Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hoop dat russt zijn werk doet voor linda en de kleintjes !

    mijn buik doet nog verschrikkelijk zeer .........echt een knoertharde buik ..maar dat komt goed ....
    ik heb vandaag zelf het kleintje gevoeld aan de buitenkant ....
     
  2. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ja Jesse praat best al veel! Hij leert elke keer weer meer woordjes wel leuk hoor!
    Ik ga vanavond even me ouders bellen of ik de auto anders van hun kan lenen als onze nie klaar is!
     
  3. 1ekindje

    1ekindje Bekend lid

    4 jun 2006
    506
    0
    0
    linda, ik hoop dat je snel weer naar huis mag.

    met myrthe gaat het goed ze slaapt weer door en is weer vrolijk. ze is vanaf de eerste keer oor ontsteking is september niet meer zo lief geweest en heeft ze ook niet meer zo goed geslapen als nu. we hopen dat alles nu over is, maar we moeten maandag terug naar de kno arts.

    vandaag hadden ze op de creche een voorlees lunch, en toen ik myrthe vanavond ophaalde zaten ze nog gezellig allemaal aan de lage kindertafel te lezen, toen myrthe mij zag draaide ze zich om van het stoeltje en viel eraf, nu heeft ze een hele blauwe plek op haar wang. moest haar eerst troosten en toen konden we pas naar huis.
     
  4. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @linda sterkte daar in het ziekenhuis, gelukkig lig je daar veilig, enneh als je je ergens niet prettig bij voelt, het daar gewoon zeggen. Laat ze maar extra checken. Geen risico's lopen.

    @taliaa rustig blijven. Ga er van uit dat het niet gelukt is deze maand. Ik zou vandaag ongi worden, maar niks hoor. Ik heb wel ontzettende lage rugpijn, dus de ongi zal er wel aankomen denk ik. We hebben afgelopen maand te weinig de babydance gedaan, dus ik ga er van uit dat het niks is geworden.

    @all vandaag een heel moe kindje gehad de hele dag. 2 dagen kdv achter elkaar moet hij toch erg aan wennen. Ik had vanmiddag een gehoortest met thijs, die ging wel goed alleen was de uitslag twijfelachtig. Dus ik zal waarschijnlijk een doorverwijzing naar de kno arts krijgen. Hij had trouwens weer een licht oorontstekking, dus daar is ie weer vervelend van. Ik heb hm nu maar met een paracetemolletje in bed gelegt. We wachten het maar af.
     
  5. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hee meiden!

    Nou, het was super bij de vlos!! Het hartje gehoord, wat geweldig mooi toch... het duurde even voordat ze hem gevonden had en toen hoorde we het hartje... heel snel maar heel zachtjes... toen ineens veel harder en toen weer wat zachter! De kleine zwom de heen en weer, hahaha! Het was echt super!

    Ben maar 0,4 kilo aangekomen, mijn baarmoeder zit al vrij hoog (2 vingers onder de navel) en ze vond mijn buikje al mooi eruit zien. Maar dat is helemaal niet belangrijk, het belangrijkste is dat onze kleine wonder het super goed doet in mijn buikkie!!

    Over 7 weken de 20 weken echo en over 4 weken weer controle bij de vlos! Ga nu naar bed, ben moeeeee!

    (lees morgen weer goed bij hoor!)
     
  6. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, fijn meid, dat alles goed is!

    @all, ben doodmoe. Was druk op mn werk, toen Jens halen, eten geven, bad dien, flesje en naar bed. Mn vriend is tot morgen avond in duitsland.
     
  7. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.465
    1.647
    113
    Brabant
    @makkie, goed zeg!!! en je buik al zo hoog??? is dat normaal bij een volgende zwangerschap?? jeetje..
    En dat geluid *zwijmel*. Ik had een angelsound en kon daar ook echt van genieten. Dat hielp me trouwens wel door die weken heen, tussen de vlosbezoekjes

    @Sas7, maar voor jullie is er ook nog hoop:) je hoeft het niet vaak te doen he, eentje hoeft er maar de snelste te zijn*grijns*. Ik ben ook wel erg rustig, maar als ik dan weer aan mn lichaam denk...
    Nu btw nergens meer last van, dus zal loos alarm zijn geweest...

    @ll, las op hyves dat de kleine van ryanne geopereerd moet worden:( was dus idd iets aan de hand! dat moeder instinct he?

    Liefss, Taliaa
     
  8. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    allemaal een fijne dag!
     
  9. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Samen in bed is hier ook geen succes, dacht vanmorgen misschien slaapt hij nog verder was zo vroeg wakker maar
    hier ook draaien, staan, liggen.....

    Taliaa je blijft steken en krampen houden, hoop echt zo dat het wat goeds betekent!!

    1e kindje wat fijn dat het goed gaat met Myrthe, hoop dat haar oortjes er goed uit zien bij de ka!
    Ah zielig dat ze viel, zo enthousiast dat mama er was.

    Sas vervelend dat hij weer oorontsteking heeft en dan nog zo moe van het kdv, ff wennen zo'n dagje extra dus.

    Makkie super dat je jullie wondertje heb gehoord, een mooi hartje en een zwemmend wondertje in je buik, prachtig
    zeg. makkie ik kan ook zo genieten als ik mijn mannen samen zie!

    De kleine geopereerd, weten we ook waaraan of dat niet?
    Ryanne sterkte met je meisje!

    Zo weer weekend ben ik erg blij mee, blijf zo moe de laatste dagen en dan is Tygo ook nog eens vroeg wakker
    ineens, vanmorgen 6 uur en niet meer echt geslapen. Ik heb een beetje zwakke knieen en gisteravond ga ik naar
    bed en wil draaien en toen zat mijn spier onder mijn knie vast, jeetje wat een pijn en voor ik hem weer goed kreeg
    deed zo zeer, nu is hij nog gevoelig dus doe maar weinig vind het dan een beetje eng bang dat het weer gebeurd.
    ik heb een genante vraag maar wij zijn natuurlijk druk he ;) normaal blijf ik altijd even liggen en er komt dan
    niets uit tot ik naar de wc ga nu kwam er gister direct wat uit zou dat niet erg zijn, zijn de zaadjes dan al weg?
    oh wat erg die onzekerheid lijkt wel of we voor de eerste gaan. mijn man is druk aan het onderhandelen met de
    aannemers en we zijn bezig met de keuken dus elke keer een stapje verder.
     

Deel Deze Pagina