Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mvj: jeetje wat schrikken!!! Pppfff gelukkig was alles goed, hoe ging het vanacht?

Moest gelijk aan iemand van de maart-mama's denken, die is ook gevallen, nu is haar bekken verschoven omdat ie inmiddels natuurlijk al behoorlijk week is.

Hou je taai, misschien krijg je wel spierpijn.

Hier: alles ok, kleintjes schoppen lekker door. Gister info-avond in het zkh. Was wel ok. Straks nog even de laatste dingetjes halen, volgens mij ben ik bijna compleet.

2. Milla

Milla Niet meer actief

Linda fijn dat alles goed gaat!!
    ALs je ooit nu of in de toekomst, steun of info zoekt over bv.. ik zie dat je naar een voorlichtingsavond gaat, mag je me altijd mailen. Ik geloof dat ik me inmiddels wel expert mag noemen ;)

MvJ wat schrikken zeg, doe maar rustig aan meis!!

Ik duim voor iedereen die zwanger wil worden!!

Makkie, gefeli met je 12 weken!!! EN je hebt een prachtige hyves! :)

Met mij en het gezinnetje gaat alles goed! We hebben besloten een ander huis te gaan kopen, we willen graag in een groter dorp wonen, maar eerst willen we ons huis gaan verkopen. Nu zijn we het verkoopklaar aan het maken en over een paar weken gaat het in de verkoop, spannend. Birgit begint nu eindelijk een beetje door te slapen. Vannacht heeft ze voor het eerst op haar eigen kamertje geslapen, wel wennen voor mij, mis haar wel, maar het is beter zo.

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes 4 dagen in de week naar de peuterspeelzaal?! Vind ik best veel of is dat ipv kdv en werk jij dan of.....

Mvs spannend zie dat je met de clomid bent begonnen ik duim voor je en heb goede hoop!

Linda ga je 4 dagen werken, best pittig denk ik.....
    Al 30 weken!

Taliaa spannend hoop dat jullie gewoon lekker op tijd waren!

Fleurrebel super dat de heupjes helemaal in orde zijn!

Ryanne wat rot dat je weet dat er wat met je meisje is maar niet wat, hoop dat je snel meer weet. Spuugt ze echt met golven?

Makkie 12 weken!!

Jeetje Mvj hoop dat de krampen weg zijn en je kleine spekkie zijn plekje weer lekker heeft gevonden!

Milla wat fijn dat het goed gaat bij jullie en Birgit de nachten beter gaat slapen is voor jullie ook wel erg
    lekker beetje tot rust komen. Spannend om je huis te verkopen, hoop dat je het snel kwijt bent.

Cira succes met klussen in jullie huis!

Zo dames moest even wat bijlezen na 2 dagen niet te zijn geweest. Tygo maandagavond naar oma gebracht daar slaapt hij altijd zodat hij dinsdag niet vroeg uit bed hoeft. lag te slapen en ineens helemaal verdrietig wakker,kreeg hem niet stil en bleef zich maar overstrekken dus naar ons idee echt last van krampen had die dag ook een beetje rare ontlasting, dus maar mee naar huis genomen en hij heeft een beetje onrustig geslapen maar viel mee en dinsdag niets meer aan de hand dus heerlijk bij oma gespeeld.

Ik had gister met mijn schoonzusje en moeder een verwendag hadden we gekregen van mijn ouders, nou het was echt heerlijk. Van 9.00-15.30 in de watten gelegd, massages, gezichtsbehandeling, pedicure, manicure, stoombad, make-up, nagels lakken, haren wassen het was zo genieten, de hele dag bedient, heerlijk!

Vanmorgen zaten Tygo en ik te ontbijten met kaarsjes aan want we hadden van half 8 tot 10.45 geen stroom, best koud dus maar even weggegaan naar iemand die stroom had hihi lekker warm. Vanmiddag de m-griep prik nog halen, zouden we dan evengoed kunnen zwemmen vanavond?

4. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lot: dat klinkt heerlijk meis! En ik ben meteen na de m-griepprik met Suze gaan zwemmen.

MvJ: hopelijk heb je toch wel een leuke dag vandaag!! (rustig aan meis!)

Cira: lastig he, die tandjes! Succes nog met klussen!

Milla: spannende tijd, huis is de verkoop. Maar ook erg leuk! Wat is dat wennen he, de kleine op haar eigen kamertje. Ik vond dat best moeilijk in het begin! Miste Suze enorm!

Linda: 30 weken vandaag! WOW!! Het is fijn om alle spulletjes binnen te hebben. Ook wanneer alle wasjes gewassen zijn en je er dus klaar voor bent. Maarja wat dan??? Tijd over, dus een goed boek lezen en héél veel geduld hebben....... oh oh wat wordt het spannend he?! Bijna mama!! Ben zo benieuwd naar de namen van jouw ZOON & DOCHTER!! klinkt zo gaaf!!

Ryanne: wat vervelend meis dat het niet zo goed gaat met jouw meisje! Volg je hart en luister naar jou gevoel! Hopelijk gaat het snel weer beter!

Fleurrebel: wat fijn zeg!!

Deb: hoe gaat het met de afvalrace?? Hier moeizaam, wel ruim een kilo kwijt. Maar door alle hormonen en ongi wil ik alleen maar eten en dan het liefste CHOCOLAAAAAAAAAAA!!!

De clomid hakt er flink in! Vooral gister avond last van mijn maag, voelde zo opgeblazen dat ik echt moeite moest doen om lucht binnen te krijgen. Ik lijkt een beetje "wazig". In mijn hoofd en mijn ogen lijken een beetje wazig....
    Heb de bijsluiter gelezen omdat ik last van mijn maag had. Door de bijsluiter te lezen heb ik niet echt het idee dat een hogere dosering dan 100mg clomid oke is..... Nouja, de arts zal wel weten wat ze doet toch? Enne vorige keren heb ik het ook overleefd!

Suze ligt heerlijk op ons bed te slapen, in haar eigen bed was het een drama. Dus samen op het grote bed en met 2 min. was ze vertrokken..... Het is me er eentje!!

Nou ik ga ook even op de bank liggen en zappen, het was vanmorgen 6 uur!! Erg vroeg!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik ga nu ook slapen ;)

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVj jeetje zeg wat schrikken! Hou je rustig he!

Makkie gefeli met de 12 weken!

Lot het zijn geen 4 hele dagen hoor. Het zijn halve dagen! van 09:30 tot 11:30 of 's middags van 1 tot 3 uur. Ik werk zelf 4 dagen in de week van half 3 tot half 7 en als er school vakanties zijn hele dagen van half 9 tot half 7.

MVS ja als je ongi bent is het moeilijk om van de chocola af te blijven, ik moet nu ook ongi worden! maar afvallen gaat heel goed! heb nog geen 1x gesnoept!!!!!

Mijn kleine man is vandaag precies 1,5 jaar!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wat leuk debjes!

hier een hele rustige dag gehad, het lukt me steeds beter een stapje terug te doen, verheug me op morgen want...

dan gaat mijn man de ledikantjes bij de prenatal ophalen!!! :):)

8. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda: Joepie! Eindelijk de ledikantjes!!

Deb: ben trots op je!!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    iemand iets van mvj gehoord? anders sms ik haar even....

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    graag hopelijk gaat alles wel goed!

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mvj hoe is het met je. Gaat alles goed.
    @all gisteren een heerlijk dagje met Thijs gehad, hij was gelukkig niet pieperig en heeft ook niet geslagen of geschopt. Dus hopelijk zijn we die fase ook weer voorbij. Ik heb volgende week voor thijs de gehoortest, dus ik ben benieuwd. wordt zo wie zo een week vol nieuwe dingen voor thijs, want hij gaat dan naar de grotere groep op het kdv en een dag meer dan normaal. Omdat mn schoonvader problemen met zn voet heeft en daardoor niet kan oppassen, gaat thijs de komende weken een dag extra naar het kdv. 3 dagen ipv 2. Verder mag mn man morgen met thijs de 2e mprik halen morgen, dus die 2 zijn weer lekker onder de pannen. grijns

12. * ff snel wie spaarde er ook alweer de zegeltjes van de Super? Heb er een paar, dan stuur ik ze vandaag nog op*

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Poohbear spaart die

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jaaaaaaa zegeltjes!!!!! Ryanne, geweldig!!!!

@sas7, Heeft Thijs nog last van de prik gehad? Jens heeft hem vanochtend gehad en is nu nog vrolijk en fit. Vorige keer was het de dag na de prik mis met 38.7 koorts.

@all, na een week stress op mn werk lekker vrij! Morgen een gezichtsbehandeling en verder tutten met Jens. Heerlijk!

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh Tygo heeft hem gister gehad en vandaag nergens last van gehad, hoop dat dat zo blijft.

Linda heb je de ledikantjes, ben benieuwd naar het kamertjes....

Hoe is het met alle dames?

Wij gaan morgen een dagje naar winterberg, vroeg weg en laat terug dus Tygo is al logeren en jeetje wat heb ik een rotgevoel dat mijn mannetje weg is erg he, ga zo snel slapen dan voel ik me morgen vast weer beter als ik bezig ben.

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    #14116 cira, 15 jan 2010
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
    MVJ??????? Hoe gaat het??????? Hopenlijk is alles goed.

Lot lekker hoor een dagje samen weg. Het schuld gevoel ken ik had ik ook toen we een maand geleden een weekendje weg gingen samen.

Linda is het allemaal gelukt met de ledikantjes?

Mvs ik heb ook pas de bijsluiter gelezen en zag ook dingen staan als maximum tijd om te slikken en dan kom ik daar ook overheen met Jaimy en nu wellicht weer. Maar de gyn zal het wel weten die laten ons niet zomaar aanzooien met de clomid.

Pooh lekker genieten van je vrije stressloze dagen!!

Sas wat super dat Thijs niet geschopt en gebeten heeft wellict is de fase inderdaad voorbij.

Debjes jeetje Jesse alweer 1,5 jaar....zucht.... wat gaat de tijd toch snel.

Hier gaat alles super we zijn wel behoorlijk moe van het klussen en werken en Jaimy. De dagen zijn behoorlijk druk, maar nog even en dan wonen we in ons nieuwe huisje. De clomid zit er hier weer in de vierde kuur alweer. Pff hoop dat het dez emaand raak gaat zijn voor ons, heb eigenlijk weinig trek in die HSG.

17. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lot: ontzettend veel plezier meis!

Cira: mijn duimen draaien weer voor jullie! Hopelijk is de HSG niet nodig!! Succes met klussen!

Tis rustig hier.....

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot wel lekker even samen weg, maar kan begrijpen dat je, je rot voelt! Maar je moet maar zo denken die kleine is in goede handen en zal vast niks te kort komen! Dus geniet ervan!

Cira dat is wel even hard werken ja, maar voor je het weer is alles af en dan weet je waarom je het heb gedaan!
    Ik hoop ook voor je dat het deze maand raak is! Flink babydansen tussen het klussen door ;)

Pooh geniet van je weekend!

Makkie hoe is het met jouw?

MVJ hoe is het met jouw?

iemand nog iets van Mariska gehoort? De laatste keer had ze mij gehyvest dat het met Malika wel goed ging, maar met haar zelf niet zo! Ik hoop dat ze zich snel weer is meld!

Jammer ook dat hoe heette ze hier? Bloemetje de moeder van Ties nooit meer is komen schrijven! kijk wel altijd haar foto's van Ties het is een leuk mannetje

Met Jesse zijn slapen gaat het al dagen super goed!!!!! Slaapt echt door van 19:30 tot 06:00 uur en dan geef ik hem een tuitbeker pyjamapap met granen en dan gaat hij weer slapen tot 09:00 uur!

Met mijn afvallen gaat het ook echt super nog geen 1x gesnoept! Gister had mijn vriend voor beloning spare ribs besteld! heerlijk!!! Hij vond dat, ik dat wel 1x mocht!

Wij gaan vanmiddag naar leiden daar hebben wij verjaardag van ons neefje. En vanavond lekker bankhangen!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, meisje heeft het erg druk (mama van Ties), schreef ze. Hij blijkt ook weinig te slapen overdag. Verder gaat het goed me ze!!

Mvj smsde me vrijdag, ze lag veel op bed (slapen en liggen). Had harde buiken.

@cira, succes met alle verhuis perikelen. Het is altijd hard werken he?!

@lot23, geniet van jullie dagje weg. En ik kan me voorstellen dat je Tygo mist! Komt goed!!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik ben er ook weer even snel!

MvJ, wat schrikken meid, gelukkig was het maar een plasje.... rustig aan doen hoor!

Lot, have fun en jullie knul vermaakt zich prima bij oma hoor, lekker genieten! (snap het wel hoor, ik mis Seth ook altijd zo erg en snel!) Voorzichtig met skieen!

Voor de rest, alles goed met jullie?

Hier gaat alles goed en zijn gangetje!

Deel Deze Pagina