zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hihi wat grappig! Ik heb dat boek van Oei ik groei en was ook allemaal heel bekend des tijds met Chloe. Nu is ze echt heel makkelijk dus zodra het gaat beginnen koop ik het boekje wel :D altijd handig! :D

Hey meiden over die gender testen he...moet je die met creditcard bestellen of kan dat ook gewoon betaald worden?

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ja, met creditcard... ach wij doen het niet, we hebben over 2 weken weer een echo en misschien
    kunnen ze/ik adhv de nub het geslacht wel zien.. is ook weer spannend :D:D:D
    Creditcard heb ik niet.

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nee precies ik ook niet, ik vraag het eigenlijk voor iemand anders hoor maar dan weet ik het iig ;) dat is altijd vervelend he met die buitenlandse sites!

4. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adora, wat fijn dat er 1 kindje goed groeit in je buik. Wel jammer dat het geen tweeling meer wordt.

@Adorable, jij denkt een jongen bij mij, ik ben benieuwd, ik weet het over 12 weken haha.

5. Gerlinda

Adorable, ik ben benieuwd wat je bij mij denkt.. of heb je er nog geen gevoel over?

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai dames

Bedankt voor jullie lieve welkom:D

TEST
    Hmm, ik wil m best uitproberen:D. Kan je die ook ontvangen als je geen creditcard hebt? Hebben jullie er positieve verhalen over gehoord?

Jadore
    Mijn zoontje is 14 maandjes:D. Hoe oud is jouw dochtertje eigenlijk?
    Ik keek net nog een keer naar je echo en begon me bijna af te vragen of t niet de navelstreng is die in de weg zit;)
    Als je mijn zoontje ziet dan ben je ook al bijna verkocht denk ik hoor;). Kan wel even stiekem een keer snel spammen als jullie t goed vinden? wis m wel weer ivm meelezers.
    Ik heb toevallig vandaag de combitest afgebeld. Ik vind het te duur voor wat we nu kunnen missen. Heb gelijk een afspraak gemaakt bij onze goede echoscopist hier in de buurt. Die kan ook wel zien hoe en wat en scheelt minimaal 100 euro:D

Pandora
    Als hij paranormaal begaafd is, wil ie vast wel voor mij ook kijken via een foto of mijn naam oid:p???

Gevoel
    Iemand een gevoel wat wij krijgen? Jongen? Meisje?

Adorable
    Heb je van te voren aan de pendel wel gevraagd of een streepje een jongen was? Dat hoor je namelijk te vragen, het staat van te voren niet vast wat jongen en meisje is officieel:)

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Lottie, Chloe is 17 mnd. O meen je dat haha ik ben echt benieuwd nog minder dan een week wachten nu ;). Jaaa natuurlijk wil ik een foto zien van je knulletje :D als we vrienden worden dan kan je ook in nijn fotoalbum kijken, ik type nu via mijn BB erg irritant dus ik kom morgen pas weer op zp, maar wil je knulletje dolgraag zien :D!!!!
    Wij hebben hem dit keer ook niet laten doen, we mochten wel gratis langskomen voor de 12 wkn echo en als t dan niet goed was konden we evt nog wel de combitest laten doen. Die 150 bij ons kan ik veel beter spenderen indd. Ik denk bij jou een meije maar dat dacht ik al voordat ik je lichte voorkeur wist!!!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #388 Pandora, 24 feb 2011
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
    Ik zie hun nauwelijks :p ze wonen niet in de buurt en komen maar een paar keer per jaar bij mijn ouders ;) anders had ik het graag voor je gevraagd
    Bij mijn zussen had hij het in ieder geval bij alle zwangerschappen goed :D dus ik ben heeeeeeeeeeeel benieuwd!

gisteren kon ik het toch weer niet laten :p heb wat leuke accessoires voor de babykamer gekocht...:) het is meer voor een meisjes babykamer, maar als het een jongen word kan ik het toch gewoon zelf gebruiken in huis :D

ik heb er nog niks van gehoord dat we de combinatietest zelf moeten betalen.....volgens de VK word het door sommige zorgverzekeringen gewoon vergoed! heb nog geen rekening gehad iig
    en wij wilde het voor die 100-150 euro toch wel graag laten doen, ook al moeten we het alsnog zelf betalen ( nu kunnen we het nog missen, maar dat zal over een jaartje ook wel anders zijn :p )

@ Lottie....ik denk bij jou ook een meisje :D
    heb je even uitgenodigd om vriendjes te worden...wil die knappe knul van jou ook wel even zien :D

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Pandora, bij je 1e kan ik het me ook wel voorstellen, maar zoals bij mij bij mijn 2e met iig een geweldige nekplooi vind ik het onnodig en een combitest blijft altijd een schatting! Plus onze leeftijd zorgt er al voor dat we amper risico vormen, tuurlijk zijn ze er en ieder voor zich het is niet alleen om het geld, maar bij mij omdat ik mijn 1e ook al heb laten doen denk dat je daar op de eoa manier (ik iig) wat zekerder over kan zijn en ook omdat het bij ons in de families helemaal niet voor komt.

Wist je trouwens dat ik ook vd Emesafene af ben :D ik was per ongeluk 1 avond vergeten en toen ging het goed en dacht ik probeer gewoon weer zonder en nu al 4 dagen zonder :D:D:D:D

@Lottie bij deze foto he zou je voor me willen omcirkelen ...bij deze denk ik zelf ook een jongen, maar de ruggengraat loopt niet recht...ik heb het idee dat het zijn/haar kontje stukje omhoog duwt wat is jouw visie hierop? :D of dacht je bij deze een navelstreng te zien ipv nub?

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hey wat goed meis, ook van de emesafene af :) ik heb deze week een paar keer de neiging gehad om er weer te pakken omdat ik weer zo misselijk was :) gelukkig toch vol kunnen houden zonder

enne....da's gewoon een jongen....dat zie je meteen :D

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja op deze foto denk ik het ook, maar op andere foto's is het weer anders dus al hoewel ik echt wel denk dat de kans op een jongen veel groter is ga ik nog niet zeggen dat het zo is ;) Ben erg benieuwd ach ik weet het toch al bijna ;) ennuh (heel stiekem :) mijn meisje heb ik toch al :D)Dus dan heb ik een koningskoppeltje :D zat laatste tijd meer aan een jongentje te denken :D ik heb al wat ingedachte voor het kamertje :D en ik zat te denken aan alle stoere kleren en cole haren en later als ik ouder ben en ik dus zowel een dochter als een zoon heb opgevoedt...voor een moeder is er eigenlijk niets mooiers althans ik bedoel als je het hebt laat maar zeggen en ik spreek natuurlijk voor mezelf ;) dus mijn lichte voorkeur is eigenlijk al zo goed als weg Dus als het een jongen is schreeuw ik van de daken HET IS EEN JONGEN :D:D:D:D:D en bij een meisje hetzelfde ;) maar weet niet heb er gewoon meer over na zitten denken en eigenlijk lijkt een jongen me ook heel erg leuk!!! Cool ook later allemaal jongensvrienden over de vloer :D hihi zie alles al helemaal voor me ;)

Ja echt beter...pfff meen je niet naa ik ben wel ook misselijk hoor, maar dit is te doen en vooral met tandenpoesten moet ik erg uitkijken;) maar ik mag niet klagen ;):D

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nou...later als ze groot zijn en gaan stappen denk ik dat ik me om een meid veeeeeeeeeeeeeeeel meer zorgen ga maken als om een jongen
    al die jongens die dan aan mijn meid zitten :) dus wat dat betreft zou een jongen beter voor mn gemoedsrust zijn :D
    ik heb overigens altijd gezegd dat ik maar 1 kindje wil....maar moet er nu niet aan denken dat ik over een maandje of 6 mn zwangere buik moet missen :) ik heb hier dus al gezegd dat er dus heel snel na de 1e een 2e komt :D:D:D volgens mij is dat gewoon verslavend, zwanger zijn :D whahahaha en dan graag een jongen als ik nu een meid krijg ( of andersom ) zodat "grote broer" op mn kleine meid kan passen :D
    en inderdaad een jongen met coole haren en stoere kleren is natuurlijk ook hartstikke leuk :D:D:D

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hihihi ja ik zie ze al helemaal staan :D ach alles heeft zijn charmes :D en ik riep toen ik hoorde dat Chloe een meisje was dat ik graag wilde dat de 2e een jongen zou zijn ;) hahaha en ik wist wel al vanaf kleinst af aan dat ik meerdere kindjes wilde als ik zo gezegend mocht zijn ;) maar nu twijfel ik wel of dit mijn laatste zal worden....een paar weken terug wist ik het sowieso zeker :) hahahhaa maar denk dat ik er dan of nog minder ruimte tussen zou willen qua leeftijd of juist wat meer! Zodat mijn lichaam even rust heeft of sneller helemaal kan uitrusten hahaha, want 3 is sowieso mijn max als ik mag kiezen ;).
    Ik denk dat het ook heel erg afhangt van mijn bevalling als dat weer zo'n trauma wordt dan denk ik echt dat ik klaar ben :) hihi

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier geen grote leeftijdsverschillen :D want dan word moeders te oud :D:D:D

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahahahaa ach ja 2 is super leuk! Ik denk wel dat het praktischer is iig :) Ik denk altijd aan zoiets stoms, als er wat ergs gebeurd op de wereld dan heb ik 2 armen om al mijn kinderen mee te nemen en als ik er 3 heb wat dan :S:):(
    Stomme gedachte he whahaha na ja denk dat ik er 2 wil maar we zien wel ;)

16. Gerlinda

Jadore, wanneer is je geslachtsbepalingsecho precies?
    Op de echofoto een pagina terug lijkt het echt een jongens-nub ;) ik ben heel benieuwd ;)

17. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ik vind het echt knap dat jullie kunnen zien op de echo of het een jongen of een meisje wordt. Ik zie het in ieder geval niet maar heb ook niet zoveel ervaring als jullie.

Ik wilde altijd maar 2 kindjes maar mijn man 4. Dus we zien wel waar we eindigen. Eerst maar eens deze zwangerschap goed zien te volbrengen haha.

Hebben jullie allemaal een nekplooimeting gedaan? Moet een afspraak gaan maken voor de 12 weken echo maar we twijfelen nog. We zijn allebei jong en er zit niks in de familie dus de kans is erg klein maar ja hij blijft er wel.

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Adora, ja ik denk het ook hoor :D maar alsnog spannend woensdagavond :D:D:D

@Alleentje, nou ook de ervaren mensen hebben het wel eens fout hoor, maar indd je leert wel snel kijken hoe je een beetje moet kijken voor wat het wordt, maar toch zijn er ook vele die het niet goed hadden, maar meer wel goed dan niet ;)

@Combitest, met mijn 1e deed ik het wel maar het blijft sowieso een schatting! En wij twijfelde dit keer ook toen stelde mijn echoscopiste voor om eerst de nekplooi te meten en dan alles naast elkaar zei ze nou jullie hoeven echt geen test te doen. Daarbij hebben ook wij niets in families en ook onze dochter is meer dan gezond en ik ben jong ....tja moeilijk maar ook een combitest sluit dus niets uit!

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hoi hoi, wij hebben geen combitest gedaan, niet bij mikail en ook niet bij deze. ik was ook erg boos toen de echoscopiste wel de nekplooimeting had gedaan terwijl ik duidelijk had gezegt dat ik dat ook niet wilde! Daarbij blijft het idd een schatting en kan het zijn dat als de test zegt dat er weinig kans is, dat het alsnog geboren word met een afwijking en als ze zeggen dat het waarschijnlijk wel wat heeft, lig jij de hele zwangerschap te stressen ( wat dus niet goed is voor de beeb ) en dan kom ej er na de bevalling achter dat alle stress voor niks was en dat er niks aan de hand is. Daarbij vind ik dat als je besluit om het kindje te houden * ook al heeft hij/zij een afwijking* dat je die combitest niet moet doen! Alleen maar stress en risico's voor niks. En als je nou toch een keuze zou willen maken of een keuze zou willen hebben, als blijkt dat de beeb een hogere kans heeft op een aandoening, nja dan kun je mssn tog de test doen. Magoed die keuze is voor iedereen anders:)

pendel: ja ik heb duidelijke afspraken gemaakt met mijn pendel, ik pendel(de) ook al een hele tijd dus ik weet hoe het werkt:p

Adora: mijn gevoel bij jou zegt een meisje

Lottie: mijn gevoel zegt bij jou een jongen

Vraag me niet waarom:p ik heb gevwoon zo'n gevoel erbij als ik jullie profiel namen zie:)

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hihihi ik heb even na ja even tussen al die pbs van ons whahaha gezocht wat jij mij hebt gependeld en jij pendelde een Jongen en denk een Meisje :D hahahaha hoe dan ook of je gevoel of je pendel zit goed bij mij :D

Over combitest is natuurlijk niet alleen voor als het het wilt houden ook al heeft het wat! Als ze er dan al achterkomen dat het niet levensvatbaar zou zijn is met 12 wkn veel minder ingrijpend dat met 20 wkn of na de bevalling!

Deel Deze Pagina