Hallo allemaal! Suze ligt lekker te slapen, en er is een wasje gestreken dus ik mag ff achter de laptop! Gister een hele drukke dag gehad maar ook een hele fijne want we hebben onze reis geboekt!! We gaan van 8 april t/m 20 april met z'n 3en naar Egypte!! WOEHOE!! Sas: Hopelijk hoort Stijn goed en komt zijn spraak snel op gang! Thamara: succes vanmiddag! Taliaa: meis, hoe gaat het met jou en jouw dip? Hopelijk is de babydance alsnog gelukt! Hoe gaat het met Isabella? Deb: geen idee hoe dat zit met de voorschoolse, maar 4 ochtenden in de week is wel heftig zeg! Suze gaat alleen op maandagmiddag naar het kdv. Pooh: geen super de boer hier in de buurt... Ik ga even bellen om een afspraak te maken voor mijn 1e fm.... Ik ben zo zenuwachtig. Vorige 2 keer sloeg 150mg aan en was ik beide keren meteen zwanger..... Ik vind het reuze spannend!!
wahhahaahah, dat krijg je als je samen woont met een allochtoon Super de Boer!!!!!!!!!!!! hihihihihihihiihihi
Hihihi die pooh! Nee, hier ook geen Super de Boer in de buurt... sorry! MvS, spannend. Geeft goede hoop dat het de keren zo goed aansloeg en meteen zwanger! Wie weet nu ook wel weer, hoop het voor jullie! Linda, hoe is het met jou en je twins? Goed te doen nog allemaal? En ik lees dat je in juni weer gaat werken, dan ga ik juist met verlof hihihi! Wisselen we elkaar goed af he! Heb zin in de meeting meiden! Wat zullen de kindjes weer veranderd/groter zijn!
@mvs, sorry, misschien heb ik iets gemist of heb ik nog last van zwangerschaps dementie?? 2x zwanger geweest??
Hey Meiden Nou we zijn op de school wezen kijken! Heel mooi, de school is net geopent (vanaf september) dus alles is echt nieuwe! De peuterspeelzaal werkt samen met de basisschool ze werken met het zelfde thema, dat ze in groep 1 krijgen! Ze zien dus de juffie's van groep 1 en 2 heel veel (klassen zitten naast elkaar) Jesse mag per Januari 2011 (2,5 jaar) 4 dagen in de week naar de peuterspeelzaal (dus gelukkig niet vanaf 2 jaar) als je vind dat het te zwaar is voor je kind, kan je in overleg met de juffrouws beslissen om het eerst langzaam op te bouwen. maar goed 2,5 is al weer iets verder dan als ze net 2 zijn! Jesse mag dus nog lekker een jaar lang zich vermaken thuis en bij beide oma's met neef en nicht Verder hebben wij lekker geshopt! Leuke laarsjes voor Jesse gekocht, 2 nieuwe blousjes bij H&M en een leuke jogingbroek. Een nieuwe broodrooster een nieuwe Fohn voor mij zelf! ook moesten we nog een cadeautje kopen namens chris zijn tante, dus hebben we iets voor de boederij van little people hekocht, een traktor en 6 nieuwe beestjes dus zijn boederij is uitgebreid. Vond het anders zo moeilijk, hij heeft al zoveel speelgoed dat ik het beetje overdreven vind om weer iets groots te kopen hij is over een half jaar alweer jarig! En we mochten tot 100 euro iets kopen, dus als ze morgen er om vraagt mag ze anders de schoenen en de kleding er ook wel bij geven Jesse heeft trouwens Maat 80 van broek en shirt zit tussen de 80 en de 86. Jesse heeft best lange armen dus moet ik vaker 86 kopen voor de mouwen. als het korte mouw is dan is 80 goed.
leuk debjes! goed geslaagd dus!!! Hoe is het met je vriend nu? @all, Ik ben aan het oefenen met NEE zeggen als Jens iets doet wat niet mag. Aan de dvd speler komen, prullenbak, oven etc etc. Is het te vroeg om het al te doen? Hij gaat elke keer hard huilen, maar mijn gevoel zegt dat ik er nu al mee moet beginnen. Ik geef hem geen tik ofzo, maar duw zn handje weg en hij blijft het proberen, Hij kijkt wel op als ik nee zeg en soms trekt ie zich dan terug....
Pooh je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen! Ik ben altijd al meteen duidelijk tegen jes geweest vanaf het moment dat hij kon tijgeren en overal bij kon komen! Met Chris gaat het beter is vandaag mee wezen shoppen want hij wilde naar buiten. Overgeven doet hij gelukkig nie meer
#debjes, gelukkig dat ie de goede kant op gaat nu!!! En ja, dat gevoel heb ik ook sterk. Maar of hij het al helemaal snapt... EN hij doet dan gelijk zo drama queen achtig, huilen, dikke tranen alsof je zin liefste speelgoed afneemt. Ik zeg dan, mama is niet boos op je maar je moet leren dat..... en het is voor je eigen bestwil dat je niet aan de oven/fornuis mag komen/// Het zal ook wel uitproberen zijn, Dus mama moet consequent zijn!
Pooh, nee hoor, echt niet te vroeg. Gewoon al mee beginnen (maar het hem natuurlijk niet kwalijk nemen als hij het niet snapt of weer doet want hij is nog zo jong!) Straks gaat ie het expres doen, naar je kijken en dan eraan komen en dan uitdagen... hihihi en dan zelf al neuhneuh zeggen hihihi (en als ik voor mvs mag spreken, ze heeft voor suze helaas een miskraam gehad, ze was toen ook meteen zwanger geraakt met 150 mg!) Debjes, klinkt leuk het schooltje voor Jesse straks. En gelukkig vanaf 2,5 jaar, anders is het wel heel pittig. Gelukkig gaat het beter met Chris. Vanavond lekker niets, vriend heeft een vergadering en Seth ligt net op bed (beetje vroeg voor zijn doen, maar ik probeer het gewoon, ben zelf zo moe en niet lekker en moet nog eten... voel me soms wel schuldig hoor naar hem toe dat ik soms zo weinig energie heb....en Seth is zo'n schatje, lief en gezellig! Maar mama is soms zo moe en niet lekker.... moeilijk vind ik dat!) Nou, ga nu eten en GTST kijken. Morgen gaat Seth van 12.30 tot 17.00 naar het kdv en morgenavond weer naar de baby van mijn beste vriendin!
Makkie hoelaat gaat Seth anders naar bed dan? 20:00 uur is niet vroeg toch? tenminste ik vind het neit vroeg haha! Hier gaan tussen 19:00 uur en 20:00 uur echt de lichten uit en is het papa en mamatijd! heb dan genoeg met Jesse gespeelt aangedacht gegeven een rustmoment voor jezelf is ook heel belangrijk toch?
@makkie, oh shit dat wist ik niet van mvs!! enne, hier ligt meneer er tussen 1900 en 1930 in hoor! Heerlijk!
@makkie: haha nou het wordt waarschijnlijk wat later met werken, weet ik sinds vandaag. Het wordt denk ik half juni en dan eerst twee weken twee dagen, in juli en aug. drie dagen en dan vanaf sept. 4 dagen. Ivo is ook 1 dag thuis. Als het goed is hebben we dus vanaf 1 sept. 3 dagen opvang in de zomerperiode moeten we nog even schipperen, vind ik nu al erg... not moet natuurlijk nog wel regelen met het werk maar dat moet dan maar. Morgen hoor ik nog event. andere opties bij andere locaties hier. het is zeg maar een overkoepelende organisatie met meerdere KDV. Net were Yoga gehad, nu zo naar bed. Doe het erg rustig aan, nog wel last van dikke vingers en een beetje last van mijn voeten (tintelingen). Morgen trouwens info-avond zkh. Slaap lekker!!! Hier gana we het met min. 3x per nacht eruit maar weer eens proberen (aan de gebroken nachten ben ik al gewend.....).
ha meiden, daar ben ik weer. vandaag de hele dag gewerkt. @mvs, zoals gezegd: super spannend!!!!! ik hoop het zo meid!!!! @Pooh, nee hoor, niet te vroeg! Gewoon nu al consequent zijn! hier had ze al erg vroeg door wat nee betekende, maar luisteren ho maar @Linda, let je even op met die tintelingen? moet wel snel zakken hoor! houd je veel vocht vast? genoeg drinken he!!! @Debjes, klinkt goed! isa gaat ook dadelijk naar de psz. maar daar wil ik nog niet aan denken. Hier is het overigens 1 ochtend en 1 middag in de week (voor een belachelijk bedrag...) en als ze 3 zijn 1 dagdeel extra. maar jullie psz systeem klinkt erg fijn!! @ll, nou mn ovutesten zijn lichter, dus wrs mn piek gemist. gister is GELUKKIG de babydance gelukt, dus wieweet ik hoop dat we iig een kansje hebben, ik denk het wel. Gisteravond was mn test voor het eerst lichter, dus mn piek zal gisterochtend/nacht zijn geweest, dus wieweetwieweet over 2 weken weten we het LIefss, Taliaa
ff ego, kabouter haar heupjes zijn helemaal in orde! Nu even afwachten als ze gaat lopen hoe de beentjes zich dan "houden" . we zijn opgelucht.
@fleurebel, ik las het op je hyves, super nieuws hoor!!! 2taliaa, hopen dat het niet te at was! Effe afwachten maar weer! @all, heb gisteren een uur met mn collega aan de tel gehangen over haar ontslag. Het is allemaal erg vreemd verlopen... Zo met Jens zijn 2e mexicaanse griepprik halen, dan naar het kdv en ik werken. Ik hoop alleen dat ie niet weer ziek er van wordt.
@ Fleurebel gelukkig dat alles goed is met haar heupjes. @ Pooh ik doe geen boodschappen bij de boer. Wij zijn ook al zeker een mnd bezig met NEE zeggen (en als we het zeggen dan gaat N vaak met haar hoofd nee schudden ) @ Linda jeetje je bent alweer bijne 30 weken, wat gaat dat nu snel zeg. Hou je het nog een beetje vol thuis zitten ?? @ Taliaa nou over 2 weken breng je ons gewoon goed nieuws. @ Mvs hopelijk heeft 150mg goed zijn werk gedaan. Had je al gebeld ? wanneer mag je komen voor je 1st FM @ Makkie hoe gaat het met jou ? M en N gaan om 19.00 naar boven, douche en dan naar bed. @ All Crematie was best wel emo, ik ga die man echt wel missen. N heeft het gisteren goed vermaakt bij mijn vriendin en is ook lief gaan slapen daar (hadden we niet verwacht) Dadelijk als M op school is even neuzen bij de action Hele fijne dag. Liefs Thamara