wat goed !

@cira : balen zeg , knuff !

@linda : hoe is het bij jou ?

@pooh werkze ! het lijkt of dat ik sneeuw ruik ...maar er ligt hier niks ...en de autoramen zijn ook niet echt bevroren ....een heel klein beetje ....

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    goedemorgen meiden! allemaal in de sneeuw aan het spelen;) het is hier zo rustig.

@cira: raar he? verhuizen? maar super hoor! jammer dat je er wrs niet bij bent, maar leuk als je wel even langs komt wippen de 30e!:)
    @MvJ: hoe is het meid????
    @MvS: al een ongi in het zicht? de clomiedjes al in huis??
    @Lot, fijn dat je een fm krijgt! toch wat meer zekerheid he?
    @debjes: goed beziggggggg. hier ook een beetje goed bezig, maar moet nog even echt de knop om weten te zetten.

@ll, hmmmm. redelijk balen: mn ovutest was gister weer ene ietsiepietsie donkerder, dus wij volle goede moed toch maar een poging gewaagd, maar helaas is de babydans niet gelukt met mn zieke man. Ik balen natuurlijk, maar hij ook, lastig is dat he?
    dus vanavond nog maar een poging, ik hoop dat mn streepje nog duidelijker wordt, dan hebben we nog een goede kans!!!

Liefss, Taliaa

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa dat is balen als je een mooie donkere streep heb en het lukt niet, hopelijk vanavond wel.

Cira succes met poetsen in de huizen!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : bij jelmer is het toen ook gelukt een dag na de vette streep ...manlief kwam toen een dag na de pos ovu terug van vakantie ....maar goed die was een week weg geweest ...dan wil je wel:D

hier is verder alles goed , redelijk stabiel ...manlief is alleen al 2 dagen iedere avond van huis ...en straks gaat hij om 13 uur al weg ..vind het eerlijk gezged vreselijk om alleen te zijn met jelmer ...5 dagen is echt even de max voor mij ...zeker nu de bekkenklachten erger worden ...maar het komt goed !

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj dan is 5 dagen met Jelmer wel veel als je je niet goed voelt. Doe rustig aan.

Makkie las ik het goed op je hyves, is je vriendin bevallen.....?

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Nou ik ben op tijd terug voor de sneeuw. het sneeuwt hier een heeeeeel klein beetje maar! Op mn werk was het super rustig!

@mvj, ja dat kan ik me voorstellen, 5 dagen fulltime Jelmer en je niet lekker voelen. Maar hij gaat toch al naar de crèche, of niet?

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    pooh dat is waar ook ..eigenlijk 4 daagjes maar dus ...nou as week is papa donderdag en vrijdag vrij ....

maar nu ik s´avonds ook voor hem zorg ...voelt het als 6 dagen hihi

jelmert heeft net wel 3 kwartier geslapen ........had op 2 uur gehoopt ...nou ja hopelijk is hij erg lieff ...8)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, hihi, dat hoop ik ook voor je! Hoe zijn je suikers de laatste tijd trouwens??
    Mn vriend is nu naar de kapper en gaat dan boodschappen doen. Jens slaapt (nog), dus ik kan effe ontspannen!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden!

En nog niet ingesneeuwd? Hier ligt best weer veel en het waait! Brrrr het is echt berekoud! Net kwam de buurvrouw even een bakkie doen spontaan, was gezellig! En met Seth geshowd (die ging zich even lekker uitsloven hihi) en verteld dat we weer zwanger zijn.

En ja Lot, je hebt het goed gezien, gister is mijn beste vriendin bevallen van een meisje! Tis echt een mooi poppetje, zijn gisteravond meteen wezen kijken. Was helemaal in tranen toen ik haar zo zag zitten met die kleine meid in dr armen, heerlijk!

Hoe is het hier met iedereen? Hier gaat het super goed! (ondanks de kou dan brrrr)

Liefs Makkie

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey Meiden

Ben er even snel! ben bij mijn ouders! Mijn rits van me jas was stuk :( net een nieuwe jas, maar goed mijn moeder zet er nu even snel een nieuwe in!
    Jesse ook een nieuwe jas gekregen van mijn ouders! Hadden bij de H&M gekocht echt heel leuk en stoer!!!!!! Wel leuk als je ouders zo met iets aan komen zetten!

Hier sneeuwt het al de hele dag erg licht, het is wel vreselijk koud! Het is -3 hier maar met de wind voelt het als -12!

Makkie gefelicteerd met de geboorte van je vriendin haar dochtertje leuk hoor!

Ik hoop dat het veder met iedereen goed gaat! En mij horen jullie hopelijk maandag avond weer!

Oh ja mijn vriend heeft zijn nier gekneusd (wist niet eens dat, dat kond) Hij heeft maar 1 nier en door de val die hij van de week heeft gemaakt is hij dus verkeerd etrecht gekomen en aangezien zijn nier erg kwestbaar is, omdat hij maar in zijn 1tje is. We moeten hem nu flink in de gatenhouden! Hij is er behoorlijk beroerd van! overgeven, misselijk! Alks hij bloed gaat plassen of koorts krijgt moeten we meteen de huisarts bellen.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes jeetje zeg, hou hem maar goed in de gaten dan wist ook niet dat dat kon.

Makkie ach een meisje, is alles goed gegaan?

Wij zijn even op pad geweest, maar wat is het koud en een heel koud windje het is dat we vanavond op visite moeten anders was ik de deur niet meer uitgegaan. Tygo heeft sinds dinsdag het stappen aardig door al blijft kruipen ook erg in trek vooral als hij valt gaat hij kruipend verder maar mooi om te zien zo'n wankelend ventje.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Kwam me snel even melden, vanochtend heerlijk naar de kapper geweest, voel me weer even heerlijk zwanger, in plaats van olifantenmama haha.

Het gaat verder goed, heb alleen erge last van mijn handen, misschien dat ik het maandag even ga melden voor de zekerheid. Verder lig ik elke middag nu braaf 1,5 - 2 uur op bed. De eerste wasjes zijn gedraaid en de kinderwagen is binnen!!! Nu alleen nog de bedjes (jaja nog steeds niet binnen gggggggrrrrrrrrrrrr). Ze hebben nu gezegd dat ze uiterlijk vrijdag in week 2 bij de prenatal binnen komen. Maar ik vertrouw het voor geen meter.

Fijn wit weekend allemaal!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, jeetje wat eng. Dan heb je nog maar 1 nier en dan kneus je hem ook nog! Hopelijk komen er geen enge dingen meer bij kijken en knapt hij snel op!

@linda, goed zo, lekker tutten en jezelf verwennen!!!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda heerlijk even je eigen laten verwennen bij de kapper. Zou het gewoon maandag even melden van je handen! Verder lekker rustig aan doen en geniet van de bewegingen in je buik, zo mooi en bijzonder.

18. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda: lekker je laten verwennen hoor! Mijn schoonzusje had ook erg last van haar handen (en pols). Erg vervelend!

Deb: au! een gekneusde rib, klinkt niet zo fijn!

Net naar de bios geweest, komt een vrouw bij de dokter (downloaden lukte niet). Lekker zitten huilen (net als de rest van de zaal!).

Ik had voor ons nichtje en Suze t-shirts besteld met de tekst: Ik ben zó 2010
    Gister kwamen ze binnen, zo leuk. Schoonzusje was er erg blij mee. Zo leuk kadootjes geven!

Nu lekker bankhangen!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, sterkte voor je vriend! Wat schrikken zeg, hoe is dat gebeurd? Hopelijk voelt hij zich snel beter!

MvS, leuke test voor op een truitje! Ik hou er ook van om kadootjes te geven, nog meer om zelf te krijgen hahaha. Begin je al iets van een ongi te merken? En mijn zus heeft die film ook gezien, ook een hoop gehuil in de zaal! Ik wil hem ook zien!

Taliaa, en nog de babydance kunnen doen? Ennuh, je ei springt vaak 48 uur na je positest, dus je bent nog lang niet te laat hoor!! Hopelijk kunnen jullie snel weer babydansen!

Lot, wat goed van Tygo! Heerlijk he, dat gewiebel, net of ze dronken zijn hahaha. En tis niet echt het weertje om weg te gaan nee. Wij zijn ook net thuis (gegeten met zn alleen bij mijn ouders) en het is echt BEREKOUD BRRRRR!

Linda, rustig aan meid! En heb je een hele nieuwe coupe? Of gewoon de puntjes? Ik ga altijd met het idee naar de kapper van: zo nu ga ik eens iets heeeeeel anders doen! En vervolgens blijft het toch hetzelfde hihihi. Rustig aan doen voor je kleintjes!

Hier dus lekker bij mijn ouders gegeten. Morgenavond weer naar mijn vriendin, lekker beebje kijken en vasthouden. Ze is echt zoo mooi, geen gerimpeld kindje, helemaal gaaf, lekkere bolle wangen en een gezonde kleur. Geweldig weer!

Seth is nog steeds lekker ondeugend en klets zoveel! Ik kan er niets van maken, maar tis zo leuk om te horen! Tatatatatatatata tuuuttuuuutuuuut brrrrrrrrr, ooooooopa! papapapapapa. Hihihihih lekkerding. Hij slaapt nu net, lag nog een hele tijd in zijn bedje te kletsen, maar nu is het stil. Ga zo ook lekker slapen, ben moe.

Fijne avond meiden!

(oja, nieuwe foto van mijn buik in mijn album. Het gaat zoooo hard! Bij Seth had ik dit ongeveer bij 17 weken! Ben wel trots hoor, hoewel het echt niet van de baby kan zijn, maar door het verplaatsen van mijn darmen enzo. Maar maakt niet uit, ik pronk er al lekker mee!)

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @mvs mag ik vragen waar je dat shirtje heb gekocht ?

Deel Deze Pagina