hahaha ja bewust niet omdat ik daar niet meer op vertrouw na mijn 1e zwangerschap er helemaal naast zat whahahhaa en ik was er heilig van overtuigd toen, denk dat ik me er nu voor heb afgesloten...ik heb even een jongen gedacht door alle eerste nubbers ...maar dat was dus doordat ik werd beinvloed...ik zeg echt 50/50 al hoewel als ik naar de nub kijk, de meeste jongen zeggen dus denk ik dan toch weer een jongen, maar nu ik gister en vandaag van een 2 belangrijke nubbers een ander antwoord heb gekregen en van 1 hele belangrijke paranormale pendelaarster en 1 pendelaarster die beweerd het geslacht nog nooit fout gehad te hebben kom ik weer terug op 50/50 hahahha Niemand heeft overigens 100% gezegd zowel niet voor jongen als meisje dus ik moet wachten grrrrr ik hou het niet meer hahahaha Ze moet echt tijd maken voor me maandag hahahaha
Wat denk jij eigenlijk bij jezelf...weet niet of je het al gezegd had maar door alle jongens meisjes roepingen hier en daar ben ik het even kwijt hahahha
Jadore wie was die paranormale dan!? Die heb ik nie gezien. En die met tarotkaarten had t fout en wie is die "belangrijke" pendelaarster??ik wil ook uittesten
Wat bedoel je eigenlijk en die met tarotkaarten had het fout??? Als je het gelezen hebt geef dan even een gil ik hou er nl niet van om roddelig over te komen want zo ben ik niet ik heb een hekel aan roddelen
Bij mij heeft Anais niets gedaan hoor, heb haar niet gevraagd ga ik meteen even doen, maar denk ook dat je het tegen Lottie had toch Maar Lottie sowieso hebben de meeste het altijd wel een keer fout of goed toch
Jadore je klinkt helemaal nie roddelog je zegt positieve dingen!! Ik moet die namen ff opschrijven dan pb ik ze thanks! Oh anais had tarotkaarten gelegd en dacht dat je die bedoelde. Weet niet meer welk geslacht zij noemde hoor. Anais is gestopt nu hoor dacht ik ja tuurlijk, maar sommige hebben t vaker goed en die wil ik natuurlijk graag laten pendelen snappie? Vandaar de vraag adora ze had kaarten gelegd
@Lottie Aha nee indd tis ook geen roddelen, maar op zp moet je soms erg oppassen want sommige dames die denken dan dat je iets anders bedoelt terwijl je het gewoon positief bedoelt maar ja dat gedoe wil ik voorkomen Maarummm spannendddd ben benieuwd wat jouw pendelaars zeggen heb je al een lijstje ? @Adora, waar is jouw pendel lijstje ben nieuwsgierig
Jadore je hebt gelijk die ene die je noemde die t nooit fout heeft gehad heeft maar 14 berichten gepost op zp is dat wel de goede dan haha? Of gaat t alleen via pb? Ik heb maar 3 reacties en 1 op gevoel. Heb paar x pb gestuurd maar dan kreeg k terug dat ze gestopt waren..
PENDELS voor JANUARI: Gimena Francescak Biancamv2 Nelly1 Annabel Moi78 Allwoman Caruli Februari: Happymama Pink38 | Maart: Laurier Ellen291982 Roske | Mei: Anais | Juni/Juli: ProudMom28
even onze naast elkaar Gimena, Biancamv2, bij jou: jongen, mij meisje Annabel,moi87,caruli bij jou meisje, mij jongen Fransescak bij jou jongen, mij ook jongen Nelly1, allwoman bij jou meisje, mij ook meisje leuk om zo te zien
@Lottie, oo dat is wel erg jammer hoor! Probeer anders de rest die je nog niet hebt gepbt van mijn lijstje en die van Adora En verder heb ik ook alleen 1x gepbt en kreeg bij de een sneller als de ander maar uiteindelijk reactie alleen Moi78 was te laat bij mij toen was ik al zwanger maar heeft ze toch nog geslacht gependeld! Uhmmm ik ga even kijken, ik heb haar ook alleen via via gehoord nog nooit gezien dat ze pendelt hier dus je kan heel goed gelijk hebben hoor!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHHAHAHA geweldig heb van mijn laatste nubverzoek via pb dus naam kan ik niet vermelden maar zij zegt 85% meisje adhv de eerste foto dacht ze en jongen, maar ze kan de ruggengraad niet goed zien waardoor ze denkt dat beebje naar ons toe ligt gedraaid foto 2 kon ze geen nub op zien en foto 3 vind ze duidelijk een meid hihi nou het word dus echt spannend....ik heb me na de jongens reacties ook echt op een jongen "ingesteld" hoe zeg je dat...iig dat lijkt me ook heeeeeel erg leuk hoor maar ben beetje blij weer op 50/50 te staan qua gevoel zodat het met de echo nog echt een verrassing is @Lottie hahaha is precies hetzelfde als wat ze bij mij denken alle 3 spannend meis hoop dat je snel reacties krijgt!
Nieuwe lijst sorry voor t spammen ach dit topic kan wel wat extra pagina's gebruiken Pendels Caruli: Jongen Fransescak: Jongen Annabel: Jongen Adorable: Jongen Moi78: Jongen Gimena: Meisje Nelly1: Meisje ProudMom28: Meisje Biancamv2: Meisje Allwoman: Meisje Nub Expert: Iris:Jongen 90% Wonder:Jongen S1987:Jongen Lottie:Jongen 85% Dxxxx:Meisje Xxxxx:Meisje 75% MXXX: Meisje 85% Adorable: Meisje (geen expert maar denk dit wel adhv mijn echo) Gevoelskwestie: Adorable: Meisje Daantje: Meisje Adora: Meisje Quint: Meisje Raspberry: Meisje Meesje: Meisje Pandora: Jongen Omgeving thuis denken de meeste: Jongen
Jadore waarom mag je steeds geen namen noemen als t nub experts zijn dan. Wel leuk! Ik hoop stiekem op n jongen voor je, gewoon omdat t echt heel leuk is
Ach ik zou het net zo leuk vinden na even omschakelen maar ik heb nog steeds wel een iniminie voorkeurtje heeel licht maar hij blijft er wel voor een meisje manlief weer voor een jongen maar we zijn gezegend en blij met beide beide Die meiden krijgen anders ineens weer allemaal verzoekjes via pb door mij en net als bij pendelen overstroomd hun emailbox dan met ongeduldige dames en het vergt ook tijd om echt goed te kunnen nubben het is niet dat je 2 sec naar een echo kijkt en dnan roept en ze hebben of weinig tijd omdat ze zelf ook een gezin hebben en ze zeggen zelf liever niet genoemd te worden dus wie ben ik dan om het wel te zeggen, ik heb ze heel bijdehand stiekem gepbt met hoop op antwoord tegen die tijd moet je het zelf maar uitpluizen dan kom je ze vast wel tegen