Jadore oh zo! Snap ik!! Ik vind ze vast niet zelf, want heb ze nooit ergens gezien ach ja maakt ook nie uit
Wat een lijst Jadore ik ben benieuwd Mijn voorkeur vroeg je: Ik vond het leuk dat de 1e 2 kindjes het zelfde geslacht hadden, nu bij de derde maakt het niet veel uit... eigenlijk vind ik mezelf geen meidenmoeder, maar zou het ook wel een uitdaging vinden Als ik naar mijn zwangerschap kijk, was ik bij de jongens supergek verslaafd aan chokolade en luste geen koffie meer vanaf het begin en was gek op zoete dingen nu vind ik koffie lekker en ben ik meer van de zure dingen en ook chokolade doet me niets meer, haha... totaal tegenovergesteld dus deze keer, daardoor denk ik dat het beebje een meisje zal zijn
Jadore, hoe doe jij het met de wagen.. ga je een duowagen halen, meerijplankje, of draagzak? Ik heb een bubaboo en vind hem zo handig, dat ik hem niet weg wil doen, dus wij hebben nu zo'n plankje gehaald waar de kleine op kan staan (hij is dan 2 jaar en 5 maanden) en een draagzakje. Verder ben ik aan het denken aan een aanschuifbedje naast ons bed. Het lijkt me superhandig om de kleine op de kamer te hebben omdat ik borstvoeding geef (ik heb het bij zoontjes niet gedaan, maar met een keizersnede is het handiger).. Hoe gaan jullie het doen meiden?
@Adora, Hihi wat leuk hetzelfde eigenlijk zoals ik erover denk Spannend he! Mijn zwangerschap lijkt over het algemeen hetzelfde te zijn maar toch denk ik nu weer... een jongen hahahaha, ik heb een hele goede amerikaanse site gevonden en daar heb ik al een hoop reacties geloof 5/6 reacties laat zeggen 6 daar denken er 5 van een jongen en 1 een meisje hahahahahaha dus tja ik ben helemaal in de war nu maar denk toch weer een jongen nu ach het schuift constant mijn gedachten om gek van te worden Wij hebben nu een Stokke gekocht super mooi en dan een meerijdplankje of zitje heb je tegenwoordig ook...ik schaf dit pas aan als kleine geboren is zodat ik echt weet hoe Chloe mee loopt op dat moment! Ze kan super super goed lopen het gaat alleen nog zo langzaam en ze begrijpt niet goed dat er een doel zit achter het lopen whahahahahaha soms slaat ze ineens af bv whahahaa nou ja ze is dan bijna 2 en kan dan precies al een jaar loslopen en ze zit nu al amper nog in de kinderwagen dus duovonden wij overbodig en we kopen sowieso een goede draagzak! En voor de langere afstanden kan ik sowieso stokke en buggy meenemen als diegene die meegaat zelf geen kids heeft als ze jonger was geweest of nu pas was gaan lopen dan hadden we wel een duo aangeschaft! Pff ben zooo zenuwachtig voor bellen morgen kan er niets aan doen! Ik hoop echt dat ze even een gaatje wilt maken
http://www.in-gender.com/cs/forums/d...spx?GroupID=14 Spannend Lottie! Dit is de link vd amerikaanse site! Ik ga morgen bellen vroeg dus ik hoop dat ze morgen al kan ga er echt me best voor doen!
Ultrasound Gender Prediction - In-Gender.com het is echt een vreselijke site het is zo druk bezocht dat je er telkens uit wordt gegooid dus als je van die apen ziet met error moet je nog een keer proberen en dan op een gegeven moment doet ie t pfff denk dat ik er een half uur of langer over heb gedaan mijn foto's op die site te krijgen..tis een leuke site maar echt verschrikkelijk langzaam en errors pfff Ja mijn vk dacht toch dat de echoscopiste woensdag zou komen bij haar praktijk wat dus dinsdag is en nu dus al helemaal vol en wij dus niet dinsdag kunnen komen nu is ze op andere dagen bij een ander bureau waar we dan naartoe kunnen waar ze dan zit maar ze is morgen net terug van vakantie dus dan moet ik bellen en hopen dat ik morgen al kan voor een snel kijkje en anders misschien toch woensdag en anders do of vi pas pfff vandaar dat ik t spannend vind
hoihoi, Hier een lekker weekend achter de rug, zaterdag verjaardag gehad envandaag onverwachts een fotoshoot gehad van mijn buikie Ben echt helemaal trots en blij Foto's volgen nog als ik ze binnen krijg! Sorry meiden, maar sinds ik zwanger ben pendel ik niet meer, ik heb er nu geen zin en behoefte aan, is dus geen goede instelling om te gaan pendelen en zal daardoor ook hele onbetrouwbare uitslagen krijgen, dus nogmaals sorry maar ik pendel niet meer xxx
@Adorable, wat superrr leuk!!!! Dit keer ga ik dat ook doen . Ben erg benieuwd naar je foto's wel showen he @all, die Amerikaanse site is wel heeel interessant hoor! Je kan allemaal foto's zien van de nubs waar ze weten dat het meisjes zijn en in een ander topic ook de jongens echt super! Ik heb gebeld maar voicemail helaas straks weer proberen!
Leuke site Jadore, heb je er veel reacties gekregen? Ik hoop dat je vandaag een echo krijgt..... ik ben ook heel benieuwd naar je kleintje Hoe laat heb je de afspraak eigenlijk?
@Adora, ja leuk he, ja best veel 6 ong. op 1 na allemaal jongen! Dus ben benieuwd maar ze hebben ook wel eens een foto waar 50x jongen is gezegd en was een meisje ach we zien het straks hopelijk bij de echo....ze neemt de telefoon niet op ik hoop dat ze vandaag 5 min tijd wilt maken maar het ziet er somber uit dus dan zou het woensdag op zijn vroegst zijn alsnog ...of donderdag of vrijdag maar ik word GEKKKK ahahahhaa kon vanacht slecht slapen erdoor pfff dit is wel heel erg hahaha jij nog pendels binnen?Of heb je geen verzoekjes meer verder gedaan?
hoi hoi, heb het weekend gewerkt, dus had geen tijd voor zp wat hebben jullie veel gekletst ik moet zo weer werken, zal even kijken of ik tijd heb mijn pendel overichtje te plaatsen....heb in mn onderschrift alleen de goede pendel staan ( en ik ben er lekker nog steeds van overtuigd dat Gimena het geslacht ook goed heeft gependeld
Jadore en adora hooooi!!! jadore spannend hoor! Ik hb ongeveer 15 pendelaars gevraagd, nu 1 reactie gehad. Op die Amerikaanse site ga ik even spieken als ik achter de pc zit, zit nu via telefoon hopelijk neemt ze alsnog op vandaag!! Duimduim
Pendels: Annabel: meisje Gimena: meisje francescak: jongen Allwoman: Jongen Caruli: jongen Nub Expert: Iris: meisje S1987:meisje Lottie:meisje Adorable: jongen (geen expert maar denk dit wel adhv mijn echo) Gevoelskwestie: Adorable: jongen Ikke zelf: meisje partner: jongen jadore: de ene keer jongen, de andere keer meisje kennis ouders: adhv buiklezen: meisje Omgeving thuis denken de meeste: Jongen
omdat ik weet dat ze erg veel pendels goed heeft gehad...ook in het zwanger worden clubje waar ik schrijf heeft ze in ieder geval bij iedereen tot nu toe de maand van zwanger worden goed gependeld