Ik hyperventileer ook bij stress ...en bij zh opnamen ....weet niet wat dat is ... lekker vakantievooruitzichten hebben jullie .... hier hebben we geen vakanties gepland ....we moeten ook nog ergens verhuizen dit jaar ....
ja, die vakantiehuisjes hebben ze echt goedkoop!! het is misschien minder luxe dan landal of centerparcs, maar met een zwembad en een indoor speeltuin ben ik al tevreden! Op Zoover | Vakantiebeoordelingen voor en door reizigers stonden best goede ervaringen!!
Debjes beterschap! Mvj fijn dat alles weer goedgekeurd is balen dat je suikers hoog blijven, probeer het advies op te volgen he want harde buiken is niet zomaar. Thamara moeilijk je kleintje laten huilen hoop dat het met de nacht beter gaat. Wij hebben het heel even gehad met Tygo en gingen naar hem toe aai over zijn of een knuffel en dan weer weg en dat iedere 10 a 15 min. was op advies van het cb maar dit hielp wel. succes. Taliaa je houd het spannend en word niet ongi nu je zit veel te lekker op de wachtbank. Ben net even gemasseerd op de hoop dat dat beter gaat, daarna even in bad en nu zo mijn ventje op halen. Ga morgen weer werken, gewoon een doos parecetamol mee.
ik zag wel wat landal greenparcs ertussen staan voor 50euro pp Ik hou de site even in de gaten! Wij willen eind maart weekje weg!misschien kan ik dan nog wel 2 weken van te voren boeken voor leuk prijsje!
@debjes, ja die zagen wij ook! Maar toen werd het ons nog te duur. Jens rekenen ze mee als volwassenen en omdat we ook mn moeder mee nemen en het maar een extra vakantietje is.....
@pooh, thnx, ben ook aan het spieken een weekje weg, hmmmm @MvJ, heb je al een ander huisje dan??? en zo nee, watvoor iets zoek je??
Wat een hoop geschreven zeg! Ik doe mijn best maar het vast niet alles onthouden met mijn moeie en overvolle hoofd! Deb & Lot: beterschap meiden! Pooh: bah, ik haat hyperventileren! Ben daarna ook altijd zo moe!! Rustig aan meis, enne rescuespray helpt mij heel goed, had ik al eens gezegd of niet.....?? ***knuffel*** Linda: wat fijn hulp in huis!! Hoe is het gegaan? Kwam ze heelerg laat?? Iedereen die weekendjes weg aan het plannen is enzo, héérlijk he?! Ik kan ook niet wachten tot het 8 april is!! We gaan dan trouwens iets doen wat ik heel spannend vind! Wij vinden allebei dat als je in Egypte bent je wel echt piramides moet zien. Maar wij zitten in Hurgada en Luxor is bijv. 5 uur heen en 5 uur terug met de bus en dan ook alle bezichtingen daar nog. Dan kan gewoon echt niet met Suze dus gaan we om de beurt met een exursie mee. Eerst mijn man en als hij zoiets heeft van nou dat kan wel dan ga ik ook. Ik ben helemaal niet zo stoer zonder mijn man, laat staan in een vreemd land maar ik wil ook piramides zien en het lijkt me ook wel heel stoer als ik dat zo maar ga doen en durf!! Ik kan Suze wel opvreten!! Zo'n lekker wijfie is het!! Haar "boze buien" lijken over en slapen gaat toppie (even afkloppen meteen) Vandaag de hele dag samen geweest en ze is zó lief!! Zwemles was leuk en de rest van de dag heel ontspannen! Suze speelde heerlijk en ik heb in het huis gerommeld. Toen zij sliep vanmiddag een film op gezet en op de bank gelegen. Alleen was Suze na bijna 2 uur wakker en de film nog niet afgelopen dus die ga ik nu afkijken! Oja, vanacht om 5 uur werd ik wakker van de buikpijn en moest ik echt naar de wc. Ik moest echt een hele tijd zitten (ga jullie niet vertellen maar jullie kunnen het vast raden). Pakte ik even een tijdschrift die al op de wc lag en begon een verhaal te lezen maar dat was zo gruwelijk dat ik ineens ook heel misselijk werd en moest overgeven. Ik kon daarna ook niet echt lekker meer slapen. Het tijdschrift was "vriendin". Echt een heel naar waar gebeurd verhaal! Moet er nog steeds aan denken.... Nou, ik ga mijn filmpje afkijken, kom misschien later nog ff gluren!
dank je voor de knuffel mvs!!! Heb jij nog een smsje van linda gehad? Die had controle vandaag en zou jij ,als buddy smsen...
alleen als het niet goed was, dus alles goed met Linda @mvs, oei, watvoor verhaal moet het dan wel niet zijn geweest?? iemand van t forum heeft ook pas in de vriendin gestaan. maar niet zo spoken 's nachts hoor!!!! Hoe valt de clomid?? veel last van??
talia : we moeten eerst ons huis verkopen....en willen dan een ruimer 1 gezinswoning met minimaal 4 slaapkamers
Geen smsje gehad van Linda..... ben een beetje warrig... is ze hier nog niet geweest?.... Taliaa: het ging over een meisje die een boek heeft geschreven over haar leven waarin haar vader haar en haar 2 zusjes van 1 en 4 meenam in de auto, ze bewerkte met een mes en uit de auto gooide. Die 2 zusjes zijn dood en zij heeft alles overleefd. Haar vader heeft ook zijn vrouw, 2 tantes en een collega vermoord!! Ik ben nogal visueel ingesteld en maak dat beelden in mijn hoofd over zo'n vader die dan zijn kinderen mee neemt in de auto en ze vervolgens vermoord, zulke kleine kinderen... NIette geloven en ik heb er echt geen woorden voor. Weetje, als ik dit nu zo schrijf voel ik me weer misselijk worden.... Ja, veel last van de hormoontjes!! En zenuwen!!! Hoe gaat het met jou? Met de steekjes en darmen? Zou toch echt fantastisch zijn he?!
oh, getsie dat verhaal heb ik gelezen. ze heeft ook een boek geschreven geloof ik?? wat echt erg ja!! (zeker als je dat midden in de nacht gaat lezen, muts!) En heerlijk die hormonstertjes he?? die nemen je af en toe echt eventjes over he?? Hier nog altijd steekjes en misselijk... maar kan ook allemaal psychisch zijn, ik weet het allemaal niet hoor... Als ik deze ronde zwanger zou zij n (ooelala, daar komen de zenuwen weer!) is het wel een mega, mega, mega wonder.. (altijd wel, maar nu extra dan he..) @mvj, oh, heerlijk vooruitzicht wanneer gaat jullie huis te koop?? spannend hoor!! wil je nog verhuizen voor prulleke 2?? En engerd, ga gauw naar de dok. als J blauw ziet rond zn mondje!!! morgen meteen bellen hoor!!!
ik moet toch nog ff wat kwijt hoor. Heb even lekker relaxed zitten inetten, helemaal ergens anders mee bezig en ik heb meerdere malen gedacht:"volgens mij word ik ongesteld". Kijk, als ik erop let, dan voel ik zeker van alles, maar nu heb ik nergens op gelet en ik blijf die vage pijn houden. Zit nu op dag 8 DPO, hoop ik Dus het duurt nog eventjes voor ik wat weet, ik ga er absoluut niet van uit dat we een kans maken, aangezien we 1x de babydance hebben afgemaakt... Maar goed, dat stemmetje in mn hoofd blijft maar zeggen:"er hoeft er maar 1tje de snelste te zijn" Pffffft.... Was ik de vorige keer ook zo'n zenuwpees??? ik ga eens zoeken of mn berichtjes terug kan vinden
Taliaa: zenuwslopende tijd meis! Wat is wachten toch moeilijk he? Geduld hebben, wat is dat??? 1 keer kan echt genoeg zijn!! Mijn duimen draaien!
~~~~Buddynieuws~~~~ Linda smst: "Ter Info: bloeddruk weer gestegen, wordt morgen ter observatie opgenomen,waarschijnlijk gaan ze medicijnen proberen, de verwachting is na een paar dagen weer naar huis. De kleintjes hebben nergens last van gelukkig maar ze moeten natuurlijk even blijven zitten!!! Hou jullie op de hoogte
oh jeetje, dus helaas niet geen nieuws is goed nieuws... sms je haar terug met álle álle sterkte van ons?? Hoeveel weken is Linda nu??? ff terug zoeken hoor. jeetje, schrik hier wel van... hopen dat de meds aanslaan!!
taliaa ik leef zo met je mee meid! De pijntjes kwaaltje kunnen toch ook echt van een zwangerschap zijn!Wanneer mag je precies testen??? MVS gatver wat een verhaal! En midden in de nacht ook! Erg he al die zenuwen en hormonen en onzkerheid ik hoop het ook zo voor jouw! Zou toch geweldig zijn dat jullie beide tegelijk zijn een erg goed begin van nieuwe jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We blijven gewoon nog even heeel goed duimen! Mijn collega had me vanmorgen nog geemaild ze ligt in bed met der laptop en doet helemaal niks! Ze heeft nog wel erge last van harde buiken en doet erg pijn! Ze blijft tot vrijdag thuis, heb ook meteen gezegd maandag kom je ook niet werken RUSTEN is het beste medicijn! Ze is zo'n lieve meid die zich dan meteen schuldig voelt enzo en bang is dat mensen gaan denken.Nou ze denken maar ik wil haar niet zien (op een goede manier dan)
JEetje schrik wel van Linda! Ze is nu 30 weken! Dus die kleintje moeten zeker nog wel even 5 a 6 weken blijven zitten!
ok, bijna 31 weken die kleintjes moeten nog wel eventjes blijven zitten, maar 31 weken is toch al wel mooi 31 weken!!!! jeetje, brrrrrr, Lieve Linda hoop dat je bd zal zakken!!