hallo dames! even weer een berichtje van mijn kant! ook ik heb 9 januari een echo dus dat wordt een drukke avond op het forum haha allemaal uitslag van de echo!@ ik voel me echt super goed dus volgens mij groeit en bloeit het wel maar ben toch wel heel zenuwachtig voor volgende week! hoop dat de baby door is blijven groeien na de eerste echo! en dan kan ik echt gaan genieten zeggen ze ! Allemaal een super nieujaar met een super baby'tje! xx
Mariska veel plezier vandaag met je eerste echo! Meiden even een ego berichtje van mij. Ben zo blij dat ik morgen naar de therapeut mag voor mijn bekken. Vanacht bijna niet kunnen slapen van de pijn. Kan ook moeilijk opstaan. En dat nu al!?
Melly, gefeliciteerd! Stef, ook al de 9e Cira, wat vervelend zeg dat je zoveel last hebt. Hopelijk helpt het bezoek aan de therapeut. Pffft, ik ben er hier weer niet gerust op, verlies sinds gisteravond oud/ bruin bloed . Een collega heeft dat bij 5,5 week ook gehad een paar dagen, dus ik probeer me geen zorgen te maken zolang het niet helderrood wordt. Wel spannend hoor......
he vervelend bloemetje! Kan me voorstellen dat je re niet gerust op bent. Maar oud/bruin bloed kan volgens mij echt geen kwaad. Bij helder rood bloed en krampen moet je je pas zorgen te maken. Ik denk dat het helemaal goed komt! Ik heb gisteren een prachtige echo gehad. Het is toch ECHT een meisje. pfffff gelukkig! Hoeven we niet het kamertje te veranderen! Ik zal vanavond of morgen foto's in mijn album zetten!
Chantje, wat geweldig! Ik ben benieuwd naar de foto's! Ik hoop dat je gelijk hebt, hopelijk stopt het snel het bruin bloed. Als ik het morgen nog heb, bel ik voor de zekerheid toch ff naar de gyn.
Bloemetje wat ik heb gehoord is ook dat je je eigen pas zorgen hoeft te maken bij helder rood bloed met krampen. Maar als je er niet gerust onder bent gewoon bellen daar zijn ze voor hoor. Mariska hoe was je echo?
Wat is dat toch fantastisch hé die eerste echo... Het hartje kloptje perfect en we hebben er al naar kunnen luisteren. De echo zal ik er binnenkort proberen op te zetten maar ze liggen nu bij m'n moeder om vanavond te kunnen laten zien aan de trotse toekomstige opa Volgende echo is binnen 5 weken, dat is 7 februari weer lekker vroeg om 8u30... Ben dus naar de solden geweest om zwangerschapskledij, want voel me toch veel beter in een zwangerschapsbroek dan in een gewone jeans hoor. Bloemetje@ Oud/ bruin bloed kan geen kwaad hoor.. Als je toch ongerust blijft bel dan naar je gyn.. Cira@ Wat is dit vervelend zeg die bekkenklachten, hopelijk helpt je bezoekje aan de therapeut... Chantje@ Wat leuk zeg dat je zekerheid hebt dat het een meisje is... Lekker roze kleertjes kunnen kopen ... Ben benieuwd naar de foto's
Mariska fijn dat alles goed is met de baby! Bloemetje; gewoon even bellen hoor! Er is niets aan de hand maar ik kan me voorstellen dat je pas echt gerust bent als je dit van een arts hoort. Beter een keer teveel dan te weinig bellen zou ik zeggen! Cira; hopelijk voel je je beter als je bij de therapeut bent geweest. Je hebt wel al heel vroeg last van je bekken. Ik las op internet dat de meeste vrouwen na de 20e week last van hun bekken krijgen. Ik had dat opgezocht omdat ik de laatste dagen veel last van mijn stuit heb...... Hopelijk is het tijdelijk want met mijn werk kan ik het echt niet hebben om last van mijn bekken te hebben. Ik werk namelijk op een kinderdagverblijf en ben de hele dag in beweging..... Fijne avond allemaal! Ik ga vanavond op vistite en zal morgen de foto's plaatsten, ze zijn zo mooi!
Nou meiden kom net van de therapeut. Het betreft jammer genoeg inderdaad een instabiliteit van de bekken en onderrug. Dit komt sneller opzetten omdat ik een afwijking in mijn rechterheup heb. Vandaag heb ik er eigenlijk nog niks aan gehad, maar volgende week weer. Jammer genoeg heb ik weinig vertrouwen in de therapie . Die vent was zo verschrikkelijk. In het begin van het gesprek kon het absoluut geen instabiliteit van de bekken en onderrug zijn en dat het nu opspeelde zou niet aan de zwangerschap liggen. Uiteindelijk geeft hij na een half uur aan (na onderzoek ook) dat het wel instabiliteit is. Dus ben benieuwd naar volgende week en anders ga ik opnieuw met de HA overleggen.
allen, bedankt voor de hartelijke ontvangst! hoe gaat het met jullie? ik heb net van een kennis gehoord dat ze een miskraam kreeg bij 7 weken. zulke berichten maken je toch wel wat ongerust. ik kan niet wachten tot ik ook een echo krijg, misschien moet ik proberen ook een afspraak te maken voor de 9e
Mariska, wat leuk dat jullie het hartje gehoord hebben! Vanaf wanneer kun je het hartje zien kloppen? Ik hoop echt dat we dat woensdag gaan zien (6wkn 3 dgn) Cira, balen zeg, beterschap ermee! Pisum, ja doe gezellig mee de 9e Ik heb gisteren toch nog naar de gyn gebeld, maar moet toch echt afwachten tot woensdag. Behalve als ik erge buikpijn zou krijgen, dan moet ik naar verloskunde komen. Ik hoop echt dat het goed gaat, heb nog steeds last van bruin/ roze en soms beetje rood. Pffffffft
Bloemetje@ Het hartje zal je dan wel al kunnen zien kloppen hoor... Meiden, gisteren en vandaag reuzehonger zeg... Geen last gehad van misselijkheid. We zijn vandaag gaan nieuwjaren bij m'n grootmoeder en we hebben het verteld dat we zwanger zijn Ze hoopt erop dat het een meisje is want dan is het een viergeslacht... Oja de echo en m'n al bolle buikje staan in m'n album...
Hoi dames, Lees hier af en toe even stiekem mee. Bloemetje wat onzeker voor jullie, hoop dat het bruinig verlies snel stopt. En veel succes woensdag ik hoop dat jullie al een mooi kloppend hartje zien. cira wat vervelend dat je al last heb van je bekken en rug, succes! chantje ik vind jullie kamertje erg schattig gelukkig nog een keer de bevestiging dat het een meisje is en je buik groeit goed, voel je je ook goed? Mariska fijn dat het goed met je gaat! Alle andere dames geniet van jullie zwangerschap!
@Mariska, zo das al een echt buikje. Bij mijn zus zag je ook al zo snel. Bij mij is het nog niet te zien. Heb een behoorlijke pens van mezelf maar als ik lig dan voel het wel anders en mijn broeken zitten niet meer zo lekker. @ bloemetje , jee nog tot woensdag wachten ik zou helemala gek worden van de onzekerheid met oud bloed verlies. Met mij gaat het goed. Elke dag kotsend boven de pot wakker worden, het eten smaakt me niet. Heb helemaal geen zin in eten. Probeer wel braaf wat te eten maar na een paar happen zit alweer vol. Ik voel mijn buik behoorlijk. Ik vind het toch wel spannend. We tellen af naar de 1 ste echo.
bloemetje; wat vervelend. Komt vast wel goed hoor, je hebt toch geen buikpijn/krampen ofzo? Ik ben vor je aan het duimen hoor! Mariska; mooi buikje hoor! Fleurrebel; vervelend he dat misselijk zijn! Maarja het hoort erbij....... Hopelijk duurt het niet al te lang! Gewoon kleine maaltijden nemen en lekker licht verteerbaar voedsel. Verder staan er op internet een heleboel "middeltjes" tegen misselijkheid zoals gember en apelazijn maar bij mij werkte helemaal niets behalve acupunctuur...... Hier gaat alles toppie! Zie zo nu en dan mijn buik echt bewegen en mijn mannetje heeft de baby ook gevoeld. Wat is dat bijzonder zeg!
hoi Chantje, ga je nog een foto van de pretecho in je album zetten? en Bloemetje, hoe is het nu? ik hoop dat je het hartje kunt zien woensdag. ik duim voor je!