zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Jadore, nee ik heb geen pendels meer gevraagd.. ik heb er genoeg, haha...
    Ik wacht op de 2 echo-afspraken die nog opstaan... misschien krijg ik een mooie duidelijke nub-foto..
    vind ik nog spannender :D:D:D

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Heb me vannacht trouwens toch allemaal raar gedroomd :(
    Ik zat in een lift die met hele hoge snelheid 6 km omhoog en naar beneden ging....ik ging verschillende keren omhoog en omlaag
    ineens viel mn oog op een bordje in de lift dat zwangere vrouwen er niet in mochten en ik raakte helemaal in paniek omdat ik bang was dat er iets met mn kindje gebeurde
    tijdens de laatste keer met volle vaart naar beneden vielen er allemaal bakstenen op mn buik :$
    Ik werd helemaal in paniek wakker vanmorgen :(

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Lottie hey meis, ja dat is wel jammer..heb je fransescak al geprobeerd? Ja die site kan je beter bekijken als je achter een LT of PC zit, want die site is slecht te bereiken helaas, maar bere interessant!!

@Pandora, hello :D leuk om je lijstje te zien :D spannnend!!! Vind je het geen zenuwachtig idee dat je nu met een echo kan zien wat het is :)? Ik wel hoor denk dat ik daarom zo debiel doe heb er niet eens van kunnen slapen whahaha
    Oooo verschrikkelijk gekke dromen....naaa wat ik heb is natuurlijk weer veel erger...ik heb zo eens in de week dat ik slaap maar denk dat ik wakker ben en dan dat er een enorme spin van t plafond naar me hoofd gaat en een spin van ruim een halve meter :) op dat moment gil ik en ren ik uit bed en doe t licht aan midden in de nacht ML reageert telkens beetje boos natuurlijk want die ligt lekker te slapen tot ik weer zo gillend uit bed ren hahahaa en dan als het licht aan is begrijp ik pas dat het maar een droom was en dan lig ik in bed nog na te hijgen vd schrik whahahahahahahahahaa echt idioot gewoon!

@Adora, dat denk ik wel je gaat met 13.1! Mijne was 12.1 maar volgens meting 12.0 :S dus erg vroeg en de nub wordt hoe langer hoe duidelijker dus dat is wel prettig!

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    op sommige pendels heb ik wel 2 weken moeten wachten...alleen van Gimena en Allwoman kreeg ik dezelfde dag antwoord ;)
    Die meiden hebben het ook gewoon hartstikke druk met al die pendelverzoekjes

@jadore...ja ik vind het een kei zenuwachtig idee dat ze nu met de echo kunnen zien wat het geslacht is :D
    ik denk dat we toch tot de 20 weken moeten wachten :( mijn vriend kan er waarschijnlijk de volgende controle niet bij zijn, dus dan ga ik de VK niet om een echo smeken....wil wel dat hij erbij is als ze het kunnen zien ;)

Voelen jullie de beeb trouwens al? ik voel nog helemaal niks :( ze zeiden ook dat dat nog wel ff kon duren omdat mijn placenta voor ligt :x soms leg ik mijn hand op mn buik en denk ik dat ik lichte tikjes voel, maar denk eerder dat dit gewoon mn darmen zijn dan dat dit de beeb al is :(

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja dat is wel zo leuk he;):D zou wel bijna geneigd zijn stiekem zelf te gaan whahahhahahhaa

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Het is je 1e en daarbij je placenta aan de voorkant ik voelde Chloe pas met 17 wkn en dat is al snel vanwege de placenta ook voor toen, ik voel beebje af en toe langzwemmen maar dat is appels met peren vergelijken jij en ik ;)

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    nou ik een ander topic heb geopend met andere foto's krijg ik weer meisje te horen :S haha nou ik wacht lekker tot ik het echt hoor vd echoscopiste ga stoppen met nubbers vragen enzo ;)

8. Gerlinda

Heb je nog eens gebeld Jadore?
    Nog maar eens vragen, haha... ik kreeg geen reactie -> hoelaat heb je de afspraak vandaag?

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wacht even hoor volg je even niet ADORA, ik heb net nog gebeld maar geen gehoor :( maar wat bedoel je met ik heb geen reactie? Er staat officieel nog geen afspraak dus tis allemaal nog onzeker :( pfff iriitant dit

10. Gerlinda

O sorry, ik dacht dat je vandaag naar je verl. moest.. ;) en dat de echo op woensdag stond..

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nee echo stond voor woensdag indd alleen mijn vk heeft een fout gemaakt ze dat dat de echscopiste er woensdag was maar dat is dus morgen pffff sjonge en nu kan ik het bekijken ja ik kon haar vandaag bellen voor een afspraak maar ja opnemen is dan wel ergggg handig!! Lijkt er niet op dat ze nog op gaat nemen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pandora
    Oh okee. Ze pendelt nog niet zo lang, ik ken haar van het december mama topic;). De maanden heeft ze idd al best vaak goed gehad. Bij mij overigens niet. Ja ze hebben het idd druk de pendelaars, maar bij sommige wacht ik al een paar maanden haha:p

Pendelen
    Net WEER een reactie gehad dat diegene niet meer pendelt. Erg jammer...
    Bah, wat kun je naar dromen he tijdens je zwangerschap. Gelukkig was het "maar" een droom:)

Jadore
    Ja haar ook al geprobeerd, al twee keer...krijg geen reactie tot nu toe.

Beeb voelen
    Van de week had ik even het idee, maar twijfel. Vorige keer voelde ik het al met 17 weken (is vroeg hoor, niet laat:D). Ben benieuwd hoe het nu zal zijn.

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Lottie ja, ik bedoelde laat omdat Pandora twijfelde in dezelfde situatie als ik met mijn 1e of ze beebje nu al voelde dus in vergelijking daarmee is het dan laat, maar voor de situatie is het indd vroeg ;) Ik zou je btw 1 tip geven ik weet niet of je meerdere mails stuurt naar de pendelaars, maar ze hebben daar een hekel aan en volgens mij willen ze sommige niet eens meer pendelen dan, denk dat je alleen nog maar kunt afwachten helaas meisy :(

@ALL YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh ik mag STRAKS om 15.15 uur :D:D:D:D:D:D:D spannend heb ze gesmeekttttt even te willen kijken!! Eerst zei ze nee en toen bleef ik smeken en zei ze ok nou dan om 15.15 uur :D:D:D:D::D yessss ML kon eig. niet, maar hij heeft pech hahahaa hij verzet ze afspraken maar even op zijn werk...ik heb altijd alle afspraken in de avond gezet zodat zijn werk er nooit last van had nou nu maar 1 keer pech hoor!!!!!!! O meiden ik ben zo blij ik hoop dat beebje meewerkt :D zal wel hup hup zijn maar dat boeit me niet als ik maar weet wat het is :D

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jadore
    Ik was super blij dat ik het zo vroeg al voelde, omdat je overal leest dat het meestal rond de 22 weken is bij de eerste. Maar de echoscopist zei dat dit ook kan komen doordat ik geen dikke buik had. Nee, ik heb ze ongeveer 8 maanden geleden een keer gependeld en degene van wie ik geen reactie heb gehad heb ik eergisteren pas weer gemaild. Zonder erbij te zetten dat ik ooit al een keer had gevraagd om te pendelen:)

Dat je dat durft haha, zou ik echt niet durven om te smeken haha. Maar is dat dan een geslachtsbepaling of dat niet? Wel vroeg met 15 weken! De nub is iig geen graatmeter meer nu. Hoop voor je dat het toch te zien is:D

15. Gerlinda

Spannend Jadore, heb je gesmeekt, haha... wie kan jou nu weerstaan ;) ik wist wel dat het je lukte :D:D
    Hopelijk werkt beebje ook mee, ooooooooooooh... spannend :)

16. Gerlinda

Lottie, ik meen ook af en toe de beeb te voelen.. soms lijkt net of er een mobieltje op trillen staat
    in mijn buik :D:D jij voelt dus ook al af en toe iets :):)

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey meisys, ik zit met jas en al aan op ML te wachten dan kunnen we gaan :D Ohhhh jaaaa wat erg he...maar ik heb er vanacht echt slecht door geslapen whahahahaha ik wil het gewoon weten NU whahaha dus ik ging smeken :) ze zei maar een keer NEE er is echt geen tijd en ik ahhhhh blablablablabla whahaha en toen zei ze dus na om 15.15 uur dan :D ik ben haar erg dankbaar :D ja en nu dan indd hopen dat beebje meewerkt en ze het kan zien! Ze is wel heeeel erg goed dus ik heb alle vertrouwen in haar dat als ze wat zegt dat dat klopt, ik ga natuurlijk wel vragen hoe zeker ze is ;) Ja de nub moet nu wel weg zijn hihi anders was het nog steeds niet zeker te zien en ook met 20 wkn of 38 wkn hebben ze het nog wel eens fout helaas dus tja je moet er eig altijd klein beetje rekening mee houden dat jij degene bent die "pech" heeft.

@Lottie, o nou ja dan ben je gewoon een pechvogel nu denk ik ...misschien komen ze ineens allemaal met antwoord...moeten ze wel opschieten anders heeft het geen zin meer ;)

18. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, spannend!!!!!!! Laat je het weten :D. Hopelijk werkt hij/zij mee.

19. Gerlinda

Jadore, ik ben nieuwsgierig :D:D:D

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Yoehoeeeeeeeeee ben er :D

Wij krijgen een jongen :D hahahahaha moet echt even omschakelen en wennen maar dat komt goed ;)

Moet snel aan het eten kom straks terug, maar wilde jullie wel even snel laten weten :D

Deel Deze Pagina