zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

haha... idd grappig :D:D:D
    Adora betekend "liefde" in het Spaans ;)

2. Gerlinda

Ik heb de link gevonden in het Nub topic... ook daar positieve reacties gezien over de test :):)

Jij ook nog een heel gelukkig nieuw jaar, moge al je wensen uitkomen ;)

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    IK WAS EERST whahahahaha nee grapje:p wel heel toevallig idd:p nou dan neem jij tog pandora haha van die bedelarmband:p

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nee hoor! het heeft niet 9 maanden in mijn buik gezeten...draagmoeder ofzo zou ik dus weer never nooit kunnen ;) en ik hoef er ook geen sex met haar vent voor te hebben :D ( pffffffffffffffffffffiiiiieeeeeew :p:p:p )
    maar je krijgt dan wel eerst een psychologische test, mocht het ooit zover komen ;)

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! ik was sowieso van plan mn naam te veranderen...maar kreeg niks verzonnen waar ik zo anoniem mogelijk mee blijf

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @M80, grappig dat de namen je opvalt, ik ben nl geinspireerd door Adorable hahahaha ;) uhmmmmm ik zat even te denken voor een mooie franse of spaanse naam voor je maar mijn inspiratie is ver te zoeken, als J'adore niet kon wilde ik Suerte doen, dat betekent "gelukkig" in het spaans ;)

Ben ook wel benieuwd naar de test hahaha, maar of ik het geloof is een 2e indd, vind het wel erg prijzig...gaat een van jullie het doen?

7. Gerlinda

Leuke naam Pandora, hihi....

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahahahaha wat een medekletskousen hier zeg ben ik aan het typen hebben jullie alweer tig berichten geplaats hahaha ja Pandora past het beste erbij :D hahahahaha

Uhmmmm ga nu wel twijfelen om die test te doen....jullie?

9. Gerlinda

Ja, ik denk dat ik over een week de test ga bestellen, ik wil weten of het wel mogelijk is om het zo vroeg te weten, haha..
    Ook gaan we een extra echo doen voor een geslachtsbepaling (pakketje van 3 echo's) rond 15 weken kan dat al tegenwoordig.

Adorable, weet jij het geslacht van jullie Wondertje al?

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    reageren jullie btw nog in t topic 2e helft van aug. mama's?

Even ons uitgerekende datum lijst je maken:

18 juni 2011: Adorable: 2e kindje
    ??? aug 2011: M80/Pandora: 1e kindje
    24 aug 2011: Jadore: 2e kindje
    ??? sept 2011: Adora: 2e kindje

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wat een leuk profielplaatje heb je Adora! Hebben ze die ook in aug :D :p zo passen we wel heel goed bij elkaar hahahahaha uhmmmm ga even aan manlief vragen wat hij wilt, ik bedoel wij doen t sowieso ook met 15 wkn ;)

Adora, wat bedoel je met pakketje van 3 echo's? Wanneer krijg je je eerste echo?

12. Gerlinda

Ik had vorige keer een echopakketje bij een echobureau gekozen (maar moest het helaas afzeggen,
    de echo's waren: 12w+5d / 16w+3d / 24w+3d
    Volgende week ga ik maar eens bellen ;)

Ik ga eens kijken voor de augustus-avatar, ik plaats de link zometeen in dit berichtje ;)

13. Gerlinda

Hij staat hierboven

14. Gerlinda

18 juni 2011: Adorable: 2e kindje
    ??? aug 2011: M80/Pandora: 1e kindje
    24 aug 2011: Jadore: 2e kindje
    20 sept 2011: Adora: 3e kindje

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    maar betaal je dan voor die echo's?

Uhmmm ik ben wat meer van roze hahahaha, als ik een jongen krijg/zou krijgen dan vind ik hem wel leuk hihi wat een doos he, nog even wachten dus, kan btw de link niet openen, want dan wil ik hem even opslaan zodat als het een jongen wordt ik het makkelijk terug kan vinden ;) thanks meis!

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Adora, wil het zo subtiel mogelijk vragen, soms is dat zo moeilijk met typen, maar reken je je vlindertje mee als kindje of heb je al 2 kindjes nu? Niet dat ik het raar zou vinden als je je vlindertje mee zou rekenen hoor echt niet, maar ben gewoon nieuwsgierig of je al 2 kindjes heb lopen. Knuff

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Adora hoe heb jij die als avatar erneer gezet, kheb die van juni al gevonden ma weet niet hoe ik hem hier op zp als avatar kan gebruiken...

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    gewoon opslaan bij je afbeeldingen en dan uploaden bij bladeren bij profielfoto.

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ohw ja dat doet ie dus niet.. hij slaat wel op ma heb vervolgens een afbeelding zonder afbeelding zeg ma:p

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    heb je hem wel als jpeg opgeslagen?

Deel Deze Pagina