zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ Jadore...ja idd eerst konden we nog zeggen dat ik wel werkte...maar nu idd ff niet ;) ik kijk morgen wat de fysio zegt en wat ik dan volgende week doe ;) nu op dit moment weer veel pijn...dus het weekend werken gaat 'm nog niet worden ben ik bang ;)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Welke foto van Pandora zien jullie dan iets zitten...zie niks ???

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    nou niet bang zijn lekker op kracht komen :p:D

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Meisies vind het super gezellig met jullie maar ik ben kapot ga lekker naar bed...morgen ga ik nl een avondje uit dus moet wel een beetje fit zijn :D

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik zet mn laptop ook uit :D die staat al een uur of 12 aan :D ik duik ook lekker mn bedje in

lekker morgen een avondje uit.......veel plezier alvast ;)

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hahahahaha, slaap lekker jadore en veel plezier morge!!! Ik kruip ook in mijn bedje, ben kapot!!
    Slaap lekker!!!! xxx

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahaha in nub zeggen ze meid ( ze is er alleen niet van overtuigd ) ;)

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahahaha ik las het...pfff ben benieuwd wanneer ga je je vk ook alweer vragen of ze het wil doen? Ben benieuwd bij mij kan het al met 15 wkn nl :D alleen is ze op vakantie dus ben ik 15.3 ;)

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dinsdag :D want dan moet ik op controle :D
    En ik wil het echt weten.....want mn SHOP drang wordt steeds groter :D ik heb nu alleen nog maar neutraal witte rompertjes gekocht....maar ik heb zooooooooooooo'n leuke gezien maar dan echt voor een jongen of echt voor een meid
    Ik heb gewoon sowieso TEVEEL leuke dingen gezien, maar dat koop ik allemaal nog niet omdat ik dan echt het geslacht moet weten
    Ben ik erg als ik zeg dat ik bijv. leuke spuugdoekjes heb gezien, maar dat ik die dan weer te meisje of te jongen vind :( ik neig steeds naar dingen met roze erin.....maar een jongens mondje ga ik niet met een knalroze doekje af poetsen :)
    idem met de luiertassen die ik heb gezien :) ik ga geen knalroze pip studio of oilily luiertas aan een jongenskinderwagen hangen
    ben ik erg of niet????????
    ik wil gewoon lekker KOPEN KOPEN KOPEN :D:D:D:D

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nee hoor heel normaal :D vooral omdat jij echt alles nog van A tot Z moet kopen, als het bij ons weer een meid wordt heb ik toch bijna alles wel :D en kan ik gewoon lekker aanvullen met nieuwe dingen en Chloe is van september dus dat scheelt een maandje qua (seizoens) kleding dus dat is niets ;) een meid zou hier de komende jaren echt een heeel stuk goedkoper zijn hihi... nu heb ik een roze buggy omdat ik zooooo'n spuug hekel heb aan mensen die niet goed kijken en zeggen ooo is t een jongetje... ze heeft heel subtiel kleine knopjes oorbellen in en altijd wel girly gekleed en een strikje ofzo en dan nog dat zeggen grrrrrrrrrrrr zo zat was ik het toen heb ik die roze gekocht en nu zeggen ze het bijna niet meer maar je blijft altijd debielen hebben en dan zeg ik ja het is een jongen in een roze buggy ik hoop nl dat hij homo wordt :p hahahahaha jaaaaaaa ik hoop dat zij het ook al heel snel kan zien :D:D:D:D:D

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nou, ben bij de bekkentherapeut geweest....het is geen ischiasis....maar klachten komen echt van mn bekken! Ze heeft mn bekken en schaambot rechtgezet ( Mannnnnnnnnnnn wat deed dat pijn :( ) en moet oefeningen doen en rustiger aan, bij voorkeur minder werken! Ze geeft aan als ik deze klachten nu al heb, en ik door blijf gaan in het tempo wat ik nu doe..de klachten alleen maar erger worden :(:(:( Dit valt me allemaal een beetje tegen :(

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Goed blijven luisteren naar je lichaam Pandora, en als je aan je grens zit, gewoon ziek melden of al minder gaan werken, want je hebt nog wel even te gaan he, beter dat je het nu voorkomt dat het erger word, dan dat je straks helemaal niks meer kunt!:)
    Ik ga dinsdag met de gyn praten en dan zal ze me denk ik naar de fysio sturen.
    xxx

13. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Jullie hebben veel gekletst de afgelopen dagen :D.

@Pandora, vervelend dat je nu al zo een last heb van je bekken. Ik zou inderdaad maar naar je lichaam luisteren want je hebt maar 1 lichaam waar je het voorlopig nog mee moet doen dus wees er zuinig op :).

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Pandora, neee wat erg nu al wauwwww hoe kan dat dan heeft ze dat ook uitgelegd? Ik dacht dat dat altijd later pas kwam, misschien omdat ik t ook pas met 25 wkn kreeg, maar wat rot meisy en indd ik zou heeeel goed voor je lichaam zorgen nu,want dat is echt niet goed hoor en straks wordt het dragen echt veel zwaarder lichamelijk dus tja ik zou gewoon alleen werken wat je kan en echt geen minuut meer! Sterkte meisy hoop dat het snel beter wordt allemaal!

@Alleentje ja erg he :D hahaha nog 2 dagen :D leuk!!!

@All, nou ik heb me toch weer een verhaal lang leven het afbouwen vd emesafene waar ik nu dus weer volop aan zit ;) en voorlopig niet ga afbouwen meer :p....we waren vrijdag gaan sushien was heerlijk en gaan bowlen was ook super leuk tot we een drankje gingen doen in de "kroeg" en ik de hele wc daar heb onder gespuugd zo erg dat ik zelfs in mijn broek heb geplast :( ik schaam me zo erg we waren ook met een behoorlijke groep en iedereen ging naar huis door mij, omdat wij gingen en iedereen was heel erg lief maja schaamde me echt zo rot ook omdat ik moest huilen omdat ik het zo gehad had en eindelijk een avondje voor mezelf had en ook dat mocht niet pfff dus de avond was leuk op de genante afloop na dan en nu behoorlijke keelpijn heb van het vele overgeven, het ging zelfs over de wcpot heen ....pfff sorry voor het smakelijke verhaal ;)

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    De bekkentherapeut noemde het geen BI....maar wel zwangerschapsgerelateerde bekkenklachten :( ze zei dat het vaak sneller BI word genoemd, dan dat het ook daadwerkelijk BI is...goed daar heb ik dan verder geen verstand van ;) hoe het kan...ze legde iets uit over hormonen tijdens de zw.schap en het weker worden van de banden daardoor! maar hoe het dan kan dat ik de klachten zo vroeg al heb????? ik was in ieder geval de eerste niet die de klachten zo vroeg al heeft!
    wat werk betreft...ik ga denk ik maar een afspraak maken met de bedrijfsarts...ik ken mezelf en zeg veel vlugger dat ik weer iets kan dan dat het ook daadwerkelijk gaat :) ook om te laten zien dat ik wel graag wil, en tja ik wil vaak meer dan ik kan...dat heb ik met veel dingen :)
    Ik vind het wel lastig...nou heb ik altijd zo'n instelling van "het gaat vanzelf wel weer een keer over" ik ben nog nooit zwanger geweest, ik ken de pijn niet die ik nu heb...dus heb wel moeite met de knop omzetten dat deze klachten voorlopig zo zullen blijven, of misschien wel erger worden :) gisterenavond was het gewoon dikke ellende en dan sta ik echt met tranen in mn ogen op van de bank :(
    's-morgens is het goed te doen en omdat ik de pijn dan veel minder voel, doe ik teveel zodat het 's-avonds weer niet uit te houden is :) moet er dus een weg in vinden wat ik wel en niet kan op een dag....kutzooi :(

@ Jadore...wat vervelend meissie dat je avondje zo is gelopen...luister maar nooit meer naar mijn advies :) bij mij is het afbouwen gelukkig goed gegaan, maar jij moet de emasefene gewoon blijven pakken hoor!!

Oja...Lottie zegt in NUB een jongen....maar ook weer niet overtuigend! gisteren heeft een kennis van mijn ouders mijn buik gelezen ofzoiets....hij heeft het echt nog bijna nooit mis gehad...en hij zegt een meisje....bij mijn zussen had hij het allemaal goed :D ik ben benieuwd :D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Pandora, wat vervelend van je bekkenklachten meisy! Ja ik ben door de zieke periode echt van mening dat ik geen 3e kindje zou willen, en ML wilt dit hoogstwaarschijnlijk wel maar ja ach we zien wel maar momenteel zeg ik echt nee de 2e moet sowieso nog komen, maar ik ben gewoon nu al uitgeput, maar ja komt ook omdat ik Chloe zo lang volledig heb gevoedt en direct zwanger en nu heeft mijn lichaam dus nog geen tijd om bij te komen maar het gaat goed komen :D Wat super super leuk dat hij zei een meisje :D:D:D hahahaha zal je zien he, vind t ook zo grappig denk nu ook echt een piemeltje gezien te hebben :p hahaha dus ben benieuwd of het echt een jongen wordt!
    Gggg gekkerd, ik wilde zelf afbouwen hoor, ik dacht dat het wel zou gaan maar nog niet dus na ja iig ga gewoon even door even nieuwe halen, want ze zijn na vandaag op dus snel halen hihi
    Pfffff ik niet wachten meer tot het 2 maart is :D:D:D:D

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    wat vervelend van je bekken klachten pandora! Ik ga morgen even met de gyn overleggen of ik naar de fysio moet.

Oeehhjj idd erg genant jadore, ik heb zoiets ook gehad ma ik was gelukkig thuis en het was snachts dus ik hoefde niemand te ontlopen ofzo hihi. Ik werd snachts wakker en toen moest ik heel snel naar beneden rennen en was gelukkig net optijd bij de wc en toen heb ik ook met zo veel kracht moeten overgeven dat ik dus ook in mijn broek heb geplast. Erg vervelend en ooh zo genant, mja kan geen 2 dingen tegelijk doen he hihi:p

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    whahahahaha ja het is wel toppunt van multitasken he :p:p:p
    Ja ach nou ik heb er nog even langer over na zitten en liggen denken ;) en daggggg ik was hartstikke ziek en al maanden ik ga me niet meer schamen alsof andere nooit iets genants hebben gehad en daarbij ik ben zwanger :p:p:p:p de baby deed het :p:p:p zijn/haar schul ;) whahahahahhahahaa

19. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, oh een genante ervaring. Wel goed dat je er nu al zo over denkt. En iedereen overkomt wel eens wat hoor.

Ik ben vanmorgen bij de VK geweest, alles was goed :D. Heb morgenochtend al mn eerste echo :D. Omdat we toch niet zeker weten hoever ik nu precies ben vanwege mn onregelmatige cyclus. Echt spannend.

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Spannend Alleentje :D en wat goed dat allles goed zit! Hoe laat moet je morgen? Ben erg benieuwd naar hoe ver je bent en je foto's :D

Deel Deze Pagina