zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
  2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
  3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en de laatste :D:D:D

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wauwwwww mooi meisyyyyyy!!!! Echt fantastisch!!! Uhmmm ga nou toch twijfelen bij jou of het niet misschien toch een jongen wordt ....we zullen zien :D ga je met 15/16 weken een geslachts echo laten maken????

Aan welke kant ligt jouw placenta??? Mijn nu tegen mijn rugkant dus achter :D Bij Chloe voor aan mijn buikwand ze zeggen dat je dan minder voelt, maar voelde haar ook wel al met 17 weken, maar toch erg benieuwd wanneer ik nu het eerste echte schopje ga voelen :D

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Bij mij ligt de placenta voor...dus aan de buikwand....ze zei al dat ik de beeb dan waarschijnlijk pas later ga voelen

nu ff echo's in NUB zetten :D

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Haha nou dan wordt het toch een meid :p hahahahaha ben benieuwd wat ze gaan zeggen!!! Wat denkt je man eigenlijk?

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Die denkt een jongen :D en ik weet zeker dat ik vanmiddag een piemel heb gezien ( nee het was niet die van mn vriend ) :D
    na vanmiddag twijfel ik echt heel erg...maar mn gevoel zegt nog steeds meid ;)

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    whahahaha ik zie wel wat je bedoeld op de echo! Ik dacht het bij mijn echo ook een beetje.....maaruh je echoscopiste zegt dat echt niet voor niets! Gaan jullie nou met 15/16 wkn gesl.echo doen :p:D?????????????:p

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik heb even gekeken (aghum hoe bedoel je nieuwsgierig :p) maar de dames vd NUB zijn niet aangemeld nu iig 5 sec geleden niet :S uhmmmm hoop dat ze snel komen

Ik heb zo iets **evils*** gedaaN:p heb de foto van Chloe opgestuurd en gevraagd wat ze dachten en ze dachteen een meid :D hahaha dus hadden ze wel goed!!!!

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    moet komende week ff aan mijn VK vragen of dat kan...aangezien ik pas met de 20 weken eigenlijk weer een echo krijg...anders moet ik tot de 20 weken wachten :)

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou nee hoor je kan ook tegen een vergoeding van geloof 30 euro gaan :p maar dat is of je het zelf waard vindt ik dacht dat ik t moest betalen maar nee hoor :D yess :D

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    net weer gekeken gek ben ik :p maar LOTTIE IS ER :D:D:D

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en of ik daar voor wil betalen...maar ik weet niet of ze het wil doen ;)

ben benieuwd wat lottie zegt :D:D:D

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou je kan gewoon een commercieel echobureau bellen hoor die doen dat graag :p hahaha daar zijn ze nl voor ;) :D

Ja me too :D

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik zal eens zoeken of er hier een in de buurt zit :D:D
    ze kijkt nog niet hard in het NUB topic........ik ben niet ongeduldig :D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ik heb abo op nub dus ik zie t ook zo :p whahaha maarum ja gewoon even googlen pb me even waar je woont zoek ik met je mee heb niets te doen :p hahaha

17. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeey,

NOg steeds geen tijd gehad om alles terug te lezen,sorry!
    maar Pandora: wat een mooie echo!!wow, wat een mooi wondertje zeg!!Super trots natuurlijk :D
    ja,ik heb dat nu ook al dat ik wil weten of het een jongen of meisje wordt, niet dat dat uitmaakt, maar ben zo nieuwsgierig haha.

Ik ga straks ook de foto van 13 weken laten zien op het nub topic..bij 11 weken kunnen ze geloof ik nog geen nub zien toch? want krijg morgen de 11 weken echo!!jippie,heb er zin in!Om 17uur!

maar jullie, Pandora en jadore zijn ook een stelletje aagjes hoor haha :D ik kan ook echt niet wachten wat de meiden zullen zeggen op het nub topic..maar eerst maar een goede foto hebben..want denk dat het met 11 weken te vroeg is..heb nekplooimeting met13 weken, 25 februari om 15uur!

Oja, pandora: mooie buik!!
    jadore: ik zal ook eens in jouw album een kijkje nemen of je er foto;s in hebt staan!

Ik heb er ook wat foto;s ingezet van echo en buikje

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    heb t al gevonden waar je woont pandora stond nog in pb ;)

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Heey daantje, nee klopt...maar bij mij zeiden ze wel al met 10 wkn een jongen en nu met 12 wkn echo alleen maar meer met 85-90% dus ach kan proberen en je omschrijft het precies zoals ik erover denk het maakt me niet uit maar ben wel ergggg nieuwsgierig hoor :D

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en waar zit er 1 dan? :D dan hoef ik niet meer te zoeken :D

Deel Deze Pagina