zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Morgenochtend om 10.50. Ik ben ook erg benieuwd!!! Hopelijk zit het allemaal goed en klopt het hartje.

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Spannenddddddd :D vast wel :D!!! Ben zoooo benieuwd!! veel plezier alvast!

@pandora lijk topic met die ergenissen :p hahahahaaha ik denk na dat topic gelezen te hebben dat ik helemaal niets meer aan een zwangere durf te vragen ;) en wat een onzin sommige dingen zeg pfffff maar sommige andere dingen was ik wel echt half van in shock hoe durven sommige mensen!!!

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben vandaag bij de VK geweest....zou eigenlijk geen echo krijgen, maar kreeg er toch een :D hij zei "zo je hebt afgelopen week een echo gehad....dus ik zei, ja maar ik vind het helemaaaaaaaaal niet erg als je er vandaag weer een maakt :D is goed meid zei hij :D hij staat weer in NUB...ben benieuwd :D

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    whahahahaha had daar al op je gereageerd ;)

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Super leuk meisy!! Ben wel benieuwd naar hoe jouw schattige gezichtje er dan uitziet :D:D:D
    Ach joh vragen mag toch ennuh ik had er ook voor willen betalen als ze het niet wilde doen uit zichzelf dan willen ze altijd wel hoor :p:p:p, zei de echoscopiste zelf niet iets over een evt. geslacht??? Ze kunnen zelf meestal ronde die tijd ook zeggen bv 70% dit of dat ;) maar dat denk ik niet he anders had je t wel gezegd ;)

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nee de VK heeft niks gezegd over het geslacht...hij heeft ook maar kort gekeken :D of het hartje mooi klopte....en ik had een mooi kind zei hij :D
    tja...dat schattige gezichtje.....ik hoor vaker dat ik daar veel mee voor elkaar krijg :D:D:D
    En gisteren had ik 'm opgezet voor ik er erg in had en dan zo'n slijmerige Aaaaaahhhhhh erbij :D....had me echt helemaal ingesteld op geen echo, en alleen hartje luisteren, dat heeft hij nu dus niet gedaan....vond ik niet erg, mn zwaaiende beeb zien vond ik weer 100 x leuker :D
    ik kreeg nu ook maar 1 foto mee...normaal drukken ze er 2 of 3 af ;)
    Ik was in ieder geval helemaal blij...echo's krijg je gewoon te weinig, dus ik heb er lekker 1 extra gescoord :D

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    FOTO FOTO FOTO :D:D:D

Hahaha natuurlijk is dat veeel en veeel leuker!! Ik krijg altijd een rits met foto's mee joh vorige keer 6 foto's en souders kregen er ook 1 ;) vandaag nog precies 2 weken wachten en dan krijgen we te horen wat het is :D:D:D pfff ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen....mijn gevoel zegt nu toch weer een meid bij jou hoor hahahahahaha spannend!!! jij bent echt gek dat je niet gewoon vraagt of je met 15 wkn even snel 3 sec een echo mag van geslacht :p:p:p:p:p:p:p whahahahahaha zeg ik gewoon voor mezelf hoor, want ik ben gewoon zoooo nieuwsgierig en ongeduldig ;)

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mijn gevoel zegt zelf ook nog steeds een meid :p:p:p

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D we zullen het zien ;)

@Alleentje....hoe was je eerste echoooooo :D:D:D::D:D????????
    :D:D:D:D

10. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Jaaa mn eerste echo gehad. Het was helemaal leuk :D. Het hartje klopte en ben 7 weken en 3 dagen, uitgerekend 2 oktober.

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Yeahhhhhh gefeliciteerd! Wa( goed en wat een mooie echo :D!!!!!!!!!
    Kussiesss

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Alleentje...gefeliciteerd meis met je mooie echo ;););)

jadore....al 3 x jongen in NUB :D:D:D ik zeg bij jou ook een jongen :D

Wij gaan straks lekker shoppen....kinderwagen, babykamer, etc etc alleen voor de aankleding moeten we nog ff wachten :D

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik denk het nu ook doordat iedereen het zegt en ook doordat ik vandaag heb gedroomd dat ik een meisje kreeg...bij mij klopt mijn gevoel en voorspellingen nooit dus dan zal die droom van vanacht ook wel neit kloppen :p:D whahahahahahahahha

He nu al shoppen, wel leuk, maar wij wachten tot we weten wat het is op de kinderwagen na dan ;)

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nou...als ik met de 16 weken bij mn VK geen geslachtsecho krijg en we willen toevallig een kamer waar lange levertijd op zit, dan komen we misschien een beetje in de knoei
    wat we mooi vinden kan voor een jongen en meisje....alleen de aankleding wordt dan totaal anders ;)
    en ik kan mn shop drang ook echt niet meer in bedwang houden :D
    ook voel ik me nu nog goed genoeg om flink te shoppen, als ik nog meer last krijg van mn bekken heb ik totaal geen zin in dat geslenter door een winkel ;)
    het kan ook zomaar zijn dat we straks nog niet slagen voor een kamertje....en wandelwagen wil ik toch een neutrale kleur dus die kan gewoon al gekocht worden ;)

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O ja dat kan wel, onze kinderkamer meubels zijn ook uni en kinderwagen ook! Maar we hebben zoveeel leuke spullen voor een meisje liggen nog :( zou wel makkelijk zijn als het een meisje is :p hahahhaa nou ja dan alles opnieuw kopen is ook heel leuk, maar minder voor onze portemonnee ;) ach we zien het wel ondanks de NUB ga ik nog niet rekening houden dat het echt een jongen is, nog minder dan 2 wkn en dan weten we het toch gelukkig ;) pffff maar deze weken zijn echt killing weten dat je bijna mag maar deze dagen gaan zo langzaam :( ik wil hetgewoon weten :D:D:D hahaha

16. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    jadore: spannend he!ben wel benieuwd, gok dan ook op een jongen bij jou haha.
    hier is het ook makkelijk als het een meisje wordt ivm de vele kleertjes enzo, we zullen zien!mijn gevoel zegt meisje

Pandora: heerlijk he dat shoppen!heb er ook wel zin in al hebben wij niet veel nodig..nouja..als het een jongen wordt wel..:D

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Daantje :D

Ja precies wij hebben dan ook veeeeeel minder nodig! Ik moet mijn maxicosi verkopen en een nieuwe kopen, autostoeltje enz enz enz hahaha en anders kan ik die lekker wassen en voor 2e meisje gebruiken ;)

Wat denken jullie nouuuuu vind het bizar, manlief is thuis, hij is ziek en hij is net beneden en zegt ik heb gedroomd dat het een meisje is en ik zeg WATTTT zeg je hahahaha hebbe we allebei vanacht gedroomd dat het een meisje is, en allebei nog niet eerder over gedroomd! Apart he! Zal het dan toch een meid zijn?? Pfff ik hou het niet meer uitttt ben in staat om zo'n Gender-test te bestellen...hebben jullie daar ervaringen over gehoord?

@Daantje, hoe vind jij 2 meiden samen, lijkt me ook zo leuk nl!! Een jongen ook hoor!!!

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahaha ik zat er van de week ook aan te denken die test toch te bestellen :D:D:D

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    pffffffffffffff helpppppppp ik hou het niet meer :( maar kan niet anders dan geduld te hebben :(

20. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Oh wat zijn we toch weer lekker nieuwsgierig en ongeduldig :D :D :D.
    Ik wil ook maar ik moet helemaal nog lang wachten vergeleken met jullie. Iedereen zegt dat we een meid krijgen behalve 2 vriendinnen van mij die zeggen een jongen. Ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina