Nou zo werkt dat normaal niet...je maakt de keuze of een combi-test of niets! Ik heb om een extra echo gebedeld hahaha met erbij dat de nekplooi dan gedaan kan worden en adhd ik de beslissing alsnog wilde maken om het wel of niet te doen.....normaal is het dus zo je betaald ong 150 euro en daar zit de echo dan bij in vandaar dat als je het normaal niet laat doen dat je gewoon geen echo meer krijgtBij mijn 1e heb ik wel een combi-test laten doen! Jaaa super fijn! Beter kon niet dus is toch wel fijn om te weten! Ja daggggg bang voor scheve gezichten!!! Ik begrijp je wel hoor meisy...maar straks krijg je een vroeggeboorte of wat ik veel wat voor ernstigs iets....dat is je kindje...dit is MAAR je werk....je kan sowieso de ziektewet in....ik zit er ook wegens andere redenen nu, maar ben begonnen met de ziektewet door mijn 1e zwangerschap en dan krijg je gewoon 100% uitbetaald hoor en ook je verlof en dan zou je eventueel een andere baan kunnen vinden als je werk geen begrip heeft!!! Tijdens het zoeken krijg je of 70% of 100% dat weet ik niet, maar dat ligt eraan of je in de ziektewet of de WW gaat dan dus ik zou allangggggggg aju paraplu hebben gezegd...je kind is je alles hoor Zo denk geef je even een schop onder je hol je denkt misschien nobel naar hun te zijn, maar geloof me als zij aan de beurt zijn kiezen ze echt niet voor jou hoor dan kiezen ze ook voor zichzelf... zo nu genoeg hahahahahahahhaa ja ik heb er zoveel in meegemaakt een baas die gewoon schijt aan mijn zwangerschap had nouuuu ben heel blij dat ik de ziektewet in ben gegaan, want ik werd er ook gestresst door omdat ik dan bang was me ziek te melden maar ik was zoooo ziek ik moest wel! @Alleentje thanks meis nog 6 dagen spannend!! Hoe voel je je?
meissie....ik ben vandaag thuis gebleven, en heb net een afspraak gemaakt bij de fysio ( bekken therapeut ) ik heb al een aantal schoppen onder mn hol gekregen mn baas zei ook prima, heb liever dat je op tijd aan de bel trekt, en eerst zeker weet waar de pijnklachten door worden veroorzaakt, en dat er op tijd wat aan gedaan kan worden....dan dat je er niks mee doet en je straks verder van huis bent...want dan duren 6 maanden nog lang als ik daar ben geweest kijken we wel verder is nu de afspraak Mijn VK zei tegen mij over de combitest dat ze eerst de nekplooi meting doen, en bloedonderzoek ( ze pakt dan van bloed alles in een keer, ook HB, HIV e.d ) en als er een twijfelende uitslag is, ze dan aanvullend onderzoek doen dmv vruchtwaterpunctie
Goed zo meisy, maakte me al echt zorgen om je hoor!!! Lief van je baas echt heel fijn!!!! Ja maar dan doe je dus al de combi-test. Dat is een echo+bloed en dan berekenen ze de schatting van 1:.....? en als die 1:300/350 of lager is dan kan je zelf kiezen of je een VWP laat doen, dit brengt nl risico's voor het kindje mee en zou een miskraam kunnen veroorzaken! Maar hier is het zo dat je dus kiest voor een combi-test of niet en dan krijg je normaal geen echo. Maar jij bent ook nog een jonky dus dat is een voordeel met die berekening die ze doen! Hoe laat moet je vandaag? Hoop dat ze jou ook goed kunnen helpen...mijn klachten waren de 1e keer even extra maar toen ik opstond in de ochtend wauw dacht dat ik bij Jomanda was geweest hahahahaha, maar nu gaat het af en aan ....dacht ook na 3 keer klaar te zijn :S nou niet dus...ik moet gaan trainen blehhhh daar heb ik echt een hekel aan ben liever lui dan moe en nu heb ik ook oefeningen, maar ik vind dat zo naar nu ik zwanger ben voelt je buik toch anders dan normaal, ik moet mijn soort lachspier trainen...nou ik dacht dat als er een spier goed was getraind dat het die wel was hahaha maar die is lastig te vinden en moet ik eigenlijk telkens aanspannen en ontspannen, ik moet vandaag om 15.30 uur ne heb nog niet geoefend oepsieee :S
ik kon vandaag nog niet komen....maar wel vrijdag al ben ik echt heeeeeeeeeeeel blij mee!!!!!!! Als ik mn hond uitlaat, loop ik echt als een oud wijf en van de trap laat ik me soms gewoon liever naar beneden vallen...ik weet namelijk niet wat zeerder doet tja helaas.....als ik zelf had mogen kiezen had ik van begin af aan geen zwangerschapsklachten gehad, had ik gebruist van de energie...was wat prettiger geweest, maar het is nou eenmaal niet anders Ik heb dan inderdaad al de combitest....snapte jou berichtje niet helemaal denk ik Ga jij eens even heel vlug oefenen met je lachspieren...voordat ik jou een schop onder je kont geef
nou dat werkte met je eerste bericht al hoor ik weet niet wat meer oijn doet vd trap lopen of vallen hahahahahahaha....vooral trap op of trap af? Hahahaha ja dat oude wijf zijn herken ik echt hoor...vorige keer met mijn zwangerschap van Chloe (was wel al rond 30 wkn) en met BI, maar toen haalde een oud vrouwtje met wandelstok mij in wwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahhahaha ik dacht echt dat ik in mijn broek pieste op het moment dat ik even een plekje had waar niemand me kon zien ik stond volgens mij letterlijk met mijn mond wagenwijd open verbaasd te kijken dat die oma me inhaalde whahahahaha geweldig! Heb je wel eens bij het genante momenten topic gekeken? Vind ik zoooo geweldig!!! Hihi ik dacht al huuuu hahahahaha maar we hadden het over hetzelfde alleen dan anders hahahahaha maar jij krijgt deze week je combitest....moest je nou morgen voor een echo? En je bloed heb je als het goed is ook al geprikt toch? Ik wel moest maar 5 buisjes dit keer vorige keer ivm die combi-test 9! Ben benieuwd naar je echo deze week o en een schop onder mijn kont geven mag altijd hoor weet niet wat zeerder doet gewoon zitten en niks doen of een schop krijgen hahahaha nee geintje ik heb geen last meer met alleen zitten gelukkig ik slaap ook weer als een engeltje alleen af en toe schiet het er wel ineens in ma ja net wat je zegt...je hebt het niet voor het kiezen!
ik moet morgen voor beide...echo en bloedprikken kan niet wachten om ons kleine beebje weer te zien en dan volgende week bij de VK naar het hartje luisteren....die nekplooimeting doen ze namelijk niet bij de VK zelf ik heb net even batterijen in de oplader gedaan, ga zo eens een keer een buikfoto maken....heb lekker toch niks beters te doen vandaag!!! en zo een lekker potje thee zetten en een appelflap naar binnen werken
HUuuuh wat raar, bij ons wordt het helemaal naar het AMC gestuurd speciale afdeling om je bloed te laten onderzoeken...daarom moest ik eerder en de nekplooi nee dat doet een vk niet maar de echoscopiste ofcourse of gaat ze je toucheren whahahahahahahahaha maar ja er zijn meerdere wegen naar Rome! Ooooo jij krijgt morgen dan niet al de uitslag denk ik! Ik moest nl eerst een week of 2 weekjes voor de echo bloedprikken, toen bij de echo hadden ze de nekplooi gemeten en daarna ging ze zitten en pakte ze de papieren van t AMC erbij en voer het in in de computer (waarschijnlijk had ze daar het programma voor de bereking van t bloed en de NP-meting) en kreeg ik direct de uitslag! Ik lust geen appelflap....maar ik ben aan de kinderchocolade en zit nu al te denken wat voor lekkers ik straks ga pakken hahahaha...oehhh ik hou ook van the...mag het alleen niet teveel drinken voor ijzer en sowieso is te veel thee niet goed voor een beeb dus ik ga zo mijn laatste bakkie drinken voor vandaag
Ik zit me dus lekker stierlijk te vervelen en ben geboorte kaartjes aan het googelen...voor een meid wil ik dus echt wel een geboorte kaartje in pip studio stijl ik hou namelijk dus ook echt niet van kinderachtige geboortekaartjes met giraffes, beertjes e.d Hier zitten wel hele gave tussen...vind nummer 13 en 19 wel vet Geboortekaartjes trouwkaarten geboortekaartje adoptiekaartjes jubileumkaartjes kerstkaarten bestelt u online bij KAARTMIX! je kan maar vast ergens mee bezig zijn he
ik moet voor de NP meting en bloedprikken naar het diagnostisch centrum...en dan krijgt de VK binnen een 1-2 weken de uitslag...dus ik krijg idd niet meteen de uitslag mjammie kinderchocolade...ook lekker straks pak ik denk ik een bakje olijven, of warme stroopwafels....hmmmmmmmmmmm lekkere hongerrrrrr ik wist niet dat thee ook niet goed is voor je ijzer nou drink ik niet meer dan 3 glazen per dag, soms ook wel eens een paar dagen niet maar ik wist het niet en ikke maar denken waarom ik me zo slap voel, met al mn thee en zuivelproducten
heel leuk!!! poehhh ik wacht echt nog tot ik weet wat het wordt...bij de nub denken ze bijna zeker te zijn van een jongen! Ben benieuwd! Vorige hadden ze wel goed! Ben benieuwd hoor pfff kan bijna niet wachten op mijn geslachtbep.echo Ik heb het geboortekaartje van Chloe zelf gemaakt wel mooi hoor zal eens een foto maken doe ik hem in mijn album straks!
zooo..wat er is er ineens veel gekletst in korte tijd!!moet heel veel bijlezen hoor! Pandora: rustig aan meid,goed dat je aan de bel hebt getrokken. Ik ga zo ook even je buikje bekijken in je album! Hoop dat je je snel beter voelt!Ik lees de rest hoor, heb nog lang niet alles gelezen. Jadore: haaai!ook van jou moet ik nog een hoop bijlezen!maar het is idd 1 mm dan ja denk ik, bij onze 2e was het toen 1,2mm dan..ook erg klein haha en helemaal goed. Oja,foto's heb ik wel ergens neergezet maar niet in mn album , zal dat eens gaan doen! En morgen heb ik dan de 2e echo, leuk!!Gisteren nog het hartje zelf gehoord dus helemaal leuk!En de kleine beweegt goed hoor ik met de angelsound. super mooie echo's heb jij zeg!!!wowww!! Ik ga stoppen, eigenlijk kan ik niet op de laptop als de kids wakker zijn,zijn veel te aanwezig haha..vandaag beetje minder dagje, ze maken ruzie, zeuren en mopperen, doen dingen die niet mogen..fijn hoor zo'n dagje...straks gaat de oudste naar de psz..en de jongste slapen maar dan wil ik even de was en het huishouden doen.. ik lees gauw bij meiden maar moet nu echt stoppen naar de meiden toe.. xxx
@Pandora, mooie buikfoto hoor . Je mag trots zijn op zo een buikje. @Jadore, hier alles goed. Ben 's ochtends niet op mn best. Heb al een paar keer over moeten geven maar heb vanmorgen in mn bedje ontbeten en heb het allemaal binnen kunnen houden . De rest van de dag voel ik me goed, dus heb eigenlijk nog niet te klagen. Hoe gaat het met jou? Gaat het beter nu je bij de fysio loopt?
@Daantje heyy lieverd daar ben je weer thanks ja ben erg blij met die 1 mm ik geloof dat Chloe ook 1.2 had toevallig! Maar dat is ook superr weinig. Krijg je morgen dan ook de nekplooimeting? Of kan die alleen met 12/13 weken? Ik moest ook even eea doen hier, want het was echt een troep...nu stukken beter Weten je meiden al dat ze een brusje krijgen? @Pandora, mooi buikje!!!!! @Alleentje, ooo dat is wel lekker! Gelukkig helpt het eten voor het opstaan! En straks wordt dat al helemaal een stuk beter zodra je die 3 maanden door bent...pffff dat is wel fijn hoor, want ik voel me echt stukkennnnnn beter nu krijg weer energie en voel me zo langzamerhand weer mezelf worden en de misselijkheid heb ik nu helemaal niet meer...gebruik nog wel pillen, maar dat ga ik nu afbouwen (va vandaag ) Fysio is helemaal top...uhmmm dat brengt me op het idee dat ik mijn oefeningen ben vergeten ahhahaha snel maar even doen Nog 5 dagen en dan zie je je baby leukkK!!!
meiden ik had zooooooooooooooooo'n super gave echo vanmiddag.....ze is echt meer dan een half uur bezig geweest! Alles is helemaal goed.....kreeg toch meteen de uitslag van de nekplooi ( alleen van het bloed niet ) de nekplooi was ongeveer 1.2...superrrrrrrrrrrrrr dus! enne....de kleine lag er op een gegeven moment zo mooi voor...van onderen en hupsake, de beentjes open...dus ik gilde whaaaaaaaa doe eens even snel terug tussen de beentjes kijken want ik wist zeker dat ik een piemeltje zag de echoscopiste moest lachen en zei dat dit nog niet te zien kon zijn, omdat het geslacht van een jongen en meisje er nu nog hetzelfde uitziet.. ik wil mn echo's even showen....maar ik krijg mn naam er niet af
Waaaaa wat goed meisy!!! Is het gelukt? ik heb je terug gepbt hopelijk lukt t, want ben erg benieuwd hoor fijn vd nekplooi en dat ze de tijd nam