zwangere dames van het pendel voor januari topic and friends

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Trouwens ik heb een doptone gekocht :D alleen nog niet het hartje kunnen vinden kan op zijn vroegst ook eigenlijk pas met 10 wkn...maar ik ben een eigenwijzie ;)

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik krijg van mijn zus een doptone....ze had 'm uitgeleend, maar deze is onderweg terug ;)
    Verder willen wij ook weten wat het wordt, of we dat ook tegen iedereen vertellen weet ik nog niet...waarschijnlijk wel, want ben zo slecht in mn mond daarover houden :D zo weet iedereen ook al van begin af aan dat ik zwanger ben......heb geen zin om vanalles te moeten verzinnen steeds ;)

die avatars is idd wel lastig zo....ben nog aan het zoeken voor een andere leuke ;)

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou opzich met jouw blauwe achtergrond valt het wel mee, het is meer van Adorable en Adora, maar dat komt ook omdat die namen het meeste op elkaar lijken :D

O wat super dat je er een van je zus krijgt. Wij hebben het ook vrij snel verteld hoor, ik heb ook geen zin om smoesjes te verzinnen en dus een beetje te liegen...waarom...ja ieder zijn keuze, maar daar voel ik me niet lekker bij plus bij mij zie je het meteen wanneer ik iets achter hou of lieg dus dat heeft toch geen zin ;)

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zie je aan mij ook meteen...ik kan niet liegen ;)

ben trouwens weer helemaal opnieuw begonnen aan mn babynamen lijstje....vind het zoooooooooooooooooooo moeilijk :(
    en de naam die nu op 1 stond valt definitief af voor mij, omdat ik deze teveel vind lijken op de naam van het dochtertje van mijn zus...ben bang dat mijn ouders dan steeds per ongeluk die naam gaan zeggen
    jongensnaam zijn we denk ik wel uit nu ( als ik niet nog 1000x van gedachte verander :D )

5. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ha, ha... ik heb er ook een ;)
    De meeste doptones zeggen pas vanaf 12 weken, die van mij zegt vanaf 10 weken ;) er staat tevens de hartslag op het display :)

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Pandora, oei ja dat is lastig, ik denk dat je bij een naam wel het gevoel moet hebben van JAAAAA dat is hem en niet meer willen veranderen, dat had ik bij Chloe ook en nu bij onze jongensnaam ook, meisjesnaam hebben we ook zo goed als heb me niet meer verder georrienteerd, omdat ik ook wel wil weten of dat nog nodig is ;).

Ik zou wel die test willen doen, maar manlief wil het liever met de echo weten, ook wel begrijpelijk, want het is echt duur zo'n test en dan heb ik nog liever een echo bij wijze van ;). Wie ging het nou ook alweer wel doen?

@Adora, super leuk dat je er ook een hebt! Ik heb zo'n pocket fetal doppler (blauwe) is een professioneel ding ook met hartslagmeter enzo weet niet eens wat alles betekend haha maar goed het zou dus met 10 wkn moeten kunnen nog even geduld, as dinsdag moet ik voor het eerst naar mijn vk voor controle.

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    doen ze controle en echo apart dan? omdat je deze pas net na je 1e echo krijgt? ik krijg tot de 18e helemaal geen controle :(

duik nog even lekker mn bedje in....gisteren feestje gehad, lag om 3.30 in bed ( zo lang heb ik het sinds begin zwangerschap nog niet vol weten te houden )

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D leuk joh lekker laat, maakt het uit. Lekker genieten, ik ging in mijn vorige zwangerschap ook nog wel eens uit en ja je krijgt wel eens vervelende opmerkingen, want die mensen denken waarschijnlijk meteen dat je een slechte moeder bent en elk weekend aan het stappen bent, maar het was dus een uitzondering als ik soms met mijn meiden mee ging stappen! Nu zal ik het wel weer minder snel doen, omdat ik Chloe heb en liever bij haar ben en daarbij wordt er weer volop gerookt in clubs nu en toen niet dus het was ook echt niet schadelijk ofzo.

Ja onze vk doet het apart en soms tegelijk, maar omdat wij altijd in de avond een echo willen zodat manlief geen vrij hoeft te vragen is het wel snel zo dat het apart gaat. Ik vind het ook niet erg. Ik schijn nu sowieso minder controles te krijgen dan bij de eerste dat vind ik wel lekker aangezien je straks je kindje gaat voelen bewegen en ik heb zelf een doptone dus hartje kan ik zelf ook regelmatig controleren en ik heb altijd tot nu toe een hele lage bloeddruk dus ik hoop dat ik niet veel dat lange eind moet rijden voor nog geen 5 min controle!

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nou vervelende opmerkingen heb ik er gelukkig nog niet over gehad :Dverder weet iedereen die we kennen dat ik graag met mn snotneus overal bij ben, dus het zou raar zijn als ik nu ineens helemaal niet meer mee zou gaan. echt heftig stappen doen we niet meer, en gaan ook niet meer elk weekend, maar duiken nog wel af en toe graag de kroeg in voor wat slap gezever en een drankje ( fris nu voor mij :p)...maar daar komen en kwamen meer zwangere dames ( die nu bij sommige gelegenheden overdag of vroeg in de avond ook gewoon met kids komen ) ...dus ik val niet zo op :D
    Verder gisteren gewoon een braaf verjaardagsfeestje...het was alleen TE gezellig :D
    en mochten er wel vervelende opmerkingen komen....ik kan straks nog vaaaaaaaaaak genoeg in de weekenden braaf thuis zijn :p:p:p

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hier zijn de echo's en controles altijd apart:) heb ze nog nooit tegelijk gehad:) in NL had ik ze wel altijd tegelijk omdat hun een echo apparaat hadden in de praktijk:)

Enne je bent geen slechte moeder hoor als je nog eens op stap gaat met vrienden!;) Ik heb het niet gedaan omdat ik zowieso niet hield van uitgaan, ma zat bijv. wel nog in de kelder van onze vriendegroep op de woensdag avond om even lekker te kletsen enzo, daar kwam alleen onze vriendegroep en werd ook alcohol geschonken, ma alleen biertjes of een wijntje voor de rest wat fris en chips en dan konde we ook spelletjes doen en beetje lamballe haha, roken moest zowieso buiten dus daar zat ik wel goed:)
    Nu ga ik ok niet uit, ben toevallig tussen kerst en nieuwjaar een avondje gaan bingo-en ( wat ik dus nooit doe, ma was met oude vriendin en heb nog een relax pakket gewonnen ook nog dus kan niet beter hihi )

xxx

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hihi ging vroeger ook wel eens met mn zus bingo-en...iedereen moest altijd lachen omdat er voornamelijk oma's naartoe gaan...wij hebben echt de grootste lol gehad :D

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahahahaha geweldig! Ik ben echt een spelletjesmens dus ik zou daar ook grote lol kunnen hebben :D hahahaha

Ik voelde me ook geen slechte moeder hoor, omdat ik sporadisch uit ging, maar mensen doen vaak meteen zo en gelukkig wist ik altijd beter hoor maar irritant is het zeker en Pandora het lijkt me ook dat je nu nog niet een echte buik heb voor dat soort vooroordelen :D hihi, mijn vriendinnen en vrienden niet hoor die waren al blij als ik dan wel eindelijk een keer mee ging :D

13. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ik hoorde via Jádore over dit topic dus kwam ik eens een kijkje nemen!
    ziet er gezellig uit hier!
    Vinden jullie het allemaal oke als ik ook mee kom kletsen?
    Ik kan helaas niet teveel over mezelf vertellen (in pb wel hoor, dus mag altijd pb sturen).
    ik ben 28 jaar en zwanger van ons derde kindje, we hebben al 2 meiden.

27e heb ik de eerste echo, spannend!!Voor de oudste heb ik helaas 2mk gehad,dus vind het nu toch weer spannend,ook al is het 2 keer wel heel goed gegaan. Heb eigenlijk wel een goed gevoel erover hoor,
    voel me wel erg misselijk. Ook wel moe en duizelig, duizelige heb ik al langer,mijn bloeddruk is een beetje aan de lage kant (rond de 90/69)

Ik kom morgen eens wat verder lezen waar jullie allemaal over hebben gekletst,zitten nu in de pauze van een film die we saampjes aan het kijken zijn.
    Tot snel!

Liefs

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    meisyyyyyy heel snel even van mij :D Welkom hier :D super leuk dat je ook komt kletsen :D kussiessss ga nu slapen ben super moe.

Spreek jullie morgen weer meiden kussiessss

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Natuurlijk mag je meekletsen Daantje! Gezellig!!!! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Heb je dezelfde kwaaltjes als bij de meiden of is het dit keer anders hihi?
    Kusjessss xxx

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hey Daantje..natuurlijk vinden wij het oke als je hier gezellig mee komt kletsen ;) welkom meis ;)
    Ben The green mile aan het kijken...al 100 x gezien maar hij blijft zo goed...weet dus niet of ik nog veel reageer vandaag, hij duurt nogal lang ;)

17. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    thanx ladies! Jullie ook allemaal gefeliciteerd!!!
    Film die wij keken is afgelopen maar gaan nu nog even das je goed recht kijken.

Adorable:Lijkt alsof ik iets misselijker ben en me meer beroerd voel maar is ook iets wat door de lage bloeddruk komt..maar voel me wel beroerder dan andere zwangerschappen..

En jullie allemaal? van jadore weet ik het al :D
    (meid, is het al een beetje beter aan het worden..hoop dta je je snel beter voelt)

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben ook kotsmisselijk, vooral 's-avonds na het eten...en kan dan vaak niet slapen van de misselijkheid :(

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik was in het begin steeds misselijk als mijn maag stil viel, dus ik moest steeds kleine porties eten en dan niet te lang wachte met de volgende portie, want dan kreeg mijn maag weer honger en werd ik heel misselijk:p Als ik dan weer ging eten trok de misselijkheid weer weg:p
    Heb nu gelukkig nergens meer last van, ma heb wel een heel andere eetgewoonte als dat ik dat met de zwangerschap van mijn zoontje had:p

Daantje heb jij al bloed laten prikken? Ik denk namelijk dat jij wel wat ijzertabletten kunt gebruiken als jij zo snel duizelig word. Ik herken het heel erg van toen ik bloedarmoede had, toen was ik wel heel erg wit, ma was al heel veel bloed verloren 3maanden lang, ma ik was ook steeds duizelig en zoooo moe!, Is wel verstandig om dat even na te laten kijken, want zwangere vrouwen hebben sneller last van ijzergebrek of bloedarmoede.

xxxxxx

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik dacht zoooo nu even bijlezen en kleppen hier, ppfff hahahaha wat een stille boel :p

Nou hier maar even snel wat leuks vertellen, Chloe (mijn dochtertje ;)) komt in het blad van Ouders van Nu te staan :D ze is geboekt voor een fotoshoot en komt dan op 2 foto's waarschijnlijk :D echt schattig, de centjes zet ik op haar spaarrekening en het blad koop ik en bewaar ik voor later :D. Mij benieuwen hoe ze het vindt straks ;)

Deel Deze Pagina