Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mvj,dank je, lief! Enne vreemde ogen dwingen he? Jens slaapt ook altijd perfect als oma er is... ;)
    Hoe voel je je verder?

@debjes, ged nee he, met 16 weken al weeen? Dood eng! Ik duim dat het goed af loopt!

@mvs ij duim voor een super ei voor jou (en alle ander meiden).

@makkie, wat lief van je zus! Is dat de zus van moeders voor moeders? Of heb je er maar eentje ;)

@all, heb net naar spoorloos zitten kijken. Ben er helemaal ontdaan van. Wat kan je je kind toch beschadigen voor het leven. Ik geef Jens een dikke overdosis liefde en hoop dat ik het goed doe met hem. Maar als je dan hoort over mishandelingen enzo..brrrr daar kan ik me niets bij voorstellen!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @fleurebel!!! jaaaaaaa!! Gefeliciteerd!!!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    pooh ik voel me wel aardig de laatste dagen ...
    ik moet zo naar het zh en ben zo zenuwachtig ....dat heb ik nog nooit gehad ....

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ...je raakt een gevoelige snaar ;) het was dus ook niet helemaal de kleur die wij in gedachte hadden... ;) maar goed nu het staat vind ik het wel erg warm en inmiddels ben ik gewend, had alleen iets anders is mijn hoofd, komt omdat we de kleur vanaf een staal hebben uitgekozen waarschijnlijk

en ja ik kom de 30! makkie komt me in haar auto proppen haha

@mvj: veel sterkte!!!

Ik moet snel verder, ben aan het wachten op mijn hulp (jaja luxe, vandaag voor het eerst) maar ze is dus al 5 min. te laat............

We hebben er lang over na gedacht maar nu toch stappen ondernomen. Straks met die twee kleintjes en beide werken, leek ons dit toch wel een goed keuze.

Oja KDV is waarschijnlijk geregeld, we gaan nog wel even kijken:

In principe gaan we beide 4 dagen werken maar dat gaat ivm het KDV pas 1 sept. in. Ik ga dus eerst 2,5 maand 3 dagen werken (mijn werk weet het nog niet haha). Verder moeten we in juni schipperen, zal ik een weekje langer vrij nemen en moet mijn man wat meer vrij nemen want we hebben in juni maar twee weken 1 dag opvang.

Voor de kindjes denk ik wel erg fijn, ze gaan pas vanaf ruim een half jaar dus drie dagen.

...nou ze is er nog niet, gaat lekker...........

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hou je kalm linda, windt je niet op! ;) Niet goed voor de bloeddruk!! ;)
    Leuk dat je mee komt de 30ste!! :)

@mvj, succes straks!!!!!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda lekker een hulp! Moet je,je werkgever niet nu in gaan lichten dat je in begin maar 3 dagen gaat werken,hij moet voor die dag toch ook een vervanger hebben? Of gaat dat niet zo bij jullie?

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes al iets gehoord van je collega?

Linda is ze er inmiddels al, heerlijk dat je niet gelijk 4 dagen hoeft te werken.

Fleurrebel joepie!

Mvj succes in het zh, komt vast goed.

Ik ben vandaag ziek thuis, heb al weken zo'n hoofdpijn en vannacht en vanmorgen weer zo erg dat ik maar in mijn bed ben gebleven, ben ook al een poosje moe en er komt weinig uit mijn handen, dus even rustig aan vandaag, wilde even langs de ha maar die is met vakantie en de vervanger zat vol. Ga wel even langs mijn tante want mijn nek zit ook zo vast dus even los maken want wil morgen wel weer aan het werk, werk maar 2 dagen en dan net die 2 dagen niet kunnen voel ik me zo rot dan.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot23, beterschap!!!!

@all, heb net een hyperventilatie aanval gehad. dat is echt eeuwen geleden. De stressvan vorige week komt er echt uit met die misselijkheid, diaree van het weekend. En nu dit. Hopelijk is het snel weer normaal.

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mijn collega is thuis zemoet volledige bedrust nemen

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ben trouwens behoorlijk ziek! keelpijn,hoofdpijn en duizelig :S Had eigenlijk vandaag ouderavond tot 22:00 uur maar zag het echt niet zitten dus heb ik me ziek gemeld! ik heb gelukkig me aandeel al geleverd om een film te maken voor onze presentatie voor op de ouderavond,dus heb ze niet helemaal aan hun lot over gelaten (mijn collega's) vind het wel altijd heel sneu! Maarja ziek is ziek!

Jesse wordt zo opgehaald door oma,hij slaapt nu eerst even! En dan duik ik even terug mijn bedje in!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje debjes, wat heftig voor je collega!!!!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    ha meiden,

@pooh, he.... shit zeg (dat je je zo voelt en het zich ook nog eens somatisch uit..:(:(:() dikke knuff meid!!! en laat je niet gek maken hoor!!!!! Je bent te lief, zoals gezegd!

@Debjes, gelukkig is ze thuis. Jeetje, wat een ellende voor haar! Hoop dat het goed komt!
    En jij beterschap dan he!!!

@Lot, jij ook beterschap he! en je niet rot voelen hoor! ziek is ziek!!!

@MvJ, hmm, je zegt niks? zit nu op dag??? 8 na eisprong denk ik...Maar goed, ovutesten zijn niet geheel posi geweest, dus een beetje een gokje.... Laat je even weten hoe t in het zkh was??

@ll, ben een beetje muug... Heb van 1500-1230 gewerkt... En daarna moest mn meissie meteen te bed:(:(

Liefss, Taliaa

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thansk taliaa. Ben ondertussen al met jens boodschappen wezen doen, ging goed!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    goed zo!!! heb je iets wat je altijd doet als je zoiets op voelt komen?? Iets wat je in gedachte neemt ofzo??
    Als ik paniekjes voel, dan bedenk ik me steeds maar dat de wereld toch wel doordraait en dat morgen alles weer voorbij is.... (hmm, nu klink ik heel depri, of niet??is niet zo hoor)

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    talia ik herken je klachten van mijn zwangerschappen ..maar wil je niet gek maken :D

Pooh he jakkes nee he ...pppfff nu ben je zeker ook wel een soort van moe ? tenminste ik heb dat wel meestal !

debjes en lot beterschap !

ik ben weer goed gekeurd moet alleen wat rustiger aan doen voor mijn harde buiken en ze heeft urine na laten kijken daar krijg ik nog uitslag van....
    insuline is weer omhoog gegaan ...
    donderdag hebben we de medische 20 weken echo ....

16. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Hello ladies

@ Mvj
    Heel veel succes in het ziekenhuis.
    Laat je ven weten hoe het was/is

@ Linda
    Mooie babykamer hoor, en die buik WOW.

@ Debjes & Lot
    Heel veel beterschap.

@ Fleurebel
    Wat goed zeg van haar (nu kom je handen en ogen te kort)

@ All
    Pfff ben moe.
    We geven N nu al 2 nachten geen fles meer (en laten haar dus huilen want ze heeft totaal geen dag en nacht ritme)
    3 nachten geleden werd ze 3x wakker en ook klaar wakker en toen zei mijn man nu gaan we er voor dit kan zo niet langer.
    1st nacht heeft ze 1 uur gehuild en toen ook geslapen tot 07.15 ipv 05.00
    En afgelopen nacht wederom 1 uur gehuild en toen werd ze eerst om 06.15 wakker maar is toen weer in slaap gevallen tot 07.10
    1st nacht vond ik het zo moeilijk, ik heb gewoon met haar mee liggen huilen.
    Maar hopelijk is het binnekort over en slaapt ze beter zodat wij ook aan onze nachtrust toekomen.
    Dus nog even door zetten (zie nu al op tegen aankomende nacht)

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    blegh, dr zit hier in mn darmen ook wat dwars, na alle ongi krampen, nu ook darmkrampen, ben toch bang dat mn ongi eraan gaat komen (maar hopelijk dan pas over een klein weekje...)

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @thamaraa: oei ellende zeg.... Probeernog eventjes door te zetten!! succes deze nacht alvast!!!

@MvJ, hmmm;)
    Blij dat je bent goedgekeurd weer:) hoe groot was de "kleine"?? Ah, spannend toch weer, die 20 weken echo he?? (jullie hadden toch hartproblemen in de fam.?)

@Linda, oei gevoelige snaar dus... NOu ik zou ze zo niet uit durven kiezen (ik ben meer van de veilige wit en zwart) maar vind ze écht heeeeeeel leuk staan!!! zou willen dat ik daar ook eens lef voor had. Welke kleur hadden jullie eigenlijk in gedachte dan?

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    talia : ze hebben de kleine niet gemeten ....ja vanwege hartproblemen doen ze een mediche echo ...bij jelmer hebben ze dat niet gedaan ...maar nu willen ze het wel ....

Jelmer is trouwens de laatste tijd wel een blauw om zijn mondje ....heel vaag ....ga er toch eens naar laten kijken....

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, ja ik voel het aan komen. I werd er eigenlijk haast mee wakker....Benauwd gevoel, beetje duizelig, tintelende handen...
    Jens is een goede afleiding en ik moest gewoon effe een frisse neus halen. En jij gaat niet ongi worden hoor!! ;)

@mvj, heb jij het ook gehad?Ik had paniekaanvallen in '98 en '99 en kreeg daarom die straatfobie en depressie. Nu heb ik het maanden niet gehad. Maar met veel stress (kan ik niet tegen), vermoeidheid en zo komt het in een lagere portie terug.Gelukkig herken ik het, want anders denk je dat je dood gaat!

Jammer dat je suikers nog zo hoog zijn. En hoe kalm moet je aan doen om je nog kalmer te houden dan nu je nu al doet? Heb je al huiszorg of schoonmaak hulp?

@thamara, jee wat een moeilijk iets om te doorbreken. Ik zou ook mee janken hoor! Nou maar hopen dat dit de truc is! Sterkte vannacht!

@all, mn vriend gaat morgen en donderdag voor zn werk naar Duitsland. Bah!!!
    We hebben trouwens gisteren een midweek zuid limburg geboekt, voor november. Wat is dat vreselijk duur in zo'n park! Ik vond via Scherpgeprijsde reizen en vakanties naar topbestemmingen - KRAS.NL een park in schin op geul waar we nu oor 86 euro met zn viertjes (incl mn moeder) heen gaan. Anders was het 300-400 euro bij landal of centreparcs. Ik hoop alleen wel dat het niet tegen valt.
    Ach ze hebben een indoor speeltuin (zoals wamelland) en een zwembad. We vermaken ons wel!
    Hen ook contact gehad met bureau scandinavie. We willen een auto rondreis door zweden maken. 3 verschillende huisje en een tussenstop van een week bij de schoonfamilie. Als Mn vriend alles goed keurt vanavond gaan we die vanavond boeken. Heerlijk ,ik ben al tijd zo blij als alles vast staat! (regelmuts ;) )

Deel Deze Pagina