zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Pandora, ik ga vandaag naar de fysio omdat het niet meer uit te houden is, ik stond gister echt op het punt naar de EHBO te gaan zo heftig was het, ik voelde mijn hele ruggemerg pijn doen en kon amper draaien in bed en niets lag lekker, kan niet meer bukken dus dit gaat niet met 11 weken omg 11 weken ik had wel verwacht weer last van mijn bekken te krijgen maar zo vroeg niet! Ik denk dat het bij mij ook evt dat Ischias kan zijn, maar ik laat de fysio beoordelen wat het is. Het is echt niet normaal hoe erg wij op elkaar lijken met klachten! Nu ik floradix neem is ook mijn energie beter :D dus daar ben ik helemaal happy mee, ach zit helemaal onder de pillen hahaha maar dat kan me niets meer schelen kan geen kwaad voor mijn beeb dus ik ga niet onnodig lijden ;)

@Adorable, wat leuk dat je het zaterdag toch een beetje viert :D lekker van genieten en tienermoeder lijkt me ook niet fijn om genoemd te worden omdat iedereen dat vaak assioceerd met slechte moeder ...helaas het slaat echt nergens op vooral in jouw geval niet, je bent bewust moeder geworden en een hele goede, maar ja mensen zijn zo kortzichtig op planeet aarde :p

@Alleentje, heb je al een vk gebeld?

2. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, wat vervelend dat je zo een last heb van je bekken. Goed dat je naar de fysio gaat. Kan je geen band aan laten meten? Schijnt goed te helpen.
    Ik heb 15 feb mn eerste afspraak bij de vk. Heb vanmorgen bloed laten prikken. Dus we hebben de eerste stap gezet :).

@Adorable, een feestje is altijd leuk. En 20 wow, dat lijkt al een eeuwigheid geleden :).

Ik ga lekker een weekendje weg, naar de Ardennen met onze vriendengroep. Ze weten nog niet dat ik zwanger ben en dat wil ik graag zo houden. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken :D.

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik moest in de middag naar de fysio en het is GEEN BI :D maar helaas waarschijnlijk wel een Ischias :(, mijn zenuwwortel(s) zitten bekneld tussen mijn ruggewervels wat dus zeer pijnlijk is, maar hij heeft van alles met me gedaan gister Whahahahahahahahaha ik was nog nooit bij een fysio geweest dus wist ik veel dat ik allemaal soorten massages en krakingen kreeg whahahahaha voelde me wel klein beetje ongemakkelijk omdat ik dit dus niet had verwacht ;) maar het gaat echt 3000x beter met me al, zaterdag moet ik weer en woensdag ben benieuwd of het over zal gaan :D hoop t!!! Vond het al erg vroeg voor BI en waren ook andere symptomen dan mijn vorige zwangerschap! Alleen ik had dus die beknelingen ook toen alleen toen liep ik er gewoon mee door, maar ja toen hoefde ik ook geen kleintje constant te tillen enzo ;)

@Alleentje, ja zo'n band ga ik sowieso ook halen dit keer, alleen is dat wel pas echt nuttig als je echt een gewicht op je buik heb....nu nog amper buik te bekennen ja soms in de avond een beetje maar ja dat komt nog wel ;). Leuk 15 feb dan ben je dus bijna 7 weken 6.7 om precies te zijn toch als ik naar je banner kijk!

@Pandora, is het bij jou ook niet eerder dit dan BI...BI is volgens mij nog erg vroeg dacht ik straalt het bij jou ook uit naar een bil?

@Adorable, hoe is het meis?

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Bij mij straalt het uit naar mn kont, bovenbenen en rug, en mijn stuitje doet verschrikkelijk pijn.....gisteren kwam ik van de trap af, en kwam zo de huiskamer ingestrompeld :) ik maak maandag een afspraak bij de dokter

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoi hoi,

Nog even gauw een berichtje en dan ga ik gauw alles klaar maken:p

Hier is alles rustig, heb alleen een verschrikkelijke rotnacht gehad gisteren. Had verschrikkelijke buikijn en denk dat het komt door een sandwich die ik die dag heb gegeten. Heb er de hele nacht last van gehad en dus niet geslapen + mikail bij ons in bed omdat die niet stopte met huilen en ik het echt even niet kon aanhoren, omdat ik al niet had geslapen en buikpijn had. Gister geen buikpijn meer gehad ma meer spierpijn in me buik van al dat gedraai in bed. Vanacht al wat beter geslapen, ik kan alleen niet meer op mijn buik slapen dus ik draai zo ontzettend veel omdat ik niet lekker lig, word echt tijd voor een voedingskussen!!! Verder is Mikail gister naar de kapper geweest ( drama ) haha.
    Nu ga ik gauw poetsen en douche voordat iedereen op de stoep staat! doeiidoeii xxx

6. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, jeetje wat vervelend maar wel fijn dat de fysio een goed resultaat geeft :D. Op naar een pijnloze zwangerschap.

@Adorable, hopelijk nu geen last meer van je buik?

Ik heb vanmorgen voor het eerst boven de wc gehangen, wat fijn. Mn schoonvader maar eens bellen voor een pillentje denk ik.

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @pandora, oei heb je al een afspraak gemaakt?

@Adorable, heb je het leuk gehad zaterdag? Jeetje meis doe je wel rustig aan?

@Alleentje, hihi na 1 keer overgeven weet ik niet of je pillen krijgt hoor:) maar jij misschien wel met je schoonvader:D eenmaal dat ik aan de pillen ging het ik een abonnement op de wc en was ik 24/7 kotsmisselijk waardoor ik bijna niets kon eten en ook drastisch afviel;) daarom kreeg ik de pillen, omdat het voor het kind slechter was dan met pillen beter voelen, maar je moet doen wat je zelf wilt ofcourse, maar ze raden te veel gebruik af...hoe minder hoe beter!

Daarom wil ik nu ook gaan proberen af te bouwen, ik voel me met de dag beter, maar ik durf bijna niet te stoppen :) ben zo bang weer te moeten overgeven en aangezien het 1 a 2 uur inwerktijd nodig heeft..... misschien ga ik het binnnekort wel proberen weer zonder pillen.

Gister echo gehad super mooi! Nub hier zegt een jongen ;). Maar over 3 kleine weken weten we meer! De nekplooimeting kon niet beter :D was 1 en lager dan 1 kon het niet dus beter ook niet :D wij houden het hier dus bij en gaan geen combitest doen!

Zo ik ben weer bijgekletst :D

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ben ik weer :D heb de laatste dagen niet veel puf en tijd gehad veel te posten ;) Ik krijg deze week de nekplooimeting ;)

Grappig....iedereen in mijn omgeving zegt ook dat ik een jongen krijg :D ben zelf nog steeds overtuigd van een meid :D

Ik ben de emesafene al aan het afbouwen...de misselijkheid gaat beter ;) ben nog wel met vlagen misselijk, maar lang niet meer zo extreem als het was...op deze manier is het zonder pillen te doen ;)

heb wel veel last van bandenpijn als ik actief ben geweest...en mn bekken :( het gaat de ene dag beter dan de andere, vooral als ik teveel doe is het drama en kan ik wel janken...ik ga deze week een afspraak maken bij de fysio, wil wel weten waar die klachten vandaan komen
    de vermoeidheid ging even een paar dagen beter...nu is het al weer de hele week hopeloos...nou ben ik ook geen stilzitter, dus ik denk dat mijn lichaam aan alle kanten aangeeft dat ik rustiger aan moet doen! Het niet verwacht me met 12 weken al zo kreupel te voelen.....maar heb het allemaal over voor mijn kleine wondertje

9. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

KOm hier bijna nooit eigenlijk, tijdje terug was het zo rustig,vandaar..maar wel leuk hier!

wat vervelend dat jullie allemaal zo'n last hebben van bekken en ichsias..sterkte en hopen dat het niet erger wordt en de fysio blijft helpen tegen de pijn.

Ook nog die flink misselijk zijn, ik ook nog steeds..maar kan wel gewoon eten,als ik tenminste niet zo'n hevige misselijkheidsaanval heb haha.
    Gelukkig niet overgeven, wel kokhalzen.

J adore ben benieuwd naar je echo, zal zo eens kijken in het nub topic, ik wil daar straks ook mijn echo neerzetten,mijn gevoel zegt weer een meisje dus ben benieuwd haha, al maakt het niet uit natuurklijk!

Ik ga weer gauw stoppen en naar mijn meiden toe!

Doe rustig aan allemaal!

Liefs!

10. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey jadore: je bedoelt denk ik dat de nekplooi 1 mm was dan?wist niet dat het mogelijk was om alleen dat te laten doen zonder bloed af te laten nemen enzo.
    Bij onze meiden was dat toen nl ook steeds goed de nekplooi.
    toch een fijn idee toch dat dat oke is

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Daantje, heyyy meisy :D leuk dat je weer langs komt wippen, ja het is hier erg rustig maar ja geeft ook niet ik ben sowieso altijd druk ook met andere topics net als iedereen hier volgens mij alleen zitten we allemaal in andere ;)

Gelukkig gaat het goed met je :D, ja ik dacht ook weer een 2e meid....maar ik ga wel twijfelen nu ze een jongen zeggen ach het maakt me niets uit alle twee is leuk lijkt me ;)

Hier is er een alleen in de avond foto van foto gemaakt dus moet mooier kunnen, maar ja vind het wel best even ;) ik kreeg zelfss een 3d echo :D zal die ook even plaatsen.

Hey wat fijn dat je ook een goede echo hebt gehad!! Ik ben ook benieuwd naar jouw foto's heb je ze in je album ga even spieken:D

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    en de 3D :D hij wilde niet echt goed liggen voor die foto maar ach ik vind het al super leuk om te hebben en het is een luie baby hahahahah hij wilde helemaal niet een beetje bewegen of een leuk kunstje doen :p Chloe deed dat wel ze ging op haar kop en noem het allemaal maar op hihihihi en jouw meiden waren ze druk of rustig? Beeb heeft wel een hele hoge hartslag 173 :D haha amar het was super gelukkig :D

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    he jammer geen foto's bij jou ;) FOTO FOTO FOTO :D:D:D

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Adorable, wat zeiden de NUB hier met jouwe ook alweer? Toch een meisje???

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    WAAAUUUUUUUUUUUUUUUUW mooie echo's meis.....ik mag deze week lekker ook weer :D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    thanks meis, wanneer mag je weer? Voel jij je nu ook al een heel stuk beter?

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb vanmorgen 1 pagina terug mn verhaaltje getypt :D
    voel me waardeloos :D
    ik mag donderdag lekker weer :D ik kan niet wachten ;)

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @pandora, wat gek ik heb er helemaal overheen gelezen :S ma ja, Jeetje wat vervelend dat je je weer zo ziek voelt :( komt denk ik indd de combi met je werk dat is gewoon hartstikke zwaar, ik zou goed nadenken of je het wel blijft trekken, het is echt heel slecht voor je baby om zo door te gaan als je lichaam aan blijft geven dat het te veel is! Je kan dan beter voor bv 50% in de ziektewet! Je werk krijgt dit gewoon vergoed!!
    Hihihi ja bij mij en hier bij de NUB denken ze dus ook een jongen...ik dacht eerst echt een meid...nu sta ik echt blanco door die Nub ;) hihi ben benieuwd, dacht bij jou eerst ook een meid...uhmmmmmm nu neig ik er nog steeds naar maar minder overtuigd ;). Denk toch echt dat het bij jou ook eerder je zenuwwortels zijn hoor aan je omschrijving te horen en daarbij is het voor je 1e wel heeeeeeeeeeeel erg vroeg al bekkenklachten te hebben, nou wat het ook is hopelijk helpt de fysio goed!

@Daantje, Ja volgens mij is het 1 ik dacht cm ......mar nu twijfel ik wel heel erg...lijkt me weer erg groot.....nou ja iig zei ze dat 2.5 max was en 1 min en wij hebben 1 :D hihi nou ik moet je zeggen dat ik er zelf om heb gevraagd, gewoon een extra echo gekregen en adh daarvan zouden we kijken of we een combitest wilde laten doen, het kost ook een hoop geld! Niet dat we het daarom laten, maar ja alles bij elkaar hebben we gewoon erg weinig kans op een ongezond kindje en precies wat je zegt gewoon fijn om te weten dat het goed zit op dat gebied! Ben echt benieuwd wat jij krijgt nu :D heb je een stiekeme lichte voorkeur?

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jadore....de rest van de combitest is alleen noodzakelijk als er uit de nekplooimeting iets geks komt, aangezien dit bij jou niet het geval is...hoeft de rest niet eens...FIJNNNNNNNNNNNNN ;)

ik denk bij mij idd een combi van mn werk :( ik ben al door een aantal mensen hierop gewezen, dat als ik me zo blijf voelen ik echt aan de bel moet trekken...ben nu een paar dagen vrij geweest en ben sinds mijn laatste lange dienst dat ik helemaal kapot thuis kwam echt een votje :) ik ga er dus ook even heel goed over nadenken wat ik ermee doe ;) ben alleen zo bang voor scheve gezichten :)

20. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, mooie echo meis :D.

@Pandora, denk aan jezelf hoor. Jij en je omgeving heeft er niets aan als je dadelijk helemaal niets meer kan.

Deel Deze Pagina