Hier nog steeds hetzelfde, wordt niet goed van onzekerheid Gelukkig geen erge kramp ofzo, maar wel echt zo'n wekig ongigevoel alsof er elk moment iets uit kan lopen Herkent iemand dat? Wat een rotdagen nog tot woensdag! Mariska, leuk dat je al een buikje hebt, mooie echo! Lot, wat ben jij toch altijd attent, ik hoop dat je heel gauw zwanger bent! Fleurrebel, goed teken dat je elke dag moet overgeven, wel vervelend. Ik moet hier wel zeggen dat ik ook met vlagen flink misselijk ben, niet goed kan eten en wel een hongergevoel. Verder zeer pijnlijke borsten, dus aan de kenmerken kan het niet liggen ... Chantje wat leuk dat je buik beweegt, voor je man ook gaaf om de baby te kunnen voelen! Pisum, dankje.
Bloemetje ik duim hier voor je, maar inderdaad aan de symptomen ligt het niet. Gelukkig is het al bijna Woensdag. Dikke knuff Chantje lijkt me echt een gaaf gevoel en gezicht. Fleurrebel jmmer dat je zo misselijk bent. Pisum weet je al wanneer je je eerste echo krijg? Hier gaat alles verder wel lekker heb gelukkig vandaag al veel minder last van mijn onderrug. Morgen moet ik weer werken na een vrij weekje. De volledige 40 uur ben benieuwd hoe ik het trek ben zo gewend aan mijn middag slaapje.
Meiden, waarschijnlijk schrijf ik hier binnenkort niet meer mee We zijn net naar de verloskundige geweest omdat ik het niet meer uithield. Ze zag alleen een leeg vruchtzakje Ik moet woensdag nog wel terug komen, maar de kans is erg klein dat er dan wel iets te zien is Misschien komt het er voor die tijd ook al uit.... We zijn zooo verdrietig, hebben hier twee jaar op gewacht, al een miskraam gehad... wat is het toch oneerlijk allemaal...
Bloemetje; ik weet niet wat ik schrijven moet meis.... Wat ontzettend PIIEEEEEEEEP Dat jullie dit een 2e keer moeten meemaken zeg, VRESELIJK! Lieverd, ik ga ontzettend hard duimen dat er woensdag wel iets te zien is! Ik denk aan je!
Dankje Chantje! Ik ga er niet vanuit dat het nog goed komt, maar hoop stiekem wel heel erg.... Ben er zwaar beroerd van ale:
Dat kan ik me zo goed voorstellen! Ik heb het in april meegemaakt..... Na een bloeding kreeg ik een echo daarop was het te klein, ik moest 1.5 week wachten op een volgende echo. Op die echo was te zien dat het was gegroeid en er klopte vaag een hartje. Na een week mocht ik weer komen en toen zag het er niet goed uit op de echo en kreeg ik pilletjes bij mijn baarmoedermond om een miskraam op te wekken. Die zelfde avond is het "losgekomen"...... Ik hoop zo ontzettend dat het voor jullie beter af gaat lopen! Ben je nu thuis of aan het werk? Ik de periode dat het bij mij niet goed ging ben ik "lekker" thuis gebleven. Ik was zo intens verdrietig dat ik gewoon de deur niet uit wilde...... Lekker met je mannetje knuffelen!
Ben vanochtend door collega's naar huis gestuurd, moest alleen maar huilen, terwijl iedereen elkaar gelukkig nieuwjaar wenste... Ik ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan.
Bloemetje..vind het echt heel rot voor jullie! Leven kan inderdaad zo onvoorspelbaar en oneerlijk zijn! Alvast heel veel succes woensdag! Hier ook nog iemand die al dagen beroerd is, heftige buikkrampen dus ben er ook niet helemaal berust op eerlijk gezegd. We wachten het woensdag af!
Krisstel: wat vervelend die buikkrampen! Hopelijk heeft het niets te betekenen! Wat zul je aan het aftellen zijn naar woensdag....... Succes hoor!
Hoi meiden... Bloemetje@ Nogmaals heel veel sterkte gewenst... Pfffff deze week de vroege ploeg ( ook 40 uur werken ), heb daarstraks een uurtje geslapen in de zetel want ik was echt een wrak, zo'n rugpijn dat ik had... Deze morgen misselijk geweest tot een uur of 9 en vanaf 9u30 terug reuzehonger. Had ook deze voormiddag precies trekjes net onder m'n navel... Twas alsof iets aan m'n navel trok. Wat zou dit kunnen zijn, hebben jullie dat ook?
Bloemetje meid ook hier een dikke knuffel. Mariska mijn eerste werkdag is ook aardig tegen gevallen was pas om 5 uur thuis dus een uurtje slapen doe je dan ook niet meer zo gauw. Ach dalijk lekker eten en dan op de bank kruipen. Meiden vandaag op mijn werk viel het een paar collega's gewoon op. Ik liep buiten bij de vrachtwagens te controleren en komen er twee chauffeurs naar me toe met de volgende tekst " volgens ons ben je zwanger klopt dat?" ja dat kan ik natuurlijk niet ontkennen. Ach ze hebben belooft het verder stil te houden zo Let's hope so.
Bloemetje, heel veel sterkte, wat erg... is er niet een kans dat het toch nog goed gaat? ik heb wel andere berichten gelezen van meiden die met 6 weken niets op de echo zagen. kun je niet korter zwanger zijn? ik ben ook bezorgd... ik dacht dat ik 7 weken was, maar volgens de echo is het 5. de gyn zei nu dat er 2 opties zijn, of de bevruchting heeft later plaatsgevonden (wat op zich kan want ben heel onregelmatig) of ik ben wel 7 weken en er is iets misgegaan.. moet over 2 weken terugkomen.
Zo hee we hebben het kabouterje gezien, het hartje klopt. De gyn was helemaal blij voor ons. Over 2 weken mag ik weer. Het echo aparaat was een oude en over 2 weken hebben ze de goede weer staan en dan kunnen we het volgens de gyn nog veel beter zien. We zijn precies 7 weken zwanger en de uitgerekende datum haeb ik ook juist maar dat kon nog veranderen aan de hand van de 2 de echo die is toch veel duidelijker. En daarna mag ik naar de verloskundige, en die ga ik maar eens zoeken en dan alvast een afspraak maken. Heerlijk samen een vrije dag vandaag we zijn na het zkh nog even wezen shoppen mijn broeken zitten niet echt lekker meer. Heb nu 2 broeken gekocht en dan over 2 weken gaan we nog meer shoppen.
@pisum , he das niet zo mooi bericht, nu maar hopen dat je inderdaad nog maar 5 weken bent. We duimen voor je!
@fleuribell gefeliciteerd met de goede echo. Wat een waanzinnig gezicht is dat he, zo'n kloppend hartje. Ik zit op dit moment thuis. grrrrr. Met buikgriep. Wat een ramp is dat zeg als je zwanger bent. Ik ging klappertandend door het huis, van ellende. Het leek wel dubbel zo erg. En ik was net van de misselijkheid af. Nou ja. het gaat vandaag al beter dan gisteren. Ik heb trouwens net een commode van stokke gekocht op marktplaats. We hadden deze in de winkel zien staan, maar daar koste die eur 459. Daar moesten we nog eens over na denken. Het is toch een hoop geld. Ik heb maandag eens op marktplaats gekeken en daar kwam ik hem tegen. ik heb hem nu voor ruim de helft van de prijs. Kijk dat is toch leuker. Ik hoop dat ik morgen weer kan gaan werken, want ik heb een hoop liggen, na 2 weken vakantie. Maar ja, ik doe nu rustig aan. Gaan jullie nog naar de 9 maanden beurs toe? Ik hoop wel te gaan, maar mn mannetje moet in die tijd net op oefening. Hij gaat kijken of hij toch nog een dagje vrij kan krijgen de dag voordat hij weggaat, zodat we toch samen naar de beurs kunnen. Het is even afwachten. @bloemetje ik ben benieuwd hoe het nu met je is. laat je het nog even weten hoe het gegaan is vandaag.
bloemetje meis hoe is het gegaan? Fleurrebel fijn dat de echo goed was. Pisum dat worden 2 spannende weken voor jullie. Ik hoop dat de bevruchting korter is voor jullie en er over twee weken een mooi hartje te zien is.
Pisum, meid wat balen die onzekerheid! Ik hoop heel erg dat de bevruchting later heeft plaatsgevonden. Succes met wachten! Fleurrebel, leuk zeg! Gefeliciteerd met de goede echo! Sas, beterschap! Een hoop verdriet om niets... We hebben het gezien en het hartje klopte! Was ook precies 6 weken en 3 dagen. We zijn zoooooo blij
Yeaaah wat geweldig Bloemetje! En nu genieten @Fleurebel..fijn een goeie echo, mooi hé om het hartje te zien! @Pisum, wat irritant, afwachten tot de volgende echo..spannend. @Sas..beterschap! We hebben vandaag ook de 1ste echo gehad en we zijn precies 6 weken en 1 dag zwanger. Het hartje klopte als een gek en ons kleintje is 4,4 mm. Over 2,5 week krijgen we nog een keer een echo, als deze goed is hoeven we niet meer terug naar het ziekenhuis. Volgende week kennismaking met de verloskundige en daarna terugkomen voor de echo als we 12 weken zijn. Ik dacht echt dat het nu nog niet kon, maar mijn broeken zitten ook echt niet meer lekker. Zei gisteren nog tegen man dat ik heel snel voor een andere broek ga kijken