Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat heb je al een mooi buikje zeg, groeit echt hard!

Mvj volgens mij hebben ze die bij simply colors

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

JOEHOE MEIDEN!! Waar zijn jullie??

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden even vanaf de iPhone

Ben druk bezig met het huis poetsen,ramen zemen, gordijnen wassen enmeubels soppen toch wel handig even geen i ternet kom je nog aan andere dingen toe haha. Het sneeuwt hier trouwens aardig door.

Makkie Chris is dinsdag gevallen met de fiets en resultaat is dus een gekneusde nier . Gaat vandAg iets beter maat morgen toch even langs de huisarts.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier een teken van leven ;)
    We zijn lekker aan het tutten vandaag. Wasje draaien, spelen met Jens, zolder opruimen met kerstspullen etc etc.

5. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Makkie: Wow! Wat een prachtige buik zeg!!

Hier nog geen tekenen van een naderende ongi, zit vandaag op dag 8 na de provera... wat duurt het toch vreselijk lang!
    Verder heel prettig alles! Suze heeft de afgelopen 3 nachten weer doorgeslapen JOEHOE!! We kijken naar vliegreizen in april omdat Suze dan nog gratis mee kan en verder gewoon lekker in en om het huis rommelen....
    Ga nu even een fotoboek van euro disney maken.

Doei!!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hieeerrr Makkie :) Alles goed?

Debjes hier ook echt veel sneeuw!

Mvs jeetje wat duurt het lang zeg mocht er een volgende keer provera komen(komt er natuurlijk niet) kan je dan niet iets anders krijgen wat sneller gaat? Waar willen jullie heen op vakantie?

Wij waren vandaag lekker naar het bos sleeen met mijn ouders en broertje en gezin, even bij opa en oma spelen en toen zijn we met zijn allen uit eten geweest al een poos niet gedaan omdat Tygo niet stil kan zitten maar echt hij was zo lief, zat prima in zijn stoel rond te kijken en met zijn neefje te lachen toen even op de grond. Ben ook zo trots hij heeft het stappen ineens zo onder de knie hoop dat dat zo blijft!!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @Lot, Tygo zal nu echt wel blijven oefenen hoor met lopen!!Echt super gezicht he??
    klinkt als een leuke dag!!:)

@Makkie, wat een buik zeg!!!! *jaloers*! is ook logisch dat je nu meer buik hebt dan bij Seth, is ook je 3e zwangerschap!

@MvS: ik hoop dat je ongi snel komt hoor!!!

@debjes, jeetje, je vriend maar 1 nier?? Hoe dat zo?? en zo hard gevallen ja:( Geen verdere klachten dit weekend gehad??
    En hoe bevalt je nieuwe huisje zo? na een paar maandjes? voel je je thuis?

@ll, hier een megadipje... klussen is dus niet gelukt:( Nu moet ik zeggen dat mn ovutesten niet echt posi zijn geweest, maar vandaag bijnaaaaaa, dus denk dat mn piek net is geweest ofzo..
    maar ik hoop het niet, wellicht dat mn mannetje snel dan beter is morgen..
    verder is isa nog altijd niet fit:( nog steeds hangerig, snotterig, hoesten, warm.. maja, voor haar is het hopen dat de winter niet heel lang meer duurt...

liefss, Taliaa

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa balen dat je man nog ziek is hij heeft het erg te pakken he! En I. ook niet fit balen zeg. Beterschap bij jullie!

9. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lot: wij hebben een all inclusive reis van Kidsworldclub gezien in Egypte. Nou jullie dag klinkt echt al een heerlijke dag! Fijn hoor!

Taliaa: Een knuffel voor jou! Wat naar dat jouw mannetje uitgerekend nu ziek is. En ook voor Isa een dikke beterschapknuffel!!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @mvs: wat balen joh dat er nog geen ongi is ....heb je al contact gehad met de gyn ?

@lot : je hebt een gezellig daagje achter de rug !

@talia : balen zeg ....hopelijk kunnen jullie morgen nog scoren !

@all hier ook een rustig daagje gehad ....
    heb alleen een schimmeltje ...en das niet fijn zeg maar ..morgenochtend maar even naar de ha bellen ...
    Jelmer is lelijk aan het hoesten trouwens ...iedere keer als hij hoest ..dan begint hij te huilen ...heb al bisolvon gegeven en thijm siroop ...zo nog wat honing maar dan heb ik echt niks meer in de aanbieding ,...

11. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    MvJ: vorige keer werd ik op dag 10 ongesteld dus daar ga ik nu ook maar van uit. Als er woensdag nog niets is ga ik bellen.
    He balen joh een schimmeltje,schijnt niet echt prettig te zijn! En beterschap voor Jelmer! Vervelend dat hij zo hoest!

12. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo! Ik ga naar bed! Morgen van 07:30 tot 17:30 werken, dan Suze halen van het kdv. Eten en opfrissen en dan een ouderavond op mijn werk van 19:00 tot 22:00! Een héle lange dag werken dus, BAH!
    Ik kom dus dinsdag weer eens om het hoekje kijken!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Oo meiden, ik ben zo moeeeee maar ik kan niet slapen! Overdag lukt me dat ook niet, als Seth slaapt. Dan lig ik maar onrustig te wezen, maar wel erg moe. Ben vanavond vroeg naar bed gegaan in de hoop snel in slaap te vallen, maar ben er net van ellende maar weer uit gegaan. Nou ja, zal er ook wel bij horen, maar zo blijf ik zo moe!

Mvs, lekker dat jullie alweer een vakantie in het vooruitzicht hebben. Hopelijk wordt je snel ongi. Is primolut niets voor jou? Ik was daar altijd heel snel ongi van!

Taliaa, ojee hopelijk komt het er nog van de babydance... vast wel toch! Zolang je test nog niet positief is?? Ik blijf duimen en beterschap met je man en je meisje!

Lot, leuk dat gestap en wat knap dat hij het ineens onder de knie heeft. Uiteten geweest, leuk! Hebben wij ook al een tijdje niet gedaan, snel weer eens doen.

Debjes, auwie gevallen met de fiets dus... gaat ie morgen nog naar de huisarts? En hoe gaat het met slapen met Jesse?

MvJ, balen van je schimmeltje... niet fijn! En sneu voor Jelmer, zo hoesten en daarvan huilen. Tis toch niet normaal hoeveel die kleintjes van ons last hebben van gesnotter en gehoest he? Wat een klotewinter deze keer wat dat betreft....

Nou, ga nog maar even wat internetten en dan weer proberen te slapen..... hier verder alles goed hoor! Met Seth alles toppie, vriend lekker morgen vrij en ook weer morgen naar mijn vriendin met haar kersverse baby, heerlijk!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    #14034 DebJes, 10 jan 2010
    Laatst bewerkt: 10 jan 2010
    Makkie had Chris even je buik laten zien hij zei meteen jeetje zo'n buik had jij pas met 25 weken zwangerschap haha. Met het slapen van jes gaat het de ene keer super en de andere keer drama is jij weer veel wakker, weet ook echt nie wat het is want ik heb toch elke avond het zelfde ritueel.

Mvs wat een lange dag voor je morgen. Ik heb volgende week dinsdag ook ouderavond op me werk van 19:30 t/m 21:30 uur zie daar ook tegen op. Sterkte morgen. Ik ga morgen ook even op dat kisdworld kijken voor een vakantie;)

taliaa mijn vriend is met 1 niet geboren zijn andere nier is een zwevend stukje dus functioneert niet. Toen hij baby was heeft hij veel in het ziekenhuis gelegen. Maar nu gaat alles goed. Toen wij de 20 weken echo kregen werd er dus ook een extra check gedaan op de nieren. Want meisjes hadden 25% kans om ook met 1 niet geboren te worden en jongetjes 75% dus dat was best veel maar Jesse had gelukkig beide nieren.

Oh ja en het bevalt me onwijs goed in ons nieuwe huis, ik zal nooit meer terug willen. We hebben giet zo de ruimte heerlijk gewoon. Leuke buren ook!

Nou hier gaan er ook maar is slapen heb vandaag echt eennieuwjaars schoonmaak gehouden haha. Oh ja en met me lijn gaathetnog steeds super. Had vrijdag een verjaardag en heb niks genomen van taart of chips!!! Ben trots op mezelf! Hoe is het met jouw mvs en taliaa????

15. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie wow wat een buik zeg :$
    Lekker pronken hoor.

@ Debjes is die al bij de dokter geweest ??

@ Alle klussende dames heel veel succes
    @ Alle zieke dames en kindjes heel veel beterschap

@ All
    M wilde vandaag overblijven op school (1st x)
    Dus zie hem pas weer om 15.15 :( wel raar hoor.
    En vandaag pas ik weer op de dochter van mijn vriendin, ze ligt nu al lekker te slapen ze was moe.
    Dadelijk N naar bed brengen, die begint ook moe te worden.
    En dan kan ik een rondje poetsen beneden.

Liefs T

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goede morgen meiden!!
    @makkie, lastig he, willen slapen, mara het lukt niet! Dat herken ik wel. Mn vriend slaapt zo overdag, ik niet. Ik val 's avonds op de bank in slaap.

@mvs, leuk voorpret voor vakantie!! Wij kijken naarZweden (natuurlijk) alleen moet ik mn vriend overtuigen dat 3 weken bij je familie in huis zitten geen vakantie is. Vreselijk! Ik wil best langs de familie, maar ook lekker met zijn drietjes zijn!

@all, Hier is alles goed. Jens eet nu zelf zijn brood op, grote jongen!!! En hij kletst de oren van je hoofd, onverstaanbaar! Verder hangt ie aan mn been of huilt ie zodra 1 van ons de kamer uit loopt. Ach ja, hoort erbij!
    Woensdag krijgt hij zijn 2e mex griepprik. Nu maar hopen dat ie niet weer gaat kwakkelen erna!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik lees steeds mee op het topic, stuitliggingen op dit forum, omdat Jens dat ook was. Lees nu net dat een van die meiden haar zoontje is overleden het laatste half uur voor de geboorte door zuurstoftekort in de baarmoeder. Ik word er helemaal eng en stil van. Met Jens ging het ook niet goed en hij kwam ook slap en wit naar buiten met een apgar van 4. Dan denk je echt, dat had bij ons ook kunnen gebeuren!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    GRRRR had een heel bericht getypt,komt isa langslopen, alles weg...

goed...

@Pooh, jeetje, ik had het gelezen ja.. heftig zeg. zeker omdat jullie zelf ook een stuitje hadden en die slechte start...

@debjes,goed beziggggg!!!!:)hier niet zo hoor.. haha.
    En fijn dat jullie huis je zo goed bevalt zeg!!!! Gelukkig maar!het moet ook goed voelen toch he?

@mvs, nou laat die ongi nu maar komen he!!!succes met je lange dag!

@Makkie, vervelend joh dat je zo moe bent! bij mij werd dat na de 12 weken wel wat beter, dus wie weet nog maar eventjes!
    fijn dat Seth het weer lekker doet:)

@thamaraa, hebben de kids bij jullie dan nog geen continurooster?? lekker hoor! maar dan is zo'n dag idd lang:-9 nog ffies, dan zie je je grote vent weer!! En leuk zeg, nu nog een kleintje in huis;) hoe oud is ze?

@ll, heb echt een baaldag/week/maand, bahbah. Ovutest wil maar niet donkerder worden, nu dus weer de stress of de clomid wel aanslaat. Maar nog eventjes paar dagen wachten, vorige cyclus was ook 34 dagen.
    isabella is btw strontvervelend, haha. bijtenbijtenbijten, en alles uit de kast halen etc ec. Wel een lekker ding hoor. nog steeds niet fit, maar goed...

liefss, Taliaa

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa welke dag zit je nu? balen dat je een rotdag/week/maand heb hoop dat de test snel donkerder word, hoe is het met je man? Dus I is een boef vandaag!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @isabella, luister naar mama ,niet bijten en niet de kastjes overhoop halen!!!

@all, mn bass belde net 3x (ik heb 2x niet opgenomen, expres). Ik was bang dat ie zou vertellen dat ie die collega had ontslagen. begint ie over mn uren van afgelopen zaterdag...die moeten naar de accountant... pffff.Ik heb echt een naar gevoel in mn buik, zie op tegen woensdag.

Deel Deze Pagina