zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alleentje, wacht maar tot jouw datum nadert :p:p:p hahaha met hoeveel weken denk jij de geslachtsbep te doen? Of wil je het niet weten?

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    wij hebben het lekker makkelijk nu:p ik hoef niet veel bij te kopen, want de beeb kan de meeste spulletjes van Mikail overnemen:)

Ja pandora ik zeg ook nog steeds dat je een jongen krijgt;) en jadore hmmmzzz jaaaaa hmmmzzz, vind ik tog nog heeeeel moeilijk, ma mijn gevoel zegt bij jou dat het weer een meid is. hihihihi egt killing he;):p heb gehoord dat die gender test het goed had bij iemand in het nub-topic:p

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    oja, de gyn heeft trouwens bevestigd dat het Ischias is, ma dat ze daar verder niks mee doen....:S

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ooooo dat meen je niet adorable :D ik ben zoooo benieuwd! Als die testen rond de 10 euro waren had ik het wel leuk gevonden, maar 30 euro wowww en we moeten nu nog minder dan 2 weken wachten dus voordat die test in huis is 1 week nouuu dat moet ik dan nog maar volhouden, maar als ik dit gevoel een paar weken eerder zo erg had dan had ik hem denk allang besteld hahhaa. Ja denk je weer een meid bij mij :D ben benieuwd, na die dromen van mij en mijn man vind ik het wel erg raar als het toch een jongen is hahahahaha....maar door de nub hier denk ik toch weer een jongen hahahaha ik weet het echt niet :p

Ben je nog veel in de winkel :D? Wel lekker hoor dat je alle spulletjes weer kan gebruiken van Mikail! En ik vind hetzelfde geslacht voor de kindjes wel extra leuk! Jeetje je bent gewoon alweer 23 weken :D gaat snel he! Je zal wel een flinke toeter hebben al :D is die al groter dan toen met Mikail?

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    uhhhhhhhhhhhh hoezo doen ze er verder niets mee??????? raar hoor , ik heb al geen last meer sinds fysio dus ik denk zelf toch dat het geen ischias was bij mij :S nou ja iig zaten mijn zenuwwortels wel bekneld tussen mijn ruggenwervels, maar gelukkig heeft hij het verholpen, want dat deed echt pijn! Maar nu moet je er gewoon mee blijven doorlopen ofzo???

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ja ik moet er idd maar mee zien om te gaan...Ik snap het ook niet...

Ja ben nog wel veel in de winkel te vinden hihi, ma dat zalk aankomende maand wel minder worden, want dan gaat schoonzus een maand naar Turkije ( vind het nu tog wel jammer dat ik niet mee kan gaan ) Mijn buik is idd al heel wat, ma nog lang niet zo groot als bij mikail op het eind haha, ma dat zal nog wel komen:p Mijn baarmoeder zit nu 2vingers boven mijn navel:p Ik vind wel dat ik minder mooi zwanger ben als bij Mikail, ma heb nu dan ook wel wat extra vetjes erop liggen haha:p
    Nog 2 weken en dan is ons kindje levensvatbaar:D

Wel heel toevallig trouwens dat jullie allebei hebben gedroomd over een meisje:p ben ook heel erg benieuwd:D Enne 30euro voor die test!!!???:$ Dan zou ik idd wachten, stel nou dat ze het niet kunnen zien over 2 weken omdat ie bijv. verkeerd ligt, kun je die 30euro beter uitgeven aan een pretecho!;)

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja dat is wel jammer joh! Maar ja jullie hebben straks een mooie baby :D. Ben echt benieuwd hoe mijn buik zal zijn over 10 wkn ;) vond mezelf om eerlijk te zijn vorige keer ook mooi zwanger omdat ik haar alleen naar voren droeg. Maar we zullen zien :p haha.

O mennnn laten we niet hopen dat t kindje er niet goed voor ligt dan gaat ze maar net zo lang wachten tot het meewerkt hoor :p:p:p ik kan niet meer hahahaha en daarbij heb ik mijn huis vol met visite als we terugkomen van de echo met thee en koffie al klaargezet :D om te komen vertellen wat het is :D lekker bij ons thuis zodat we Chloe op bed kunnen doen aangezien we pas 19.30 uur de echo hebben. pffff wat duurt wachten lang :p:p:p
    Ja die testen waren 30 euro echt schandalig en dan via een buitenlandse site...daar ben ik ook nooit zo dol op! Maar mijn echo is gewoon gratis en als het kindje echt niet mee gaat werken dan kan ik gewoon weer gratis terug komen ;) :D maar dat wil ik niet ik wil dat ze het dan zien :p:p:p

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    OMG meiden ik weet nu waarom die testen niet te krijgen zijn in NL, omdat je deze al vroeg in de zwangerschap kan uitvoeren zullen sommige mensen bij een "ongewenst" geslacht kiezen voor abortus SHOCH SHOCK SHOCK wowwwwww die testen zijn dus echt wel betrouwbaar en een site die er in bemiddelde die is zelfs opgeven na een rechtszaak! Wel heel begrijpelijk! Wel weer echt walgelijk dat dit soort mensen bestaan brrrrr! Zo moest het even kwijt ben echt in shock, was nooit in me opgekomen dat mensen zoiets doen pffff

9. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Jeetje, een abortus vanwege het geslacht??? Dat is toch afschuwelijk dat er zulke mensen bestaan!! Wees blij dat je zwanger kan worden!

Jaaaaa ik wil ook het geslacht weten. Maar ik denk dat ik wacht tot mn 20 weken echo. Als ik het volhoud haha. Mijn gevoel zegt steeds meer een jongen, maar een meid is ook hartstikke welkom :D. We zullen zien.

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    bah bah, verschrikkelijk zeg!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja he meiden echt verschrikkelijk blehggggg!!!

@Alleentje spannend :D met Chloe wist ik het ook met 20 weken :D echt heel leuk!!!

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Als de VK de volgende controle geen echo wil doen, hebben we besloten tot de 20 weken echo te wachten....dan heb ik weer een echo in het D.C. ;)

en een abortus vanwege het geslacht...:$ dan spoor je echt niet...bah :x:x:x weet je wat ik voor zo'n lui hoop....dat het na de abortus dan gewoon niet meer lukt om zwanger te worden :x

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    JA echt helemaal mee eens Pandora!!!!!

Jeeeuutje meid dat je dat kan :p hahahaha knap hoor! Maar denk dat ze het vast wel wilt doen voor je ;) gewoon weer die ahhhh look doen net zoals die kat van Sherk :D:D:D:D::D hahahhaa Wij woendsdag nog een week :D

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    De echoscopiste van het D.C zei tegen mij dat ze het met 20 weken ook gewoon veel beter kunnen zien dan met de 16 weken....dus die paar weekjes extra kan ik nog wel ff doorbijten....ik vraag het uiteraard wel aan mn VK en wil hen er ook wel voor betalen....maar ga niet naar een echobureau, vaak maken ze daar een 3d echo ( toch? )en die wil ik niet

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahahaha in NUB zeggen ze al 3 x meid :D:D:D buiklezen was ook een meid :D mijn gevoel zegt meid :D en pendel van Gimena zegt meid :D:D:D als ik geen meid krijg ben ik een boon :D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahahaha nou dan was ik mijn vorige zwangerschap wel een boon :p;) whaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaha iedereen en alles wees op een jongen nou het is nog steeds een heerlij grietje van bijn 1.5 jaar :D

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mag ik me hier eigenlijk wel aanmelden dan;)?? Ik voldoe niet aan het onderwerp hahaha.

Ik zou graag meekletsen met twee bonen en de rest:D:D:p

Pandora
    Waar heb je dat buiklezen laten doen? heb ik nog nooit van gehoord

Pendels
    Waren lekker FOUT bij mij hihi

18. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik kom... als het mag weer met jullie meekletsen ;)

Bah.. abortus vanwege het geslacht :x dan verdien je geen kindje, vind ik!

Jadore, bedoel je die plastest? je kunt die geloof ik vanaf 6 weken doen, toch? Ik wilde hem ook bestellen, maar mijn lieve man zegt.. we kunnen toch wachten tot de geslachtsbepalingsecho ;) ach ja, het duurt ook weer 2 weken voordat je ze binnen hebt hé.. dan weten we het misschien dmv de nub :D:D
    Heeft je lieve meisje nu al in het magazine gestaan? ik ben benieuwd :)

19. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey dames!

Ja van die geslachtstest had ik idd ook gelezen dat er van die 'mensen' (ja tussen haakjes want ik vind niet dat dat mensen zijn) die dan abortus doen..echt te erg en vreselijk..

Ik ben ook nog steeds super nieuwsgierig hoor, net als jullie allemaal!:D
    As vrijdag de nekplooimeting, hoop dan een duidelijk echo mee te krijgen en die dan hier in nub topic te plaatsen,ben dan wel benieuwd of ze iets zien en wat ze denken wat het wordt!vind het best wel spannend hoor, ook al maakt het natuurlijk helemaal niks uit!

Ik voel de kleine trouwens al een tijdje bewegen..heel zacht uiteraard maar wel iedere dag..echt precies hetzelfde als mn meiden toen..oudste voelde ik vanaf 15 weken en toen ook iedere dag, 2e voelde ik met 12 weken en ook al iedere dag meteen....ook deze zwangerschap weer zo: vanaf dat ik het voelde meteen iedere dag...
    ik vind het wel een een verschil met mn darmen,maar dat komt ook doordat ik snel last heb van darmen en precies weet hoe dit voelt..maar het is echt de beeb!zo leuk weer!hoop dat het snel duidelijker wordt de bewegingen! alhoewel...onze dametjes waren nooit rustig haha. Tijdens zwangerschapsgym toen ook, moest ik steeds ff stoppen omdat ons meisje in allemaal rare houdingen ging liggen , helemaal scheef en met de billen helemaal omhoog enzo.
    Ik ging ook vaak al zingend en wiegend de kamer door, dat ze (was bij beiden meisjes) eventjes rustig in slaap zou vallen, soms kon ik nl gewoon niet zitten als ze van die bewegingen maakten haha.
    dus ben erg benieuwd! mijn gevoel zegt nog steeds meisje omdat alles weer zo hetzelfde is,net als bij mn andere zwangerschappen!

J adore: wanneer had jij ook alweer de echo?spannend hoor!

Pandora: ook spannend bij jou he, waarschijnlijk een meisje dan haha/ Ik ben ook benieuwd naar het buiklezen wat dit is?
    En naar welk dc (diagnostisch centrum bedoel je toch?) ga jij, Eindhoven?

Lottie: ik vind het prima hoor maar ik ben hier via iemand anders dus ook niet officeel van het begintopic :D

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Lottie,

Je bent van harte welkom hier!!!!!!!!:D:D:D:D

Hahahahaha ik heb 8 pendels zowel jongens als meisjes dus er hebben een paar gelijk en een paar ongelijk :p hahaha
    Buiklezen heb ik nog nooit laten doen.

En je voldoet wel aan ons topic hoor :D je bent gewoon een vriendinnetje van mij :D hahaha dit topic hebben we geopend omdat Pandora en Adorable en ik eerst in een ander topic af en toe prate, maar Adorable was geen augustus mama en kwam soms de vraag waarom er een juni mama tussen zat :p whahaha we zijn daar weg en hebben een eigen topic geopend waar we met elkaar kunnne praten en dan weer vrienden van elkaar die dan ook hier willen komen praten ;) we zijn een beetje begonnen met mijn topic januari pendels ;)

zo ken je meteen het hele verhaal hihi

Pfff ben zow benieuwd, Adorble denkt als een vd weinige dat ik een meid krijg :D ben benieuwd hoor, als ik naar mijn eigen echo kijk twijfel ik of die hoog of plat staat , vind het er een beetje tussenin, maar ik heb dan al helemaal geen ervaring met de Nub :D hahaha

Zag laatst trouwens wel iemand bij de nub die 3x jongen had en was echt een meid nou ja nu klinkt het echt alsof mijn lichte voorkeur echt een voorkeur wordt maar dat is echt echt echt niet zo ben gewoon zo aan het denken erover allemaal hihi en misschien ook omdat iedereen hier stiekem de voorkeur heeft dat t een jongen is misschien neig ik daarom juist naar een meid ;)

Blablablabla sorry ik kan nogal 5 kwartier in een uur praten hahaha.

Lottie hoe oud is jouw zoon?

Deel Deze Pagina