zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    maar als ik de ronde meteen na het stoppen met de pil niet mee tel dan is het wel de 2e ronde :D en de ronde meteen na het stoppen met de pil was ik nog niet bewust aan het roeren om te kijken wanneer de kansen op raak schieten het grootst waren :D
    maar ik heb die ronde wel meegeteld ;) dus TADAAAAAAAAA inderdaad het grote verschil gevonden :D

ik lig al lekker in bed :D slecht ben ik he :D

ga denk ik toch maar proberen te slapen....enne lief zijn voor je man jij :p:p:p

2. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    HAHAHAHAHAHAHA sorry hoor maar kom niet meer bij van het lachen, wat kunnen jullie mopperen zeg. Ach jullie mannen. Het ergste is dat ik weet dat mij dat ook nog te wachten staat :D. Ik merk het nou al dat ik iets meer opvliegend ben geworden, ohoh. Ze moeten er ook maar iets voor over hebben hoor hun hebben er anders alleen maar plezier aan beleefd!
    Ik ben gisteren naar de vrienden van amstel live geweest. Was een mooie show!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Pandora, o hahaha nou dan toch ook nog eig beide ronde 2 :D, ik had 2 achteraf eiloze rondes en die heb ik dus niet mee geteld aangezien ik dus niet zwanger kon worden :p ik ben 1x als van ouds ongi geworden :p nou we moeten nog even zoeken dus :p hahahahaha

@Alleentje, jaaaa we zijn echt heksen en monsters op het moment :D hahahahaha ik zei gister tegen mijn man, ja het is je eigen schuld hoor whahahahaaha hij zo nee onze ja ok maar ik neem mijn deel al op dus whahahahahhaha nou ik hoop echt echt echt niet voor je dat je het ook krijgt hoor, in mijn 1e zwangerschap heb ik het niet gehad gelukkig!

@Adorable, denken jullie nu al wel eens aan een eventuele 3e? Ik krijg steeds sterker het gevoel dat ik het bij 2 kindjes wil houden nl ben benieuwd hoe jij/jullie daar over nadenken aangezien Daantje al van de 3e zwanger is en de andere lady's van hun 1e.

ahhaha doe het even bold, hou niet van roddelen :p hahaha;)

4. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ik zal het mn manneke alvast influisteren wat hij kan gaan verwachten haha :D.

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Adorable, GIRL waar ben je ik ben super benieuwd hoe alles is gegaan!!!! En vooral is het een meid of een jongen :D???

@Alleentje, nou zou je dat wel doen whahahahahahahahaha straks krijg jij het niet en krijg je een verbod om met ons te praten :p moet wel zeggen sinds ik open en eerlijk ben geweest tegen hem gaat het wel een heel stuk beter! Zooo wat erg van Jelisa pffff omg echt verschrikkelijk!

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja echt erg he :(:(:(
    Hier gaat het sinds gisteren ook weer wat beter....heb mezelf ff een schop onder mn kont gegeven...hij doet zo zn best en ik mopper alleen maar :)
    vanmorgen ook ff een emo moment....krijg al best een buikje, waar hij niet vanaf kan blijven...zegt 'ie "ben zooooooooooo trots op je buikje" het is ook gewoon een schatje eigenlijk ;)

ben net ff lekker nieuwe kleren wezen shoppen.
    Ook rompertjes gekocht, had er van mijn moeder al een paar gehad, waren nu 1 euro voor 2 stuks bij de Hema...daar kon ik ze niet voor laten natuurlijk

en ik ben al 2 dagen hartstikke fit...;) ga nu wel even slapen....vanavond wordt het een latertje ;)

7. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ik ga het zo tegen mn ouders en schoonouders vertellen. Heb slabbetjes gekocht met de tekst erop voor de allerliefste oma/opa! Ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen. Vind het erg spannend allemaal!!

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden,
    Hahaha wat heerlijk om hier terug te lezen hihi, manlief heeft het op mijn emo-buien na, nog best gemakkelijk als ik het zo lees:p

Sorry dat ik nu pas reageer, ma het stresslevel is hier op dit moment erg hoog!

Ik zal hier ook even beginnen met het goede nieuws:)
    De 20wk echo was echt super! Ik heb het zelfs een gedeelte in 3D gekregen, dat is hier blijkbaar stadaard om een hazenlipje uit te sluiten. Geweldige foto's mee gekregen! Mijn placenta ligt aan de achterkant en beebje ligt daar met zijn gezichtje in dus ligt met de rug tegen mijn buik, waardoor het erg lastig werd om te zien of het nou een jongen of een meisje was:p Na wat duwen en wiebelen spreiden de beentjes ver open en hopaaaa daar was ie dan,.... Het is een JONGEN! hahahaha, anders dan we dachten ma wel super trots en blij:D geboortepakje is al gekocht * eindelijk!* hihihi toen terug naar huis om daar even hard op de feiten te worden gedrukt...

Er is een bod gedaan van 106.000euro op ons huis in plaats van 240.000euro!!!!! Als er niemand meer er boven gaat bieden in de aanstaande 2 weken is het dus verkocht en blijven wij zitten met flink wat schulden! Helaas zijn de regeltjes hier heel anders dan in NL...

Stress genoeg dus, helemaal vergeten te vragen of het Ischias was dus ook nog geen verbetering. Heel erg dubbele gevoelens of ik nu blij moet zijn of niet, heb af en toe het gevoel dat ik nu niet blij mag zijn dat de 20wk echo goed is gegaan omdat we met het huis zo slecht zitten...

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Pandora, hier gaat het ook al een stuk beter, maar weg is het nog niet, ik probeer er wel heel erg aan te werken, maar ja meis wij hebben gewoon super pech dat wij dit hebben ach nog ong een week en dan zal het ergste vast wel al afnemen (hoop ik ;))
    Wat leuk die rompertjes, nee die zou ik ook niet hebben laten liggen hoor! Wij hebben nog niets gekocht hihi

@Alleentje, leuk joh, hoe was het vertellen :D? Wat is er met je banner?

@Adorable, ik was zo nieuwsgierig dat ik het stiekem al gelezen had in een ander topic :p hahaha maar wat leuk weer een jongen! Grappig ik dacht toch ook echt een meid, maar ja dat kwam door die echo van geloof 12 wkn dat er werd gezegd 70% een meid toch! Moest je niet even omschakelen? Mooie echo meis!!! Echt prachtig!!!!
    Wat ontzettend klote van jullie huis joh jeetje miena dat ga je niet menen dan heb je straks echt torenhoge schulden :( dat kunnen ze toch niet maken! Ik hoop dat er heel snel weer een bod wordt gedaan! Wou dat ik je kon helpen meis en kan me goed voorstellen dat alles even dubbel voelt, maar het belangrijkste zit goed en dat is jullie kleine knulletje!!! Geld komt wel weer goed, wat er ook gaat gebeuren!!!

@Daantje en Adora, zijn jullie er nog :D?

@All, morgen ga ik denk bloed laten prikken en ik ben vrijdag zo ziek geweest dat ik steeds bijna flauw moest vallen en hartkloppingen was echt niet normaal, nu slik ik even ijzertabletten en morgen ga ik floridax halen en hopelijk gaat het dan wat beter! Volgende week hebben we alweer een echo :D dus ik zal even het lijstje aanpassen.

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    16 juni 2011: Adorable:2e kindje
    20 aug 2011: Pandora:1e kindje
    21 aug 2011: Jadore:2e kindje
    20 sept 2011: Adora: 3e kindje
    4 okt. 2011: Alleentje: 1e kindje

Afspraken:
    7 feb 18.15 uur 12 wkn echo Jadore
    10 feb 12 weken en termijn echo in z'huis
    15 feb hartje luisteren bij VK Pandora
    ?????? Adorable

Weten wat het wordt, mogen andere het ook weten:
    Jadore, Ja met 15 wkn en iedereen mag het weten :D
    Pandora, Ja met ongeveer 15 wkn en iedereen mag het weten :p
    Adorable, Jazekers! Nog eventjes wachten hihi, iedereen mag het weten!:D

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hihihi, geeft niet hoor Jadore:p ben zelf ook erg nieuwsgierig:p Had idd de dag na de echo wel gauw een berichtje geplaatst in ons eigen topic, want er werd al gebeld of alles wel goed ging enzo haha heel ongerust en kei lief:p
    Ik moest idd echt even omschakelen haha ik lag daar echt in die stoel met het idee dat ik te horen ging krijgen dat het een meid was, helemaal stijf van de zenuwen lag ik daar met gebalde vuisten door de zenuwen haha ( kwam ik pas achter toen ik hoorde dat het een jongen was want toen ontspande mijn handen weer hahaha ) dus moest echt even tot me door laten dringen hahaha, ma we zijn er echt super blij mee! We zijn het er overigens allebei over eens dat we zeker weten nog een 3e willen, dus wie weet hihi. Ikzelf wil er graag 5, ma dat zien we dan wel weer als de tijd er is, heb tenslotte nog tijd zat ( hoop ik )...Tenzij 2012 echt een doemjaar is hahaha.
    Denkt iemand van jullie daar eigenlijk wel eens overna? Ik ben er stiekem best wel een beetje bang voor en als ik dan aan de toekomst denk zie ik meteen het getal 2012 voor me ogen zweven brrr.

En het huis, njaa kan der verder eigenlijk niks anders over zeggen, het is alleen zenuwslopend... En onze liefde voor elkaar en onze kindjes is 10x sterker en belangrijker dan financiele problemen, dat komt ooit wel weer een keer goed:) Al zal het niet makkelijk worden als het werkelijk voor zo weinig verkocht gaat worden, ma daar komen we wel weer een keer doorheen. Is het niet over 7jaar dan is het wel over 20 jaar, ooit komt het weer goed:)

Oehh voor jou ook spannend zeg, nog 2 weekjes en dan ben je voorbij die 1e prille maandjes:D Wat vind je dochtertje er eigenlijk van?:D snapt zij er al iets van of ineteresseerd het haar ook niet haha, ik heb af en toe echt het gevoel dat het mikail niet interesseerd hahaha arm kind snapt er niks van hahaha, dalijk gaat ie iedereen met een dikke pens een kusje op de buik geven en aaien hahaha. Ma soms slaat ie er flink op los of denkt dat het een springkussen is:p

Liefsssss xxx

12. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adorable, mooie echo!! Leuk dat je een jongen krijgt. Wel erg jammer van je huis maar gelukkig ben je positief ingesteld.

@Jadore, hoe is het nou met je? Doe je wel voorzichtig, denk aan jezelf hè. En wat is er met mn banner??

We zijn gister eerst naar mn schoonvader geweest. Hij werd helemaal emotioneel erg leuk. Hij legt een brief voor mij klaar zodat ik deze week kan bloedprikken. Wel handig zo een schoonvader. Mijn ouders vonden het ook erg leuk. Mijn moeder gelijk oh dan gaan we een pakje halen :). Haha leuk deze reacties. Het is nu wel steeds echter aan het worden :D. Voel me verder nog goed, eigenlijk nog nergens last van.

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    goodmorning ;) meiden...ik begin zo langzamerhand mn energie een beetje terug te krijgen ;) sinds vrijdag ben ik veel minder moe, en heb ik meer puf om iets te doen ;) ik dacht echt dat die vermoeidheid noooooooiiiiiiiit meer over zou gaan, maar als het zo blijft gaan hoor je mij niet klagen ;) ga vandaag dus ook eens even een inhaal rondje opruimen en poetsen doen in huis...het is nodig :D

@ Adorable...jeetje meis wat verschrikkelijk klote allemaal met jullie huis :x:x:x ik hoop voor jullie dat er nog iemand hoger gaat bieden, zodat de schulden een beetje mee gaan vallen
    Maar wat leuk dat jullie weer een jongen krijgen...en jij mag dus echt wel blij zijn met je hele mooie 20 weken echo meid...en dat moet je ook gewoon zijn hoor...ook al zit het nu met de financiën allemaal kut!
    en over 2012....daar denk ik niet over na....ben ik veel te nuchter voor en geloof er niet in ;)

@ Jadore...pas je een beetje goed op jezelf...klinkt niet goed! Ik heb het vorige week ook 2 keer gehad...helemaal trillen, zweten en het gevoel bijna flauw te vallen! denk ook dat mijn HB te laag is. Ik drink nu roosvice ferro ( bah GOOORRRRRRRRRRRRR ) maar voel me wel wat beter daardoor. Over 10 dagen wordt er bij mij bloed geprikt, en wilde het tot die tijd aankijken met roosvice ferro....maar krijg ik eerder klachten, dan laat ik eerder bloedprikken

@ Alleentje...leuk he als je ouders en schoonvader zo reageren! Mijn moeder wilde ook meteen naar de winkel om vanalles te gaan kopen ( ons kindje wordt wel al hun 6e kleinkind...maar ik ben en blijf op de een of andere manier echt hun "kleine meid" ( ben een nakomertje ;) ) en veel closer met mn ouders dan mijn zussen.
    Maar van mij ( en mijn vader ) moest ze toch echt eerst even wachten tot we een kloppend hartje hadden gezien op de echo ;) nu shopt ze regelmatig wat kleinigheidjes...vind ik zo lief
    En ben maar blij dat je nog maar nauwelijks klachten hebt...je zo voelen als Jadore en ik, is echt geen pretje, ook al hoort het erbij!

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @ Alleentje: ja nouja ik zal wel positief moeten blijven, wie doet het anders.. ik heb ook nog een zoontje rondlopen en die kan daar allemaal niks aan doen en ik wil hem niet opschepen met een constant sjagrijnige moeder, neemt natuurlijk niet weg dat het heel erg frustrerend is.
    Fijn dat je zo'n leuke reacties hebt gehad van de familie:D Voelt tog altijd wel weer goed he:D

@pandora: Thnx meid! Nja ik ben zowieso wel een beetje bijgelovig hahaha:p

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Adorable, 2012 doemjaar??? Loop ik achter...wat wordt er gezegd dan? Ik ben niet heel bijgelovig, maar prettig vind ik dat soort uitspraken nooit! Schiet dan toch wel eens in mijn hoofd!
    Precies het komt wel goed schatje! 5 kidsss wow! Voor mij sowieso geen 4 en geen 5 ;). Hahaha nou ik heb het er heel toevallig gister heel snel even over gehad dat ik het waarschijnlijk wel bij 2 wil houden! MIsschien komt het sterke gevoel ook wel doordat ik me heel slecht voel al vanaf het begin en omdat ik nu echt eenb voorstelling heb dat alles super zwaar gaat worden, dus 3e denk ik voorlopig niet aan ;)
    Jaaaa :D nog 2 wkn en dan ben ik 13 weken :D maar alles voelt goed dus ik hunker vooral naar die weken zodat ik hopelijk minder ziek ga worden :)

@Alleentje, thanks meis! Je banner was weg met zo'n kruis ;) maar hij is er weer :D Leuk joh dat het vertellen zo leuk was!!!!! Ik moet nog steeds bloed laten prikken...morgen ga ik t doen ;)
    Doe je ook mee aan moeders voor moeders eigenlijk?

@Pandora, thanks meis! Wat fijn dat je je weer een stuk beter voelt!!!! JA bij mij is mijn ijzer waarschijnlijk te laag doordat ik te veel melkproducten nam....wist ik veel hahha

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    is dat echt zo????????? ik ben namelijk sinds ik zwanger ben verslaafd aan melk, kwark etc :)
    en dat is ook het enige wat ik 's-morgens fatsoenlijk naar binnen krijg

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja ik belde mijn vk, omdat het echt te erg voor woorden werd en toen begon ze ineens over melkproducten! Ik wist dat ook niet, melkproducten zorgen ervoor dat je ijzer niet goed opgenomen wordt! Dus vooral geen melkproducten nemen tijdens de maaltijd! Ik moet nog floradix halen dat schijnt een wondermiddel te zijn! Bah ben normaal nooit van dingen nemen en nu zit ik onder de pillen heb ik het gevoel hahaha maar wat wordt er gezegd over 2012 dan??

18. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ik ben allergisch voor melkproducten dus dat probleem krijg ik in ieder geval niet. Een geluk bij een ongeluk. Moet wel extra calcium gaan slikken.

En wat is er in 2012 dan?? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor :D.

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Gelukkig Alleentje, wel minder want het is natuurlijk ook wel heel goed! Moet je sowieso niet calcium slikken dan? Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig hoor :p hahahahahaha vergaat de wereld dan weer?

Deel Deze Pagina