haaaaaaaaaaaaaajj Pandora ik denk dat jij een jongen krijgt Je echoscopiste heeft trouwens gelijk! de geslachten van een jongen en een meisje lijken nu heel erg veel op elkaar, vanaf 14/15 weken begint het piemeltje zichtbaar te worden Je kunt idd wel al een schatting doen als je weet wat de NUB is, en als ik de NUB goed zie dan ga ik toch echt voor een jongen bij jou hihi Wat word hier ineens veel gekletst trouwens hihi. Hier een leuke verjaardag gehad, was erg gezellig en ben zondags voor het eerst alleen en met mikail een uur met de trein weg geweest en bij een vriendin op bezoek geweest, verder eigenlijk voortaan elke dag wel iets te doen, een vriendin komt veel langs en ik ga veel naar de winkel van mijn schoonbroer, vandaag nog lekker over de markt geweest en verse groenten en fruit gekocht hmmm Verder nog steeds erg veel last van mijn bil/been als ik teveel heb gedaan, de 15e heb ik weer controle en dan ga ik het echt eens bespreken met haar..zal wel fysio worden ofzo... Wat een mooie echo's!!! Dikke dikke dikke kus en knuffel voor iedereen xxx
Mij maakt het ook helemaal niet uit.....een meid zou ik gewoon super vinden omdat ik van tutten hou.....maar een jongen is net zo welkom ik vind het gewoon leuk om vantevoren al te weten wat het word...ik hou namelijk niet van verrassingen
hihi dat heb ik ook zo: voor mij geen verrassingen hoor haha. Ik vind het wel handig om te weten,ook met spulletjes enzo want ik vind het gewoon leuk om echte meiden of echte jongens dingetjes te kopen (heb al heeeel veel maar maakt niet uit, zie altijd wel wat leuks) mijn gevoel zegt weer een meisje...ben zooo benieuwd!!!
@Adorable heyyyyy meisy ben je weer gezellig! Leuk dat je een leuke verjaardag hebt gehad!! Balen van je been bil...uhmmm ook je rug...?? niet ischias?? Ik loop daarvoor nu bij de fysio en krijg ook oefeningen. Leuk samen met de trein weg hoe vond hij het? Hoe gaat t met t huis al meer nieuws? Wat denk je van mijn foto's vd nubbbbbbb??????? @J/M, ja precies wat jullie zeggen...ik zou het aan de ene kant wel leuk vinden als ik het kon volhouden, maar dat kan ik niet hou deze 3 kleine weken al bijna niet uit hahahaha en superrr handig...volgens mij willen wij hier allemaal weten wat het wordt! Alleen Adorable weet het al
@Jadore: nee geen last van mijn rug, ma het is idd waarschijnlijk Ischias, ma dat moet ik even laten bevestigen en dan zal ik ook wel fysio krijgen. Zet je foto nog eens hier neer dan kijk ik even hihi ( ik ben geen NUB-expert he, ma die van pandora leek me wel heel erg duidelijk hihi ) Jaaa ik weet wel al wat het word hihihi uhm over het huis nog weinig nieuws, zaterdag is weer de laatste kijkdag, en dan word er als het goed is weer een nieuwe veiling gehouden, dus het blijft voorlopig nog even spannend. Hoop alleen dat het niet TE lang gaat duren allemaal want verhuizen zal niet makkelijk worden met zo'n grote buik, hij is nu al flink in de weg aan het zitten, dus dat word nog wat....
uhmm sterkte meid pfff wat vervelend he..heb je ook zo'n stralende pijn naar je bil? Maar ok nou ja opzich wel goed nieuws nieuwe ronde nieuwe kansen! Hoop dat het goed verkocht wordt meisy! HIhi ja je zal wel al een lekker buikje hebben! Ben benieuwd wat jij bij mijne denkt het lijkt net een piemeltje wat ik zie...maar ik weet het nog niet
ja da's een piemeltje en die zie ik bij mijn beep ook echt toen die beentjes uitelkaar gingen, keek ik er van de onderkant op en zag zeker weten ballen hangen ik mag morgen naar de fysio....ben echt benieuwd waar mijn klachten door veroorzaakt worden
Jadore: ik denk een meisje Ja het begint bij mij in mijn bil en het straalt uit naar de achterkant van mijn bovenbeen en als ik echt veel gedaan heb dan straalt het huis tot onder aan mijn kuit en als ik loop moet ik goed opletten dat ik geen plotse beweging maak want dan krijg ik een pijn scheut waardoor ik door mijn been zak. Wat voor oefeningen moet jij ervoor doen en wat zijn de adviezen? veel bewegen of juist niet? Ja idd nieuwe ronde nieuwe kansen, we hebben nog niet verloren dus er is nog hoop.
Hahahahaha nou ben ik echt super nieuwsgierig an het worden hoor! Zal je zien dat we straks ook nog allebei een jongen krijgen en we dachten allebei een meisje hahahaha zit nog steeds op het grote verschil te wachten hahahahaha Ben benieuwd wat Adorable denkt ook
het grote verschil is dat mijn buik al groter is dan die van jou....verder weet ik 'm niet en dat jij een dag minder ver bent....maar ze worden toch tegelijk geboren
Ik zei is het me bekken??? Toen zei hij uhmm nou..en toen zei ik of Ischias..toen zei hij ja eerder ischias! Maar mijn spieren blijken heel slap en zwak te zijn dus ik moet 3x 10 in de ochtend en 3x10 in de avond een rare spier aanspannen waarbij je echt moet nadenken en als die sterker wordt dan worden andere weer sterker en zal ik een sterkere rug krijgen Hahahahhaa jij denkt een meid....oeee zou ik oook zoo leuk vinden een jongen ook echt eerlijk waar, maar ja ben nu zo in de girly dingen, dan is het lekker bekend terein en ook qua spullen makkelijk enz enz maar ja een jongen lijkt me ook heel tof hoor helemaal anders en super stoer! Waarom denk jij een meid Adorable ????
hahahaha pandora ja nu jij ook ziek thuis bent is er al bijna helemaal niets meer wilde eerst zeggen jij werkt maar nu even niet ennnuhh ja een dag is wel een heeeeel groot verschil en ja jouw buikie is ook wel iets groter! Maar wij halen het niet bij Daantje, zoooo wat heb jij al een mooie buik meid stond er echt van de kijken superrrr!!
Nou als het werkelijk de NUB is die ik zie.. kijk het zit zo als de nub horizontaal is dan is het een meisje en als de nub wat schuin naar boven wijst dan is het een jongen, en om te bepalen of ie nou horizontaal of schuin ligt moet je een streep onder de rug trekken en als de streep daar horzontaal op ligt is het dus een meid en steekt ie wat schuin naar boven is het een jongen snapje? whahaha lekker ingewikkeld een geslacht is er namelijk nog niet te zien! echt niet geen balzak of piemeltje wat je nu kunt zien, alleen aan de hand van de NUB theorie kun je nu een schatting doen en dat is zo'n streepje die je daar ergens bij de kont/tussen de benen ziet
Jeeeeeeeeeeeeeeee en dan zeggen ze dat het met mijn buik niet kan dat ik pas 12 weken zwanger ben Meis wat heb jij met 10 weken al een enorme buik...mooi hoor
jaaa thanks meis, ik wist dat het zo werkte alleen niet met die strepen trekken ga ik nu ook even kijken thanks !!!