@pooh, waarom moeten die uren naar de acountant?? En welke collega? (heb ik een berichtje gemist??) en wat is er woensdag? moet je dan weer werken?
mn overuren gaan naar de accountant voor uitbetalen, dat doet ie altijd deze week, maar ik had ze nog niet opgeschreven. de rest mail ik je effe...je weet nooit wie er mee leest
Continurooster ??? (ik snap je niet helemaal) Mijn grote vent is nu weer lekker thuis bij mama Hij vond het heel erg leuk, en was zeker voor herhaling vatbaar zei die. De dochter van mijn vriendin is 4 jan 1 jaar geworden, het is zo'n lekkere trien en ze spelen zo lief samen . Net even naar de hema geweest. Mijn vriendin belde dat ze heel veel babykleding voor 1 euro hadden. Ik dus rennen 2 broekjes en 1 truitje en 1 jurkje (4 euries) das nog eens leuk shoppen. Zo even mijn meisje naar bed brengen en dat met het avond eten beginnen. Liefs T
babykleding voor 1 euro?? Da's interessant!! Misschien ga ik morgen wel effe kijken voor Jens! Wat voor maat draagt Nomi nu? Jens heeft nu nog 74 aan, maar was al 77 cm laatst op het CB. Dus heb ik al wat 80 ingeslagen bij H&M
Hey meiden Ben ik weer even! Zit op mijn werk Chris is naar de huisaerts geweest, zijn buikwand is ook gekneust, vandaar het overgeven, Hij moet licht verteerbaar eten! Als hij te zwaar heet gaat hij dus overgeven! Zijn nier zag er rutsig uit! Hij moet nog een week rusten! En dat allemaal door een val van een fiets Taliaa ja ben heel blij dat ons huis ons zo bevalt!!!!! Het had ook anders gekunt! We zien nu al uit naar de zomer, lekker de openslaande deuren wijd open heerlijk! Nu met de sneeuw is het trouwens ook een prahctig gezicht als de duinen zo wit zijn! Mijn vitrages zijn nu meer open dan dicht hahaha. Met Jesse gaat alles goed, hij wordt zo groot en WIJS!!!! En kletst echt heel veel ineens, probeert je ook steeds na te zeggen met woordjes! Hij zegt ook heel lief als ik zeg ALSTU! zegt hij DANK KOE!!! haahahha En ook zegt hij auto,eten,uit,aan,dicht,open,bus, pies (is vies) Gaat zo hard! Donderdag is hij alweer 1,5! jaar! Morgen ben ik lekker vrij en woensdag natuurlijk ook, dus mijn weekje gaat wel snel! Wij gaan morgen om 10 uur even naar de school kijken, waar ik Jesse wilt inschrijven!
ik ben er ook weer even ... Talia wat balen meis ...dikke knuffel hoor ! Pooh dat is zeker schrikken ! hier is verder alles rustig heb net een zalfje gehaald voor de schimmel
@debjes, zo hallo, kan je dat ook kneuzen?? eng idee hoor .Maar gelukkig is zijn nier oke! Hier alles goed. Jens heeft 2 uur geslapen vanmiddag (ongelofelijk) en lief gespeeld en nijntje gekeken op youtube. Nu ligt ie te jammeren in bed, ben niet moeeeeeeeeee. Ik geef hem effe de tijd en anders haal ik hem er uit. Hij moet nog in bad en o m1900 de fles.
@taliaa onze cyclus loopt zo'n beetje gelijk enneh mijn eisprong is al voorbij enneh geen babydance gedaan want we waren steeds te moe ervoor. enneh als we pas over een paar maanden zwanger worden is ook ok, want dan komt het zo'n beetje uit. @all pfff ik denk dat ik behang ga kopen om thijs achter te plakken, want kan die vervelend zijn. Het was het hele weekend al zo en vanmiddag weer. contstant piepen mekken, janken om niets. enneh ruzie met mama krijgen omdat ik boos wordt als ie slaat of bijt of schopt. Ik was hem vanmiddag zo zat dat ik hem in bed gestopt heb. Maar na een half uur krijsen heb ik hem daar toch maar weer uitgehaald en toen was ie weer het zonnetje in huis. Ook vanmiddag met hem naar het CB geweest en hij is nu 84cm lang en 11,5kg. Hij is iets te licht, maar wel gezond en hij eet genoeg. Alleen moet ik voor thijs een gehoortest gaan regelen, omdat hij nog niet duidelijk praat en erg gefrustreerd raakt als hij zich niet duidelijk kan maken. Daardoor moeten we ook over 3 maanden weer terugkomen om het praten in de gaten te houden. Hij loopt trouwens wel de hele dag te kletsen en te brabbelen. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
@ll, ovutest was lichter, dus mn piek is geweest, vanavond maar wéér een poging wagen, wieweet @Pooh, wow, 2 uur, *shock*, haha, goed hoor Jens!!! Waarom je WWW op hyves? alles ok?? @sas,hoe is het met de verkoop en huizenjacht?? (is dat de reden van nog eventjes rustig aan doen mbt babydance?)
Sas haha ik herken het gedrag uit duizende! En dat praten, ach ja de 1 is sneller dan de ander! Hij is pas 1,5 he!!!! Kan ook zijn dat zijn oren dicht zitten> heef hij vaak last van zijn oren?? verkouden etc etc! Ik heb nieuwe foto's op hyves van jesse!
Vroeg me af is er hier een kind die naar een peuterspeelzaal moet? tegenwoordig heb je ook voorschoolse! Maar volgens mij zit iedereen hier op een kdv? behalve mijn kind hahahaha Want ik zit best met wat vragen! Ik ga morgen dan wel naar school kijken een voorschoolse maar ze zeggen dat die voorschoolse verplicht 4 ochtende in de week is en dat zie ik nog niet zo zitten, om jesse 4 ochtende in de week naar schooltje te doen als hij net 2 jaar is ik vind dat nog beetje teveel verplichtingen op zo'n jonge leeftijd!
@taliaa, het hele ontslag van mn collega gebeuren, ikke niette snappe... @sas, ik heb nog behang over hoor van jens zijn kamertje, bloemetjes behang ,hahahaha!!
Joepie! Ik ben ongesteld! Joepie! Onze vakantie aanvragen zijn meteen al goed gekeurd! Morgen kom ik lezen, = lange dg geweest!
N draagt mt 80 broekjes (74 worden nu te kort) En truitjes 80 soms zelfs al 86. De laatste x bij de CB was ze 76,1 cm. Maar ja ik hou er niet van dat alles precies past, het mag van mij wel een beetje vlot zitten Dan moet je wel vlug zijn, want kleertjes voor 1 euro dat vliegt weg natuurlijk. N is volgens mij weer met tandjes bezig. Veel poepluiers, slecht slapen en stront saggie :x Was vanmorgen ook weer 05.15 madam was klaar wakker en wilde echt meer slapen pffff IK WIL WEL SLAPEN Vanmiddag crematie van de buurman zie er nou al tegen op vind zoiets altijd zo moeilijk. Liefs Thamara
@tamara : sterkte ! @debjes : dat klinkt best lekker ....maar ok weer intensief voor de kleine ....ik weet niet hoe jesse thuis is ...anders kan het alleen maar goed zijn ... Zo jelmer ging gisteravnd pas laat slapen ...pppfffffff op een gegeven moment hebben we een paracetamol gegeven omdat hij zijn pijn huiltje opzette .....hij kan nu echt niet ziek worden want we hebben donderdag een trouwerij ...... maar goed ik denk dat het zijn tanden zijn ....hij had ook dunne luiers ..en dat heeft hij eerlijk gezged nog nooit gehad van tanden ....
@mvj, beterschap voor Jelmer!! Hoop dat het "gewoon" zijn tandjes zijn! @thamara, oke, Ja jens zit met broeken ook tegen de 80 aan. Sommige 74 vallen wat groter en die gaan nog goed. Maar ik mik ze ook zo de kast uit als het te klein wordt! Jens heeft super geslapen vandaag. Ik wil straks efef met hem naar buiten. Glas weg brengen en eendjes voeren.
Hihihi, seth heeft ook net 80! Veel is nog te groot dus ook nog vaak 74! Wat een verschillen toch! MvJ, beterschap met jelmer! Hopelijk is hij donderdag fit genoeg. Thamara, beterschap met je meisje! Sterkte vanmiddag... Taliaa, is de babydance nog gelukt?? 1x kan al genoeg zijn! Hier alles goed, rustig aan doen, dan voel ik me het lekkerst. Zo met Seth even boodschapjes doen, hij zit nu heel braaf bij me op schoot achter de laptop hihihi!
Jelmer heeft nu maat 86 aan .....maar dat is soms al te klein ...vooral de bovenkleding is te klein ...ik heb nu veel dingetjes in maat 92 al gekocht ,.....tja je kan het maar hebben
wij hebben net ook even gewandeld. Oud papier weg brengen, boodschapje gedaan en eendjes gevoerd. Jens vond het geweldig! En de eendjes ook! Ik ben echt zo'n muts. Ik wil dat elk eendje wat krijgt, maar hoe doe je dat met wel 40 eenden om je heen?? hahahaha!!