Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Suze

    mama van Suze Bekend lid

    9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zodra ik weer iets van Linda hoor, kom ik het vertellen alleen werk ik morgen de hele dag en kan ik niet op de comp. op mijn werk....
     
  2. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    sms t dan maar weer naar mij:)
     
  3. mama van Suze

    mama van Suze Bekend lid

    9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke das een goed idee!
     
  4. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    he ged, linda!!! Dat is schrikken!! Als je dit leest, een dikke knuffel van ons!!
     
  5. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Kwam even snel lezen voor ik ga werken.

    Linda hoop dat de medicijnen helpen en je bloeddruk snel zakt, doe rustig aan hoop dat de kleintjes voorlopig nog lekker warm zitten, sterkte.

    Taliaa ik duim voor je!

    Zo ga Tygo inpakken en wegbrengen en dan aan het werk, ben nog niet helemaal fit dus hoop dat het snel 19 uur is dan ben ik vrij.(slecht he zal vast lang duren als ik zo al begin)
     
  6. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Hee meiden,

    Jee Linda, wat schrikken! Hopelijk valt het allemaal mee (gelukkig is het met de kleintjes goed!) en slaan de med. goed aan en mag je weer lekker naar huis. Dikke knuffel van mij en Seth!

    Lot, als je niet helemaal lekker bent dan duurt een werkdag zeker lang... succes!
    En ook goed aan de babydance deze week he??

    MvS, oooo zulke dingen moet je ook niet lezen! Sowieso niet fijn, maar al helemaal niet snachts zo zielig op de wc in het donker en dan met de clomid erbij! Gaat het nu weer beter met je? En fijn dat Suze haar driftbuien minder worden, maar dan nog blijven die kleintjes geweldig he.....

    taliaa, o meid, kon ik je maar zeggen: JA JE BENT ZWANGER!! Dat ik die gave heb ofzo, kost je geld aan testen... klinkt allemaal zo hoopvol, maar het kan zo 2 kanten opgaan... brrr die wachtweken altijd! Ik blijf duimen!

    Cira, hoe gaat het met klussen en Jaimy??

    1ekindje, hoe gaat het met de oortjes van je meisje?

    Ryanne, hoe gaat het nu met het slechte slapen en onrustig zijn van F? Al wat meer wijzer?

    Hier rustig dagje voor mama, Seth ging vanmorgen met papa mee naar het KDV. Zo mooi gezicht, ventje in een dikke jas, met zijn knuffel in zijn armen zelf lopend naar de auto. Geweldig, werd helemaal emo! En hij lijkt zo op zijn vader qua uiterlijk, daar wordt ik ook altijd helemaal emo van... hihihi hebben jullie dat ook?

    Net even de was aangezet, wat opgeruimd aan kleding wat ik niet meer aankan en zo even ontbijten. Vanmiddag naar de vlos, baby luisteren! (vind het toch wel weer bere spannend hoor....)
     
  7. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ik kan soms ook wel is wegzwijmelen hoor als ik zo naar mij mannen kijk! Hun lijken ook erg op elkaar en als ze dan samen iets gaan doen,voel je gewoon je zo blij vanbinnen dat je er even van volschiet!

    Wel lekker dat je nu even alleen bent,om beetje te rusten!
    Veel plezier vanmiddag hoelaat moet je??

    Ryanne ben ook wel benieuwd hoe het is met F

    MVS fijn dat de driftbuien beetje overgaan,misschien zat S toch in een sprongetje!

    Jesse was gister ook mee met zijn oma, zodat ik beetje kon rusten! vandaag is hij gewoon lekker thuis! Merk nog wel dat ik niet heel lekker ben! als Jess zo gaat slapen duik ik ook even terug.

    Jesse is trouwesn gek op knuffels,hele dag loopt hij ermee rond en maar knuffelen en gek ermee doen! Zijn woezel en pip doekjes zijn hem heilig natuurlijk maar even knuffel met wat andere knuffels vind hij ook heel leuk!
     
  8. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Debjes, sorry mag natuurlijk beterschap voor jou!! (had het wel gelezen) Hihihi wat schattig bij Jesse, Seth is ook zo gek op zijn knuffelaap (maar ook alleen die)
     
  9. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh linda wat schrikken zeg ...ppff houd je rustig he !

    talia ...je mannetje heeft voor de babydance wel stil in bed gelegen en niet gebabydanced ...haha dat werkt wel in je voordeel ....

    @all kom net bij de ha vandaan ...jelmer is op het kdv dus even het verhal uitgelegd van jelmer ...die slaapt zo lekker ...maar niet heus ...
    hij wil s'avonds niet meer in bed ....hij word dan hysterische en schreeuwt het uit ...uit bed vind hij wel leuk ,...maar goed heb niet het idee dat hij mij in de maling neemt ...
    dus de ha wil vrijdag even een check up doen hihi
    heb haar ook verteld dat jelmer de laatste tijd blauw om zijn mondje is ....niet vaak maar toch ...
    dus ze wil even goed zijn hartje beluisteren ...
    als recpet gaf ze 3 avonden een paracetamol op .....en dan kijken hoe het is ...
     
  10. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Heb net even met jesse in bed gelegen, maar dat is echt geen succes hahaha! Draaien,zitten,opstaan, van bed af, bed op!

    Zo ze eigen bed maar in,dan weet die in iedergeval dat die moet gaan slapen hahahaha
     
  11. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    haha, is wel gezellig, he samen in bed??:)
    Hoe gaat het nu?

    @MvJ, brave meid!!;) goed dat je gegaan bent! En goed dat hij weer eventjes nagekeken wordt! Houd je taai meid!! het is bijijijijijna mei;)

    @Makkie, jij ook altijd met je lieve woorden;) En oei, dat emo worden, ik heb dat ook met momenten. Al lijkt Isa niet op dr vader, maar als ze zo heerlijk grappig doet, of Onno uit zit te dagen, tja, dan komen die prikkende ogen hoor!!!:):)

    @ll, die krampjes, die krampjes...dan weer weg, dan zijn ze er weer. Ik heb dit nooit. Altijd: krampen en die dag ook ongesteld..
    Maar ik heb even teruggezocht toen ik zwanger was van isa had ik het ook niet, dus t zegt niks...

    Ik ga dadelijk lekker lunchen:)
    Liefss, Taliaa
     
  12. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Debjes, hihihi dat werkt hier ook nooit! Het bed van papa en mama is om te stoeien en te spelen, slapen ho maar! Straks als Jesse in zijn eigen bedje slaapt dan maar even bijtanken!

    mvj, huh heb ik wat gemist? Blauw om zijn mondje??!! tjee, dat is eng! Maar het kan niets ernstigs zijn? En is er wat anders op zijn kamertje, mss een schaduw wat hij eng vind? En knuffel dat hem aanstaart? Zijn allemaal dingen die ze ineens opmerken en eng vinden...

    Taliaa, daar zijn we toch voor, elkaar lieve woorden zeggen en steunen! En wat je bij Isa wel of niet had, zegt niets! Hier waren alle 3 de zwangerschappen voor mijn nod verschillend... pfff moeilijk om je hoofd koel te houden he.... je kunt niets doen! Behalve dromen en hopen en heeeeel hard duimen!! En dat doe ik ook!

    Zo even douchen (ja sorry, ben een beetje lui vandaag) en dan aankleden. Er komt niets uit mijn handen vandaag... Seth is er niet, dus ik hang maar een beetje op de bank... en ik kan niet zeggen dat ik het nou zo lekker vind.. ben blij als ik hem straks weer ga ophalen!!
     
  13. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie hoelaat heb je de echo????Van hangen wordt je vaak nog luier hahaha!


    Taliaa ja de krampjes komen hier bekend voor toen ik zwanger was van Jesse had ik dit volop! Dus ja kan alle kanten op! Wanneer mocht je testen?????????

    MVJ ja blauw omzijn lippen zal ik ook nalaten kijken!
    En het hystirisch krijsen,ja denk toch ook dat het erbij hoor, bij de uitprobeer fase! Want hoe krijg je hem nu elke avond stil???

    Jesse ging iets later naar bed dan gepland, papa kwam om 12:00 uur thuis dus ja dan wildie altijd even stoeien, knuffelen etc. Hij ligt er nu net in! Wel beetje boos, omdat ik geen nijntje ging voorlezen! Jesse is naast woezel en pip gek op nijntje! Alleen mama vind nijntje afschuwelijk hahaha maar goed heb wel boekje voor hem gekocht, gaat tenslotte om hem!Maar ik heb dat boekje al zovaak voorgelezen dat ik het kan dromen! Dus las ik net uit woezel en pip vind hij ook leuk,maar toen het klaar was zeurde hij nog om NIJNIE!helaas pindakaas vanavond weer nijntje ;)
    Hij is nu stil en zal wel braaf gaan slapen!
     
  14. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    moet om 15.10 bij de vlos zijn. Denk geen echo hoor, wel het hartje luisteren en de gewone controle. Als ik het hartje maar gehoord heb, dan ben ik alweer gerustgesteld.... pffff blijft deze onzekerheid komen en gaan??!!
     
  15. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie Ik denk dat het altidj wel spannend is, ik was zelf die onzekerheid wel kwijt na de 12de week,maar ik vond elke controle wel altijd spannend! maar goed we zijn niet allemaal het zelfde! En aangezien wat jij heb meegemaakt de vorige zwangerschap is het gewoon heel logisch!! En je bent altijd weer blij om het hartje te horen bij elke controle ook! je heb dan toch zo van oke alles gaat goed.
     
  16. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    onze auto moet 29ste gekeurt worden, chris heeft er bij gezegd dat hij wel graag wilt dat het die dag gebeurt,omdat ik de auto nodig heb de volgende dag :x:x Dus nu maar hopen dat het ook gebeurd!
    We doen het bij familielid dus ja, dan hebben ze zoiets de klanten gaan voor!
     
  17. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Debjes, je moet komen hoor!!
     
  18. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    makkie jammer daat je niet genieten kan van je hangdag ....heb er vandaag ook 1 en vind het heerlijk!
    ben beniuewd hoe het bij de vlos gaat ...

    hoe zou het met linda gaan ?

    ben vanmiddag even op mijn werk geweest ...was wel leuk maar ook raar ...
    heb alleen wel verschrikkelijk buikpijn....weet niet of het nou mijn organen zijn zeg maar of de beebbuik .....maar het voelt echt raar ....maar het komt goed ik ga zo even ligge .....

    @blauw om het mondje , ja we zagen het ineens ...hij is dan volgens mij niet benauwd of zo dan ...ik laat gewoon even luisteren ...ze hebben na zijn geboorte al eens een hartfilmpje gemaakt ...en dat was goed ....
     
  19. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    **buddy-buddy-nieuws*
    mvs smste mij de sms van Linda door: Vandaag starten met medicijnen, dat houden ze even in de gaten en dan vrijdag of weekend naar huis, verder vooral rust in bed.

    ** einde buddy-nieuws**

    Dus... dat was nieuws van Linda, nu zelf even terug lezen!
     
  20. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    @makkie: en alles goed? mooi hartje gehoord? en wat zei ze van je buik??

    @Debjes, Jesse praat al behoorlijk, als ik dat zo hoor?? En je MOET idd komen hoor!!!:):):)

    @MvJ: hoe is het nu met de buik??

    @ll, steekjes, krampjes, AHHHHHHHHH, dit is te idioot voor woorden. NOD is overigens maandag ofzo.. weet het niet precies, weet niet wanneer mn ei is geweest, ik laat de 27e toch maar staan als NOD, dat is nog een week.... :( maar goed, maandag klinkt beter;)
     

Deel Deze Pagina